Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 09 Maj 2025 20:12

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 17 Dec 2010 23:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Apr 2010 21:29
Postovi: 900
Lokacija: Pirot
Ime: Goran
Opel: Vectra B 2.0 DTI
Reko samo da se nakacim na ovu temu da ne bih otvarao novu sa istim pitanjem.Jutros mi se nesto nije svidjalo kako mi je zaverglao akumulator na mojoj vectri(2.0 DTI) i to prvi put od kako sam kupio auto.Upalila je ona odma ali cini mi se jedva ga okrenu.E sad danas sam gledao u radnji vartu i energizer oba po 72 Ah i sa slicnim cenama.Pitao sam prodavca koji je po njegovom misljenju kvalitetniji na sta mi je odgovorio da su oba akumulatora dobri i da se proizvode u Ceskoj.Mene interesuje postoji li neka caka kad se menja aku.da ne mora da se opet kodira fabricki CD na autu.Decko sto mi je prodao auto mi je dao karticu sa kodom,ali ja to mislim da ne bih znao da uradim,a znam da imam fore samo tri puta to da pokusam,Ne daje mi se sad i za to 10 e koliko uzimaju kod nas za kodiranje.Pade mi jedna glupost napamet reko da najpre kleme vezem nekom licnastom zicom za novi aku.cisto da ne izgubi struju...Hvala na svakoj pomoci...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 00:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
U principu mozes odraditi sa kacenjem nekog drugog aku-a preko kablova za startovanje i na taj nacin drzati memoriju! Naravno, za tu kombinaciju ti treba treci aku dok skidas stari i stavljas novi!
Moram te upozoriti da moze doci do gubljenja i dolazenja napona uzrokovano losim kontaktom kablova za startovanje. Najmanji je problem ako radio izgubi kod, veci je problem koji moze da se desi a i nemora, da elektronika na vozilu ne istrpi strujna kolebanja da nekazem udare!
Ili budi obazriv ili prouci kako se unosi kod u radio. Ja ti predlazem ovo drugo jer nikad neznas kad ce ti zatrebati procedura unosenja koda (pod uzlovom da je to pravi kod)!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 06:59 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Okt 2010 01:17
Postovi: 10
Lokacija: Novi Sad
Ime: Novak
Opel: Astra G Caravan 2.0 DTI (Y20DTH)
Kod Astre G je upustvo za upisivanja koda opisano u prirucnoj knjizici radio uredjaja.
Ako nemas ovu knjizicu (prethodni vlasnik ti nije dao), zamoli nekog od vlasnika vectre sa fabrickim radiom da ti pozajmi upustvo, pa prepisi sebi proceduru za unosenje koda jer ce ti svakako trebati, a procedura nije mnogo komplikovana.
Posto imas tacan broj koda, glupo je i bespotrebno da nekome placas 10e za upisivanje poznatih brojeva.
Procedura je napisana na eng. ili ger. jeziku, pa ako se ne snadjes, otvoris temu, ispises taj strani text, i neko ti od nas objasni.

Ako je isti princip upisivanja koda tvog radia, sa radiom iz Astre pod oznakom CDR 500, onada cu ti napisati na srpskom kompletnu proceduru, pa sam unesi kod, potom zavrti dobar cd-e u drustvu lepseg pola i gospocki potrosi pare :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 07:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Apr 2010 21:29
Postovi: 900
Lokacija: Pirot
Ime: Goran
Opel: Vectra B 2.0 DTI
Najpre da vam se zahvalim na javljanju.Ovo sa kodom mi se cini bauk zbog toga sto kad sam probao i gledao da kupim jednu astru G,lik koji mi je prodavao auto nikako nije uspevao to da odradi,a ja sam zahtevao...ubi se covek od cukanja...i nista,nije uspevao.I ja imam taj fabricki CDR 500,dobio sam karticu sa kodom a sad Bane066 me malo zbunio izjavom da postoji mogucnost cak i da nije kod pravi(tacan).Bio vbih zahvalan Novaku da mi posalje proceduru unosenja koda na Srpskom,moze i na PP.Inace sam jutros na -12 prvo otvorio haubu da pogledam akumulator,socivo je bilo zelene boje sto znaci da ima dobru struju.Zatim sam seo u auto,dao kontakt,odradili grejaci i zaverglao oko dve sekunde(doduse malo usporeno)i brummmmmmmmmmmmmmm,valjda je sad po ovoj hladovini normalno da malo vergla a ja sam navikao na pola kljuca odma brummmmmm :ludilo2:
Inace moj je akumulator iz 2004 god.(tako je bar utisnuto na njemu)i sa njim je auto uvezen iz Holandije,neka marka Freedom(nikad cuo).Jos jedanput momci hvala na javljanju i svakako cu gledati da naucim da unosim kodove a necu prespajati kablovima da ne rizikujem jbg mozda bolje da ne slusam muziku nego da nesto skenjam:ziveli: :postovanje:
Novak mislim da je procedura unosenja kodova ista i kod astre i vectre s obzirom da se u oba slucaja radi o fabrickom CDR 500 :ok:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 07:47 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jul 2009 18:01
Postovi: 1528
Lokacija: Nemacka
Ime: Dragan
Opel: Astra Cabrio
Garaza: pogledaj
evo ti ovde na nemackom :D
strana 15

http://www.skandiasauna.de/opel/cdr500.pdf

code mozes i sasvim izvadit
da ga uopste nema


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 16:17 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Okt 2010 01:17
Postovi: 10
Lokacija: Novi Sad
Ime: Novak
Opel: Astra G Caravan 2.0 DTI (Y20DTH)
Opisacu postupak ovde, moze jos nekom zatrebati.

1.Daj kontak sa kljucem.
2.Ugasi radio pritiskom na okruglo dugme (gde pojacavas ton)
3.Pritisni dugme "AS" i zadrzi stalan pritisak na njemu.
4.Upali radio pritiskom na okruglo dume (gde pojacavas ton)
5.Posle par sekundi cuces pistavi zvuk, a potom otpusti stisak sa dugmeta "AS"
- na displeju ce se pokazati 4 crte ---- za upisivanje code broja -
Na radio uredjaju imas dugmice sa brojevima od 1 do 6, a samo prva 4 (1-2-3-4 koristis za upisivanje svog cetvorocifrenog kode broja)

Recimo da je tvoj kod broj koji treba da upises, na primer 6502.

- Prvi broj (6) upisujes stiskajuci dugme sa brojem 1, sedam puta ( jer upisuje od 0 do 6), a na displeju gledas kako menja brojeve, dok ne upise broj 6, i taj broj ostavis upisan.
- Drugi broj (5) upisujes stiskajuci dugme sa brojem 2, sest puta, ( i gledas na displeju dok ga ne upise)
- Treci broj (0) upisujes stiskajuci dugme sa brojem 3, jedan put ( jer sa jednim stiskom se upisuje "0" i to vidis na displeju)
- Cetvrti broj (2) upisujes stiskajuci dugme sa brojem 4, tri puta ( na displeju gledas upisivanje)

Po ovom principu primenis upisivanje svog pravog code cetvorocifrenog broja.

Dakle prvi broj, stiskajuci dugme sa brojem 1, onoliko puta koliko je potrebno da se taj broj upise na displeju.
Drugi broj stiskajuci dugme sa brojem 2, Treci na dugme 3, i cetvrti na dugme 4.

Kada su na displeju upisana sva cetiri tacna broja (ocima to vidis i potvrdis ispravnost tih brojeva)...

Pritisni dugme "AS" i zvuk ce ti potvrditi da je radio uredjaj prihvatio code brojeve.
Nakon toga radio-cd uredjaj je aktivan, i mozes da pustis u etar neku dobru muziku.
(ako te nesto zbunjuje, pitaj, objasnicu)

@Tempo...ako mozes, objasni kako se code moze ukloniti, da ga uopste nema ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 16:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jul 2009 18:01
Postovi: 1528
Lokacija: Nemacka
Ime: Dragan
Opel: Astra Cabrio
Garaza: pogledaj
isti je postupak kako si ti napisao
samo ako ga drugi put uradis kao sto si ti napisao onda code nema vise


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 20:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Apr 2010 21:29
Postovi: 900
Lokacija: Pirot
Ime: Goran
Opel: Vectra B 2.0 DTI
Novak ,hvala ti mislim da je ovo odlicno pojasnjeno molio bih Tempa da objasni sta ovde ne valja i zasto" ne bi bilo vise code"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Akumulator (bez odrzavanja...ali ima 6 cepova ?)
PostPoslato: 18 Dec 2010 20:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jul 2009 18:01
Postovi: 1528
Lokacija: Nemacka
Ime: Dragan
Opel: Astra Cabrio
Garaza: pogledaj
nisam ja napiso da ne valja
isti taj postupak jos jednom uradi
pa izvadi code
onda radio bez coda radi i nemas vise cimanja sa codom


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 19 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs