Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
pomoc, hitno! https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=16165 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | sm.klajn [ 26 Avg 2011 22:19 ] |
Tema posta: | pomoc, hitno! |
Pozdrav svim opelovcima. Imam astru 1.7 dti 2001. g. i problem sa njom. Upalila mi se lampica alternatora na instrument tabli, a u isto vreme mi je otkazao i servo. Da napomenem, sve se desilo nakon pranja kola(samo spolja, ne motor), a pre toga je sve bilo OK. ne znam da li je moguce da se nesto pokvasilo, pa da je to uzrok problema? Nista mi ni neblinka kada stisnem papucicu gasa i kocnice i upalim kontakt. Nemogu da verujem da su u isto vreme otkazali i alternator i servo. Sta dalje? Svaki savet dobro dosao.... P.S Nadam se da je tema na pravom mestu. Ako nije nezamerajte. Pozdrav. |
Autoru: | Danecuprija [ 27 Avg 2011 01:27 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Spao ti je kais ili je pukao |
Autoru: | bozza [ 27 Avg 2011 01:45 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
cim otkaze alternaror kod astre g otkaze i servo volan zato sto servo radi preko elektricne pumpe |
Autoru: | bobale [ 27 Avg 2011 03:21 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Ko što reče Boža, servo je elektrio-hidraulični, tako da za njega nemoj da se brineš. Ja sam imao isti problem, i kod mene je crkla diodna ploča. Ukoliko je isto kod tebe, da znaš da ove neoriginalne diodne ploče koje se prodaju kod nas ne slažu sa fabričkim reglerom, pa moraš i njega da menjaš. Kaži mi kako ti se ponaša auto kad ga upališ, ukljuličiš farove i neki jači potrošač (npr. grejač zadnjeg stakla)?. Pošto je meni alternator i dalje radio, verovatno je crkla dioda za samo jednu fazu pa nije radio servo niti ostali potrošači u autu, ali su farovi i dalje sijali normalnom jačinom a i auto je radio. Tad kad mi je crkla diodna ploča dok sam stigo kući akumulator je bio skroz prazan, u autu ništa nije radilo sem farova i jedva osvetljenja table, ništa od pokazivača i ostalih uređaja, a sve lampice na tabli su svetlele. |
Autoru: | sm.klajn [ 27 Avg 2011 08:19 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Hvala na brzim odgovorima. U autu radi sve, koliko sam primetio. Svetla, pokazivaci pravca, radio,sve radi normalno. |
Autoru: | sm.klajn [ 27 Avg 2011 10:13 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Auto odvezen kod majstora. Dijagnoza: otisao diodni most. Ujedno je zamenio i regler. Cena 6400 dinara, (4400 delovi, 2000 ruke). Majstor kaze da je to cest problem na tim astrama. Kaze da je problem sto grejaci rade jos koji sekund po gasenju lampice, i da onda alternator lici na ![]() ![]() |
Autoru: | bobale [ 27 Avg 2011 13:27 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Pa ja vozim benzinca i opet mi je crkla diodna ploča (ili diodni most, kako već hoćeš). A u tom treuntku nisam radio ništa neuobičajeno, samo sam vozio auto, bio je upaljen već sigurno pola sata, i u jednom trenutku je prestao da puni. |
Autoru: | bozza [ 27 Avg 2011 14:05 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
problem je zato sto je nisko postavljen alternator pa ga voda dokrajci... |
Autoru: | Bane66 [ 27 Avg 2011 20:24 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Nenade, a koliko je to vozilo preslo od poslednjeg servisa alternatora (ako je uopste i servisiran ikad)? |
Autoru: | bobale [ 28 Avg 2011 01:13 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Kod mene recimo nikad nije servisiran, Astru imamo od 2004. a prešla je za to vreme oko 60.000km. Jel bi to trebalo preventivno da se servisira? |
Autoru: | sm.klajn [ 28 Avg 2011 18:39 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Kupio sam polovno vozilo, tako da ne znam kada je i jeli uopste servisiran. Ja sam sa njim presao nekih 60000, i dosada nije bilo nekih kvarova. Nadam se da ce tako i biti. Samo redovno odrzavanje, i to je to. A na koliko otprilike strada alternator, ako ima nekog pravila uopste? |
Autoru: | Bane66 [ 28 Avg 2011 20:08 ] |
Tema posta: | Re: pomoc, hitno! |
Nekad je vazilo nepisano pravilo, da se vec od predjenih 70000km planira servisiranje i alternatora i anlasera. Nove generacije alt-a i anl-a, dozvoljavaju da to bude oko 100000km. Pored navedih kilometraza, treba uzeti u obzir na koji se nacin koristi vozilo, odnosno, jel vise vremena provede u kretnji ili vise u stajanju. Gradske guzve smanjuju tu krajnju cifru. Naravno, ustaljeni nacin razmisljanja u Srbiji je da se nista ne radi dok ne crkne! ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |