Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Calibra C20LET https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=10879 |
Stranica 41 od 74 |
Autoru: | CweLe [ 24 Okt 2012 18:52 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Brale, uzeo bih ovaj turbo sad kad je snizhen, je l mozhesh ti da ga ofarbash kad stigne da lepshe izgleda? http://www.ebay.de/itm/Turbo-Turbolader ... 1294wt_689 |
Autoru: | strokan [ 24 Okt 2012 18:55 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
цвеле надам се да знаш да фарбање лопатица није укључено у цену фарбања турбине |
Autoru: | webboy [ 24 Okt 2012 18:57 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Cena farbanja lopatica zavisi od broja istih ![]() |
Autoru: | dzimi [ 24 Okt 2012 20:43 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
web sklapaj machine gun i udri na veselje! ![]() 6 ![]() P.S Nisam ni znao da ste stavili glasanje, glasao bih ranije ![]() |
Autoru: | DRAGANN [ 18 Nov 2012 09:30 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Fin satic,bash mi se svidja ![]() ![]() |
Autoru: | Zule [ 18 Nov 2012 10:08 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Za FMIC znas kako ide to je klasika, hiljade ljudi su to uradili na manje-vise isti nacin. Ali nisam siguran kako ces moci da pored FMIC nakacis ta dodatna 2 hladnjaka, znas i sam kakav je problem sa cevima sa strane. Jesi li razmisljao da mozda izbacis klimu, pa da redjas te nove stvarcice umesto hladnjaka klime? |
Autoru: | sreto [ 18 Nov 2012 13:11 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
nije lud valjda klimu izbacivat,ja na svoju pored svih drangulija slazem i klimu pa ljudi to je danas standard ![]() |
Autoru: | pistre [ 18 Nov 2012 14:30 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
a i pored toga sumnjam da bi brasha preziveo jedno leto bez klime ![]() |
Autoru: | pistre [ 18 Nov 2012 14:49 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
ne, ne i ne ! |
Autoru: | d3us [ 18 Nov 2012 14:52 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
dok brasha sastavi se ono sto je rasklopio, pitanje je hoce li ostati sta od karoserije na sta ce da nakaci ovaj borchanik ![]() |
Autoru: | kvcali [ 18 Nov 2012 15:00 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Takodje ne,ne i ne ! |
Autoru: | Nesha [ 18 Nov 2012 15:56 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
da, da i da!!! samo nedostaje jos hladnjak za kociono ulje i hladnjak za tecnost za soferku. Onda ce biti potpuna... radujem se tvojim daljim konstruktosko inzenjerskim inovacijama... |
Autoru: | webboy [ 18 Nov 2012 16:23 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Kad smo već kod tečnosti za stakla, video sam odličnu foru kod Mercedesa koju nije teško napraviti. Kroz posudu za tečnost prolazi cev rashladne tečnosti motora. Poenta: Ta cev je topla (tečnost koja hladi motor) i sprečava zamrzavanje tečnosti za stakla. |
Autoru: | strokan [ 18 Nov 2012 16:26 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Ма шта се мучиш, само сипаш пола посуде антифриз, пола течност за прање стакала и миран си |
Autoru: | noise024 [ 18 Nov 2012 16:35 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
što ne probaš kontra, oda bi izbegao seckanje borčanika jer bi imao dovoljan dotok vazduha kao na slici ovde http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... CUBHb4AzjI |
Autoru: | kvcali [ 18 Nov 2012 16:36 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
to za grejanje vode za stakla resis tako sto obmotoas crevo od posude do prskalica oko gumenog creva hladnjaka i ono ti greje vodu, samo sto moras da produzis postojece crevo, ali ni to nije proble, ! |
Autoru: | webboy [ 18 Nov 2012 16:37 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Ma to je najmanji problem, FMIC i oba hladnjaka imaju po 2 rupe za šrafove od gore... samo da napravim dugačke šrafove da mogu da budu zašravljeni za branik, a da stoje niže. EDIT: E bravo nojzi... to je taj setup, samo što ce creva od IC-a da idu dole, a ne gore. I moja 2 hladnjaka za ulje su duplo niži od ovih sa slike. |
Autoru: | Nesha [ 18 Nov 2012 20:04 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
kvcali je napisao: to za grejanje vode za stakla resis tako sto obmotoas crevo od posude do prskalica oko gumenog creva hladnjaka i ono ti greje vodu, samo sto moras da produzis postojece crevo, ali ni to nije proble, ! to je mnogo jednostavno, a i u toj tvojoj prici nema cukice za temperaturu vode za soferku... braso, sve je to lepo i konstruktivno. Ali OBAVEZNO pazi na kuku za vucu. Gledaj da ti ostane slobodna, jer ces je koristiti vise nego sve Gadgete koje planiras da instaliras.... ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | vectra 1.6i [ 18 Nov 2012 21:38 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
kvcali je napisao: to za grejanje vode za stakla resis tako sto obmotoas crevo od posude do prskalica oko gumenog creva hladnjaka i ono ti greje vodu, samo sto moras da produzis postojece crevo, ali ni to nije proble, ! Zar nije lakse kupiti neku tecnost koja ne mrzne i rijesen problem? ![]() |
Autoru: | chile [ 18 Nov 2012 22:46 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
webboy je napisao: Kad smo već kod tečnosti za stakla, video sam odličnu foru kod Mercedesa koju nije teško napraviti. Kroz posudu za tečnost prolazi cev rashladne tečnosti motora. Poenta: Ta cev je topla (tečnost koja hladi motor) i sprečava zamrzavanje tečnosti za stakla. mercedesova fora sluzi za bolje pranje stakla ![]() jer ce topla tecnost za pranje stakla bolje skidati insekte itd... |
Autoru: | CweLe [ 18 Nov 2012 23:21 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Mnogo je lepshe kad odmrznesh shoferku mlakom vodom prskajuci dok pratish temperaturu shoferovodne technosti preko BT na mobilnom! |
Autoru: | webboy [ 19 Nov 2012 00:17 ] |
Tema posta: | Re: Calibra C20LET |
Taj sistem je suviše komplikovan, a mrzi me da se cimam do Laćisleda da mi ugrade ![]() |
Stranica 41 od 74 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |