Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Mar 2024 15:41

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 55 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 22 Avg 2011 20:39 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Zafira, z18xe, 2000 godište.
Auto je normalno radio dok se u sred vožnje nije ugasio.
Pola 2 popodne, u vožnji oko 15 minuta. Kombinovano. Pre toga nije vožen 5 sati. Do sada nikad nije pravio ovakav problem ( oko 1000km ).
Na više puta ponovljena paljenja samo je verglao bez paljenja a ni bar trokiranja u pokušaju. Isto je bilo i pri pokušaju paljenja na plin i na benzin.
4 puta sam pokušao paljenje, potom malo ( 10-ak minuta ) odustao od paljenja i čekao šlep, za to vreme je povremeno radio ventilator hladnjaka, da bi normalno upalio i odvozao 15 kilometara do kuće, gde se na skretanju u blok opet ugasio. Opet sve isto, vergla ali neće da upali. Tek pošto malo odstoji, pali kao mina. Ventilator radi, temperatura osciluje ( po satu ) u granicama normale.

Očitao sam ga opkom-om:
P1600 – (0) reprogram or replace ecu – not present.
Po auto dati: engine control module ( ECM ) – program eror
Uzrok: ecm programming.

P1540 – (4) air conditioning presure open circuit – not present
Po auto dati: AC refrigerant pressure sensor – circulit malfunction
a uzrok: wiring, AC refrigerant pressure sensor, ECM

P2108 – (0) can-bus no comunication with abs/tc – not present
Po auto dati: U2108 – engine control module ( ECM ) / ABS control module / traction
control module communication , can data bus.
Uzrok: wiring.


P1612 – (0) immobiliser no or wrong signal – not present
P1613 – (0) ----------------II-----------------------------------
Po auto dati: immobilizer control module – no / incorrect signal.
Uzrok: wiring, immobilizer control module.

163 – engine coolant temperature, no signal


U2103 – (4) can bus communication malfunction – not present
Po auto dati: engine control module (ECM), CAN data bus – malfunction detected.
Uzrok: wiring.


U2105 – (4) can bus no communication with ECM – not present
Po auto dati: engine control module (ECM), CAN data bus – malfunction detected.
Uzrok: wiring, ECM.


C0256 – (0) engine torque reduction malfunction – not present
Javljala se u grupi grešaka vezanih za izostajanje paljena na 4 cilindru. Trokiranje. Rešeno zamenom dis modula. Verovatno je ostala od tada.

Ono što mene baca u nedoumicu, da li su ove greške ecu-a i imobilajzera produkt paljenja na „suvo“ predstavljaju posledicu ili uzrok nemogućeg startovanja motora?
Da li ova greška „163 – engine coolant temperature, no signal„ može da dovede do gašenja motora?


Kada sam ga upalio, lepo radi u leru, lepo povlači u svim režimima vožnje.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 22 Avg 2011 20:56 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 21 Avg 2009 23:38
Postovi: 240
Lokacija: Beograd
Ime: Bojan
Opel: Opel Astra g 2.0 dti
Da li su greske nastale zbog gasenja motora i kasnijeg verglanja, mozes da proveris tako sto ces sad da ih obrises a onda gledaj da ti se ne ugasi ponovo pre nego sto ga ponovo stavis na dijagnostiku. Ako tad ne bude tih gresaka onda su nastale iz pomenutih razloga. Meni se na suzi gasio motor, kad mi je crkao senzor radilice. Cim on pocne da brljavi, motor se ugasi (kao da ne napravi stetu na motoru). Ali da je kod tebe to pokazao bi i tu gresku.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 23 Avg 2011 00:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Za početak probaj sa rezervnim ključem, možda ti se baterija isktrošila pa pravi problem sa imobilajzerom.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 23 Avg 2011 07:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
mene vise brine ovo sa ecu,bojim se da sve ovo potice od njega,alikao jednom u mom slucaju od slabe mase,najpre proveri masu a onda sacekaj da cujemo i godzino misljenje...vecina z motora je felericno sa ecu...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 23 Avg 2011 20:22 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Danas sam ga u dva navrata upalio, iz prve. Lepo radi na leru, ne izbacuje grešku, koje sam juče obrisao. Nisam mogao duže da ga ostavim upaljenog, zbog obaveza, ali ću u subotu da ga upalim da radi ceo dan i da pratim na opkomu šta se dešava.

Inače, upalio sam ga sa istim ključem kao juče. I sa istim daljincem za alarm ga otključao. Sam ključ je, fizički, kao nov a baterija je, bar po servisnoj, menjana pre tri godine.

U subotu će uslediti i šmirglanje mase. Akumulator sija na "zeleno".

Gledao sam kabal od senzora temperature motora, izlepljen je izolir trakom, možda je tu problem...
Bar bih ja voleo... :)



:respekt:

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 23 Avg 2011 20:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
sredi taj kabli,ja bih promenio i bateriju bar da otklonis te sumnje


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 23 Avg 2011 20:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Hoću. Kako se kodira ključ kada se zameni baterija?

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 23 Avg 2011 22:34 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2011 02:08
Postovi: 60
Lokacija: Bor,Srbija
Ime: Jovan
Opel: Astra 1.7dti
Andrej je napisao:
Hoću. Kako se kodira ključ kada se zameni baterija?

Ako ne radi daljinac kad zamenis bateriju,ubacis kluc u bos bravu das kontakt sacekas 30sec.(sva vrata moraju biti zatvorena racunajuci i gepek,preporucljivo i prozori)posle 30 sec. pritisnes na daljincu zakljucavanje ili otkljucavanje centrala treba da odradi u tom trenutku zakljucavanje-otkjucavanje i to je to..

_________________
NE,BRZE OD ZIVOTA[code][/code]


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 24 Avg 2011 10:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
jedino sto nemas potrebe da cekas 30 sekunde,bar ne kod mene...inace to i dalje nema veze sa kljucem ali eto,mozes slobodno skinuti bateriju auto ce paliti i dalje nego cisto da se skine sa dnevnog reda ono o promeni baterije,dosta je tri godina da te ne izneveri negde ako su ti brave zapekle od nekoriscenja kao kod mene (jedva sam razradio vozacevu,gepek nece ni da cuje)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 24 Avg 2011 13:29 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2011 02:08
Postovi: 60
Lokacija: Bor,Srbija
Ime: Jovan
Opel: Astra 1.7dti
Kad budes probao sve sto si naumio i ako ne uspe uzmi ocitaj koliki napon ti isporucuje alternator jer auto tjm ecu hoce da poludi i da ne zna sta ga je snaslo ako mu napon nije stalan i dovoljan,a i cela elektronika oce da brljavi od njegam

_________________
NE,BRZE OD ZIVOTA[code][/code]


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 27 Avg 2011 15:00 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Juče uveče sam ugrabio malo vremena, upalio auto, provozao par krugova po naselju a potom ga ostavio da radi na leru ispred zgrade. Sve normalno, od paljenja do rada motora. Par puta upalio ventilator i lepo odradio hlađenje. Nije se gasio. Ja odem na spavanje sa leptirićima sreće u stomaku. :)

Međutim, jutros, krenem sa njim na posao ( izgleda ne voli da ide na posao ) i na 15km vožnje opet iznenada ugasi. Izvadim kao baja rezervni ključ, okrenem, ista priča. Neće da upali. Samo vergla. Na kontaktu gori ček i lampica za immo ( auto sa ključem ) a posebno je zanimljivo što je auto bio na radnoj temperaturi ( u pola 7 ujutru ) da bi se za 10-ak minuta upalio ventilator koji je radio za svo vreme šlepanja ( oko 40 minuta ). Kada sam konačno došlepao auto ( tj. moja žena u kalibri a ja kao debil u pokvarenom autu nazad ), ventilator je još radio a auto nije hteo da upali. Ja već iznerviran skinem klemu zbog ventilatora jer je motor bio ohlađen na temperaturu špricera a potom vratim klemu, u fazonu sada će blentonja da upali, i iz prve upalim auto! Sve normalno.

U ponedeljak ga teram do električara u naselju, a potom po potrebi do elektroničara pa molim za potrebne smernice u načinu razmišljanja da bih ispratio i rešio ovaj problem.

Koliko sam do sada shvatio, ključ nije, oba ključa lepo otključavaju, da je čip, bar bi na jednom radio jer nemoguće da oba istovremeno zveknu.
Nije ni brava jer ne glavi, lepo se okreće, antena na bravi da je u problemu, zezao bi konstantno sa paljenjem.

Napon akumulatora nisam u tom trenu očitao ali čim je imao struje da vrti ventilator 40 minuta, nije ni on problem.

Da li postoji veza u intalacijama između senzora temperature motora i imma i ecu-a, a što bi moglo da dovede do gašenja? U fazonu, senzor ne očitava dobro, uzbuna zbog visoke temperature motora pa se auto preventivno gasi...?
Da li imaju zajednički relej u instalaciji pa da on zeza i dovodi do gašenja?

Moj neki plan je da od električara tražim da mi razradi mase, premeri napone, proveri senzor temperatire motora, releje i instalaciju ( kontakte ) a potom bi elektroničar pretresao immo i ecu.

Ne očekujem da mi Vi rešite problem, jer bi to bilo bahato od mene. Samo molim za smernice, da shvatim uzročno - posledičnu vezu. Slab sam u elektrici i elektronici. Mnogo bolje mi ide čvak - čvak. :D

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 27 Avg 2011 15:11 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Jesi li probao da kad se ugasi, odma skines klemu i ostavis nekoliko minuta pa vratis, ako nakon toga upali problem bi trebao da je u ECU-motora 99%

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 27 Avg 2011 15:17 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Nisam. Ali sutra sam slobodan, pa ću se vozati ceo dan u dvorištu napred - nazad da nabijem tih 15km koliko hoće da vozi. :-) Po gašenju ću da odmah skinem i vratim kleme pa da vidim situaciju.

Takođe, skinuću osigurač od plina, da ga izbacim iz funkcije, pa da vidim da li će se gašenje dešavati na benzinu. Da otklonim neki plinski bag kao uzrok gašenja. Da li se skidanjem osigurača kod plinskog ecu-a obezbeđuje da plin više nema eletričnu vezu tj. komunikaciju sa benzinskim ecu-om?

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 27 Avg 2011 20:37 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Ako govoris o sequentu, elektricnu vezu ce uvek imati i sa i bez osiguraca,...ali komunikaciju nece ako izvadis glavni osigurac za plin.

Ako hoces da elektricno raskacis ecu plina, moraju se predzekovati,tj, vratiti originalni konektori na benzinske dizne.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 28 Avg 2011 17:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Od zadnjeg gašenja, ostale su zabeležene sledeće greške:

- 163 engine coolant temperature, no signal.
U vezi ove greške, na op-comu, u odeljku "engine cooling module" sam posmatrao temperaturu i rad ventilatora. Svaki put je palio ventilator na 98 stepeni C a gasio na 94 stepena i to oba venilatora. Po tome pretpostavljam da ventilatori i njihovi senzori normalno rade i da je ta greška produkt nekog šoka.

- U2105 (4) – (4 puta se javila. Toliko puta sa i pokušao da upalim auto kada se ugasio) - can bus no communication with ECM – not present. Po auto dati - wiring.

Ušao sam u odeljak za immo i tamo očitao sledeće vrednosti:
inignition status - on, 12v,
transponder key - transp. key 1,
transponder status - correct TP key,
dalje, oba ključa su programirana,
engine equest - received,
immobiliser signal - tranmitted,
security wait time - inactive,
programmed outputs - none.

Dakle, immo sitem sa ključevima šljaka bez greške.

Obrisao sam sve greške, digao auto na klocne, izvadio osigurač plina, upalio i ubacio u prvu.
Ostavio ga da radi tri sata. Bez greške. Normalno pali i gasi ventilatore i održava temperaturu.
Potom ga skidam sa klocni i vozim se sa njime oko 50 km, bez greške i bez gašenja.
I taman se ponada da je do plina, tj. da sam locirao problem, međutim nije.
Opet se ugasio, ja skinuo kleme i normalno upalio.
Možda nema značaja ali uvek se gasio pri manevrisanju tj. radu na volanu kod obilaženja...
Da li neka žica šeta pa dobije kontakt u toj inerciji, samo Bog zna.


Izbacuje:
- 163 engine coolant temperature, no signal.
- 165 engine coolant temperature, circulit low input.
- U2105 (4).

i greške oko zaključavanja:

00048 - low voltage during locking, not present.
00050 - A/D converter failure, not present, not present.
00042 - driver door switch failure present.
00025 - remote - key 5 not synchronized.
00024 - remote - key 4 not synchronized.
00018 - sun roof/windov signal short to ground or opel circulit, not present.
00016 - central door locking system motor current high, not present.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 28 Avg 2011 20:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Od sada mi je najvažniji ključ na privesku - okasti broj 10. :shit:

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 28 Avg 2011 20:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
ko sto reko 99% je ecu,
a proveri taj kabloc od senzora temperature mozda je on ali 1%

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 28 Avg 2011 20:45 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
U slučaju da je ecu, šta sve trebam da menjam da bi drugi komp radio na mom autu. Komp + immo + brava + ključevi + car pass???

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 28 Avg 2011 21:34 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
moze i samo komp.ali mora programiranje ostatka...

posto vidim da zelis i sam da uradis nesto pretresi sve "mase" cak i one koje direktno idu sa akumulatora na sasiju a pogotovo one oko ecu-a...

drugo,nije normalno da ti pali ventilator tako kasno,rekao bi da je to druga brzina ventilatora i da ti prva ne radi...mada ovako izdaleka ne mogu da potvrdim,ali mozes ti da odgovoris...dali je tada ventilator ozbiljno bucanili se lagano okrece...

sto se tice senzzora temperature za mene je bio 800 dinara i ja sam ga menjao,mozda da probas nije ni to neka kinta u odnosu na komp...meni je svaki put kada upalim auto auto radio na sauh,bez obzira sto je vreo,to se nije desavalo ni pre ni posle toga...sad dali ima veze sa ovim tvojim problemom ne bi mogao da potvrdim...

kao sto sam rekao na pocetku i kao sto je kvcali potvrdio ECU je prilicno sumljiv,po onome sto sam ja nacuo gotovo svi Z mmotori imaju probleme sa njima,jednostavno su preblizu velike temperature motora i ako ti sve ovo nije hitno (s obzirom da jos imas i calibru) ja bih i dalje cekao godzu da se oglasi,koliko se secam onje rekao da ide na odmor u avgustu pa verujem da ga zato i nema...

kada je bio skup na palicu ja sam ga zvao zbog slicne stvari za z16xe i covek je odmah rekao da je do ecu-a,tom autu se desava da cim se zagreje ne prima drugu polovinu gasa i isto ispisuje neke greske ali je samo ECU krivac...

sredice se to,ako imas slobodnog vremena odradi redom iz ovog posta pa tek onda razmisljaj o ECU,sve ovo ostalo trazi samo vreme i minimalne finansije (sto se tice senzora ako je isti kao moj i eventulno termoprekidaca ako je ventilator u drugoj brzzini)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 29 Avg 2011 03:49 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ima onaj iz zemuna sto reprogramira ecu od imobilizatora, pitaj chileta za ulicu tacno, verujem da ti komp zaboravi kod i odjedared pobrljavi :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 30 Avg 2011 14:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
pre ce biti da ima hladan lem i da gubi kontakt kad se zagreje i protrese...problem je sto je zaliven necime i tesko da ce amater da pridje i prelemi...bilo je to u planu sa ovim autom o kome sam ja pricao ali preko delova postoji neka izolacija i mislim da bi njenim skidanjem otisao i neki deo i to bi bilo kraj njega,,,,


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 30 Avg 2011 17:12 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Elem, bio sam kod električara. Čovek je prekontrolisao instalacije, napone, alarm, ključeve i sve je u redu. Potom sam zvao elektroničara, koji mi je ispričao priču poput Vlade33. Neka izolacija, lemovi na manje od milimetar i tako dalje... No, ima rešenje za 100 do 150 evra uz godinu dana garancije. :) U subotu mu nosim ecu.
Izveštavaću i dalje. :wink:

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 30 Avg 2011 19:47 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
jeste,to resenje mi je i goran rekao,on ima broj tog coveka iz beograda,tj.tu iz okoline...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 30 Avg 2011 20:59 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Vlado, vidim usao si u materiju a sto je i najvaznije sve je tako kako si objasnio :respekt:

Andrej odradio si sve po redu i kako bi trebalo, zadnje je taj ecu motora koji ce i biti najverovatnije uzrocnik kvara.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neočekivano gašenje
PostPoslato: 30 Avg 2011 21:02 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Okt 2008 21:44
Postovi: 3050
Lokacija: leskovac
Ime: vlada
Opel: renault laguna 1.8 16v initiale
Garaza: pogledaj
aj pogledaj gorane i ovog drugog kolegu sa foruma toda81,rekao bi da i on ima isti problem...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 55 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs