Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x30xe
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=30117
Stranica 1 od 1

Autoru:  lemi84 [ 18 Jul 2014 00:18 ]
Tema posta:  ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x30xe

problem koji pokusavam da rijesim vec dva dana ali za sada bez uspjeha.
auto krene da ubrzava i na nekih 3200 o/min jednostavno stane sa ubrzavanjem. nije bas prijatno biti u autu u toj situaciji kada motor jednostavno blokira na tim obrtajima, u polju najveceg obrtnom momenta. imam osjecaj da ce motor ispasti iz motornog prostora, posebno kada se to desi u prvom ili drugom stepenu prenosa (a desava se u svakom)

evo sta sam u medjuvremenu odradio:
prvo sam blinkanjem lampice procitao greske, ukupno 9 :krsti:

a: 133 - Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve 2, High voltage
na EGR je inace prikopcan dzek ali nema funkciju, tj ne prolaze gasovi kroz njega
promjenio ga, stavio drugi, oba su ranije bila ispravna

b: 59 - Inlet manifold valve 1, Low voltage
posto nisam ni siguran sta je ovo, nisam nista dirao

c: 61 - Fuel Tank Vent Valve (FTVV), Low voltage
ako je to ovo sa slike, i njega sam promjenio
Slika

d: 15 - Coolant Temperature Sensor (CTS), High voltage
provjerio kako auto-data kaze
na temperaturi 15-30Β°C otpor je u granicama 1450-3300 ohm
na temperaturi 80Β°C otpor je u granicama izmedju 350-360 ohm
po ovome je ispravan, ali sam za svaki slucaj stavio drugi koji sam na isti nacin provjerio i cije su vrijednosti otpornosi identicne

e: 46 - Air pump relay, High voltage
nemam tu pumpu tako da ni relej nisam stavljao

f: 53 - Fuel pump relay, Low voltage
nemam pojma sta je problem sa ovim, pumpa radi, relej odradjuje svoje

g: 144 - No immobiliser signal recived, Faulty unit or break in wiring
nisam nista dirao oko ovoga, kontam da immo odradjuje svoje jer auto pali bez problema

h: 31 - Engine RPM signal (crankshaft sensor), No signal
ni povodom ovoga nisam nista radio, obrtaji rade, auto pali bez problema tako da mislim da je senzor radilice ok

i: 73 - Air Flow Sensor (AFS), Low voltage
i protokomjer zamjenim, opet isto. oba protokomjera koja imam su bila ispravni, koja je slucajnost da odjednom oba crknu.
autodata kaze da napon izmedju pinova 2 i 4 dok motor radi na leru treba da bude izmedju 0,5-1,5V, kod mene je 1,32V tako da isto kontam da je ok. kada skinem dzek sa protokomjera motor pocne da trokira i ne prima gas, kada opet spojim treba mu par sekundi da se vrati u normalu i nastavi sa normalnim radom

skinem kleme sa akku i ostavim tako sat-dva da bi se resetovao ECU (ako se uopste tako resetuje), i prije nego sto ponovo startujem motor, ocitam greske i opet mi izbaci gore pomenutih 9, ne izbrise ih. naravno u voznji sve isto :banghead:


na kraju promjenim i ECU, stavim od omege 2,5 1994. god bez immo.
prvo sto sam primjetio je da drzi ler na 2500 o/min i nece da ga spusti :krsti:
probam da vozim, sve isto.
procitam greske, 4 ima:

a: 133 - Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve 2, High voltage
b: 53 - Fuel pump relay, Low voltage
c: 46 - Air pump relay, High voltage
d: 31 - Engine RPM signal (crankshaft sensor), No signal

jedino sto mi je ovdje sumnjivo je ovaj senzor radilice a jedino njega nemam u rezervi pa da probam. da li on moze da pravi ovakav problem?

jos par puta vratim originalni ECU pa malo ovaj, uvijek isto. isto se auto ponasa, iste greske izbacuje (na jednom 9, na drugom 4)

ono sto sam jos provjerio koliko je u mojoj moci je napajanje gorivom. posto nemam odgovarajuci uredjaj za mjerenje pritiska, pretpostavimo da je pritisak 3bar, precnik cijevi na ulazu u onaj rail je 6mm. racunanjem dobijemo da je zapreminski protok u idealnom slucaju 1,695 l/min. dovodno crijevo sam stavio u flasu od 2l i startovao pumpu. za tacno 60s u flasi je bilo nekih 1,6l benzina tako da pretpostavljam da je i to ok.

da rezimiram, promjenjen:
-MAF
-EGR
-CTS
-Fuel Tank Vent Valve
-ECU
-provjereno napajanje gorivom
i nista, sve isto :seci:

ja vise nemam ideju sta dalje raditi, gledati, provjeravati. svaka ideja, savjet, komentar... bice od pomoci :)

Autoru:  pistre [ 18 Jul 2014 00:53 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

najpametnije ti je da stavis 2.5 instalaciju, i taj 2.5 komp bez immo-a, i uzivas

Autoru:  chile [ 18 Jul 2014 01:13 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

mislim da kod ocitavanja gresaka na ovoj genereciji motora izbaci senzor radilice jer motor neradi pa nema signala
ali nek ti potvrdi neko ko vozi v6 (ako je tako eliminisi senzor radilice)
nabavi neki manometar da premeris pritisak goriva
proveri na kompu koliki je napon
i mase da li su ok

Autoru:  strokan [ 18 Jul 2014 01:20 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Мислим Π΄Π° јС Π–Π°Ρ€Π΅ ΠΈΠΌΠ°ΠΎ сличан ΠΏΡ€ΠΎΠ±Π»Π΅ΠΌ, ΠΏΠ° Π²ΠΈΠ΄ΠΈ са њим Π°ΠΊΠΎ сС сам Π½Π΅ јави

Autoru:  Majkan [ 18 Jul 2014 09:46 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

a:133 - ne moze da utice na obrtaje
b: 59 - to ti je ona vakum klapna na usisu kod omege, druga se nalazi na desnoj strani usisne grane. Najbolje ga ubaci i stavi negde sa strane da ti ne pali check. Slika
c:61 - Isto ne moze da utice
d:15 - moze da pravi probleme, ali ako si zamenio ok
e:46 -treba ti relej za SAI pumpu, tako da laziras kao da radi, da bi ugasio check
f:53 - Ne znam kako si povezao relej, ali ne bi trebalo da javlja to
g:144 - ako pali, onda si povezao VSS signal sa kompa na immo, ali je neka druga zica problem (dijagnosticka mozda - Diagnostic link)
h:31 - Kao sto rece Chile, kad motor ne radi izbaci "No engine rpm signal", ali to ne pali check engine (greska se vidi samo preko dijagnostike). Senzor radilice zna da pravi dosta random problema, probaj drugi ako nije ta greska.
i:73 - hoce da javi to u pocetku kad adaptira smesu (obicno high voltage), ali kad se provozas malo, ne treba da je izbacuje vise

Autoru:  lemi84 [ 18 Jul 2014 10:39 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Majkan je napisao:
b: 59 - to ti je ona vakum klapna na usisu kod omege, druga se nalazi na desnoj strani usisne grane. Najbolje ga ubaci i stavi negde sa strane da ti ne pali check. Slika

imam to cudo prikaceno na instalaciju a mislim i da imam jedno rezervno pa cu pokusati

Majkan je napisao:
h:31 - Kao sto rece Chile, kad motor ne radi izbaci "No engine rpm signal", ali to ne pali check engine (greska se vidi samo preko dijagnostike). Senzor radilice zna da pravi dosta random problema, probaj drugi ako nije ta greska.

e bas njega nemam u rezervi :banghead: i vec sam kontaktirao sve koji prodaju omege v6 u dijelovima na pik.ba (jer mi je to jedino trenutno dostupno) i niko nema :krsti:


strokan je napisao:
Мислим Π΄Π° јС Π–Π°Ρ€Π΅ ΠΈΠΌΠ°ΠΎ сличан ΠΏΡ€ΠΎΠ±Π»Π΅ΠΌ, ΠΏΠ° Π²ΠΈΠ΄ΠΈ са њим Π°ΠΊΠΎ сС сам Π½Π΅ јави

posalo sam mu poruku, hvala


chile je napisao:
nabavi neki manometar da premeris pritisak goriva
proveri na kompu koliki je napon
i mase da li su ok

pokusat cu od ovih lokalnih majstora nabaviti i provjeriti pritisak
na konektoru koji ide na komp napon je ok, ne mogu sada tacno da se sjetim koji su pinovi ali je ok, osim ako se nesto drugo ne gleda
kada sam ubacivao motor dodatno sam pojacao mase od akku do motora i od akku do karoserije, tako da pretpostavljam da su one ok
mada ima par kablica mase koje idu sa kompa, njih cu opet provjeriti da li je kontakt dobar


pistre je napisao:
najpametnije ti je da stavis 2.5 instalaciju, i taj 2.5 komp bez immo-a, i uzivas

tako nesto planiram tamo negdje u decembru da radim, svu instalaciju da ponovo prepakujem, i iskreno se nadam da necu morati ranije to da pocinjem

Autoru:  lemi84 [ 18 Jul 2014 15:09 ]
Tema posta:  AW: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Dodao sam po jos jedan kabal od akku do motora i na karoseriju.

Sve isto, tj uspjeo sam 2x da ga zavrtim do nekih 5000 o/min u drugoj i trecoj (nije bolikrao tu, ja nisam htjeo dalje). Ali vec pri sledecem potezanju blokira

Pritisak jos nisam provjerio.

Da li postoji neka fora da se resetuje komp bez dijagnostike jer nju nema sanse da nadjem ovdje negdje a da ne idem u servis koji u ovoj situaciji nema sanse da posjetim?
Sve je bilo raskaceno sa akku nekih 17h i malo prije kada sam spojio, a prije paljenja motora, opet izbacuje onih 9 gresaka iz prvog posta :mad:


Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk 4

Autoru:  pistre [ 18 Jul 2014 16:29 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

ma batali resetovanje kompa i slicne stvar, taj komp nije mnogo pametan, ne treba njemu paznja, samo da sve radi kako treba, pa proveri bobinu da nisi stavio od 2.5, jer bobine su identicne, cak su im serijski brojevi identicni, a razlikuju se od 3.0 i 2.5

Autoru:  Daka [ 18 Jul 2014 20:30 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Ja licno bih bacio tu mv6 instalaciju u tri PM..usis i struja od c25xe i milna :kadetar: Mnogo je jednostavnija struja od c25xe :love:

Autoru:  Majkan [ 18 Jul 2014 20:54 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Nije komplikovanija mnogo, dodatno sto ima je EGR, SAI pumpa, 2 vakum klapne i druga lambda sonda.
Za SAI pumpu se ubaci relej koji ponisti gresku, EGR se isto samo natakne, za 2 klapne samo se stavi onaj solenoid na dzek, takodje ponisti gresku i to je to. ;)

Autoru:  strokan [ 18 Jul 2014 21:45 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

MΠ° најмањи јС ΠΏΡ€ΠΎΠ±Π»Π΅ΠΌ ΡƒΠ±Π°Ρ†ΠΈΡ‚ΠΈ ΡΡ‚Ρ€ΡƒΡ˜Ρƒ ΠΎΠ΄ 2.5, Π°Π»ΠΈ ΠΎΠ½Π΄Π° Π½Π΅Ρ›Π΅ ΠΈΡ›ΠΈ ΠΊΠ°ΠΊΠΎ Ρ‚Ρ€Π΅Π±Π°.
Π–ΠΈΠ² Π΄ΠΎΠΊΠ°Π· Π·Π° Ρ‚ΠΎ јС Мајкан, ΠΊΠΎΠΌΠ΅ јС Π°ΡƒΡ‚ΠΎ ΠΎΠΆΠΈΠ²Π΅ΠΎ са ΡΡ‚Ρ€ΡƒΡ˜ΠΎΠΌ ΠΎΠ΄ 3.0

Autoru:  pistre [ 19 Jul 2014 02:19 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Ma nije tu samo struja bila, nego one blokirane klapne na brljavom x25xe usisu

Autoru:  lemi84 [ 20 Jul 2014 01:26 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

pistre je napisao:
proveri bobinu da nisi stavio od 2.5, jer bobine su identicne, cak su im serijski brojevi identicni, a razlikuju se od 3.0 i 2.5

pa kako onda da ih provjerim ako je sve isto a nije isto :D
ne znam od cega je ali je savrseno sve radilo kada sam kupovao motor, e sad ako je crklo od stajanja...

inace danas sam uzeo unstalaciju od mv6 koja citava tj. nije seckana i sl, na njoj imaju neka 3 dzeka koja prvi put vidim. nasao sam na netu da su dva od automatskog mjenjaca, ali ovaj treci nikako da nadjem. mjenjanje instalacije ostavljam kao poslednju opciju i necu pocinjati dok ne saznam svaki kablic na njoj za sta sluzi

Autoru:  lemi84 [ 08 Avg 2014 14:26 ]
Tema posta:  AW: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Ovako, stigao manometar i pritisak goriva provjeren. Jedna slika je dok motor radi na leru i dok je regulator pritiska u funkciji a druga je kada se regulator raskaci. Po auto dati to je ok.

Sada treba da krenem sa mjenjanjem instalacije i problem mi prave dva dzeka koji su za solenoide kontrole vazduha usisne grane. Kakvi su sad ti solenoidi? Inace pinovi za to na kompu su 6 i 31

Slika

Slika

Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk 4

Autoru:  Majkan [ 08 Avg 2014 17:29 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

To su ti vakum solenoidi za kontrolu usisnog vazduha tj. za klapne na usisnoj grani, koje se otvaraju/zatvaraju preko vakuma.
Na omegi jedna klapna je isla pre usisne grane, a druga je na kraju usisne grane.

Slika

Ti samo nabodi te solenoide na dzekove da ti ne pali gresku. Ne treba da povezujes vakume na njih.

Autoru:  Dimitry [ 15 Sep 2014 13:29 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

Ja sam imao takav problem na c20let-u na nekih 4000 okretaja pocinje da okida sa radom izgleda kao blokada samo sto te izbacuje iz sjedista, bas je takav osjecaj kao da motor hoce da proseta iz sasije malo :D . Meni je to bila pumpa od goriva crkavala je i jos je vukla vazduh iz rezervara. Jbg sad nmg tacno da ti kazem jel zbog toga jer sam radio generalku ali nova pumpa dizne i crijeva u rezervaru gdje vuce gorivo i toga vise nema zavrti do blokade 7k bez ikakvog zastajkivanja. :)

Autoru:  Bertone X25XE [ 16 Sep 2014 07:10 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

imao sam isti problem sa 2.5 -.-' i koliko se secam bio je problem senzor radilice...

Autoru:  lemi84 [ 16 Sep 2014 12:05 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

mislim da sam rijesio problem :dzony:
zamjenio sam komplet motornu instalaciju. uspjeo sam da spakujem instalaciju od mv6 bez ikakvog seckanja kablova i sl.
nisam detaljno probao, testirao... potegao sam 2,3x i ok je

hvala svima na pomoci :ots:


Slika

Slika

Autoru:  Majkan [ 17 Sep 2014 10:43 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

I nisi nasao na kraju razlog? Ako sad radi dobro, znaci nije do pritiska goriva, bio je neki senzor.

Dobro si ti ovo spakovao. :respekt:

Autoru:  lemi84 [ 17 Sep 2014 23:40 ]
Tema posta:  Re: ne ide preko 3200o/min, blokada, zastoj pri ubrzanju, x3

hvala

razlog nisam nasao. nijedan senzor nisam mjenjao, samo sam instalaciju promjenio i sada mislim da je ok. testiranje sledi kada odradim atest i registrujem :mv6:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/