Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 14:26

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 12 Sep 2012 20:20 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
imam gresku 22 to je low voltage za ovaj senzor, jel treba da gledam nesto ili samo da promenim senzor, lampica check se u voznji pali i gasi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 12 Sep 2012 22:17 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
pogledaj prvo džek i kablove.... low voltage u glavnom znači prekid struje, odnosno problem u kontaktu. Očisti džek i naprskaj kontakt sprej.


Ako i posle toga pravi probleme, probaj nov senzor.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 13 Sep 2012 00:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
nadam se da ja nisam zeznuo instalaciju jer sam dosta puta u poslednje vreme zatezao alternator a poluga kojom sam ga natezao je isla tacno preko instalacije. :banghead:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 13 Sep 2012 10:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
izgleda da je bilo do toga, ocistio sam dzek skinuo kleme i sad greske nema .. ;) hvala web


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 13 Sep 2012 18:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
ipak, opet se upalila. :( moram pojuriti drugi senzor pa videti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 13 Sep 2012 19:51 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
treba mi savet znalaca ove tematike.. :D uzeh tps da izmerim otpor, izmedju 3000-4000 oma svaki put digitalni unimer se pogubi ode na nulu sad dal otpor naglo skoci ili padne ja ne znam jer nemam analogni, jel to znak da nije ok, sa dzeka(ecu) dobija 5v to sam proverio. :ots:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 13 Sep 2012 20:28 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Taj TPS je najobičniji potenciometar.... ne znam tačno od koliko do koliko treba da ide otpor.

U suštini, uzmeš multimetar nakačiš na TPS i lagano pomeraš.... otpor bi trebalo da raste lagano kako ti pomeraš tps. Ukoliko ima prekida u pomeranju, ili na trenutke otpor nestane, problem je u samom senzoru.

Unutra je ručica koja šeta po (u glavnom) grafitnom ili metalnom delu ploče i na taj način daje varijabilni otpor. Pokušaj da otvoriš TPS i da vidiš ima li oštećenja na toj ploči ili da vidiš da li ta ruka svo vreme dodiruje ploču ili ne.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Greska se senzorom pozicije leptir gasa
PostPoslato: 13 Sep 2012 21:22 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Jun 2010 12:51
Postovi: 982
Lokacija: Požega-Subotica
Ime: Marko
Opel: Ascona 1.6i & Punto 1.2
Garaza: pogledaj
nema kod ovog rasklapanja ovaj sa monopointa je bas zapecacen. uglavnom pocetni i krajnji otpor su u redu ali na jednom delu ima da li skok ili pad otpora tako da verujem da zbog toga pali lampicu jer obicno je upali u 4. brzini na 2000rpm tu negde tako da je to bas tu gde zeza, samo mi treba potvrda dal je ova moja teorija tacna? :D


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 15 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs