Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=147&t=6345
Stranica 2 od 8

Autoru:  stefanovicdborko [ 05 Sep 2009 07:27 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

pitanje za bozza
kod mene u autu je ovakav dzek
Slika
Slika

fotke su sa telefona pa su malo slabijeg kvaliteta,ali se vidi dovoljno
kao sto se vidi iz prilozenog na dzeku nema pin br.6 tako da je neizvodljivo prespajanje iz gore navedenog teksta.
kako sad? cekam dalja uputstva.

Autoru:  bozza [ 05 Sep 2009 09:29 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

najverovatnije da moras da odes u servis da auto prikace na softver.

malo mi je cudno... mozes li da zagledas sa zadnje strane da se nije neka zica izvukla iz konektora?

Autoru:  stefanovicdborko [ 05 Sep 2009 10:36 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

provericu.u toku ovih tri godine koliko je auto kod mene vozen je dva puta u servis na dijagnostiku.oba puta je prikljucen i izvrsena je provera bez problema. :dontknow: :scratch:

Autoru:  stefanovicdborko [ 06 Sep 2009 11:54 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

provereno.
iza su prikopcani :pin 1; pin 3; pin 4; pin 5; pin 9.nema slobodnih zica
bela braon braon braon crvena :scratch:

Autoru:  hapla [ 08 Sep 2009 15:25 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

Stvarno ne znam sto pogresno radim ali mene nece da se pojavi lampica .Sve ovo gore navedeno sam napravio ali nista. :taz

Autoru:  pistre [ 08 Sep 2009 15:40 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

pa da li ti radi lampica kada das kontakt ? mozda je crkla sijalica

Autoru:  hapla [ 09 Sep 2009 06:09 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

radi lampica kad dam kontakt ali kada prespojim ovo navedeno nista se ne desava.

Autoru:  mln4you [ 15 Sep 2009 07:34 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

juče sam odradio dijagnozu i izbaci mi grešku ,42-vechicle speed sensor voltage too high,42-1 st gear ident switch (C20LET systems) Low voltage,42-EST line coil cylinder 2&3 (M2.8/XEV systems) high voltage,opciju 2 odmah izbacujem jer moj sistem nije 20 LET,e sad ne znam koja se odnosi na moj model i šta znači :?:

Autoru:  bozza [ 28 Nov 2009 00:42 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

pali mi se lampica narandzasta lampica za dijagnostiku pre dva-tri dana unazad,pretezno iznad 2.000 obrtaja bez promene snage.
upali se,pogori 3-4-5 sekunde i ugasi se.
ujutru pali iz prve,znaci ne primecijem nikakve anomalije osim narandzaste lampice

ocitao sam kompjuter,13 otvoreno kolo lamda sonde.

sta znaci to otvoreno kolo? prekid? sonda je otisla kaput?

Autoru:  vlada13 [ 28 Nov 2009 01:21 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

Moguće da je prozviždala, ili ti je prekid negde u kablu. Očisti kontakte dobro na onom konektoru. Mislim da samo negde gubi spoj.

Autoru:  Marko askona [ 28 Nov 2009 12:18 ]
Tema posta:  Re: homemade dijagnostika

stefanovicdborko je napisao:
pitanje za bozza
kod mene u autu je ovakav dzek
Slika
Slika

fotke su sa telefona pa su malo slabijeg kvaliteta,ali se vidi dovoljno
kao sto se vidi iz prilozenog na dzeku nema pin br.6 tako da je neizvodljivo prespajanje iz gore navedenog teksta.
kako sad? cekam dalja uputstva.

Nema svaki auto mogucnost citanja pomocu blink kod-a to pali samo kod ovih starijih modela,detaljnije o tome se moze naci u autodati.

Autoru:  vlada33 [ 14 Feb 2010 21:23 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

drustvo,aj pomazite hitno je auto mi radi kao traktor a trebam da idem u trecu smenu..malopre se upalila lampica a ne mogu da nadjem sta je problem,nenalazim ovaj kod

kuca 10-5-10 to je valjda 050 a njega nema,evo klip

Autoru:  Nesha [ 14 Feb 2010 22:07 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

ma jock, kuca 0505 :P

Autoru:  vlada33 [ 15 Feb 2010 12:50 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

auto sam popravio sam,ispalo vakum crevo sa sauha,sifra jos nije poznata sta je ali se vise i ne pali sijalica,ako ipak neko dozna sta znaci nek kaze...jedino sto sam plin rastelovao sad mi ler 1000 obrtaja... :shit:

Autoru:  zvezdanp [ 24 Apr 2010 00:04 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Da li ovaj plavi dzek treba da se prespoji i kako?

http://img406.imageshack.us/img406/6373/dsc02424t.jpg

Autoru:  bozza [ 24 Apr 2010 00:10 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

procitaj temu pazljivo od pocetka...

Autoru:  zvezdanp [ 28 Apr 2010 22:13 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Uspeo sam da prespojim,ako moze neko da mi kaze sta znaci ovo...
1 2 1 2 1 2
3 1 3 1 3 1
8 1 8 1 8 1
1 2 1 2 1 2
ja mislim da je ovo ali nisam siguran i naravno ne znam sta znaci
Injector valve 1 Low voltage

Autoru:  kvcali [ 28 Apr 2010 22:20 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Ne radi ti brizgalka br.1. tj. na prvom cilindru. :wink:

Autoru:  webboy [ 29 Apr 2010 02:03 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

ne3 mora da znaci da ne radi.... ima low voltage, znaci snizen napon.

Jel ti lampica non stop svetli kad vozis ili samo ponekad?

Jel imas ugradjen plin?

Ako imas, mogu ce da instalacije plina (relej) nisu kako treba sto rezultira povremenim/stalnim nizim naponom na dizni prvog cilindra.

Autoru:  zvezdanp [ 29 Apr 2010 02:14 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Imam plin i lampica mi konstantno sija

Autoru:  webboy [ 29 Apr 2010 13:58 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

uradi sledece.....

Prvo:

- resetuj greske (skini kleme i vrati ih posle 5 minuta)
- upali i vozi na benzin i vidi hoce li se upaliti lampica, ako se upali, ocitaj greske opet.

Drugo:

- resetuj greske
- zice koje vode od ECU-a do dizni su na nekom mestu prekinute i spojene na relej plina.
- otkaci ih sa releja i spoji ih direktno
- upali i vozi malo auto (sada moras na benzin jer je plin van funkcije skroz posto si otkacio zice sa releja) i vidi hoce li se pojaviti opet greske.

Ukoliko se greske javljaju cak i kad su zice van releja za plin, moguc problem su lose zice (instalacije) ili je mozda malkice spao dzek sa dizne ili je problem u ECU (kompjuteru) ili... nek se nadoveze neko ako ima sta da doda.

Ukoliko su greske otklonjene kad otkacis zice sa releja, pregledaj relej, mozda nije odgovarajucih karakteristika... posavetuj se sa plinadzijom nekim.



E da.....

Posto na releju ima 2 dzeka za zice sa dizni (ecu-relej i relej-dizne), a tvoj auto ima 4 zice (po jednu za svaku diznu), obicno pametni ljudi koji instaliraju plin samo uvezu sve 4 zice u jednu i na taj nacin ih spoje sa relejem. Posto ti nisku voltazu prijavljuje SAMO na jednoj dizni.... pokusaj da pronadjes to mesto gde su spojeen sve 4 zice i vidi da li se mozda kontak olabavio.

Kad malo bolje razmislim, pre ce biti da je ovo slucaj.

Ja sam (do duse na drugom motoru) imao isti problem ali na svim diznama i resio sam ga tako sto sam batalio plin skroz, tacnije otkacio sam instalaciju za plin i spojio je kako su pametni inzenjeri u opelu rekli da treba.

Autoru:  kvcali [ 29 Apr 2010 14:08 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Kontaktirao me je zvezdannp sinoc na pp i odradio je sa resetom ovo prvo sto si web napisao za benzin i nema gresaka kada je na benzinu vec samo 81 na plinu, a to je prekid odnosno iskljucena dizna kad radi na plin, ali je zabuna ta sto meni gasi sve 4 i javlja i 81-85 a njemu samo 81, jel je moguce da je vezano na relej da kad gasi prvu pogasi sve 4, treba to proveriti. :ots: :xe: :ne:

Autoru:  webboy [ 29 Apr 2010 14:26 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Pa ok... napon koji se javlja na tim zicama se koristi u ovom slucaju za regulisanje elektroventila plina i logicno je da ce u slucaju kada je plin aktivan "manje" napona da ostane za same dizne.

E sad, zasto samo jedna a ne sve 4 dizne (ti, cali, izgleda imas 5 dizni posto ti javlja 81-85 :D ) nisam siguran... ali bih rekao da je to zbog toga sto prva dizna ima najlabaviji kontakt sa ECU-om (gde je taj problematican kontakt, treba videti), pa je zato ona najosetljivija na padove napona usled aktiviranja ventila za plin.

Kod mene je tek druga opisana situacija resila problem sa pokazivanjem error codova.



btw... u slucaju da neam nikakav napon na prvoj dizni, prvi cilindar ne bi funkcionisao uopste sto bi rezultiralo vrlo vrlo nepravilnim radom motora ako ne i gasenjem.

Sto znaci, ne verujem da nema nikakvog napona, jednostavno je manji nego sto treba, dakle nigde nije prekid.

Autoru:  1djuro1 [ 06 Jul 2010 21:51 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

Kod mene na astri sam probo kako ste napisali i ispalo je da imam neku gresku.
Prvo je 10 puta trepnula,pa zatim 3,pa 6,pa 9 puta,sto znaci 10,3,6,9. Jel zna neko sta znaci ovo?

Autoru:  pistre [ 29 Jul 2010 18:37 ]
Tema posta:  Re: Error kodovi starijih Opela - homemade dijagnostika

jel neko zna gde se nalazi dzek za dijagnostiku za korsu B c1.4nz ?

Stranica 2 od 8 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/