Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=19739
Stranica 1 od 1

Autoru:  ugljendioksid [ 14 Maj 2012 01:20 ]
Tema posta:  Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Vectra C GTS, 2002.

Pre nedelju ventilator zatrokira i nije hteo da se pali, odvezem ga u servis, on nadje da mu je tu slaba struja i da ne salje komande dalje.
I nadjemo u nekoj radnji reostat, cena, ni manje ni vise, nego 26000, rok isporuke 14 dana. I od toga odustanem odmah, sto mi je rekao i taj majstor u servisu i krenem da trazim nesto polovno, ali mi ne ide :(

pa ako biste me uputili na neku temu gde je ovo vec pominjano, ili ako neko zna da mi odmah odgovori, bilo bi super.

Btw, rekose mi da ova vectra ima lanac, mesto zupcastog kaisa, ali neki drugari kazu da je to nemoguce, pa ako neko zna, neka javi.

Jos jedna stvar... Koliko sam ja mogao da provalim, auto ne pali grejace dok temperatura na padne ispod 10 stepeni. Ali kada je temperatura 11, 12, on se dosta muci da upali, odnosno, zaverglam ga malo, pa vratim, pa onda drugi put drzim koji sekund duze dok ne upali. Dok, gledam kod oktavie, ovo nije slucaj, skoro uvek pali na pola kljuca. Da li je to normalno za opel, ili je nesto drugo u pitanju?

Autoru:  Mickey [ 14 Maj 2012 21:50 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Taj sto si ti nasao od 26.000din, mora da je pozlacen, jer su cene na Ebay
http://www.ebay.co.uk/sch/Vehicle-Parts ... 6.c0.m1539

Sto se tice motora, u pravi si, ima lanac.

A to sa otezanim paljenjem, to moze imati vise uzroka....

Autoru:  carbon [ 14 Maj 2012 23:22 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Slika

Proveri ovo , cesti problem Vectre C

Autoru:  pistre [ 14 Maj 2012 23:25 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

a proveri i kompresiju motora

Autoru:  ugljendioksid [ 15 Maj 2012 01:10 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Pistre, on sa grejacima pali na pola kljuca u sred zime, plus auto je vrlo malo presao 117k (nije vracana), ne bi trebala da bude kompresija.

carbon, to se tice paljenja je l tako?

miki, cena na eBayu, sad sam preleteo i naisao na taj koji odgovara je 120 funti, jedan od 150 i jedan od 130 :) ipak je ta cena :/

Autoru:  pistre [ 15 Maj 2012 01:26 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

kada je motor vruc tada se grejaci ne pale, i ako ima slabu kompresiju tesko ce upaliti, naravno ne mora da znaci da je do toga, moze i pumpa da pravi problem, ali treba poceti od jeftinijih i jednostavnijih provera

Autoru:  carbon [ 15 Maj 2012 09:17 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Sto se tice paljenja taj motor mozda ne upali na pola kljuca ali trebao bi da upali odma.Ako si pogledao sta ja vozim onda si video da vozim slican motor samo sto je 2.0.Moja Vectra je pravila probleme sa paljenjem samo kad me je zeznulo kuciste filtera za naftu , a zatim i cetkice anlasera.Proveri onaj konektor sto sam ti poslao u prethodnom postu jer mozda ECU prima pogresne podatke oko temperature jer on kalkulira temperaturu razladne tecnosti i spoljasnu .

Autoru:  Vectra DTI [ 15 Maj 2012 10:19 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Imao sam isti problem sa reostatom kao i ti. Da ne kupujes novi reostat po nenormalnoj ceni ili kupujes polovan postoji vrlo lako i ne skupo resenje :dzony: Reostat je izgoreo jer ti se ventilator u prvoj i drugoj brzini tesko okrece ili mozda i ne okrece zato sto su se zaprljale biksne na osovini ventilatora( ako si prskao sprej za ciscenje klime-kao ja verovatno je zbog njega). Na vrhu reostata se nalazi termo otpornik koji je riknuo zbog pregrevanja i trebas zameniti samo njega http://www.mgelectronic.rs/product.php? ... up_id=1546 cena u nisu u mg-u je smesnih 63 din :bekelji: termo otpornik je 10A 170-185stepena C . E sad da bi njega promenio moras skinuti kasetu ispred suvozaca cevi ventilacije plasticne i videces motor i kuciste ventilatora. Vazno je i ocistiti osovine ventilatora da se lagano vrte i proveriti cetkice kada se vec sve to skida...
Drugi problem je vezano za paljenje na temperaturama izmedju +4 do +10 je u samom softveru ECU-a za koji postoji UPDATE da se grejaci pale i kada je temp do +10 i nece biti problema sa paljenjem-imam isti auto sa istim motorom i update softvera uradjen oktobra i nema vise malo duzeg verglanja na tim temperaturama... pozz

Autoru:  ugljendioksid [ 17 Maj 2012 02:39 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Hvala na odgovorima, javicu sta sam uradio :)

Autoru:  ugljendioksid [ 20 Maj 2012 13:57 ]
Tema posta:  Re: Reostat ventilatora, Vectra C i jos koje pitanjce

Nasao sam polovan reostat za 50 evra... sad duva ko ludo :D

hvala na svima odgovorima :)

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/