Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

problem sa alternatorom
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=12345
Stranica 1 od 1

Autoru:  pistre [ 12 Nov 2010 00:07 ]
Tema posta:  problem sa alternatorom

prekjuce se izvukao accu i proverim punjenje kad 12.6v na leru, a pod gasom 12.8-9, skinem alternator i kupim regler, zamenim ga, vratim alternator i isto :seci:

e sad da li moze jos nesto da pravi problem prilikom punjenja ? mozda diodna ploca ?

u pitanju je kalibra c20ne sa bosch alternatorom sa reglerom na kucistu i remenicom za pk kais ako nesto znaci

Autoru:  NenadSoko [ 12 Nov 2010 12:38 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

Gde si merio punjenje, na akomulatoru ili izlazu iz alternatora!

Izmeri na izlazu iz alternatora, ako je struja slaba, onda je problem aletrnator, ako je jaca, onda su kontakti ili kablovi u pitanju!

Autoru:  pistre [ 12 Nov 2010 12:47 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

i na accu i na alternatoru sam merio i isti djavo :???:

Autoru:  kvcali [ 12 Nov 2010 21:08 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

Moze da bude do diodne ploce jer imas na njoj masu dioda jer je alternator po prirodi konstrukcije trofazni generator i na ploci imas 3 ispravljaca za svaku fazu i u zavisnosti od proizvodjaca moze da ima 6 ili 12 dioda i ako je neka crkla nemas dobar napon koji je ispravljen tj. naponski nivo.
I jos nesto,
ja sam prosle godine kod mene menjao celu diodnu plocu jer su mi sve diode bile ok a punio salabo nesto oko 13V i bio je problem na samoj ploci jer u njoj ima neka "stvarcica" koja je bila crkla a nije dioda vec je zaliveno u smolu.
rasturi, isproveravaj diode ako ne znas kako vici :D , i ako su dobre verovatno ti je ploca kaput,
moj alternator je bio BOSCH 70A

Autoru:  pistre [ 12 Nov 2010 21:25 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

pa proverio sam danas mase i kada sam video da je sve ok onda sam skapirao da su diode u pitanju i skinuo alternator i odneo ga u servis bendiks jer nisam upucen u unutrasnjost alternatora :)

pa ce sutra biti gotovo, e sad do cega je znace se sutra

------------------------------------------------------------------------

epilog je sledeci :) zamena dioda i lezajeva 3500 din :)

e sad ne znam koliko kostaju diode pa ne bih da sudim ali opet mi nekako jaka cena :)

ali najbitnije mi je da sam namontirao alternator i izmerio 14.2 v i to mi je dovoljno pa se nadam da sam miran par godina sa ovim :)

evo i slika stare diodne ploce i lezajeva

SlikaSlika

Autoru:  dzony [ 20 Nov 2010 02:02 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

Da se nadovezem na temu.. Imam slican problem, kad upalim neki malo jaci potrosac punjenje mi bude na 12v.. rade mi svetla i radio i cim ukljucim nesto preko toga npr ventilator, padne punjenje sa ispod 14 na 12.. to je merenje na digitalnoj tabli koje znam da nije bas merodavno.. sutra cu izmeriti sa unimerom..Motor je 1.3 i menjan je regler.. Da li je moguce da je on opet zveknuo ili nesto novo?

Autoru:  sarajlija [ 21 Nov 2010 20:33 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

Ovo postaje zaraza i kod mene na 1.7 dti izgleda diodna ploča na alternatoru pri kraju puni 12,40v bez obzira što sam je mjenjao prije možda godinu dana. :banghead: :banghead:

Autoru:  Godza [ 21 Nov 2010 20:40 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

Emire, kod tebe nije prelazna bolest, vec los kvalitet diodne ploce koji su namotirali. U principu cargo crna kutija (pakovanje) kao EU proizvodjac, je cist bruce lee proizvod, koji upravo toliko i traje po godinu dana.

Autoru:  Nesha [ 21 Nov 2010 21:49 ]
Tema posta:  Re: problem sa alternatorom

i ja odneo alternator sa kadetta kod majstora pre nedelju dana. Tek sam se juce-prekljuce setio da pozovem da vidim sta se desava :P
uglavnom, lezajevi i regler idu novi, a za te diode i diodnu plocu mi je nesto pomenuo. Sve u svemu, nece skoditi za predstojecu zimu jer je punio oko 12.5V :P

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/