Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

CALIBRA V6 3.0 4x4
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=34962
Stranica 2 od 8

Autoru:  Eltech [ 09 Nov 2016 01:58 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

HHAHAHahahaha

DA ... to bi bilo profi i voleo bi da uradim, al verujem da bi ta akcija bez kalupa za rezultat imala katastrofu :D
To je uradio onaj hrvat sa audijem ... doduse njemu je ceo auto iz kalupa, al konkretno ceo prednji kraj je uradjen bas kako si rekao. Samo to je next level shit, ja sam "tjuning ispred zgrade" stajl :) msm video si :)

Autoru:  pistre [ 09 Nov 2016 02:06 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

misho pozeru, svi trkacki automobili imaju tako iz jednog dela prednji kraj, e sad, ako hoces ispred zgrade stajl, moraces haubu u svakom slucaju da odradis jer je teska kao pola kalibre, a ako to vec radis ne znam sto je problem i ostalo, naravno das strucnom coveku da odradi to, a sto se kalupa tice, pa sve neka bude spakovano na auto, popunis necim zazore, na promer plastelinom i slicnim stvarima koje posle mozes da skines (ne pur penu :D) i napravi se kalup, e sad, to bi majstor naplatio malo vise, ali opet, nije losa stvar kad se vec radi takavo seckanje i slicno olaksavanje auta

Autoru:  brankko [ 09 Nov 2016 11:15 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Evo, ja se javljam dobrovoljno za pomoć oko pravljenja kalupa i izlivanja delova eksterijera. Mogu da držim svetlo ili dodajem špakle :)

Autoru:  noise024 [ 09 Nov 2016 13:05 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Pistre, nije potrebno stavljati glinu u zazore, dovoljno je dva sloja trake, i skida se lagano.
Eltech, jedan mali savet, imas skuplju opciju pa da koristis vodeni odvajac ili jeftiniju sa alu folijom,
kada pravis kalup, mora biti deblji da bi kada budes radio odlivak mogao da izvadis a da pritom ne polomis kalup, ovo je malo skuplja opcija ali ima svrhu, dobijas deo koji je gladak, i pritom koristis minimalno gita, na sitne neravnine koje mogu da se pojave.
Postoji jeftinija i brza varijanta da ne pravis kalup vec samo preko odradis, ali sve to mora da se gituje i opet bude tezi deo..
i izbegavaj industrijski poliester, on je krut i lako puca... inace mozes i vrata kao i gepek vrata da odradis poliesterom, sacuvas kalupe i posle zaradjujes na buducim trkacima koji zele olaksanje :D

Autoru:  Eltech [ 09 Nov 2016 15:47 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Hauba ce sigurno biti od poliestera, al ceo prednji kraj ce sacekati neke druge dane :) jer tom akciom i ne bi dobio nesto mnogo s obzirom da su krila na kalibri bas lagana, za razliku od haube, sto kaze pistre, ko pola auta je teska, pa je zato i radim.

Autoru:  noise024 [ 09 Nov 2016 18:59 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Rubovi od lima su teži nego ovi od poliestera, mada carbon fiber je još lakši, zato je konopek odradio ceo audi sa tim....

Autoru:  Majkan [ 09 Nov 2016 21:41 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Odlicne kadice zemo, mada bih ostavio volan sa airbag-om.

Odradi te najteze delove od karbona, kad se vec ulaze. :D
Gledao sam neku firmu koja radi sta god zamislis, mogu ih naci...

Autoru:  GSi [ 09 Nov 2016 21:49 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

https://www.youtube.com/watch?v=SMxB4RpCDzA
Na kontu volana.

Srećno s daljim slaganjem

Autoru:  pistre [ 09 Nov 2016 22:21 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Nema ovaj na klipu pojma, ti volani i jesu napravljeni da se savijaju lako, oni tako upijaju energiju bas zbog toga, a odlicne su kineske kopije, nema tu mnogo nauke, malo metala i koza preko isto kao i originalni, a i origonalni se prave u kini kao i cela svetska industrija :)

Autoru:  Nezki [ 09 Nov 2016 22:28 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Ortak jedan je imao sudar sa takvim volanom i dosta bolje bi proÅ¡ao da je imao airbag. Ali Å¡ta ti je ljubav i posle toga govori ljudima da je ovo bolji volan od fabriÄkog

Autoru:  pistre [ 09 Nov 2016 22:31 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Ahahah kretenu kazem da je ista djoka kao i originalni sparco :D

Autoru:  Eltech [ 09 Nov 2016 22:46 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Da, poliester krila su sigurno laksa, al u ovoj mojoj tjuning varijanti ne bi napravili razliku znatnu ... to je za ozbiljnije tjunere, ja sam kao sto rekoh "ispred zgrade" stajl :)

@Majkan - skup karbon :) poliester je just fine :) ako se obogatim u buducnosti, uradicu ceo auto od karbona i alu sipki, da bude 200kg

@GSi - Hahhaahha naterao si me da izvrsim test izdrzljivosti kineskog volana, moj nije ovakav, upravo sam stajao na njemu ... ovo na videu je verovatno neka 5$ varijanta :)


edit: nemam vise instalaciju ni za svetla,a kamoli za airbag :)

Autoru:  GSi [ 10 Nov 2016 04:36 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Ma oket, ja to samo drugarski savet. Tvoj auto (:
Ako si hteo što bi Englezi rekli "low-budget" auto za pravac, bolje si uzeo nekog Kadeta D. Lakši je. ;)

@PiÅ¡o neÅ¡to se pravi, neÅ¡to ne. Al i ono Å¡to se pravi ima razliÄite nivoe kvaliteta (:

Autoru:  noise024 [ 10 Nov 2016 06:45 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Eltech, evo malo da dobiješ inspiraciju za neke stvari :D
http://www.speedhunters.com/2013/08/car ... d-calibra/

Autoru:  brankko [ 10 Nov 2016 12:11 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

@GSi - Mi to zovemo: "Sa opcijom podešavanja ugla" :)

@Eltech - To Å¡to si ti stajao na njemu, to se ne rauÄuna. Ti si mrÅ¡av. Gore na klipu je "fat guy" :)

P.S. Ako bi furao reklamu na kolima, možda mogu da ti nađem sponzora za carbon fiber :)

Autoru:  Eltech [ 25 Nov 2016 20:58 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

@brankko - trebace sponzor za gume i benzin :)

Stigao VE Å ES, 3.0 / 211hp izvadjen iz Opel Sintre.
3.0 komp imam, fali samo jos struja x30xe ili x25xe, ako neko ima nek vice!

Slika
Slika

Autoru:  pistre [ 25 Nov 2016 23:22 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

sintra je fwd tako da super, ne moras da menjas karter :)

Autoru:  strokan [ 25 Nov 2016 23:55 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

a ni izduvne grane, a verovatno ni alnaser

Autoru:  brankko [ 26 Nov 2016 13:11 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Možda ću ja uskoro da imam struju ili za X25XE ili za X30XE :)

Autoru:  Eltech [ 26 Nov 2016 20:18 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

@pistre @strokan - da ... nije karter kao na omegaji, ovaj je normalan i marinijumski :) a od agregata svejedno nisam nista uzeo jer ih imam sa 2.5 pa ce sve leci.

@brankko - ozb? gde sta kako ?

Autoru:  milanracing [ 26 Nov 2016 22:27 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

A kad vec ovo kasapis, jesi li razmisljao da okrenes ovaj motor kako treba da stoji i napravis RWD?

Autoru:  Eltech [ 27 Nov 2016 04:59 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Razmisljao sam o 4x4, o rwd nisam ... ocu da pokusam da sastavim auto sam, a okretanje motora je bar za mene next level, pa bi prvo da shvatim ove osnove. Al prvo da zavrsim ovaj "basic setup" i da pokusam da nadjem pogon, pa bi otom-potom uradio na sva cetiri

Autoru:  CweLe [ 27 Nov 2016 09:31 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Respektujem MV6 4x4 ideju, ako si ozbiljan vec je vreme da izvarish pod sa tunelom. Moja preporuka je zakljuchan reduktor da se ne smarash sa hidraulikom, lamelicama, awd ecu-om itd...

Autoru:  noise024 [ 27 Nov 2016 12:32 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

Slažem se sa cweletom za 4x4 pogotovo jer je v6 težak motor, ide on i sa awd ali je naravno bolja opcija 4x4, a rwd nikako nije za drag zbog same konstrukcije calibre, rwd je bolji za drift

Autoru:  strokan [ 27 Nov 2016 16:31 ]
Tema posta:  Re: CALIBRA VE Å ES

rwd je majka za drag

Stranica 2 od 8 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/