Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
problem sa alternatorom https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=146&t=12345 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | pistre [ 12 Nov 2010 00:07 ] |
Tema posta: | problem sa alternatorom |
prekjuce se izvukao accu i proverim punjenje kad 12.6v na leru, a pod gasom 12.8-9, skinem alternator i kupim regler, zamenim ga, vratim alternator i isto ![]() e sad da li moze jos nesto da pravi problem prilikom punjenja ? mozda diodna ploca ? u pitanju je kalibra c20ne sa bosch alternatorom sa reglerom na kucistu i remenicom za pk kais ako nesto znaci |
Autoru: | NenadSoko [ 12 Nov 2010 12:38 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
Gde si merio punjenje, na akomulatoru ili izlazu iz alternatora! Izmeri na izlazu iz alternatora, ako je struja slaba, onda je problem aletrnator, ako je jaca, onda su kontakti ili kablovi u pitanju! |
Autoru: | pistre [ 12 Nov 2010 12:47 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
i na accu i na alternatoru sam merio i isti djavo ![]() |
Autoru: | kvcali [ 12 Nov 2010 21:08 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
Moze da bude do diodne ploce jer imas na njoj masu dioda jer je alternator po prirodi konstrukcije trofazni generator i na ploci imas 3 ispravljaca za svaku fazu i u zavisnosti od proizvodjaca moze da ima 6 ili 12 dioda i ako je neka crkla nemas dobar napon koji je ispravljen tj. naponski nivo. I jos nesto, ja sam prosle godine kod mene menjao celu diodnu plocu jer su mi sve diode bile ok a punio salabo nesto oko 13V i bio je problem na samoj ploci jer u njoj ima neka "stvarcica" koja je bila crkla a nije dioda vec je zaliveno u smolu. rasturi, isproveravaj diode ako ne znas kako vici ![]() moj alternator je bio BOSCH 70A |
Autoru: | dzony [ 20 Nov 2010 02:02 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
Da se nadovezem na temu.. Imam slican problem, kad upalim neki malo jaci potrosac punjenje mi bude na 12v.. rade mi svetla i radio i cim ukljucim nesto preko toga npr ventilator, padne punjenje sa ispod 14 na 12.. to je merenje na digitalnoj tabli koje znam da nije bas merodavno.. sutra cu izmeriti sa unimerom..Motor je 1.3 i menjan je regler.. Da li je moguce da je on opet zveknuo ili nesto novo? |
Autoru: | sarajlija [ 21 Nov 2010 20:33 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
Ovo postaje zaraza i kod mene na 1.7 dti izgleda diodna ploÄa na alternatoru pri kraju puni 12,40v bez obzira ĹĄto sam je mjenjao prije moĹžda godinu dana. ![]() ![]() |
Autoru: | Godza [ 21 Nov 2010 20:40 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
Emire, kod tebe nije prelazna bolest, vec los kvalitet diodne ploce koji su namotirali. U principu cargo crna kutija (pakovanje) kao EU proizvodjac, je cist bruce lee proizvod, koji upravo toliko i traje po godinu dana. |
Autoru: | Nesha [ 21 Nov 2010 21:49 ] |
Tema posta: | Re: problem sa alternatorom |
i ja odneo alternator sa kadetta kod majstora pre nedelju dana. Tek sam se juce-prekljuce setio da pozovem da vidim sta se desava ![]() uglavnom, lezajevi i regler idu novi, a za te diode i diodnu plocu mi je nesto pomenuo. Sve u svemu, nece skoditi za predstojecu zimu jer je punio oko 12.5V ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |