Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
kadett e problem struja https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=25311 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | TomoV [ 27 Maj 2013 11:21 ] |
Tema posta: | kadett e problem struja |
pozdrav, radi se o kadettu e 1.4i, alternator dobro puni, akumulator ispravan (55Ah, 480A), ali kada upalim svijetla ili neki drugi potrošač (grijač zadnjeg stakla, podizači prozora, ventilator) auto gubi snagu u leru (padnu mu obrtaji, i počne malo trokirat) i kada pada kiša remen od alternatora mi cvili, a zamijenjen je prije mjesec dana, pa ako imate neko riješenje za to... |
Autoru: | Milan_GSi [ 27 Maj 2013 11:27 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
Taj akumulator nije ispravan ... nesmu da ti padaju obrtaji kad upalis svetlo ... |
Autoru: | dusan [ 27 Maj 2013 15:53 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
ipak proveri koliko puni alternator , mislim da ti regler ne valja . napon sa upaljenim svetlima nebi smeo da padne ispod 13V a i to je slabo. |
Autoru: | TomoV [ 27 Maj 2013 16:42 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
jel to mjerim na akumulatoru napon kada upalim svijetla? (oprostite ako je glupo pitanje) Znalo mi se desit kad sam prelazio preko veće lokve vode da da su mi lampice na kontrolnoj tabli počele treberit pa da li i to ima veze sa alternatorom? i samo da još pitam di se nalazi taj regler i da li se on da zamijenit? ne znam točno koliko je akumulator star, ali nebi ga htio mjenjat ako nije u njemu problem.... Hvala vam na odgovorima.... |
Autoru: | dusan [ 27 Maj 2013 19:27 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
regler - regulator napona se nalazi na alternatoru , suprotna strana od remenice . ukoliko ti je slabo punjenje odnosno nedovoljan napon sa alternatora to povlaci i slabije punjenje akomulatora. prvo proveri alternator , ako je on u redu sledeci je aku. zaboravih , napon meris na aku., upaljen motor bez potrosaca i sa npr. svetlom. nemogu da ti kazem tacne vrednosti ali bi trebalo bez potrosaca da bude 13,8-14,4 , sa svim potrosacima nikako ispod 13 |
Autoru: | stole@ [ 27 Maj 2013 21:30 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
kod mene je bez potrosaca 14.10v sa svetlima 13.60+maglenke i ventilator grejanja na trecoj brzini 13.10v na leru vidi ako je delco altenator sa reglerom unutra bolje nabavi bosch sa spoljnim reglerom bolji su |
Autoru: | TomoV [ 28 Maj 2013 15:03 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
evo sada sam izmjerio, ovako, kada nije upaljen ni jedan potrošač napon je 14.1V, kada upalim svijetla 13.5V, a kada upalim svijetla, grijač zadnjeg stakla, i ventilator na najjače onda je napon 12.4V... Imam Bosch-ov alternator, pa me zanima da li je dovoljno da zamijenim samo taj regler koji je sa vanjske strane alternatora, ili? I da li to može biti uzrok trokiranja motora kada mijenjam brzine, naglo padnu obrtaji na 500 i onda se opet podignu na normalu? Hvala vam na odgovorima |
Autoru: | Bane66 [ 28 Maj 2013 23:21 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
Meni vise lici na pad napona na raznim kontaktima. Precesljaj (izsmirglaj,ocisti,..zameni), sve moguce kontakte od aku-a do alternatora ukljucujuci i masu (sa aku na sasiju,..i sa motora na sasiju,..i ako ima sa alternatora na motor). Proveri da li se greju kleme na akumulatoru. Ako su kleme tipa gde je zaliven kabl u samu klemu,..ja ti preporucujem da kupis nove i premontiras. I plusnu i minusnu. Proslo je mnogo godina tom vozilu, i vreme je da se pretrese instalacija, narocito od alternatora. ![]() |
Autoru: | stole@ [ 29 Maj 2013 09:58 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
skini i regler vidi kolike su cetkice ili slikaj da pogledamo verovatno je do njega |
Autoru: | TomoV [ 29 Maj 2013 21:09 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
Pozdrav svima, danas sam zamijenio alternator jer sam imao kod kuce drugi, i pocistio sam kontakte i vise motor ne gubi snagu kada upalim svijetla ili nesta drugo, ali kaj se tice napona, napon je u leru bez potrosaca 13.6V, a kad upalim sve potrosace onda je 12.5V i nekad zna past ispod toga, nekad 1V nekad 3V, kako kada ali se brzo vrati iznad 12V. Gdje se nalaze te cetkice? Jel moram rastavit alternator? I malo sam testirao auto, kada mijenjam brzine auto padnu obrtaji na 500 obrtaja, ali onda padne i napon na akumulatoru a kad se obrtaji vrate u normalu napon je normalan, pa me zanima da li je i to do alternatora, ili?? Hvala Sent from my ST23i using Tapatalk 2 |
Autoru: | stole@ [ 29 Maj 2013 21:42 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
jel nemas problema sa paljenjem to sto opada napon pri punjenju nebi ssmelo imao sa slucaj sa delco altenatorom bolje sredi taj bosch on ima pozadi dva srafica gde se skida regler i kad izvuces napolje videces da su kratke cetkice onda je on za menjanje |
Autoru: | Bane66 [ 29 Maj 2013 21:45 ] |
Tema posta: | Re: kadett e problem struja |
Citiraj: padnu obrtaji na 500 obrtaja, ali onda padne i napon na akumulatoru Sasvim normalna pojava |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |