Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 14:41

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 42 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 04 Okt 2013 18:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
3.67 je najbolji omjer diferencijala za neku "mješovitu" vožnju i na R25 getribi

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 05 Jun 2014 10:32 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2011 15:38
Postovi: 99
Lokacija: banja luka
Ime: aleksandar
Opel: kadett c16nz, kadett c 1,2
Garaza: pogledaj
@administratori,
jel dozvoljeno da podignem ovu temu jer ima pomaka u radovima?

@GRiM_86
da napravim mali update teme i planova za ovu operaciju.

nabavljeno je sledece >
- 2 mjenjaca od ascone B 1.3
- 1 razvodnik paljenja sa plocom i remenicom od rekorda E2 1.8
- prepravljen originalni zadnji most sa dobosa na diskove
- nabavljeno nekoliko razlicitih opelovih kardana za prepravljanje.
- nekoliko kartera od 1.6 motora za prepravljanje.

uskoro pocinjem da sredjujem motor detaljno, komplet rastavljanje i svi novi djelovi, nova struja na motoru i oko motora.sve ce biti picikato odradjeno.
e sad stoji nekoliko stvari koje me bune >
1. prenosni odnos u diferencijalu je trenutno 4.11. ja zelim to da izmjenim i ubacim neki manji recimo ovaj 3.67 sto spominje @MantaFan > iz cega se uzima taj prenosni odnos tj iz kojeg diferencijala? zanimaju me svi opeli koji imaju RWD, nace se vec nekako nacin da se sve upakuje na ovaj diferencijal.
2. zanima me na koji nacin funkcionise ovaj DIS modul :banghead: ? tvoj ovaj 14se motor njega ima i video sam na slikama u tvojoj temi da si ga odvojio od motora. pretpostavljam ako bi ja nekad u buducnosti nabavio neki motor sa dis modulom recimo c16se, mogao bih odvojiti dis modul od motora i staviti ga na sasiju?

toliko od mene za sad :D

ipak mislim da je ovo sto nas dvojica radimo zanimljiva konverzija i neobicna kod nas u svijetu opela.

pozdrav iz suncane Banja Luke


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 05 Jun 2014 11:34 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 14:08
Postovi: 161
Lokacija: ZemuN
Ime: Darko
Opel: kadett c 1.2 manta a (prazna)
Garaza: pogledaj
3.67 je bio ako se ne varam u 1.6 gt kadetima c???neka neko potvrdi...ja imam jedan dif od omege a mali sa sperom (3.7) pa ako neko ima nesto izvadjeno za uporedjivanje bilo bi lepo...ja nesto ne bih da rasturam diferencijale na kolima samo zbog uporedjivanja....
manta a 1.9 je imala neki takav valjda i to pasuje sraf na sraf na kadet c ali je nekih 5 cm siri trap pa su tockovi istureniji po 2-2,5 cm ra rubu....
dis modul je tu samo prisrafljen i moze se odvojiti i staviti gde god hoces...samo da ti kablovi dohvataju...ali i instalacija na tim motorima je znatno slozenija nego na nz...sto se menjaca tice treba ti samo jedno zvono od askone ili mante b 1.3 ohc a ostatak je isti posto se moze skinuti i onda mozes i od mante a i rekorda c....verovatno i d da stavis menjac...pripazi samo na sledecu stvar 1-koliko viri vratilo menjaca(spojnice) da ne udari aksijalno u radilicu (i eto karambola kao kod mene) 2-lamela od tih 1.3 i 1.6 motora je fi 190 a menjac ima krupne nutove...tesko se nalazi lamela...ali mozes fi 200 od rekorda mante obraditi na 190 3-precnik zamajca sa 16nz ne ulazi u zvono menjaca od askone pa moras ili uzeti askonin zamajac i korpu iliiiiii brusiti zvono menjaca dok ti oci ne ispadnu da stane....i to je jako diskutabilno da li ce moci....i na kraju pocetka treba da prepravis i polugu koja potiskuje druk lezaj....ili druk lezaj(ja sam oba p malo) iliiii da stavis hidro druk lezaj i cilindar...turaj neke slike interesuje me kako ce izaci sta god da odlucis..
usput ja kao sto rekoh imam c14se (82 konja ali nesto me zeza i nema ni 50) menjac r25 i originalni 4.11 dif i to neradi nikako....km sat laze za 20 % vise...a da moras i km sajlu prepravljati ako uzmes r25...ali ti neces koliko vidim...
kako si prepravio na diskove? sta si koristio?nerviraju me dobosi sve se to brzo istegne rasteluje nista ne koci kako treba a sve dobro.. :p

_________________
radim sporo ali zato nekvalitetno, ružno i bez ukusa...ko ima nešto protiv nek se žali upravi vodovoda i kanalizacije...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 05 Jun 2014 14:41 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jul 2011 15:38
Postovi: 99
Lokacija: banja luka
Ime: aleksandar
Opel: kadett c16nz, kadett c 1,2
Garaza: pogledaj
- iz koje omege ti je taj mali diff sa 3.7 (sper mi ne treba) cisto da znam i ja potraziti, ja hocu da taj diff upakujem u 1,2 most
- motori sa dis modulom su stage 2 ili 3 samo sam informativno pitao za to jer se nisam nikada susretao sa dis modulom na tim motorima.
- spajanje motora i mjenjaca > kad sve spojim bez lamele i korpe i sa svim sarafima pritegnem mjenjac uz motor mislim da osovina nigde ne dira zamajac. jedino nisam montirao anlaser da vidim da li ce moci okretati. al ako anlaser bude radio mislim da necu morati mjenjati zamajac.
- originalna lamela i korpa na kadett E je 200mm precnika (mjereno rucno i tolika je rupa na zamajcu, i tako kaze katalog). problem je to sto je u pitanju krupni kroner na osovini mjenjaca.
- ako je lamela i korpa od rekorda 200mm reci samo od kojeg tacno rekorda i da uzmem sve komplet (korpa,lamela,druk lezaj)
- mozes li mi objasniti ovo za polugu korpe,nisam najbolje razumio? ja nemam nikakvo kvlacilo unutra tako da ne mogu probati.a to mi jos nije u autu tako da sve probavam ''na suvo''.
- kilometar sajla mi je na zadnjem mjestu i necu o tome sad da mislim.

- prepravka na diskove i jeste i nije komplikovana al evo ukratko
- diskovi i kljesta od kadetta E 1,3 ili 1,6 (kod mene su kljesta od 1,3 + disk od 1,6) meni je bilo bitno da sjedne po 13'' felugu nista vise...
- komplet diff se rastavi na sve djelove ( to sam iskoristio da zamjenim sve lezajeve jer sam nasao nove, i da ga sredim i ofarbam)
- glavcina poluosovine se istokari na unutrasnju dimenziju diskova (nije bas na tacnu,ima neka fora sa balansiranjem to mi tokar nije rekao) mislim da je dimenzija 123-125mm ali nemoj tacno na te mjere zbog balansiranja.
- nabiju se novi lezajevi i smontira diferencijal.
- kod mene je sa radovima stalo na tome da trebam kljesta fiksirati na most. tu jos uvijek pravim pristrojni alat za strug i montiranje.pa cu napraviti nesto kao ''medjuplocu ili rucke'' na koja ce se kljesta fiksirati.

problem sa kljestima je to da ona hodaju na svojim nosacima i na to se jako mora obratiti paznja.
to je nekako ugrubo kako ide mada je to poprilican posao kojem sam se ja posvetio 10 dana.
jos mi ostaje da resim glavni kocioni cilindar i da ga pripremim za rucnu kocinicu...

to bi bilo ukratko o svemu... slike uskoro (iako ne volim slikati puno )


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 05 Jun 2014 22:32 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Jul 2008 18:45
Postovi: 198
Lokacija: Cuprija
Ime: Danijel
Opel: Omega A
Lamela/set ti odgovara od omege 1.8 200mm 14 zuba isto to ide i lamela i ceo set na rekordaE/mantuB 1.8 , 1.8E , 1.8S
Evo ti broj od Sachs-a. Set 3000 178 101 ; Lamela 1862 954 141 ; korpa 3082 177 031 korpa ide na dosta modela kao i druk lager tako da to nije problem da se nadje, druk lager 3151 000 746
A za zamajac taj od 1.6 mislim da je tanak za taj menjac da nece da dohvati druk lager da odvaja, proveri to obavezno, ako ne stima proveris dali se gadjaju rupe od zamajca od omege 1.8 ili 2.0 i da moze da stane u zvono,na njega ti staje set 200 i 215 mm


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 06 Jun 2014 09:37 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 14:08
Postovi: 161
Lokacija: ZemuN
Ime: Darko
Opel: kadett c 1.2 manta a (prazna)
Garaza: pogledaj
sto se tice diferencijala ..nisam rekao da sam stavio 3.7 vec da sam tek nabavio od omege a 2.0 sa sperom ..i on je mani model (omege imaju manje i vece diferencijale) a dal pasuje i kako...to bi trebalo premeriti...Damidza je nesto du budzio i to istu tu kombinaciju od omege 2.0 u 1.2 nesto je morao da nosi kod strugara ali ne rece sta i nije slikao naravno....
problem kod menjaca ce biti sledeci ako ti je zamajac veceg precnika kao sto bi trebalo biti na 16nz ne moze da udje u zvono menjaca...od askone....moras obradjivati zvono(bar koliko sam ja merio ne moze na c14se)
i kad udje dubina ne bi trebalo da je problematicna...toliko kao kod r25... a lamela ta fi 200 krupni nut je cini mi se i na rekordu c i mantama a na 1.7 i 1.9....nacices je lakse nego fi 190...
a da od prepravki ces se namuciti i sa auspuhom...nosac motora gurni sto vise ka veznom limu tipa bar 8 do 10 cm ispred originalnog jer ti tacno tu prolazi auspuh...a i vratilo upravljaca...na desnoj strani to nije problem ima mesta koliko volis...
sto se tice kocnica...ja sam na rekordu c izvario nosace klesta na sam most zadnji samo nisam napravio rupe da mogu da skinem srafove kojim se pricvrscuju poluosovine....hteo sam sa nekom plocom kao adapterom i ja ali onda imas problem oko dihtovanja kao i stelovanja zazora u poluosovinama...
e da pitanje je jel ima seger osigurac u diferencijalu da drzi poluosovinu ili ne? na rekordu jedna ispala sama druga nije htela a vec sam zadihtovao poklopac dif-a pa me mrzelo da skidam sve da vidim...pretpostavljam da ima i da se jedan seger sad melje u diferencijalu... :/

_________________
radim sporo ali zato nekvalitetno, ružno i bez ukusa...ko ima nešto protiv nek se žali upravi vodovoda i kanalizacije...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 10 Jul 2014 18:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Ne paše 3.67 diferencijal iz Mante/Ascone(B) u Kadetta 1.2 diferencijal,isto kao ni "mali" diferencijal od Omege u mantino kućište.Tebi treba diferencijal od Mante A 1.6/1.9 ili Kadetta C sa istim motorom....

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 10 Jul 2014 19:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Ooooo... pa ti si ziv :P :D

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 10 Jul 2014 19:28 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 14:08
Postovi: 161
Lokacija: ZemuN
Ime: Darko
Opel: kadett c 1.2 manta a (prazna)
Garaza: pogledaj
"mali" diferencijaj iz omege a staje u kućište iz mante ili kadeta c sli ako su bili 1.6 /1.9 u 1.2 /1.0 ne pasuje...ali i to uz prepravke tačnije moraju se obraditi ili diferencijal ili ležišta u kućištu diferencijala i upasovati drugi kežajevi....poluosovine odgovaraju....to je uradio damidza a nadam se da cu i ja za mantu a 1.9

_________________
radim sporo ali zato nekvalitetno, ružno i bez ukusa...ko ima nešto protiv nek se žali upravi vodovoda i kanalizacije...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 10 Jul 2014 23:42 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Uz prepravke paše i cijeli trap od BMW E30,samo kažem šta paše "na šeraf"

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 10 Jul 2014 23:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
GSi je napisao:
Ooooo... pa ti si ziv :P :D

Kolega pratim ja stalno,neda mi se pisat samo ;)

Šerafim više nego inače u zadnje vrijeme....sutra ću vam stavit slike kardana sa R25 na Mantin diferencijal,koštao me 500 eura da se napravi....nek se vidi kako mora izgledat za tu konverziju...

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 11 Jul 2014 15:04 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec 2006 01:35
Postovi: 3320
Lokacija: Земун - Србија
Ime: Боки
Opel: Astra F TDS
Garaza: pogledaj
Ako! Samo napred! ;)

Slobodno i garazu malo azuriraj (:

_________________
Scheißegal


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 12 Jul 2014 11:07 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Evo slike kardana kojeg sam ja kopirao za svoj.Moj je povaren jučer,ostalo samo balansiranje i majstor koji ga je radio završio na bolovanju,znači obustava do daljnjega.

Slika

Ovaj nema centralni ležaj,ali ima teleskop koji radi 4-5 centimetara možda i više,te dva zbloba.
To je to.
teleskop se navodno može iskoristiti od BMW E30,ja nisam,nego sam naručio sve novo pa ne znam od čega je.

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 12 Jul 2014 14:10 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
tek sad videh temu ali zar nije bilo lakse napraviti medjuplocu i ostaviti originalni menjac nego menjati pola auta bukvalno :krsti:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 12 Jul 2014 19:16 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
ne znam,meni R25 ima puno bolje prijenosni omjer sa 3.67 diferencijalom od getraga 240,al to je već stvar ukusa i režima vožnje.

EDIT:

Jos je prednost sta getraga ima sve manje ispravnih,druge brzine im odlaze,koštaju minimalno 100 eura,a R25 ima na bacanje,nisu potrgane i koštaju maximalno 50 eura :)

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 12 Jul 2014 20:10 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Dec 2010 14:08
Postovi: 161
Lokacija: ZemuN
Ime: Darko
Opel: kadett c 1.2 manta a (prazna)
Garaza: pogledaj
laki je verovatno mislio na menjač od 1.2 ...taj menjač je mali jako...tako reći nesposoban za bilošta jače od 1.2 ohv motora...
Samo treba naci taj 3.67...i mislim da je dobar za 2.0 + motore ovi omaleni se muče i sa 4.11

_________________
radim sporo ali zato nekvalitetno, ružno i bez ukusa...ko ima nešto protiv nek se žali upravi vodovoda i kanalizacije...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C16nz na RWD kadett c
PostPoslato: 13 Jul 2014 10:36 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Imam ja 3.67 diferencijal,ako ti nije daleko :D

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 42 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs