Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pad napona C20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=19777
Stranica 1 od 1

Autoru:  webboy [ 17 Maj 2012 16:32 ]
Tema posta:  Pad napona C20LET

U poslednje vreme sam primetio da ponekad noću čkilji lampica od alternatora na tabli.
Pregledao sam kajš, rolere, španere... sve stoji kako treba,kajš je zategnut dobro.

Pošto sam prošle godine stavio nov alternator, imao sam fabrički od 100A u rezervi, pa sam ga zamenio.... promene nije bilo :(

Premerio sam napon... bez opterećenja 13.8V, sa apsolutno svim (klima, grejači, farovi, muzika...) 13.1V.... bez kontakta ključa, na akumulatoru je 12.76V
E sad, tako kaže unimer na akumulatoru, dok ona fabrička čukica za napon pokazuje oko 0.5V manje uvek.

Danas sam primetio jednu interesantnu stvar koju sam snimio:


Probao sam nekoliko puta i svaki put dolazi do velikog pada napona napona kada otpustim kočnicu....
Prvom prilikom ću pregledati instalacije vezane za pogon.
Osim aktiviranja pogona, da li postoji još nešto što se "aktivira" kada se otpusti kočnica???? Meni ne pada ništa na pamet.

Autoru:  chile [ 17 Maj 2012 19:07 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

braso los ti je akumulator mnogo pada napon pri verglanju,
prvo stavi dobar aku pa nastavi sa dijagnostikom :wink:

i proveri da li i na aku padne pola v napon kad se ukljuci pogon,
moze da bude da je cukica za napon vezana blizu pogona i zbog toga na njoj padne napon...

Autoru:  kvcali [ 17 Maj 2012 19:31 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

Isti problem imam i ja, i nemogu da ga resim, imam nov akumulator i isto sve, digo sam ruke, al sem tog ckiljenja lampice nemam nikakve druge probleme

Autoru:  Daka [ 17 Maj 2012 19:43 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

Takodje na vectri A ista situacija,nov aku i alternator dobro puni ali lampica ckilji i to je sve :D

Autoru:  bozza [ 17 Maj 2012 22:08 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

i kod mene je isti slucaj,i ja sam digao ruke.
sve je ok oko struje,remontovan je alternator,puni propisno oko 14,3 bez opterecenja,akumulator je manje-vise dobar.
kad se bolje zagleda u potpunom mraku,nazire se kao da malo tinja,narocito kada pustim dugo svetlo i jos neki jaci potrosac

Autoru:  DEXTER LE [ 17 Maj 2012 22:24 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

cajger je vezan zajedno sa svim i svacim zato i tako reaguje jeste to pad napona ali samo na mestu gde je on povezan , to je i normalno da napon varira +-1V jer autoeletrika kaze da je dobro punjenje od 13.00 do 14.40V sve sto je vise ili manje nije dobro , a to sto tinja lampica znaci da je alternator opterecen preko 70% to je indukcija koja se javlja kod 80% vozila i bezopasna je , sam si se u to uverio proverom napona akumulatora , e sad ono sto neko rece los aku pa previse pada napon , ne mora da znaci da pada napon cajger laze , a u svakom slucaju minimalni napon pri startu je 10V pa se i to da izmeriti.

Autoru:  Bane66 [ 17 Maj 2012 23:26 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

Mala ispravka,...idealno punjenje je od 13.8 do 14.5
Tolerise se od 13.5 do 15
Sve ispod ove donje vrednosti je slabo punjenje.Sve iznad je preveliko (osim kod jednog modela vozila gde je punjenje u prvih par minuta 15.5).

Malo prelistajte forum jer znam da sam odavno pisao o problemima instalacije na vozilima i kako se otkrivaju i kako se resavaju. (ne znam gde se nalazi).
Ni prvi ni zadnji auto kome posle odredjenih godina eksploatacije pocinje da se pojavljuje i "problem" tinjanja lampice i problem sve losijeg punjenja akumulatora, a i variranja napona.
Ako je diodna ploca alternatora ispravna, problem lezi u instalaciji vozila i to se resava.

P.S: moze da se desi, u retkim slucajevima ali je primeceno, da dodatni xenon farovi, odnosno rad balasta utice na variranje punjenja.

Autoru:  cotra [ 18 Maj 2012 10:40 ]
Tema posta:  Re: Pad napona C20LET

Imao slican problem na askoni i elektricar mi zamenio prvo mrezasti kabl za masu sa akum. i nije pomoglo e onda mi je zamenio isti takav za masu al sto ide na motor i problemi su nestali.eto glupost ali :banghead:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/