Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 04 Maj 2025 03:42

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: autonivelacija
PostPoslato: 19 Dec 2010 06:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jan 2010 23:24
Postovi: 42
Lokacija: beograd
Ime: vladimir
Opel: bmw e34
stigao kit za autonivelaciju...

u pitanju je kinesko rešenje za legalizaciju aftermarket xenona u EU. ovaj kit se ugrađuje na automobile koji imaju ručnu nivelaciju visine svetlosnog snopa iz kabine. znači, motorići moraju biti ispravni. od ovog uređaja nemojte očekivati nikakvo čudo u smislu da će to da radi kao fabrička nivelacija i da se svaka promena nagiba vozila momentalno isprati i farovima. kao prvo fabrička nivelacija funkcioniše tako što postoje senzori napred i pozadi koji prate ugibanje dela trapa i shodno tome niveliše farove. još jedna stvar kod fabričke nivelacije je i ta da u farovima nisu klasični motorići već servomotori koji rade mnogo brže od ovih.
ko hoće najbolje za svoj auto može uvek sa e baya ya 200 i kusur eura da poruči hellin kit za autonivelaciju
ovaj sistem ima jedinicu koja se stavlja pozadi u gepek i koja meri... nešto... u odnosu na... nešto... bem li ga šta :)
evo otprilike od čega se sastoji kit:
Slika
Slika
za operaciju vam treba auto, kit za nivelaciju, nešto alata i pola dana
SlikaSlika
iz instrukcija za instalaciju vidite da se uređaj treba postaviti na fiksno mesto u pravcu kretanja vozila
na njemu imate par konektora.
ja sam instalaciju od njega vukao ispod lajsni i kedera levom stranom. vi vucite gde hoćete :)
kabl c ide na stalan plus i masu
najbolje akumulator...
kabl b provlačite do motornog prostora i kačite ga na instalaciju od motorića
Slika
e sad, ja sam imao sreće da su mi motorići van fara. na novijim autima su motorići u sklopu samog fara. i pored toga što u kitu imate 2 vrste (najčešćih) konektora koji se kače direktno na motoriće moraćete da skidate farove i branik kako bi ste prišli motorićima.
kabl b se pri kraju račva kako bi se priključila oba motorića. on se sa svake strane završava sa velikim džekom koji bi trebalo da stavite na svoje motoriće. prethodno morate svoje džekove skinuti :) druga varijanta je kada su motorići u faru. oni su obično mali i konektori na njima su drugačiji. u kitu imate 2 mala kabla koja se kače na završetke ove instalacije kako bi redukovali oblik džeka a da pritom ništa ne sečete.
Slika
a ako je u pitanju treća varijanta (kao kod mene) i vaši motorići ne koriste ni jedan tip od ponuđenih konektora
Slika
moraćete malo da merite i prevezujete
na motorićima imate plus koji dolazi tek kada upalite farove,
Slika
žicu koja kontroliše rad motorića
Slika
i masu.
nakon što ste sve premerili vežite to ovim redom
crvena plus, crna minus i bela je kontrola motorića.
Slika
ne zaboravite da isečenu instalaciju izolujete. staru instalaciju od motorića.
a evo i identičnih popušaja sa malim džekovima unutar fara.
Slika
Slika
s tim što je ovde situacija zajebata jer to treba da merite na unutar fara. naravno, uvek možete cviknuti žice koje dolaze na glavni džek na far i navezati se na njih kako isti ne biste morali da skidate i otvarate. pažljivo merite... neka vam je Bog u pomoći :)
kabl a se kači na senzor brzine vozila
http://www.google.com/images?q=vehicle+ ... 80&bih=831
mislim da je ovako najbolje i najlakše :)
koristite autodatu kako bi ste našli lokaciju ovog senzora na vašem autu.
kod mene je to bilo iza samih cajgera.
Slika
Slika
Slika
opet merenje...
Slika
na njemu imate kontakt plus, masu i informaciju
znači sve sa kabla a kačite na njega
crvena žica sa uređaja u snopu se ne koristi.
pošto ste to sve lepo povezali možete da okačite uređaj
pošto je kod mene situacija da imam peta vrata (i dasku) nisam mogao da ga zalepim tek tako negde već sam napravio nosač za njega i ušrafio ga u karoseriju.
Slika
Slika
Slika
parkirajte auto ravnu podlogu
Slika
priključite kontroler i malo se poigrajte
Slika
i to je to.

kao što rekoh ne očekujte nikakvo čudo. uređaj radi korektno, zadovoljiće kriterijume na tehničkom pregledu i biće vam interesantno dok se vozite svaki put kada skapirate da su farovi talasaju. sistem radi sa zakašnjenjem malo manjim od jedne sekunde i ne reaguje na nagle promene. što znači, kada natovarite auto, kada idete duže uzbrdo ili nizbrdo, kočite ili ubrzavate on će te promene pratiti. a ležeći, rupe, ivičnjaci i slično... od toga nema ništa. e da jako je bitno to da kada upucavate farove pomoću kontrolera obratite pažnju na to da farovi ostanu u položaju i gde će moći da idu još gore jer kao što i spušta farove isto tako ih i diže kada je to potrebno.
evo i klip kako to otprilike radi
pri kretanju sa povučenom ručnom i u rikverc
http://s269.photobucket.com/albums/jj41 ... 170697.mp4

uređaj će koštati oko 70ak eura a ugradnja će da varira u zavisnosti od obima posla.
u nemačkoj je sistem negde oko 100tinjak eura


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: autonivelacija
PostPoslato: 19 Dec 2010 14:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Maj 2010 15:30
Postovi: 5603
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: nemam, Laguna 3
Garaza: pogledaj
lep tutorial :)

_________________
S poštovanjem,
d3us
------------------------------------------
De gustibus non est disputandum.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: autonivelacija
PostPoslato: 19 Dec 2010 21:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2007 20:40
Postovi: 766
Lokacija: Kladovo
Ime: Aleksandar
Opel: Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Dobra stvar, nema sta, samo malko je preskupo cinimi se !

_________________
Ajd` da aktiviram Astru Gedzu!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: autonivelacija
PostPoslato: 22 Dec 2010 00:02 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
70 evra nije neka para ali nisam siguran koliko će fabrički motorčići da izdrže drndanje :shit:
Oni ipak nisu predviđeni da rade stalno. Vlado za šta tu ta 4 tastera na tim komandama i da li je (pored isključivanja kad se izađe sa tehničkog :) ) moguće smanjiti osetljivost, tj da reaguju tek na većem uglu odstupanja?

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 24 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs