Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=147&t=14179 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | webboy [ 21 Mar 2011 20:52 ] |
Tema posta: | 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Vec neko vreme se kod tastove vectre A X16SZ desava da ler gas jednostavno ludi... ide do 3000 rpm pa cak i vise, i to ne samo u leru, vec i u bilo kojoj brzini, dakle u voznji (ponekad imam utisak kao da ima tempomat ![]() Nema pravila, desava se na +20 i na -20, prilikom prvog ili 16-og paljenja u toku dana... nekada prestane tako sto kocnicom prisilim auto na manje obrtaje, nekada ni to ne pomaze.... Motoric ler gasa je i ciscen i menjan i ponovo ciscen.... sve je u redu nekoliko dana (taman pomislih da je ciscenje ili zamena pomogla) i onda opet krene da zeza. Sajla gasa je proverena, ne zaglavljuje se nigde (poluga gasa kod klapne se normalno ponasa). E sad, sve do danas nije apsolutno nikakve greske, medjutim jutros je tast primetio da se upalila check engine lampica (on to zove "ono malo zuto g*v** sa motoricem i munjicom" ![]() Kada sam posle ocitao greske, izbacio je: 33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High voltage Pa me sad interesuje moze li neko da mi rastumaci (osim sto ovo znaci da je visok napon na MAP senzoru) sta ovo znaci, i u kakvoj je ovo sprezi sa gore opisanim problemom? Da li je ova greska uzrok ili posledica problema? |
Autoru: | webboy [ 21 Mar 2011 20:53 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
U pitanju je, naravno, GM-Multec sistem ubrizgavanja kod ovog motora. |
Autoru: | pistre [ 21 Mar 2011 20:53 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
protokomer je gotov |
Autoru: | webboy [ 21 Mar 2011 20:59 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
To sam i ja mislio... ali zar onda ne bi trebalo da prikaze nesto od ovoga: 67 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Signal is outside normal operation parameters (out of range) 68 Air Flow Sensor (AFS), hot wire meter (air mass meter) Faulty air mass meter signal, incorrect frequency I nije mi jasno kako protokomer moze da utice na samu klapnu gasa (pomocnu, posto je glavna ok)? Ako protokomer izmeri ispod realne vrednosti, bice siromasna smesa i ugasice se.... ako protokomer izmeri iznad realne vrednosti bice bogata smesa i videla bi se povecana potrosnja ili mnogo crnji dim na izduvu ili bi se opet ugasio.... |
Autoru: | pistre [ 21 Mar 2011 21:02 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
moze da prikaze sta god on hoce ![]() |
Autoru: | webboy [ 21 Mar 2011 21:10 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
cekaj bre... MAF bre meri protok vazduha, odnosno to je protokomer, a MAP je senzor pritiska u usisnoj grani... nije bre to isto. |
Autoru: | Godza [ 21 Mar 2011 21:11 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Momci taj motor nema regulator protoka vazduha ili kako ga vi zovete protokomer ![]() |
Autoru: | pistre [ 21 Mar 2011 21:16 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
pa zar ti brasho nije c16xe ? |
Autoru: | pistre [ 21 Mar 2011 21:16 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
au da vidim sad u prvom postu |
Autoru: | webboy [ 21 Mar 2011 21:25 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Godza je napisao: Momci taj motor nema regulator protoka vazduha ili ako ga vi zovete protokomer ![]() Ali ocigledno ima MAP odnosno taj senzor pritiska... da ne znas mozda da li je ta greska uzrok ili posledica gore opisanog problema? Gde se uopste nalazi MAP senzor? Ocigledno je na usisnoj grani, ali gde tacno (mrak mi je sada da silazim pod haubu) mislim, ako imas neke slike ili nacrte ili tako nesto? |
Autoru: | Godza [ 21 Mar 2011 21:31 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Web, pogledaj prvo crevo koje ide od map senzora do usisa, hoce na kraju kod usisa da se iskrza ili da napukne to crevo i nekontrolisano vuce vazduh, sto ima za rezulatat los pritisak u usisu i povecanje ler gasa. Druga solucija je potenciometar leptir klapne, sledece je kontrola senzora temerature rashladnog sredstva. Na pozarnom zidu ispod zastitne plastike se nalazi Map senzor. |
Autoru: | kvcali [ 21 Mar 2011 21:33 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Evo malo protumaci i ovo, premeri... ![]() |
Autoru: | webboy [ 21 Mar 2011 22:18 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Aj pogledacu sutra, pa javljam sta sam uradio. |
Autoru: | astrafan [ 25 Mar 2011 00:11 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
i sta si uradio? |
Autoru: | webboy [ 25 Mar 2011 12:43 ] |
Tema posta: | Re: 33-Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor High-voltage |
Pregledao sam sva creva i video da je sve u redu.... onda je tast otero kod nekog svog drugara u komsiluku, pa su tamo carb cleanerom ocistili sva moguca creva i crevca, potenciometar, klapnu, motor ler gasa... i sad je kao sve ok (ne znam, nisam vozio vectru od onda). Ne znam detalje, jer nisam bio prisutan... e sad, tako su isto i ranije "sve cistili" pa se problem non stop vracao. U svakom slucaju, moj tast je od onih sto nemaju pojma kad je zadnji put promenjeno ulje niti koje je sipano i slicno.... filter vazduha se menja samo kad pocne da smrdi na crkotinu, tako da sam i ja malo izgubio volju za tim autom (Iako mi je zao, to je moj prvenac ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |