Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Slabiji alternator - sta prouzrokuje? https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=16642 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | shone190 [ 10 Okt 2011 11:21 ] |
Tema posta: | Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Interesuje me sta moze da prouzrokuje slabiji alternator, recimo da je za auto potreban 105A, a koristi se duplo slabiji? Da li moze da utice na varnicu i losije sagorevanje ili ne? Aj' ako neko ima predstavu o ovome, nek' se javne ![]() Pozzz |
Autoru: | Bane66 [ 10 Okt 2011 14:51 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Ako taj slabiji alternator uspeva da pri iole vecem gasu odrzava radni napon od 13.5 pa na vise, onda neces imati nikakvih problema u radu motora. Ono sto moze da se desi, to je da po ukljucenim svim potrosacima, taj slabiji nemoze da odrzava taj radni napon ni na obrtajima od preko 1000. Neces nista unistiti ili zeznuti, samo mozes doci do situacije da nemozes dopuniti akumulator za sledece verglanje. |
Autoru: | shone190 [ 10 Okt 2011 15:39 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Tako sam i ja mislio, al' reko ipak da pitam ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 10 Okt 2011 16:40 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Jedino sto ce ti mozda smetati, a to je da kad je motor na leru i kad das gas doci ce do promene inteziteta svetlosti i na farovima i na sijalicama unutar kabine. Namontiraj taj alternator, i instrument u ruke da premeris kako se ponasa napon na aku pri leru i na koliko obrtaja eventualno treba da bude da bi poceo da puni kako treba. |
Autoru: | needforspeed258 [ 10 Okt 2011 23:35 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
A ako je 100 A a meni treba 70 A. |
Autoru: | Bane66 [ 11 Okt 2011 21:27 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Ima da prste varnice na sve strane! ![]() Od viska glava ne boli,...tj, nema veze i da pise 500A na njemu! Alternator stvara onoliko koliko mu sistem elektrike na vozilu trazi, a oznaka kolicine struje, koja pise na samom alternatoru, je maksimalna struja koju moze da isporuci a da odrzi odredjeni radni napon! |
Autoru: | Night Rider [ 12 Okt 2011 08:48 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Aj da se ubacim u temu ![]() Koliko bi trebao da bude jak alternator da bi punio dva akumulatora od napr. 55ah od kojih ce se jedan koristiti kao klasican akumulator dok je drugi tu samo za potrebe vitla koje je 24v. Takodje sto se tog dzipa tice malo sam u problemu kako da izvedem instalaciju da mi samo vitlo radi na 24v dok je ostala instalacija na 12v. Da napomenem da dzip i vitlo moraju raditi istovremeno! Par ljudi mi je pomenulo neku sklopku za alnaser koju imaju stari FAP-ovi. Naime na njima je instalacija 12v a prilikom paljenja ta sklopka salje 24v na alnaser. Mada ne znam da li bi ona izdrzala duze vreme da radi a da ne izgori ? Nisam siguran da li mozda moze da se premota motor od vitla pa da bude na 12v ali ako je to i moguce bitnoi mi je da ostane iste snage ne bi smelo da bude slabije! |
Autoru: | Bane66 [ 12 Okt 2011 22:18 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Kao prvo, nemoj premotavati na 12 volti jer ili ce biti nemoguce odrzati istu snagu ili cak i nece biti mesta za tu debljinu zice. Bolje je u tom slucaju da nabavis vitlo koje je vec predvidjeno da radi na 12v. Vrlo tesko ces izvesti da ti u isto vreme radi i motor i punjenje oba aku-a i da radi vitlo (sve u istom momentu). Ono sto bi ja uradio, to je da dok radi motor, puni oba aku-a preko odredjene sklopke (jednostavno za napraviti), a slucaju da hoces da aktiviras vitlo, putem iste te sklopke se otkaci taj drugi aku sa punjenja, originalni od vozila i dalje ostaje nakacen na punjenje, ali zajedno daju 24 volta koja su potrebna za vitlo! U tom slucaju dok vitlo radi, nema punjenja tog dodatnog aku-a. Po gasenju vitla, dodatni aku se vraca u kolo punjenja. Sto se tice alternatora, u slucaju da nema dubokog praznjenja tog dodatnog ili cak zajedno oba akumulatora, bice sasvim dovoljan i postojeci da odrzava oba aku zajedno (mada, od jaceg alternatora nece da boli glava). |
Autoru: | Night Rider [ 13 Okt 2011 00:26 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Vitlo sam juce bacio u oglase pa ako ode narucujem novo od 12v ali u slucaju da ga ne prodam u skorije vreme interesuje me moze li taj tvoj nacin da se resi sa nekim prekidacima ili sklopkom pa kada treba da aktiviram vitlo ne moram da izlazim napollje da bih raskacivao i prevezivao kablove? |
Autoru: | Bane66 [ 13 Okt 2011 01:18 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Moze na bilo koji nacin, pa cak i sa malim tasterom u kabini. Ako dodje dotle da ostajes sa vitlom na 24v, samo ces mi dati podatke o motoru vitla i nacrtacu ti semu vezivanja sa sve kvadraturom kablova. Sve se moze kad se hoce! ![]() |
Autoru: | Night Rider [ 21 Okt 2011 12:35 ] |
Tema posta: | Re: Slabiji alternator - sta prouzrokuje? |
Resio sam problem...prodao sam vitlo ![]() Juce poruceno novo preko ebay-a.de 12v vucne snage 6 tona ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |