Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 08 Maj 2025 20:47

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: C20LET knock sensor instalacija - razlike
PostPoslato: 11 Feb 2013 15:55 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4420
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ovo je samo informativna tema, nisam našao podatak na forumu, pa rekoh, da napišem...

Dakle, instalacija za C20LET motor se malo razlikuje pre 95 i posle 95 godine (možda je granica i 94 nisam siguran).
U pitanju su konektori za ICV (ventil kontrole praznog hoda - lera) i knock senzor (senzor detonacija).


Raniji model:

Džek sa 5 žica....
Slika
Koji se kači na ovo....
Slika


Kasniji model:
Nema džek sa 5 žica već 2 odvojena džeka:
Slika
Na zeleni džek ide nastavak.... (ovaj mali sa leve strane slike)
Slika


U susštini, na kraju jedne i druge varijante ostaju 2 četvrtasta džeka od kojih crni ide na ICV, a narandžasti na knock sensor.

Nema na čemu... :)

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 21 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs