Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 01 Nov 2024 02:16

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 75 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 03 Sep 2009 20:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
posto o ovome do sada nisam razmisljao,tj.nisam planirao da radim,nisam se ni trudio da saznam previse a evi i sad me ne interesuje toliko zbog muzike vec me interesuje dali se ovim smanjuje i spoljna buka u autu?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 03 Sep 2009 20:13 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8838
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
ne nesto preterano...

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 03 Sep 2009 20:37 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
@ Cvorke
Hvala! Svaka pohvala puno znaci! :-)

-- 03 Sep 2009 20:56 --

@ vlada33
I ja razmisljam o tome kako bih sto vise smanjio buku u autu...i mislim da prvi korak svakako jesu vrata (slazem se sa Nezkijem da nisu presudna ali se od negde mora poceti :) ), a posle onaj deo kod nogu vozaca i suvozaca (zid izmedju motora i kabine, iliti firewall :) )... A najvise problema mi zadaju koshevi kod tockova, mislim da odatle i dolazi najvise buke (bar se kod mene gume cuju k'o blesave (mozda zato sto su Tigar)), a i najveci problem je kako uraditi iste. Citao sam da su ljudi punili sintetickom vunom izmedju plastike (blatobrana) i kosha, i susreo sam se sa jos po nekim idejama ali nista zglavno...tako da o tome jos uvek samo razmisljam...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 04 Sep 2009 16:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
koliko bi ukupno trebalo ploca da se dampira cela bertonka? i gde bi sve to trebalo da se odradi?

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 04 Sep 2009 19:39 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
@ nemkebg
S obzirom da imas samo troje vrata (doduse mislim da nema svrhe dampirati vrata od gepeka), treba ti 4 ploce (po vratima ce ti ici nesto manje od 2 ploce). A sto se ostalih delova tice, treba skidati tapacirung pa videti gde je i koliko dampirano. Mislim da bi bilo dobro uradili taj deo izmedju vrata i zadnjeg tocka (tu gde se obicno nalaze zadnja vrata :) ) i gepek (ispod i oko razervnog tocka)...

Za astru F sam tata-mata :) jer sam je rasklapao do najsitnijih delova i znam gde bi trebalo raditi damping, a sto se tice astre G,tj.astre bertone...tu je najbolje srafciger u ruke pa polako skidati sve plastike i videti kako izgleda i koliko je vec fabricki zasticena. Sve u svemu kontam da bi ti bilo dovoljno da kupis jedno 6-7 ploca i da krenes u rasklapanje jednu subotu prepodne...:) I ne zaboravi fen za skidanje farbe i neke kozne rukavice (ja sam sve prste ispekao dok sam oblikovao bit.ploce). Samo za lepljenje ploca na jedna vrata mi je trebalo oko 20-30min...na to dodas jos 30-45min za dodatne radove (skidanje i vracanje tapacirunga,pa ti usput zvoni mobilni, pa izgubis zabicu od tapacirunga... :) ) uglavnog oko sat-sat i 20min.po vratima. :) Znaci, 300 godine! (sto bi rekao onaj deda) :D

-- 04 Sep 2009 19:59 --

Nego nemke, sta si ti a kraju uradio sa Astrom (citao sam u tvojoj garazi da te je neki lik zakucao...) ?
Jel si je prodao? Uzeo drugu?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 04 Sep 2009 20:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
aha znaci treba mi jedan dan da to sve odradim... nista iscimacu ovog mog druga sto mi je auto kod njega, pa cemo zajedno to da odradimo kad dodju druga kola... znaci vrata, vrata gepeka, prostor izmedju vrata i zvucnika, gepek samo oko rezervnog tocka? ne treba ceo?? znaci 4 u vrata, i jos recimo 4 za ostalo?? a ne treba taj zid izmedju kabine i motora?
jos nista cekam pare od osiguranja evo 4 meseca, pa cu onda ovo da prodam i da kupim drugi auto... obrni okreni ako bude neka dobra opet isto.. gledao sam nekog passata ali sam batalio hehe.. jos da uspem da se batalim Alfe hehe...

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 11 Sep 2009 15:53 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Nisam pri vremenu ovih dana, cim uhvatimpar sati da sednem za komp.napisacu ti sve detaljno...ono sto ja znam.
pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 16 Sep 2009 02:10 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Mali update, dok je auto cist.

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 16 Sep 2009 13:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jan 2009 22:41
Postovi: 2399
Lokacija: Beograd, Novi Sad
Ime: Nemanja
Opel: Ex Astra Bertone 2.0T, now Zafira OPC
ma samo tamna stakla, crne detalje u boju auta i to je to.... :)

_________________
http://www.corsaclub.co.nr/forum


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 16 Sep 2009 15:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
kazi mi kako ti se vide zadnji farovi preko dana,tj.dali se vidi da svetle ili je to nesto slabo?

planiram i ja to da odradim,ali ne bi voleo da se ne primecuje kad kocim da me neko ne nakuca...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 16 Sep 2009 17:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
To svo prskanje je bacanje para i stavljanja sebe u neugodan položaj ako ne daj Bože do nečeg dođe. Taj ko klepi od pozadi uvek može da kaže nisam video stop svetla. Mada, ima Motip sprej za stop svetla, s njim sam jednom zatamnio ali nisam bio zadovoljan kako je ispalo pa sam skupio 50 evrića i kupio lepo crna stop svetla i završio posao. :)

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 17 Sep 2009 12:23 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
nemkebg je napisao:
aha znaci treba mi jedan dan da to sve odradim... nista iscimacu ovog mog druga sto mi je auto kod njega, pa cemo zajedno to da odradimo kad dodju druga kola... znaci vrata, vrata gepeka, prostor izmedju vrata i zvucnika, gepek samo oko rezervnog tocka? ne treba ceo?? znaci 4 u vrata, i jos recimo 4 za ostalo?? a ne treba taj zid izmedju kabine i motora?
jos nista cekam pare od osiguranja evo 4 meseca, pa cu onda ovo da prodam i da kupim drugi auto... obrni okreni ako bude neka dobra opet isto.. gledao sam nekog passata ali sam batalio hehe.. jos da uspem da se batalim Alfe hehe...


U svakom vozilu postoje dva izvora "spoljne" buke. Buka koja dolazi iz motorskog prostora (i izduvnog sistema) i buka od kotrljanja tockova pojacana sumovima aerodinamickog porekla. Prva buka resava se zvucnim izolovanjem, a za drugu je neophodno i dampovati delove karoserije kako bi se ugusile rezonatne vibracije.

Povrsine koje se tretiraju su sledece:
1. Poklopac motora (hauba)
2. Deo motorskog prostora ka kabini (firewall)
3. Pod vozila
4. Vrata prednja i zadnja
5. Gepek

1. Sto se haube tice, ako nemas fabricki tapacirung pricvrscen zabicama, najjednostavnije resenje je kupovina nekog tapacirunga na otpadu. Zabice (kopce) Slika mogu dosta lako da se nadju na pijaci ili u nekim prodavnicama auto opreme. A sto se tice tapacirunga bilo bi dobro da prvo uslikas haubu pre nego sto odes na neki auto otpad, cisto da bi zbog rebara na haubi mogao da nadjes najpriblizniji. Mislim da se cene tapacirunga krecu oko 20-30e.

2. Za firewall trenutno nemam resenje... Na Kadetu (suzi) 1988.godiste kod drugara postoji fabricka izolacija firewall-a koja je uradjena nekim materijalom debljine oko 4-5mm. Izgleda slicno ovome Slika Sastoji se ok deblje aluminijumske folije (koja odbija toplotu motora) i neke polupenaste nazovi gume...ali ne znam gde se to moze naci jer stvarno mora da bude otporan na toplotu.

3. Ako si jos uvek u procesu popravke auta pa je jos uvek rastavljen, bilo bi najbolje da izvadis i prednja i zadnje sediste. Ne znam da li si ih skidao ranije ali se relativno lako i brzo skidaju, tako da dobijas slobodan ceo pod. Eventualno ces jos morati da skines plasticnu konzolu gde su menjac i rucna kocnica. Nakon toga mozes da podignes tepih (ima nekoliko zabica koje ga drze). Time si potpuno oslobodio pod automobila. Videces da je na podu na pojedinim mestima vec ugradjena odredjena zvucna izolacija fabrickim bitumenskim plocama, dok je kod nogu postavljen neki deblji filc, ali izgleda kao da je malo gumiran, valjda zbog vlage (tako je bar kod mene u autu). Na sva mesta (goli lim) gde nema nikakve izolacije mozes lepiti bitumenske ploce. Prvo lim prebrisi nitro razredjivacem pa tek onda lepi ploce da se sto bolje zalepile da se vlaga kojim slucajem ne uvuce izmedju lima i bit.ploce.
Bilo je nekih pisanja i prepucavanja po forumima (na ovom i na drugim) oko toga da li ce se i koliko brzo vlaga uvuci izmedju lima i bit.ploce... Mislim da o tome ne treba polemisati jer je dovoljno skinuti tepih sa poda automobila (naravno pricamo o kolima koja su mladja ok 15-20godina) i videti kako izgledaju te ploce koje je fabrika postavila, da su ekstra zalepljene i da tu nema sanse da ikakva vlaga uvuce. Uostalom, ne bi ih ni fabrika lepila da su te ploce BAS toliko lose!
Pri lepljenu posebno obratiti paznju na unutrasnju stranu kabine ka motornom prostoru, u vozackom delu tamo gde su papucice (odatle dopire dobar deo buke). Tu lepo iskrojiti ploce i sto bolje ih zalepiti.

4. Sto se vrata tice vec sam postavio neke slike i pisao o tome, dao sve potrebne informacije. U sustini, gde god je goli lim u vratima a izvodljivo je iskrojiti i lepo zalepiti bit.plocu smatram da bi to valjalo i uraditi.

5. Na redu je gepek. Gepek tretrati kao i pod, gde naidjes na lim - zalepi bit.plocu. Mozes i ispod rezervnog tocka (samo nemoj da prelepis preko rupa ispod rezevnog tocka koje sluze kao odusak, da se vlaga ne skuplja, imas dve ili tri a preko njih crni plasticni cepovi).

Otprilike, to je to. Ako se setim necega sto nisam napisao - dodacu. Nemke, ako imas jos pitanja, slobodno pitaj, nije nikakav problem.

Trenutno sam ostao bez bit.ploca ali cim budem kupio jos koji komad krecem u nove radove tako da ce biti jos slika.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 17 Sep 2009 12:34 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Javi gde nađeš ove žabice pod brojem 1, meni fali par komada na 5im vratima, na onom plastičnom poklopcu :shit:

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 17 Sep 2009 12:35 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Evo jos jedne situacije koja mi se dogodila sinoc, cisto da se nadovezen na neke od tema sa ovog foruma u vezi registarskih tablica.
Vracao sam se sa pecanja, negde oko ponoci, zaustavi me neki mladi (vrlo besni) poliajac, ja mu dam sve od dokumenata ali je on poceo da mi vrshlja po autu...te jel imam sve od opreme, te sto mi je rezervni tocak u dzaku :) (pogledaj slike sa pocetka ove teme), te koji je ovo auto, zasto nema oznake da je opel ?!?!...itd...dok nije stigao do tablice (opet pogledaj slike sa pocetka ove teme), i pita me sto sam sekao tablice. Ja rekao da mi je zadnju tablicu neko otkinuo i iskrivio pa sam morao malo da je skratim dok sam je ispravljao, jer je navodno bila jako izguzvana. Onda ode do prednje, i pita me zbog cega mi je ond ai prednja secena, ja reko pa da izgleda isto kao i zadnja. :)
Malo se zamislio i rekao mi je da tablice bas dobro izgledaju. :)
Kaze da je bitno da su originalne jer za sve ostalo mogu da kaznjavaju (rucno pravljene, stampane, manje, itd...), a to sto su malo skracene to nije bitno dok god su originalne.

Eto, za sve one koji imaju budzene tablice kao ja, sad imate jos jednu pricu/opravdanje ako vas panduri zaustave. :)

-- 17 Sep 2009 12:36 --

@ vlada13

Javim ti ovih dana, mislim da znam gde ih ima ovde kod mene. Pa cu ti ih poslati u pismu.

-- 17 Sep 2009 12:45 --

@ vlada13
Sto se tice stop svetala i ja planiram da kupim crne stopaljke ali nekako mi pare uvek odu na drugu stranu, a i vrlo prijatno sam se iznenadio kad sam ove moje uradio sa crnim sprejom. Mislio sam da se nece nista videti ali ispalo je bas, bas dobro.
Postavicu slike danas-sutra pa cete i ti, i vlada33 videti kako izgleda.

Primenio sam ovaj princip pri zatamnjivanju:
- skinuo sam stopaljke
- oprao ih
- osusio
- prebrisao alkoholom da bih skinuo svu mogucu prljavstinu i masnocu
- naspricao jedan tanak sloj tog spreja za zatamnjenje
- sacekao jedno pola sata da se osusi
- presao jos jednim slojem spreja.

-- 17 Sep 2009 13:08 --

Evo nekoliko slika kako zatamnjene stopaljke svetle po mraku:

samo pozicija SlikaSlika

pozicija + kocnica SlikaSlikaSlika

A evo i slika po danu i predvece:
SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika

SlikaSlikaSlikaSlika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 24 Sep 2009 14:38 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Detaljnije objasnjenje o tome kako sam postavio amortizere (klipove) od stojadinana astru F. Sistem odlicno funkcionise ali ipak ako neko ima nesto da doda, voleo bih da cujem. :)
Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

Stvar je sledeca, nabavio sam dva polovna amortizera za zadnja vrata stojadina i cetiri jabucice (nosaca) na koje se amortizeri kace (pri nabavci delova pomogao mi je kum, kome se ovim putem zahvaljujem :wow :D ).
Fabricki srafovi koji nose haubu astre imaju navoj od 6mm a jabucice stojadina 8mm i uz to su srafovi kratki, tako da sam odsekao kompletan navoj (pogledaj poslednju sliku) i navario sraf od 6mm precnika i 20mm duzine. Odvrnuo sam gornji sraf sa nosaca haube u zasrafio jabucicu. (varenje nije bilo bas najsrecnije tako da ne izgleda bas lepo ali za sada ce posluziti dok ne nadjem druge jabucice)

Zatim sam uzeo ostale dve jabucice koje ce ici ivicu krila auta. Odsekao navoje i navario ih na parce lima debljine 2mm (dimenzije vidite na slici). Na drugom kraju lima sam izbusio rupu kroz koju ce ici fabricki sraf. Sa donje strane lima, ispod zavarene jabucice sam navario sraf 6mm i duzine nekih 12-13mm.
Ovaj lim sam stavio kao ojacanje jer sam video (na probnoj montazi) da lim krila dosta "zivi" na mestu gde je usrafljuena jabucica. Na kadetu, a verovatno i na vektri A, je hauba dosta laksa nego na astri pa ovaj lim verovatno nije potreban. Ja sam ga stavio cisto zbog predostroznosti.

Na kraju sam sve prefarbao u boju auta i zasrafio na auto. Super radi i super izgleda.
Jedino sto mi nije jasno je zbog cega neko okrece klipove debljim krajem gore? Ja sam ih okretao, probao i ovako i onako, ali nisam primetio nikakvu razliku u podizanju, tako da sam ih ostavio sa debljim krajem dole (pogledaj slike).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 24 Sep 2009 15:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Apr 2008 20:13
Postovi: 2107
Lokacija: Kraljevo
Ime: Nenad
Opel: kadett 1.6i gls
Garaza: pogledaj
mikib82 je napisao:
- Klipovi za haubu skinuti sa gepeka stojadina, legli perfektno, tacne duzine. A kugle tacno na postojece rupe.



hmm sta si rekao na pocetku teme!! :D

e jbg, na gepeku stojadina ima dva modela ovih amortizera, i ja sam bas uzeo te druge(imaju drugacije ove srafove za jabucice pa je zajebano)

a zasto bi od kadetta i vektre bile lakse haube??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 24 Sep 2009 17:54 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Citiraj:
hmm sta si rekao na pocetku teme!! :D


Sto, sta sam rekao? :)

Sto se jabucica tice, ja sam svakako sekao srafove tako da ti je svejedno kakvi su....

Hauba od kadeta je laksa - provereno. Za vektru ne znam taco, bila je samo pretpostavka. Verovatno zbog toga sto su stariji modeli sa manje ojacanja nego kod novijih automobila....opet ponavljam, hauba od suze ide gore kao perce, a ova moja kao da je od olova izlivena.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 24 Sep 2009 18:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Apr 2008 20:13
Postovi: 2107
Lokacija: Kraljevo
Ime: Nenad
Opel: kadett 1.6i gls
Garaza: pogledaj
Pa zvucalo je kao "samo prisrafis na rupe i zatvoris haubu" :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 24 Sep 2009 21:40 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
:ludilo2: Pa vidi, u sustini imas rupe na krilima i haubi, ne trebas nista da prepravljas, da budzis...jos su u pitanju amortizeri od stojadina a ne neki trt-mrt-tuning styling-nikl-hrom amortizeri od 70-80e. :D

Onaj lim za ojacanje ti u sustini ne treba, to je cisto bila moja improvizacija...

Ako hoces, posalji mi jabucice, ja ti ih zavarim i posaljem ti ih nazad.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 29 Sep 2009 21:58 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Sep 2009 13:30
Postovi: 10
Lokacija: Beograd
Ime: Davor
Opel: Astra F 1.6 – X16SZ (52KW/71KS)
Batice mimoišli smo se danas na Zrenjanincu kod naselja Borča. :) Auto ti je zaista prefekcija. ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 30 Sep 2009 00:56 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Aha, isao sam do neke firme u Vilinim vodama, tu kod Pancevca. Sto nisi blicao ili svirnuo :toot , da me malo bacis u rebus pa da razmisljam do Zrenjnanina ko mi se to javio. :D

Drago mi je da ti se svidja moja Astrica, nego ajde nabaci ti koju sliku...da vidimo cime si ti "naoruzan" :)

-----------------

Jos par reci za sada:
Mislim da si se malo zaracunao oko potrosnje goriva u gradu...ja sam moju astru kupio u BeoAuto-u u BG-u, kao potpuno novu i prvih par godina sam vozio samo na benzin i bas vodio racuna o potrosnji. Prolazio sam sam oko 9-9,5 litara po gradu (zimi cak i preko 10) a na otvorenom oko 7...ali kako god, samo ti gledaj da ubacis plin sto pre. Ja sam mojim prezadovoljan, otkad mi je ugradjen nisam imao ama bas nikakvih problema (da kucnem u drvo :banghead: :) ), samo menjam filtere i cistim rasplinjac a auto ide k'o zmaj. Bas sam prekjuce bio do Zlatibora i usput merio potrosnju plina...u jednom cugu sam napravio 270km sa 22.4 litre plina, sto bi bilo oko 8.29 l/100km, za sta mislim da je super. Po gradu mi trosi 10-11 u zavisnosti od godisnjeg doba.

I obavezno stavi automatsku kontrolu lambda sonde (mene je kostala oko 100e pre par godina, verujem da je sada jeftinija) Slika. Primetio sam konkretnu razliku jer sam prvih godinu dana bez nje, tako da sam se uverio da vredi te pare. Bez lambda kontrole potrosnja mi je varirala, auto trosio vise, nije radio ravnomerno na leru, nije bio startan...

Ako te zanima nesto detaljnije, budi slobodan da pitas. Na kraju krajeva, zbog toga i postoji ovaj sajt. :wink:

Pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 30 Sep 2009 11:58 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
ako mene pitas ova kombinacija sa lambda kontrol plinom je katastrofa,meni je toliko islo na zivce da sam onaj motorcic koji odredjuje smesu skinuo i ne planiram da ga stavljam na auto...

da neko ne pomisli da je problem u lambda sondi odmah da kazem da nije,ne izbacuje nikakvu gresku auto i ispravna je ali nece i nece sa njom da radi kako treba i to je to,e sad dali nije lepo programirano nesto ili sta vec ali nece,pa sam stavio onaj klasican sraf za stelovanje smese i po gradu trosi dosta ali na otvorenom je san snova oko 7.5 plina,a u gradu sam od 12-15...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 30 Sep 2009 16:20 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Ne znam u cemu moze da bude problem, 'bem li ga...eto, procitao si moje iskustvo...ja sam prezadovoljan kako radi...

To je kao kad na dva slicna kompjutera probas da instaliras neku igricu..na jednom radi ekstra a na drugom nece ni da je pokrene...da covek prosto ostane bez objasnjenja... :scratch: :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 30 Sep 2009 17:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa tvom motoru vlado je vise odgovarao sekvent nego venturi.
taj ko je stavljao gas na tvojoj vektri hteo da prodje jeftinije,t.j. bio je cicija

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Astra F 1.6 8V 2002.god.
PostPoslato: 14 Okt 2009 13:37 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jul 2009 01:19
Postovi: 90
Ime: Miroslav
Opel: Astra F 1.6 8V X16SZR
Mali jubilej! :D

Slika Slika


Prvi sam vlasnik i u porodici samo ja vozim ovaj auto.
Sem redovnog servisa do sada sam na autu menjao senzor ler gasa u kontrolnoj tabli i neki zaptivni O-ring sa desne strane dekle ventila (i naravno plocice i auspuh :) , pakne su jos uvek dobre).

:ilo:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 75 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 38 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs