Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Calibra C20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=10879
Stranica 41 od 74

Autoru:  CweLe [ 24 Okt 2012 18:52 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Brale, uzeo bih ovaj turbo sad kad je snizhen, je l mozhesh ti da ga ofarbash kad stigne da lepshe izgleda?

http://www.ebay.de/itm/Turbo-Turbolader ... 1294wt_689

Autoru:  strokan [ 24 Okt 2012 18:55 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

цвеле надам се да знаш да фарбање лопатица није укључено у цену фарбања турбине

Autoru:  webboy [ 24 Okt 2012 18:57 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Cena farbanja lopatica zavisi od broja istih :)

Autoru:  dzimi [ 24 Okt 2012 20:43 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

web sklapaj machine gun i udri na veselje! :ok:

6 :aplauz:

P.S Nisam ni znao da ste stavili glasanje, glasao bih ranije :ludilo:

Autoru:  webboy [ 17 Nov 2012 22:32 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Sad smišljam kako prikačiti FMIC i još 2 omanja hladnjaka za ulje.
Slika



A evo i vreme u Abu-Dabiju (kod Čileta mi je sat za Sidnej, da ne bude zabune):
Slika

Čukica je firme Dragon Tuning... ili Dragon nešto.... bem li ga... čistokrvni Nemac, u glavnom :ludilo:

Autoru:  DRAGANN [ 18 Nov 2012 09:30 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Fin satic,bash mi se svidja :respekt: ,sto ne doda jos dva pa ih poredjas fino uz stub..... :)

Autoru:  Zule [ 18 Nov 2012 10:08 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Za FMIC znas kako ide to je klasika, hiljade ljudi su to uradili na manje-vise isti nacin. Ali nisam siguran kako ces moci da pored FMIC nakacis ta dodatna 2 hladnjaka, znas i sam kakav je problem sa cevima sa strane.

Jesi li razmisljao da mozda izbacis klimu, pa da redjas te nove stvarcice umesto hladnjaka klime?

Autoru:  sreto [ 18 Nov 2012 13:11 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

nije lud valjda klimu izbacivat,ja na svoju pored svih drangulija slazem i klimu pa ljudi to je danas standard :aplauz:

Autoru:  pistre [ 18 Nov 2012 14:30 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

a i pored toga sumnjam da bi brasha preziveo jedno leto bez klime :)

Autoru:  webboy [ 18 Nov 2012 14:34 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Nisam lud da skidam klimu :)

Ovako nekako sam ja to zamislio:
Slika

Zeleno - hladnjak motornog ulja. On trenutno (fabrički) stoji u veznom limu. Ima ona 2 okrugla otvora za ventilator klime, desnom je ventilator u levom je taj mali hladnjak.
Premeštam ga jer bih na to mesto stavio još jedan ventilator.

Narandžasto - webili hladnjak za ulje.. po obliku ISTI kao i hladnjak motornog ulja, samo će kroz njega cirkulisati reduktorsko ulje.

Plavo - FMIC.

E sad... sve je to lepo što ja to zamišljam.. ali kad budem imao ta 2 hladnjaka i FMIC kod sebe, onda ću moći realno da ocenim kako to može da se montira.

Naravno, preko svega ovoga ide borčanik:
Slika

Koji će verovatno trebati da se secka, da bi bilo protoka vazduha.

Autoru:  pistre [ 18 Nov 2012 14:49 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

ne, ne i ne !

Autoru:  d3us [ 18 Nov 2012 14:52 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

dok brasha sastavi se ono sto je rasklopio, pitanje je hoce li ostati sta od karoserije na sta ce da nakaci ovaj borchanik :D

Autoru:  kvcali [ 18 Nov 2012 15:00 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Takodje ne,ne i ne !

Autoru:  Nesha [ 18 Nov 2012 15:56 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

da, da i da!!!

samo nedostaje jos hladnjak za kociono ulje i hladnjak za tecnost za soferku. Onda ce biti potpuna...

radujem se tvojim daljim konstruktosko inzenjerskim inovacijama...

Autoru:  webboy [ 18 Nov 2012 16:23 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Kad smo već kod tečnosti za stakla, video sam odličnu foru kod Mercedesa koju nije teško napraviti.

Kroz posudu za tečnost prolazi cev rashladne tečnosti motora. Poenta: Ta cev je topla (tečnost koja hladi motor) i sprečava zamrzavanje tečnosti za stakla.

Autoru:  strokan [ 18 Nov 2012 16:26 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Ма шта се мучиш, само сипаш пола посуде антифриз, пола течност за прање стакала и миран си

Autoru:  Zule [ 18 Nov 2012 16:27 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

webboy je napisao:
Nisam lud da skidam klimu :)

Ovako nekako sam ja to zamislio:
Slika

Zeleno - hladnjak motornog ulja. On trenutno (fabrički) stoji u veznom limu. Ima ona 2 okrugla otvora za ventilator klime, desnom je ventilator u levom je taj mali hladnjak.
Premeštam ga jer bih na to mesto stavio još jedan ventilator.

Narandžasto - webili hladnjak za ulje.. po obliku ISTI kao i hladnjak motornog ulja, samo će kroz njega cirkulisati reduktorsko ulje.

Plavo - FMIC.

E sad... sve je to lepo što ja to zamišljam.. ali kad budem imao ta 2 hladnjaka i FMIC kod sebe, onda ću moći realno da ocenim kako to može da se montira.

Naravno, preko svega ovoga ide borčanik:
Slika

Koji će verovatno trebati da se secka, da bi bilo protoka vazduha.


Bas ti je lep crtez, jes to ti crtao ili Bora :ludilo1:

Uredu raspored je dobar, samo sto mislim da ces morati da FMIC spustis jos nize dole. Ako sve to nakitis napred borcanik je neophodan ja nisam zadovoljan sa protokom vazduha kod mene na stock braniku.

Autoru:  noise024 [ 18 Nov 2012 16:35 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

što ne probaš kontra, oda bi izbegao seckanje borčanika jer bi imao dovoljan dotok vazduha
kao na slici ovde
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... CUBHb4AzjI

Autoru:  kvcali [ 18 Nov 2012 16:36 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

to za grejanje vode za stakla resis tako sto obmotoas crevo od posude do prskalica oko gumenog creva hladnjaka i ono ti greje vodu, samo sto moras da produzis postojece crevo, ali ni to nije proble, !

Autoru:  webboy [ 18 Nov 2012 16:37 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Ma to je najmanji problem, FMIC i oba hladnjaka imaju po 2 rupe za šrafove od gore... samo da napravim dugačke šrafove da mogu da budu zašravljeni za branik, a da stoje niže.
EDIT: E bravo nojzi... to je taj setup, samo što ce creva od IC-a da idu dole, a ne gore. I moja 2 hladnjaka za ulje su duplo niži od ovih sa slike.

Autoru:  Nesha [ 18 Nov 2012 20:04 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

kvcali je napisao:
to za grejanje vode za stakla resis tako sto obmotoas crevo od posude do prskalica oko gumenog creva hladnjaka i ono ti greje vodu, samo sto moras da produzis postojece crevo, ali ni to nije proble, !


to je mnogo jednostavno, a i u toj tvojoj prici nema cukice za temperaturu vode za soferku...

braso, sve je to lepo i konstruktivno. Ali OBAVEZNO pazi na kuku za vucu. Gledaj da ti ostane slobodna, jer ces je koristiti vise nego sve Gadgete koje planiras da instaliras.... :v6: :v6: :v6:

Autoru:  vectra 1.6i [ 18 Nov 2012 21:38 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

kvcali je napisao:
to za grejanje vode za stakla resis tako sto obmotoas crevo od posude do prskalica oko gumenog creva hladnjaka i ono ti greje vodu, samo sto moras da produzis postojece crevo, ali ni to nije proble, !

Zar nije lakse kupiti neku tecnost koja ne mrzne i rijesen problem? :wink:

Autoru:  chile [ 18 Nov 2012 22:46 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

webboy je napisao:
Kad smo već kod tečnosti za stakla, video sam odličnu foru kod Mercedesa koju nije teško napraviti.

Kroz posudu za tečnost prolazi cev rashladne tečnosti motora. Poenta: Ta cev je topla (tečnost koja hladi motor) i sprečava zamrzavanje tečnosti za stakla.


mercedesova fora sluzi za bolje pranje stakla :wink:
jer ce topla tecnost za pranje stakla bolje skidati insekte itd...

Autoru:  CweLe [ 18 Nov 2012 23:21 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Mnogo je lepshe kad odmrznesh shoferku mlakom vodom prskajuci dok pratish temperaturu shoferovodne technosti preko BT na mobilnom!

Autoru:  webboy [ 19 Nov 2012 00:17 ]
Tema posta:  Re: Calibra C20LET

Taj sistem je suviše komplikovan, a mrzi me da se cimam do Laćisleda da mi ugrade :ludilo:

Stranica 41 od 74 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/