Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 14:28

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 46 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 10 Mar 2009 19:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Apr 2008 20:13
Postovi: 2107
Lokacija: Kraljevo
Ime: Nenad
Opel: kadett 1.6i gls
Garaza: pogledaj
Samo napred to je prelep auto za sredjivanje!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 10 Mar 2009 23:25 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Mar 2007 14:25
Postovi: 1029
Lokacija: Temerin
Ime: Nenad
Opel: Vectra B 2.0 16v Karavan
ja sam ubacio rubove od golfa keca

_________________
e tako se to radi http://www.youtube.com/watch?v=Qxo4k73eEkE


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 24 Mar 2009 23:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
par mojih savjeta,ak ces poslusat dobro,ako ne,opet dobro...prije nego sta krenes sa limarijo nabavi si felge koje mislis stavit na auto,jer ces po njima odradit rubove...3.0 Omegin/Senatorov je redni sestak..morat ces stavljat hladnjak vode u vezni lim,skroz naprijed,morat ces izrezat kutiju od grijanja jer ti ne stane razvodna kapa,a i kad sve to napravis morat ces molit Boga da ne rikne razvodnik/kapa jer dolazi tolko blizu kabine da ces morat motor vadit da to zamjenis...jos jedna negativna strana je tezina rednog sestaka..sva tezina ce ti bit na prednjem dijelu auta i auto jednostavno nece bit vozan,svaki zavoj pod malo jacim gasom ti si u prvoj grabi..moja preporuka,2.0 CIH-a sa dva dupla karburatora i ovi zabavljaci sa 3.0 ti ne mogu dima vidit,jer ti vozis auto od 800 kg.....nadam se da sam barem pomogao

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 24 Mar 2009 23:51 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Mar 2007 14:25
Postovi: 1029
Lokacija: Temerin
Ime: Nenad
Opel: Vectra B 2.0 16v Karavan
upravu je covek-ja sad vec razmisljam o c20xe motoru-prvo sam hto sestaka da bi imao lep zvuk al nebi dobio na voznim karakteristikama

_________________
e tako se to radi http://www.youtube.com/watch?v=Qxo4k73eEkE


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 24 Mar 2009 23:57 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
C20XE u Cekiu,odrezuje i ima preglup zvuk za auto iz 70-ih..a koja je on kemija za stavit..treba ti getriba od Rekorda E 1.8 OHC ilo Omege A 2.0i,karter od Mante 1.8,nosace motora moras sam radit jer inace motor visi prema zadnjoj strani,pri prvom vrtenju u krug ostaje bez ulja i uljna pumpa isti cas zasteka...btw.,to je samo moje misljenje,al sam spreman pomoc ako netko krene s projektom

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 03:09 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
malo koliko-toliko off-a, ja sam sledece godine razmisljao da uzmem jednu mantu A koja me ceka i da joj radim 2.0 sa duplim karburatorom :love: pa me zanima da li bi moralo da se prepravlja nesto vise od nosaca motora ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 07:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
nema nikakve prepravke,samo treba uzet 2.0 motor od Mante B,ako ides na dva dupla onda uzmes 2.0 S motor koji ima postojeci varjet karburator,na njemu samo zamjenis karburatore i eventualno getribu ako je sa 4 brzine..e.da,kod dva dupla bi bilo dobro stavit spic bregastu

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 13:49 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
u, odlicno pa to ce biti lako :wink: samo da sacekam sledecu godinu :grrr:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 20:02 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Avg 2007 10:53
Postovi: 278
Lokacija: Beograd
Ime: zoran
Opel: Punto Classic-Galant-(trenutno bez Opela)
Nemanja, ja koliko vidim ti bi prvo trebao da od ovog vozila napravis Kadett-a :D
Salu na stranu, mislim da ce ti najveci problem biti limarija, pod uslovom da si resio stvarno da ga uradis kako treba(kladim se da su grede u gepeku `nestale`) .

Uradi lepo limariju, a potom 2.0S ili 2.0E (CIH) motori su ti premija za kako ugradnju, tako i voznju. To ti je po meni najbolje resenje. Uz njih uzmes menjac 5 brzina (rekord E, manta B) i preporucio bih ti celu zadnju osovinu sa diferencijalom od Mante B ili ascone B, jer ces pored sireg zadnjeg gaza tockova imati i veci precnik dobosa , sire paknove, kao i osetno deblje poluosovine.

Pozdrav , i srecno sa radovima.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 20:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
ne,samo ne 2.0E...postoji veliki problem sa tim motorom,bolje 2.0S

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 21:09 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
kada budes kupio ladin hladnjak, javi mi se da ti sredim haubu od kadeta c (fabricku) za DZ :wink:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 25 Mar 2009 21:37 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
MantaFan je napisao:
ne,samo ne 2.0E...postoji veliki problem sa tim motorom,bolje 2.0S

zasto ne 20E, sta nije u redu sa njim, kada je sve isto samo sto ima elektricne dizne i elektricnu pumpu za gorivo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 26 Mar 2009 10:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
u ovom slucaju zbog potrosnje..znam da na takvom autu ne treba gledat,al stvarno,sta je previse,previse...kod njega,kada klip dodje u gornju mrtvu tocku,injektor bi trebao bacit gorivo samo na taj klip koji je u gornjoj mrtvoj tocki,jel tako?A kod njega baci na sva 4 klipa cim jedan dodje u gornju mrtvu tocku...tako je napravljen kompjuter..prijatelj mi vozi brdske utrke sa Asconom 2.0E i kaze da trosi litru na kilometar

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 26 Mar 2009 23:36 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
to ispade da trosi na 10km 10 lit benzina, pa taj motor sa tolikom potrosnjom goriva i spiranjem cilindera je mrtav motor, tu nije uredu sa ubrizgavanjem i kompjuterom. on bi svaku trku koju zavrsi ili ako zavrsi morao da otvara motor.

cih motori sa L-jetronic sistemom su preteca ovih danasnjih, i normalni automobili koji su se vozili u gradske svrhe imale su potrosnju izmedju 12 i 13 litara na 100km u gradu, a na otvorenom putu do 10lit sa menjacem sa cetiri brzine.

a to da puni sve cilindre gorivom je ne tacno jer bi dolazilo do detonacija od viska goriva, lose smese i havarije motora, pa zamisli da on na tom cilindri jos nije izvrsio paljenje (mislim na varnicu), a sledeci cilinder je vec pun benzina ne bi mogao da radi svecice bi zamastio od tolikog goriva.
kada dodje klip u gornju mrtvu tacku tj, kako mu je redosled paljenja 1.3.4.2 tako isto ima impuls ubrizgavanja na diznama :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 27 Mar 2009 12:08 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Feb 2009 21:21
Postovi: 26
Lokacija: Beograd.
Ime: Nemanja
Opel: Calibra 2.0i 8v
Evo i ja da se javim.
Limarija je trula i vise nego sto sam se nadao (otisli prednji i zadnji kosevi, pod, gebek, rubovi, sajtne, dzepovi, itd...) tako da sam odlucio da je ne radim i da potrazim novu skoljku.

Nasao sam na otpadu iznenadjujuce zdravu skoljku(kosevi, sajtne, rubovi kao novi, samo pod malo otisao), sa sve staklicima(kederi u fabrickom stanju) i vratima, bez unutrasnjosti, trazi 150e videcu da malo spustim cenu i uzimam je za ovaj vikend, pa pocinjem na njoj sa radom.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 30 Mar 2009 13:05 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Avg 2007 10:53
Postovi: 278
Lokacija: Beograd
Ime: zoran
Opel: Punto Classic-Galant-(trenutno bez Opela)
MantaFan je napisao:
u ovom slucaju zbog potrosnje..znam da na takvom autu ne treba gledat,al stvarno,sta je previse,previse...kod njega,kada klip dodje u gornju mrtvu tocku,injektor bi trebao bacit gorivo samo na taj klip koji je u gornjoj mrtvoj tocki,jel tako?A kod njega baci na sva 4 klipa cim jedan dodje u gornju mrtvu tocku...tako je napravljen kompjuter..prijatelj mi vozi brdske utrke sa Asconom 2.0E i kaze da trosi litru na kilometar


1. tacno , baca na sve cetri dizne.
(kao i K-jetronic - poznatiji kao K glava kod FORD, VW, AUDI...)
2. netacno, ne trosi nista vise nego 2.0S


Godza je napisao:



a to da puni sve cilindre gorivom je ne tacno jer bi dolazilo do detonacija od viska goriva, lose smese i havarije motora, pa zamisli da on na tom cilindri jos nije izvrsio paljenje (mislim na varnicu), a sledeci cilinder je vec pun benzina ne bi mogao da radi svecice bi zamastio od tolikog goriva.
kada dodje klip u gornju mrtvu tacku tj, kako mu je redosled paljenja 1.3.4.2 tako isto ima impuls ubrizgavanja na diznama :thumbup:


1. ne moze da puni cilindre gorivom , zaboravljas ventile
2. dizna na benzincu ubrizgava znatno pre GMT (gornje mrtve tacke) i rasprseno gorivo zajedno sa vazduhom se kroz usisni kanal usisava u cilindar i to dok on ide ka DMT (donja mrtva tacka).

:gsi: pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 30 Mar 2009 13:51 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Feb 2009 21:21
Postovi: 26
Lokacija: Beograd.
Ime: Nemanja
Opel: Calibra 2.0i 8v
Iskrsli su mi neki privatni problemi, pa trenutno odustajem od sredjivanja ovog automobila, stavio sam ga na prodaju.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 31 Mar 2009 23:14 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
laki72 je napisao:
MantaFan je napisao:
u ovom slucaju zbog potrosnje..znam da na takvom autu ne treba gledat,al stvarno,sta je previse,previse...kod njega,kada klip dodje u gornju mrtvu tocku,injektor bi trebao bacit gorivo samo na taj klip koji je u gornjoj mrtvoj tocki,jel tako?A kod njega baci na sva 4 klipa cim jedan dodje u gornju mrtvu tocku...tako je napravljen kompjuter..prijatelj mi vozi brdske utrke sa Asconom 2.0E i kaze da trosi litru na kilometar


1. tacno , baca na sve cetri dizne.
(kao i K-jetronic - poznatiji kao K glava kod FORD, VW, AUDI...)
2. netacno, ne trosi nista vise nego 2.0S


Godza je napisao:



a to da puni sve cilindre gorivom je ne tacno jer bi dolazilo do detonacija od viska goriva, lose smese i havarije motora, pa zamisli da on na tom cilindri jos nije izvrsio paljenje (mislim na varnicu), a sledeci cilinder je vec pun benzina ne bi mogao da radi svecice bi zamastio od tolikog goriva.
kada dodje klip u gornju mrtvu tacku tj, kako mu je redosled paljenja 1.3.4.2 tako isto ima impuls ubrizgavanja na diznama :thumbup:


1. ne moze da puni cilindre gorivom , zaboravljas ventile
2. dizna na benzincu ubrizgava znatno pre GMT (gornje mrtve tacke) i rasprseno gorivo zajedno sa vazduhom se kroz usisni kanal usisava u cilindar i to dok on ide ka DMT (donja mrtva tacka).

:gsi: pozdrav


mislio sam na ono sto je mantafan napisao da trosi gorivo 1l/1km, jer da je tako dolazilo bi do ostecenja motora i punjenje kartera sa gorivom.

inace taj l-jetronic ima sam naziv Kontinuerlich sto zanaci na nem.(neprekidno) ubrizgavanje goriva bez prekida, gorivo izlazi iz dizni u oblast ispred usisnog ventila dok motor radi, jedino njegova kolicina goriva se neprestano meri kolicinom usisnog vazduha preko regulatora.dizne za gorivo bacaju mlaz sto slicnije magli koja se siri u (oblik kupe).
nadam da smo se razumeli. :thumbup:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 01 Maj 2009 20:26 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Avg 2007 10:53
Postovi: 278
Lokacija: Beograd
Ime: zoran
Opel: Punto Classic-Galant-(trenutno bez Opela)
Apsolutno :ok:
:gsi: pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 27 Jun 2009 08:51 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Maj 2009 14:21
Postovi: 21
Lokacija: Beograd.
Ime: Željko
Opel: kadett c 1.2
šteta.nego da li neko može da mi uslika gde je najbolje bušiti karburator za plin.Sad je ubušen naspram klapne od sauha pa kada se malo stisne guši se, ustvari kao da ima blokadu. kad se normalno vozi ne oseća se toliko.pomoć za kadeta c 1.2


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Napokon: Opel Kadett C 1974
PostPoslato: 30 Jun 2009 12:06 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Jun 2009 03:15
Postovi: 48
Lokacija: Sombor
Ime: banek
Opel: opel kadet sity 1975
druze svaka cast...obre ideje....
ja sam kupio kadeta karavana c iz 1975god..
hocu da pravim isto sto i ti.....
voleo bih biti u kontaktu sa tobom da mozemo razmenjivati iskustva..
ja planiram staviti bmw 2.5i
ps moj je vec spusten..
nabacicu slike..
poseti moju garazu....

poz.....


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 46 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs