Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

izostanak paljenja na 4-tom cilindru
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=147&t=9382
Stranica 1 od 2

Autoru:  ns152751 [ 15 Mar 2010 10:02 ]
Tema posta:  izostanak paljenja na 4-tom cilindru

drustvo, dijagnostika kaze izostanak paljenja na 4-tom cilindru, astra g 1.4 16v 66 kw 2004g.
upaljena lampica za izduvne gasove. Auto se ponasa ok, osim kad je vlazno lampica blinka i auto tada nekad gubi snagu.
Sta mi je ciniti? :banghead:

Autoru:  vlada33 [ 15 Mar 2010 11:10 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

verovatno trebas prvo da proveris modul za svecice (bobina preko svecica),a i ko ti je radio dijagnostiku a nista nije uradio oko kola

Autoru:  ns152751 [ 15 Mar 2010 13:25 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

majstor mi rece da je mozda otisao dihtung glave, al on ne bi to da dira jel nije 100% siguran.
Pre mesec dana sam kupio auto, i nakon par dana voznje mi se upali ta lampica.
Uradili su mi redovan servis, ulje i filtere. Ocistili dizne, merili kompresiju, isli na osciloskop, sve ok po njima. Kazu lambda sonda dobra, bobina dobra, svecice dobre. Tako da ne znam, hocu malo da se informisem pa kod nekog drugog majstora.

Autoru:  bozza [ 15 Mar 2010 13:42 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

ako je merena kompresija i ona je ok nebitrebalo da je dihtung glave.

da se proveri protisak u sistemu za hladjenje i dali ima u ulju tragova rashladne tecnosti. ako je sve to u redu kao i komopresija,nemoj da rasturas glavu

Autoru:  ns152751 [ 15 Mar 2010 14:00 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Ni meni se glava ne radi. Ne razumem se puno, buni me to sa vlagom jer samo tada auto gubi snagu!

Autoru:  Godza [ 15 Mar 2010 15:47 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

o tome sam jedno desetak puta pisao, ako si proverio kompresiju,cistio dizne, svecice, modul paljenja i ostale propratne stvari koje idu uz ta nepaljenja u cilindrima moraces da skines glavu motora.

Postavljena greska:

Prijavljuje greske P 300, P301, P302 izostanak visestrukog nepaljenje u cilindrima ili na nekom od cilindera.

Uzrok:

Nenaleganje ventila na sediste ventila 100%, morace da se skine glava motora, uslajfuju ventili, po potrebi obrade sedista ventila i bice neko izvesno vreme dobro.
Standardna pojava kod tih motora manje zapremine, od Z12xep, Z14xe, Z16 xe, xep itd.

Autoru:  ns152751 [ 16 Mar 2010 09:12 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Probacu da nadjem to sto si ranije pisao. Ipak je onda majstor bio u pravu, da ga poslusam pa cekam do pojave nekih vecih simptoma ili bi skidanje glave i ventile valjalo raditi odma?
Auto uglavnom radi kako treba.

Autoru:  Godza [ 16 Mar 2010 15:50 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

ako radi kako treba nemoj nista da diras, vozi i prati dalje sta se desava, da li se pogorsava ili je isto stanje :wink:

Autoru:  pedjolino83 [ 07 Feb 2011 12:56 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Evo da kazem i moj nedavni problem izgleda kao ovaj, iste greske, isti simptomi.
Meni se automobil upali lepo startuje i nakon nekog vremena krene da trokira, da radi na 3 cilindra, to nekako u mahovima.
Majstor sumnja i na ECU, ali mislim da je ipak ova stvar u pitanju.

Ako moze neko da kazes da li se to odrazava na kompresiju u tom cilindru i da li je neminovno skidanje glave i jos koji podatak o tome, mislim zasto je to tako standardna pojava, da li je doslo do nekog defekta na glavi, ili je samo sediste ventila u pitanju. Negde sam citao na forumu tzv "Sticky Valve" je neko odklonio tako sto je sipao neko sredstvo za pranje iz VAG grupacije, bas je stavio i kataloski broj. To sam nekad citao, pa me interesuje da li je to taj problem i da li u neku ruku moze da se resi nekim sredstvom ako se sipa u benzinu?

Autoru:  Mickey [ 07 Feb 2011 17:45 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

A da isproveravas ti kontakte od DIS modula(bobine) do ECU?
Ono prvo treba poći od banalnih stvari... :D

Autoru:  Godza [ 07 Feb 2011 20:19 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Mora prvo da se utvrdi i ustanovi greska da li je nepaljenje u svim cilindrima ili u jednom od cilindera znaci diagnostikom.

Nepaljenje u svim cilindrima, neke od mogucnosti:

1. Javlja se samo kod niskog nivoa goriva u rezervoaru (skoro prazan), nekoliko KM nakon punjenja goriva treba prvoveriti da li ima nepaljenja u cilindrima.

2.Javlja se samo sa punim opterecenjem (siromasna smesa ---> mala vrednost lambda napona u zapisu podataka o kvaru): proveriti pritisak gorriva tokom ovog stanja i u voznji postaviti aparat za pritisak.

3.Lose gorivo necistoce, voda, previse sumpora mogu biti uzrok kvara nepaljenja u svim cilindrima.

Nepaljenje samo u jednom cilindru moze biti uzrokovano i :

1.Diznom za gorivo (kvar dizne ili zacepljenje)
2.Svecicom
3.Nedovoljnom kompresijom
4.Neispravnim modulom paljenja (kvar modula paljenja se uvek ponavlja pod visokim opterecenjem)
5.Nedovoljno naleganje ventila na sediste ventila.

ECu postavlja kod kvara P300,P301,P302,P303,P304

U vecini slucajeva kada je lose stanje sedista i ventila, motor radi naizmenicno korektno, zatim posle izvesnog vremena pocinje neravnomeran rad, desava se da se sam od sebe stabilizuje ili je potrebno ugasiti motor, da bi se rad motora stabilizovao prilikom ponovnog startovanja.


Slika Slika SlikaSlika Slika

Ove slike su sa vozila koje je preslo pravih 38000km kupljeno kod nas i redovno odrazavano.

Pecurka ventila, kao i celo pecurke ventila i celo klip su u garezi, ta garez se na odredjenim temperaturama greje i razlaze na sediste ventila i kanale koji sluze sa usis i izduv.Celo klipa se od same garezi greje kao i uljne karike i zbog toga se desava na vasim 16 ventilskim motorima povecana potrosnja ulja u motoru.

Razloga zasto je sve ovako ima dosta, jedan je sama zamena ulja na 30.000km, za nase uslove ludost, los kvalitet goriva kada se doda u velikoj meri doprinosi losem sagorevanju.

Tesko da bilo koja hemikalja na licu mesta moze sve ovo da otkloni, mozda i moze ali delimicno.

Autoru:  astrafan [ 07 Feb 2011 23:55 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

nema te hemikalije, koja bi mogla to da ukloni, a da se glava ne skida, tu ce verovatno morati glava da ide dole i to mu je to...

Autoru:  pedjolino83 [ 08 Feb 2011 11:16 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Mickey je napisao:
A da isproveravas ti kontakte od DIS modula(bobine) do ECU?
Ono prvo treba poći od banalnih stvari... :D


Miki to je vec 10x provereno, probao sam da skinem DIS modul i da verglam sa svecicama, ima ekstra varnicu na sva cetiri cilindra, nove su svecice NGK, i tu nije problem. ECU ne verujem da je, jer se meni auto upali uvek i svaki put kad zaverglam i upravo zato sam i pitao sta je u sustini problem na sta je Godza lepo odgovorio da konacno sklopim sliku.

Godza je napisao:
Mora prvo da se utvrdi i ustanovi greska da li je nepaljenje u svim cilindrima ili u jednom od cilindera znaci diagnostikom.

Greske su uvek iste: P 300, P304 i uvek je cetvrti cilindar, na njemu pokazuje i nesto manje kompresije, i kada se pogleda u celo kroz otvor za svecicu vide se naslage.

Juce skinuo filter goriva, ljudi moji kako je uopste gorivo prolazilo kroz to cudo !!! :walk:
Godzo jedino nisam proveravao diznu za gorivo, da nije mozda do nje problem, pa kad je motor hladan on radi dobro, a kad se zagreje mozda dizna ne rasprsuje dovoljno benzin?
astrafan je napisao:
nema te hemikalije, koja bi mogla to da ukloni, a da se glava ne skida

Pa ako mora skidace se, nesto ce da se radi sigurno, neko rece u Bugarskoj sad uvezli nenormalnu kolicinu automobila, takav motor ceo kosta 300e. Da li je istina nemam pojma, ali ako su u ovakvom stanju dzaba.

Autoru:  pedjolino83 [ 08 Feb 2011 12:03 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Evo, nasao taj post:

"VAG techs may have heard of this. Fuel additive from VAG part number G 001 700 03

First example was on a Polo that had all the symptoms of sticking valves and after doing a little research on the subject came across a VW bulletin suggesting to use the above mentioned additive for the fast removal of carbon.
I used 20ml per 10 litres of fuel and in addition put in a bottle of forte gas treatment. This cars cylinder misfire issue was Fixed.

Next example was just this week, an Astra came to me from another garage with failed emissions on fast idle. At idle it was perfect, but after holding revs at 3000 for approx 45 secs HC's went up to around 1000, if I then let it idle, the idle would be a little erratic. I then turned engine off and started up again and idle was back perfect until revs held up again. I first though coil ignition or egr valve issue but quickly ruled these out and suspected valve issue. Engine was X14XE on year 2000 with 43000 on clock.
I again added gas treatment and again the VW additive in the dose suggested in the bulletin let idle for 10 Min's or so and turned off. Car was then left overnight with me, I then took it for a 15 min road test keeping the revs up to around 3000 rpm and returned back to work shop for gas test. Car was perfect and after holding revs at fast idle for 10 Min's I had no issues with emissions or idle problems.

Now I don't know if it's a combination of this VAG treatment used in conjunction with the Forte gas treatment or if it's just the VAG treatment that's doing the business.

But what I can say is the way I have done it - it works 100% and would like to here from anyone else to help verify this fix.

The Astra I did this week was no fluke, I was really expecting to have to quote up head removal etc.

Feedback welcome.

You can get the additive from TPS and it's only about £5 for a 150ml bottle."


Sajt je: http://www.ilexa.co.uk

Autoru:  Mickey [ 08 Feb 2011 13:54 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Citiraj:
Pa ako mora skidace se, nesto ce da se radi sigurno, neko rece u Bugarskoj sad uvezli nenormalnu kolicinu automobila, takav motor ceo kosta 300e. Da li je istina nemam pojma, ali ako su u ovakvom stanju dzaba.


Ako je istina(a raspitaj se malo po Pirot) i ako su po tim nekim cenama zovi idemo zajedno do Sofije, oću i ja jedan! :D

Autoru:  pedjolino83 [ 08 Feb 2011 16:05 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Miki ti si resio da pojacas korsicu a? :glasses7: Vidis ja kad bi mogo ja bih bez tog cetvrtog cilindra, jer me on . :srednjak:

Autoru:  Mickey [ 08 Feb 2011 18:53 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Dam ti ja moj motor u zamenu za tvoj,samo što varnicu na četvrtom cilindru više nikad u životu nećeš imati :D i rešili smo problem :D

Autoru:  Godza [ 08 Feb 2011 21:42 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

pedjolino83 je napisao:

Juce skinuo filter goriva, ljudi moji kako je uopste gorivo prolazilo kroz to cudo !!! :walk:
Godzo jedino nisam proveravao diznu za gorivo, da nije mozda do nje problem, pa kad je motor hladan on radi dobro, a kad se zagreje mozda dizna ne rasprsuje dovoljno benzin?



Trebalo bi prekontrolisati ili jos bolje ocistiti dizne pre demontaze glave motora, jer ces svakako i ako glavu radis sigurno odraditi i dizne tj, ocistiti.

Autoru:  astrafan [ 08 Feb 2011 23:32 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

ako nije receno vec, da kazem prekontrolisati pritisak goriva...

Autoru:  pedjolino83 [ 09 Feb 2011 11:24 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Mickey je napisao:
Dam ti ja moj motor u zamenu za tvoj,samo što varnicu na četvrtom cilindru više nikad u životu nećeš imati :D i rešili smo problem :D

:ludilo2: Miki bas si lud, samo sto bi morali da probamo kako ce taj motor uz brdo npr. uz Babin zub sa masom od preko 1300kg :D
Ali ajde sad poceli da prodaju "evropski benzin" pa cemo sada da se vozimo kvalitetnije. :trtmilojka: :trtmilojka:
Godza je napisao:
Trebalo bi prekontrolisati ili jos bolje ocistiti dizne pre demontaze glave motora, jer ces svakako i ako glavu radis sigurno odraditi i dizne tj, ocistiti.
pedjolino83 je napisao:

Juce skinuo filter goriva, ljudi moji kako je uopste gorivo prolazilo kroz to cudo !!! :walk:
Godzo jedino nisam proveravao diznu za gorivo, da nije mozda do nje problem, pa kad je motor hladan on radi dobro, a kad se zagreje mozda dizna ne rasprsuje dovoljno benzin?



Trebalo bi prekontrolisati ili jos bolje ocistiti dizne pre demontaze glave motora, jer ces svakako i ako glavu radis sigurno odraditi i dizne tj, ocistiti.

To cu sve da radim, automobil teram u Nisautogemos, neka vide tamo sta mu je ciniti, samo da ugovorim pa se javljam sta sam uradio.

Autoru:  pedjolino83 [ 11 Feb 2011 10:28 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Zvao u gore pomenutom servisu, gospodin je odsutan neko vreme, moram da cekam da se pojavi, da ne ostavljam auto drugima. :D
To ce biti tek naredne nedelje ili one tamo, a ja bih sto pre.

Drustvo ako imate predlog gde mogu na drugom mestu u blizini da radim pranje dizni, recite?
Da probam i to :(

Autoru:  pedjolino83 [ 18 Feb 2011 18:10 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Drugari uradjen tretman Wynns-om, auto malo vozen na vece obrtaje, sipan Wynns u gorivo sa OMV pumpe i auto sada odlicno radi ! :D (pu pu , da ne ureknem) :)
Majstor u servisu kaze, da je definitivno lose gorivo, kratke relacije i pomenuo duge servisne intervale cak i na zapadu u zameni ulja jedne od zajebancija koje dovode do ovoga. ( bas kao sto Godza rece )
Isprve je auto trokirao nakon tretmana, ali voznja po autoputu i promena goriva su totalno izmenile celokupnu situaciju, sad radi mirnije, bolje prima gas sa manjih obrtaja, a najvise mu prijaju iznad 3000 o/m

Za sada ne bi da diram glavu.

Pozdrav

Autoru:  Godza [ 18 Feb 2011 18:40 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Kad se ide nekim redosledom stvari tako je i najbolje, demontaza glave je zadnja solucija, vzno je da se kvar eliminisao.

A pitanje kvaliteta goriva je tema o kojoj nije potrebno dosutovati.

Autoru:  pedjolino83 [ 21 Feb 2011 11:01 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

Bas tako, gorivo je svima poznato kakvo je, a inace me interesuje kako je komp sam iskljucio lampicu za gresku? Posto je motor radio lose nakon tretmana i brisanja greski, lampica je i dalje ostala upaljena, a onda je poceo da radi dobro, i nakon dva dana lampica se ugasila sama.

Autoru:  cobi018 [ 31 Jan 2012 00:52 ]
Tema posta:  Re: izostanak paljenja na 4-tom cilindru

pedjolino83 je napisao:
Drugari uradjen tretman Wynns-om, auto malo vozen na vece obrtaje, sipan Wynns u gorivo sa OMV pumpe i auto sada odlicno radi ! :D (pu pu , da ne ureknem) :)
Majstor u servisu kaze, da je definitivno lose gorivo, kratke relacije i pomenuo duge servisne intervale cak i na zapadu u zameni ulja jedne od *j*b koje dovode do ovoga. ( bas kao sto Godza rece )
Isprve je auto trokirao nakon tretmana, ali voznja po autoputu i promena goriva su totalno izmenile celokupnu situaciju, sad radi mirnije, bolje prima gas sa manjih obrtaja, a najvise mu prijaju iznad 3000 o/m

Za sada ne bi da diram glavu.

Pozdrav

Kaži mi u kom si servisu radio tretman Winsom? I ja imam isti problem, samo sam ga postavljao u drugim temama na ovom forumu. Mislim da sve što si napisao u ovoj temi se i kod mene na autu manifestuje( dok je hladan lepo radi,kad se zagreje secka na nižim obrtajima).

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/