Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
problem palenje motora c20ne dok je vruc https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=7033 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | djmuce [ 07 Sep 2009 20:08 ] |
Tema posta: | problem palenje motora c20ne dok je vruc |
pozdrav raja,imam jedan problemcic pa bi cuo neke vase savjete i prijedloge sta i kako.pa da krenem evo ovako kada hocu da upalim auto vergla jedno 4-5 sekundi i onda upali,ugasim i ponovno palim par puta i svaki put pali odmah iz prve,parkiram recimo popijem kafu jedno desetak minuta i ponovno palim i opet ista stvar.cim malo odstoji i ohladi se nece da pali sto bi rekli na pola kljuca vec vergla par sec.razvodna kapa i ruka nove,svjecice isto,kablovi,paljenje nastimano stroboskopom,motor je 1.8i c18ne,svi savjeti dobrodosli.... |
Autoru: | bozza [ 07 Sep 2009 20:54 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
pa u startu prekontrolisi napajenje gorivom. prekontrolisi pumpu,rele,pritisak pumpe,dali je dovod goriva u redu (da ne vuce vazduh) dali ti secka dok je hladan? |
Autoru: | djmuce [ 08 Sep 2009 13:13 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
sve pregledano i sve je ok,nesjecka ima normalan rad obrtaji ne skacu,poteze dobro ![]() |
Autoru: | Zeljko87 [ 09 Sep 2009 23:48 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
Meni se isto to desava i secka dok je hladan,znaci ne stiskam ga nego ga drzim recimo na 60 konstantno i onda zasece kao da izgubi gorivo ![]() Sorry za off |
Autoru: | bozza [ 10 Sep 2009 07:44 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
gledaj,ako ga ostavis preko noci,ujutru mora da vergla vrlo kratko i da naravno upali. kod mene je barem tako na vektri,mada nisu isti sistemi ali od prilike to je to. nebi bilo lose da se posluzis upustvom za homemade dijagnostiku u sobi elektrika i da vidimo dali je kompjuter registrovao nesto ako bude bilo da je ok,onda ce mo traziti dalje sta moze da bude... |
Autoru: | djmuce [ 10 Sep 2009 15:53 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
bozo jarane nemora stajati preko noci dovoljno je da odstoji 15-20 minuta,a sto se tice homemade dijagnostike problem je kod ascona sto one nemaju tu famoznu zutu lampicu na tabli dok kod kadeta sa motorom koji je kao kod mene c18ne ima lampica ![]() |
Autoru: | Ognjen86 [ 13 Sep 2009 21:59 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
I meni se desava isto da je odlozeno paljenje 3 sekunde, a negde pise da je ugao paljena pomeren za 3 stepena, ali nebitno da li je vruc ili hladan. Pogledaj da nemas mozda kako kaze u prirucniku "octane rating coding plug" |
Autoru: | dario opel kadett [ 13 Sep 2009 23:42 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
djmuce je napisao: bozo jarane nemora stajati preko noci dovoljno je da odstoji 15-20 minuta,a sto se tice homemade dijagnostike problem je kod ascona sto one nemaju tu famoznu zutu lampicu na tabli dok kod kadeta sa motorom koji je kao kod mene c18ne ima lampica ![]() da ti nije neko izvadio iz table lampicu? |
Autoru: | sreto [ 14 Sep 2009 08:04 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
provjeri regulator pritiska goriva ili spojeve crjeva negdje gubi pritisak ,al najvjerovatnije da je regulator |
Autoru: | mln4you [ 14 Sep 2009 12:38 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
ili komresiju u cilindrima ![]() |
Autoru: | pashutin [ 14 Sep 2009 23:10 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
I ja imam neki problem kod paljenja koji sam pripisao praznom akumulatoru.. Krenem da verglam, i treba mu dosta da upali, a jos i sve slabije i slabije vergla .. Malo dopunio akumulator i upali na pola kljuca... Akumulator je od 70a, i na na njemu pise samo OPEL... Posto mi je Astra 2000 god, da nije i akumulator to godiste pa mu je ( ooodavno ) doslo ili proslo vreme za zamenu ? Ili imam neki drugi problem kod paljenja, a ovo sam ubo slucajno ![]() |
Autoru: | MV82 [ 15 Sep 2009 01:10 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
cim on gubi snagu na verglanju, a 2000. godiste vreme mu je. ja sam na mojoj astri koja je 2001. god. zamenio pre 2 god taj fabricki. dosta je on tebi gurao. ja takodje imam neki problem sa paljenjem. ujutru ili kada duze stoji (ceo dan) vergla oko 4 sekunde, sto mi se ranije nije desavalo. u sred zime je palio na pola kljuca. ispitao sam grejace, dva su bila rikavela i zamenio sam ih, ali se problem i dalje nastavlja... da li nekome pada na pamet sta moze biti uzrok? |
Autoru: | djmuce [ 17 Sep 2009 08:54 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
sreto je napisao: provjeri regulator pritiska goriva ili spojeve crjeva negdje gubi pritisak ,al najvjerovatnije da je regulator provjereno sve ok,to se desava dakle samo kod prvog paljenje onda mogu zaredom sto put upaliti i svaki put pali na pola kljuca,momci hvala na dosadasnjim odgovorima ako imate jos kakvih ideja pisite |
Autoru: | milo [ 17 Sep 2009 14:24 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
Ja imam odprilike isti problem,kad odstoji par sati duze vergla.Negde sam cuo da bi to mogao biti bezpovratni ventil koji gorivu ne dozvoljava da se slobodnim padom vrati u rezervoar,pa da onda pumpi treba duze vremena da nagura gorivo.Ne znam,mozda bi moglo biti tako nesto! |
Autoru: | djmuce [ 22 Sep 2009 08:50 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
milo je napisao: Ja imam odprilike isti problem,kad odstoji par sati duze vergla.Negde sam cuo da bi to mogao biti bezpovratni ventil koji gorivu ne dozvoljava da se slobodnim padom vrati u rezervoar,pa da onda pumpi treba duze vremena da nagura gorivo.Ne znam,mozda bi moglo biti tako nesto! probacu da ga zamijenim sa nekim drugim pa da onda vidim kako ce da se ponasa,pa cemo da vidimo sta dalje,javim da li je to,pucajte i dalje sta bi jos moglo biti sve cemo da provjerimo...ppoooozzz i hvala svima na trudu |
Autoru: | bozza [ 19 Jun 2010 02:37 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
evo vec duze vreme i kod mene se javlja isti problem kao sto je opisan u prvom postu. samo da dodam da sam primetio da teze upali motor bez gasa kada odstoji 15-tak minuta na suncu inace kada je hladan pali bez gasa kao kada se pali vruc,posle 2-3-5 minuta. dajte neke ideje gde da gledam. prvo sto mi pada napamet da istestiram kao pumpa baca gorivo posle perioda od 15 minuta dok je vruc motor. sledece,kako baca varnicu (vruca bobina)... pominje se i neprovratni ventil pumpe za gorivo |
Autoru: | Andrej [ 19 Jun 2010 11:36 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
Isti problem sam i ja imao a rešen je zamenom pumpe. |
Autoru: | bozza [ 20 Jun 2010 20:30 ] |
Tema posta: | Re: problem palenje motora c20ne dok je vruc |
da javim samo da je danas vektra lepo palila... ![]() |
Autoru: | Andrej [ 20 Jun 2010 20:45 ] |
Tema posta: | Re: problem palenje motora c20ne dok je vruc |
I, šta je bilo u pitanju? |
Autoru: | Nesha [ 20 Jun 2010 20:47 ] |
Tema posta: | Re: problem palenje motora c20ne dok je vruc |
pa napisa Boza da je promenio filter ![]() i jos jedan dokaz da problem treba traziti od najbanalnijih i najjeftinijih stvari ![]() |
Autoru: | bozza [ 20 Jun 2010 20:52 ] |
Tema posta: | Re: problem palenje motora c20ne dok je vruc |
pa eto da kazem da je problem u filteru jer je on najeftiniji. ali stvarni problem je u rezervoaru pa filter kratko traje. sad sam gledao kilometraze filter goriva je menjan pre 20.000 km tako da mislim da je to taman na vreme zamenjeno,a sve se nosim mislju da sam za 390dinara treba dosta ranije da ga zamenim... |
Autoru: | Godza [ 20 Jun 2010 23:02 ] |
Tema posta: | Re: problem palenje motora c20ne dok je vruc |
calibrica je napisao: pa napisa Boza da je promenio filter ![]() i jos jedan dokaz da problem treba traziti od najbanalnijih i najjeftinijih stvari ![]() I ja sam za ovaj rezon ![]() ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 20 Jun 2010 23:24 ] |
Tema posta: | Re: problem paljenje |
bozza je napisao: evo vec duze vreme i kod mene se javlja isti problem kao sto je opisan u prvom postu. samo da dodam da sam primetio da teze upali motor bez gasa kada odstoji 15-tak minuta na suncu Zar motori sa injection sistemom ne treba da se pale bez dodavanja gasa? Ili misliš na TNG? ![]() |
Autoru: | bozza [ 20 Jun 2010 23:39 ] |
Tema posta: | Re: problem palenje motora c20ne dok je vruc |
plin nije u ovoj prici jer on uvek prvo upali na benzin bez obzira dali je motor hladan/vruc pa posle prebaci na plin. pa koliko ja znam,motorima sa direktnim ubrizgavanjem ne treba davati gas pri paljenju,samo kljuc i palis |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |