Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Chip-ovanje - iskustva
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=13487
Stranica 1 od 2

Autoru:  dusko_90 [ 04 Feb 2011 14:47 ]
Tema posta:  Chip-ovanje - iskustva

Interesuje me moguce chipovanje 2.0 DTI (Y20DTH) motora i cena i gde.
Naravno bilo bi dobro cuti i pozitvna i negativna iskustva za bilo koji drugi motor ko je to do sada radio.

Autoru:  d3us [ 04 Feb 2011 15:49 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

ukratko... oko 200-250€, dobijes 30hp
a za ostalo idi ovde :)

Autoru:  luckygsxr [ 04 Feb 2011 16:29 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

evo ti ovde http://www.smchiptuning.com/2648/opel-a ... -0-dti-100

Autoru:  dusko_90 [ 16 Feb 2011 14:47 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Znaci, nema ni pozitivnih ni negativnih iskustava, steta. Samo komercijalne informacije.
Ipak su iskustva (realna) onih koji to vec imaju ili su uradili cipovanje najveca reklama.

Autoru:  serial [ 16 Feb 2011 17:32 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

znam mnogo ljudi koji su radili chipovanje i nisu imali nikakvih problema, pozitivne strane su ti te naravno sto ti auto jaci, a potrosnja se ne poveca uopste drasticno, tj vise se promeni tvoja voznja pa zato trosi vise... Negativne kod dizela ja samo sto sam video je da pocnu mozda malo vise da izbacuju crn dim kad se pukne gas za ostalo ne znam...

Autoru:  d3us [ 16 Feb 2011 17:39 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pa svuda kazu da se kod dizela cak i smanji potrosnja, naravno ako se vozi normalno, a ne punim gasom ^^
i kolko ja znam negativno je to sto ce pre da crkne turbina :D

Autoru:  alexa05 [ 16 Feb 2011 17:50 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Pa sigurno ce pre da crkne ako takav chipovan auto vozi neki napaljeni klinac i konstatno ga "gazi". :wink:

Autoru:  d3us [ 16 Feb 2011 18:07 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pre ce da crkne jer radi pod vecim pritiskom, a napaljeni klinac koji ce da se izivljava na dizelu je budala :D

Autoru:  pistre [ 16 Feb 2011 19:11 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

ne fali turbini nista malo povecane snage, nego kao sto kaze alexa nalozis se i tada ga zustrije vozis, i naravno stanes i ugasis auto odmah (jer dosta ljudi ne zna da vozi turbo motore) i naravno kada nesto crkne (mada crkla bi kad tad) odmah je kriv neko drugi

sto se cipovanja tice naravno da ima dosta ljudi i iskustava, ali dusko_90, ne razumem sta si ocekivao da se napise ?

Autoru:  boolero [ 16 Feb 2011 19:38 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pistre je napisao:
ne fali turbini nista malo povecane snage?


Pa kako ne fali kad mora brze da se vrti.

Autoru:  pistre [ 16 Feb 2011 19:39 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pa dobro bole ali nije ona napravljena da ne moze da izdrzi 10 ks viska, kao i menjaci, blokovi motora i ostalo, trpi to dosta vise ali ne moze da istrpi lose odrzavanje

Autoru:  boolero [ 16 Feb 2011 19:42 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Samo ce malo manje da predje, nista vise :)

Autoru:  Night Rider [ 16 Feb 2011 20:18 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Ja odradio pre dve godine kod mene na Vectri 2.0DTI.. .....Ako je vozis kao pre trosice ti manje ako je cepas trosice vise,dosta dobija snage i postaje prilicno eksplozivna na 2000 obrtaja pa po klizavom pri jakom gasu lako proklizava u drugoj brzini.
Pri velikom gasu zna da izbaci malo dima ali nista strasno,drugih posledica za sada nema :ok:

Autoru:  dusko_90 [ 16 Feb 2011 20:55 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pistre je napisao:
sto se cipovanja tice naravno da ima dosta ljudi i iskustava, ali dusko_90, ne razumem sta si ocekivao da se napise ?


Pa interesuje me konkretno to sto je kod mene motor dosta solidan iako ima 180000km, i pitam se da li je neko radio chip na istom (Y20DTH).
Jer ako citam samo nagadjanja, koja i sam znam, tesko cu imati pravu sliku i nameru da to ucinim.

Autoru:  Night Rider [ 16 Feb 2011 21:00 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Moj motor je Y20DTH

Autoru:  dusko_90 [ 16 Feb 2011 22:20 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Kakva ti je vuca do 2000 obrtaja, moj se ponasa kao obicni dizel do 2000 obrtaja, a posle zestoko povuce. To me nervira.
Ne znam je li to kod svih Y20DTH. Sad kad si chipovao kod tebe je sigurno i u nizim obrtajima (ispod 2000) bolje ??

Autoru:  d3us [ 16 Feb 2011 22:46 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pa to je tako..... ide bzvz dok ne proradi turbina, a onda povuce ;)
za chip ne znam, ali sigurno nece poleteti cim pritisnes papucicu
a spas ti je da kupis benzinca, drugog spasa nema :)

Autoru:  dusko_90 [ 17 Feb 2011 00:02 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Ipak pogledaj ovaj dijagram.
Obrtni moment je ono sto osetis na ledjima kad povuce, krivulja za snagu je samo matematicki znacajna.
Vidi se da vec na oko 1300 obrtaja ima max. obrtni moment (ili najacu silu potezanja). Zasto kod mene to kasni i oseti se tek na 2000-2200 obrtaja ne znam . Citao sam na Astraownersclub.com da ovakav problem najcesce dolazi od senzora radilice i da se njegovim menjanjem gotovo najcesce stvar popravi kako i treba.
Malo cu pregledati taj senzor. Posle toga bi chipovanje bilo u potpunosti opravdano. Valjda!

Slika

Autoru:  d3us [ 17 Feb 2011 01:05 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

pa vidis da pise da ima 230Nm na 1500-2500 :)

Autoru:  pashutin [ 17 Feb 2011 07:35 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

ja bih moju drage volje cipovao, ali draze mi je da te pare dam za nesto konkretno na autu, a ne tu "maglu" sto prodaju,ugradnja 5 minuta i td... Pa onda treba da bude 50e a ne 5 puta skuplje..

Autoru:  dusko_90 [ 17 Feb 2011 09:25 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

d3us je napisao:
pa vidis da pise da ima 230Nm na 1500-2500 :)

Ako si pazljivo procitao, sto sam naveo, kod mene se i na 1500-2000 auto vuce ko prebijena mecka. Dakle ako stisnem na 1700-2000 obrtaja, nemam nista. Toliko kasnjenje je ipak osetno i veliko.
Kad nabere na 2200-2500 onda potegne kako treba. Kad uzmes u obzir da u gradskoj voznji vozis laganije, i zbog potrosnje, prebacujes brzine ne prelazeci 2000, onda je to pravo kilavljenje. Vozio sam ranije golfa 2 1.6 gtd, kojeg sam u trecoj brzini vozio, kao cigra, izmedju 1200-2000 obrtaja.
Pa ne moze bas biti tolika razlika, ovo je 74 kw i treba da se oseti.
Ne kudim ga, on na otvorenom ide odlicno i vidi se da motor ima snage, od 100-160 podigne za cas. Ali sta se desava do 2000 obrtaja stvarno ne mogu zakljuciti.
Zbog toga sam i razmisljao o chipu, ako sta drugo ne resi stvar.

Autoru:  strokan [ 17 Feb 2011 10:24 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

nije bas ugradnja 5 minuta, malo vise je ;)

Autoru:  d3us [ 17 Feb 2011 12:20 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

meni u prvoj pali turbinu na 2200-2300, u drugoj na oko 2000, u trecoj na 1500 ;)
ako mi je auto lepo zagrejan, i zabijem papucicu do kraja, desava se i ranije da povuce u prvoj i drugoj, al retko kad tako nesto radim :)

da... nije 5, pise da je od 15min pa na gore :D
a nije magla bre, vidis da je night rider potvrdio ;)

Autoru:  webboy [ 17 Feb 2011 16:45 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Citiraj:
meni u prvoj pali turbinu na 2200-2300, u drugoj na oko 2000, u trecoj na 1500

Cudno... meni turbina non stop radi :ludilo:

Autoru:  Night Rider [ 17 Feb 2011 20:43 ]
Tema posta:  Re: Chip-ovanje - iskustva

Evo ti malo potezanja moja Vectra cipovana protiv Vectre 1.8 16V cisto da vidis da nije magla :wink:


Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/