Nesha je napisao:
ako radi na plinu, vozi tako. Ne moze to da se popravi, tj. moze ali bi kostalo kao pola astre.
Na šta sumnjaš konkretno da je problem? Kada sam već dao dosta novca do sada, rasturicu motor ponovo i neće mi biti problem veruj mi

.
Kada se ugreje motor vibracije se smanje jako puno. U međuvremenu prešao famoznu cifra od 1000 km nakon odrađene polugeneralke i ono što je bitno, motor nije potrošio ni kapi ulja za tih 1000+km. Vozi se sve vreme na benzin prema preporuci majstora.
Na moje insistiranje očišćen je EGR ventil koji je bio zapušen i zatvoren od čađi, majstor je to otpušio, očistio i osposobio (i ako na dijagnostici nije pokazivao ni jednu grešku i rečeno mi je da sam imao sreću što je ostao zatvoren inače bi pravio probleme), zatim je očistio klapnu gasa i pogledao tačke paljenja za svaki slučaj jer sam ja insistirao na tome da pogleda, i sve je u najboljem redu. Sipana je bočica aditiva u rezervoar radi čišćenja celog sistema goriva a potom zamenjen je filter benzina koji uz mali servis nisam zamenio (menjao sam onda samo filter ulja i vaduha), i sve je na kraju isto osim da malo ima bolji odziv na papučicu gasa posle svih obavljenih radnji i možda je mrvicu auto startniji iako je to možda samo placebo efekat.
Napomena, auto lepo vuče, lepo pali, lepo ubrzava, lepo ide, ali na leru kad je hladan sopstvenim očima vidim kako volan trese, a da ne govorim o osećaju kada na isti spustite ruke, podrhtava i ručica menjača i isto tako osećaju se vibracije preko sedišta i celog auta. Sve je to tako dok se motor ne zagreje i onda se to nekako ublaži i ne oseti tako jako. Ler gas ne varira i drži ga na normalnih 750 rpm nakon 2-5 min od startovanja motora zavisno od spoljašne temperature.
Ono što sam primetio da kada ujutru auto upalim i motor radi pod automatskim sauh-om na 1000-1200 rpm, auto ne vibrira, čim se broj obrtaja spusti na 750, eto vibracija i to samo na leru, a kad auto dostigne radnu temperaturu, to se mnogo ublaži i onda dok ja stignem do mehaničara, auto je dostigao radnu temperaturu i kada im objasnim šta je problem, oni nakače na dijagnostiku (nema ni jedne greške), zatim provozaju auto koji je već zagrejan i ne mogu da osete ono što ja svakog jutra osetim, vidim i čujem kada krećem na posao.
Na kraju kažu ''perfektno stanje auta, možda eventualno da očistiš dizne'' .... ovo su mi rekli u Opelovom servisu, isto je to rekao i majstor što je odradio sve ove radove na autu.
Preporuka za nekog dobrog majstora u Kraljevu da mi očisti dizne i za eventualno ponovno otvaranje motora? Aditiv nije ništa pomogao, jer mislim da dizne nisu problem, jer da jesu simptoma bi bilo i u drugim režimima vožnje a ne samo na leru.