Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

kako stoji motor????
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=141&t=15893
Stranica 1 od 2

Autoru:  kadet_4x4 [ 04 Avg 2011 10:03 ]
Tema posta:  kako stoji motor????

odlucio sam da u svog kadeta strpam kalibrin motor od 150ks ili ovaj kadetov :gsi: i ubacim pogon na sva 4 opanka.....zanima me kako stoji motor kod kalibe sa 4x4 uzduzno ili poprecno...kako bi bilo najoptimalnije da ga ja utrpam...znaci,ide motor od 150ks jer mislim da daje optimum snage i potrosnje,klima,f28,i pogon na 4 opanka.....da cujem konstrukcione predloge i zamisljanja


p.s. jos sam u fazi kupovine djelova i potrebstina tako da mi rad traje sto krace......imate vremena da razmisljate

Autoru:  webboy [ 04 Avg 2011 10:14 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Sine, a sto se ti lepo ne drogiras kao i sva ostala deca? :ludilo: (hahahaha bilo je jace od mene)

Elem, kod svih calibri motor stoji popreko. Uzduzno se motor postavlja ukoliko hoces pogon na zadnjim tockovima samo (Kao kod Omege sto je), mislim da je tako sreto uradio na svojoj calibri.

Ako se vec toliko cimas oko svega toga (u isplativost necemo ulaziti - ljubav nema cenu :D ) moj ti je savet da nabavis LET motor u kompletu sa F28 menjacem i 4x4 pogonom.

Autoru:  shone190 [ 04 Avg 2011 10:15 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Motor stoji isto kao i kod obicne Calibre, Kadett-a, Vectre....

Ne vidim poentu ubacivanja 4x4 pogona ako ce unutra ici C20XE, al' kako hoces...

Autoru:  Daka [ 04 Avg 2011 10:15 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Slika

Hoces pola auta da prepravis a ne znas kako stoji motor u kalibri! :banghead:

Autoru:  DRAGANCE [ 04 Avg 2011 10:23 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

ako smatras da ces sa tim pogonom dobiti nesto . odustani odmah

Autoru:  shone190 [ 04 Avg 2011 10:30 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Dobice tezi auto i losije ubrzanje :)

Autoru:  kadet_4x4 [ 04 Avg 2011 11:33 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

@@web
ja se vec drogiram tako da ne mogu opet :P :P :P nego ..
elem let motor mi nije bas nesto,gledao sam svog komsiju koji se go*ana najeo dok ga je imao,uvjek mu je nseto hvalilo i zezala ga je turbina....tako da sam odustao od toga definitivno..u igri su ovaj od 150 ili v6 motor

e sad ako neko moze da mi nabroji te prednosti i mane 4x4 pogona sto se tice odrzavanja,ubrzanja,max brzine,potrosnje goriva,
tezina auta me ne zanima jer necu ici na 402m
to je auto za svakodnevnicu i dalja putovanja.....

Autoru:  Daka [ 04 Avg 2011 11:59 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Bolje prodaj tog kadeta i kupi kalibru 4x4!

E ako vec imas para za bacanje,prave majstore koji ce to da ti urade,mnogo zivaca,vremena...onda pravi taj kadet sa pogonom 4x4.Ja licno bih voleo da vidim takav projekat!
Mada nije to tako jednostavno kako ti zamisljas ogromne su to prepravke nista nije sto bi se reklo "sraf na sraf"

Autoru:  DRAGANCE [ 04 Avg 2011 12:14 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

kadet_4x4 je napisao:
elem let motor mi nije bas nesto,


:shock: :shock:


vidim da si totalno neiskusan sto se mehanike tice , cim ti pitas kako stoji motor.. sve je receno , naravno niko te ne osudjuje zbog toga , ne moraju svi da znaju bas sve .

ali kontam da ti mislis da to "moze da se ubudzi" ,,, istina je da moze ali ti nemas predstavu koliki je to posao , reci cu ti samo da krenes od toga gde ce ti ici kardan , kacenje zadnjeg diferencijala milijardu varenja koje mora da ti radi neki strucnjak da to posle ne bi kostalo duplo vise ,,,,,

sto se tice vrlina ,,, lakse ces voziti po snegu i to je to

mane smo ti manje vise naveli , slabije ubrzanje (iako si ti mislio da ce biti bolje ) , tezi auto , bucniji , veca potrosnja , veca briga oko odrzavanja , skuplje odrzavanje , teska nabavka delova za ugradnju a kasnije i za zamenu ,,,,,, mogu ovako do sutra veruj mi ,,,

u principu podrzavam tvoju ideju , ali takodje sve ovo sto ti navodimo nije da bi te odgovorili , vec da ne bi stao na pola posla i poceo da kukas i proklinjes boga sto si uopste krenuo sa ovim projektom , a da ne pricam o tome ako krajnji rezultat bude NEzadovoljavajuci

ako mene licno pitas , a zeljan si budzenja ,,,, jedan V6 resava sve , ima i tu prepravki ali ni blizu kao sa 4x4

Autoru:  shone190 [ 04 Avg 2011 12:35 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Gledao si svog komsiju koji se mucio sa C20LET i zakljucio da taj motor ne valja?!?!?!

Ako ti je ovo metod zakljucivanja i rezonovanja, kupi Chevrolet Kalos 0.8 i uzivaj...

Autoru:  Daka [ 04 Avg 2011 12:40 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

DRAGANCE je napisao:
kadet_4x4 je napisao:


ali kontam da ti mislis da to "moze da se ubudzi" ,,, istina je da moze ali ti nemas predstavu koliki je to posao





:ludilo: :ludilo: :ludilo:

Autoru:  kvcali [ 04 Avg 2011 13:00 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Sta znam, komplikovano je do besvesti ali jedinstveno, i to ti daje za pravo da to uradis, kod ovakvih stvari potrosnja i finansije nisu bitni cim radis ovako nesto, u svakom slucaju te podrzavam , nadji najbolje majstore i posavetuj se sa njima pre pocetka bilo cega jer naci ljude je prvo a delovi na 2. mestu.

naci cu ti linkove ludih engleza, nisi prvi koji je to smislio, oni to vec voze...

Autoru:  kvcali [ 04 Avg 2011 13:16 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... anger.html

http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... at-do.html

http://www.migweb.co.uk/forums/projects ... o-4x4.html

Autoru:  Speedy [ 04 Avg 2011 13:30 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

pa druze taj turbak tj c20let je san snova 80% ljud na forumu ovde..a ti dolazis sa pricom da ne valja i da je :v6: bolji?ajd editujte ove postove pre nego sto pistre vidi... :)

:ludilo1: :ludilo1:

sad sam na brzinu pregledao corsu...ono je mrtvi :respekt:

Autoru:  webboy [ 04 Avg 2011 13:53 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Ima samo 2 stvari u kojima je V6 bolji od LET-a

1) Lakse ces naci dobar V6, nego LET, a to samo zato sto
2) LET motore niko ne odrzava kako treba, nego ih panje do besvesti, a sipaju Modricu na svakih 20 000km.

Te price o manjem ubrzanju i 4x4 pogonu su totalno tupave. Neka dodje neko sa turbo calibrom i nek izvuce osigurac 19 i nek stane pored mene i... "ajde da ga meeeerimooo" :)

Inace, praviti kadet 4x4 jeste vrlo lepa stvar i ja te, kao i vecina ovde, podrzavam u projektu.... ali isto tako, kao i vecina ovde, ti kazem da je to itekako obiman posao i da ce ti odvuci mnogo zivaca, mnogo para i mnogo vremena.

Autoru:  shone190 [ 04 Avg 2011 13:58 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Nije poenta da dodje neko sa turbo Calibrom i izvuce osigurac, vec je poenta u tome da je auto sa 4x4 pogonom dosta tezi i da gubi vise snage zbog vise prenosnih sklopova. Pravo merilo bi bilo da stanu na crtu Calibra C20XE i Calibra 4x4 sa C20XE motorom :)

Autoru:  kvcali [ 04 Avg 2011 14:05 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Prava stvar bi bila calibra 4x4 sa V6 motorom preradjenim na bi turbo sa nekih mehanickih 280-300 ks to je onda pravo ludilo

Autoru:  pistre [ 04 Avg 2011 14:06 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

to je vec onda za wrc ne za svaki dan :)

Autoru:  kvcali [ 04 Avg 2011 14:12 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Sto za vrc, sa brdo para se sve odradi i ukomponuje moze to da se vozi i po gradu kao i ovi porsei i m3... sto se voze lagano, al kad hoces da ganjas pravac staza, kod nas nazalost apsolutno neostvarivo po svim pitanjima :)

Autoru:  pistre [ 04 Avg 2011 14:14 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

pa dobro, ali nije ipak to toliko pouzdano kao novi fabricki m3 ili 911 :D a kod nas bogami ima gde da se voza, mi skoro svako vece vozamo kosutnjak :) za nase potrebe i vise nego dovoljno :)

Autoru:  Speedy [ 04 Avg 2011 14:20 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

web....slusaj...ja kad stanem pored tebe sa ili bez osiguraca sjebao si se skroz..kad vidis tu snagu i velicinu,sjebaces se
:ludilo1: :ludilo1: :ludilo1: :ludilo1: :ludilo1:
mnogo bi bio zanimljiv projekat c20let 4x4 kadett al samo da ti kazem...eo ja sam radio moze se reci sitnice...i to odvuce para...a mogu misliti tek neki krupan projekat....



uglavnom ako se odlucis za to eo ja i :ots: ce mo ti pomoci...podrzacemo te na forumu,
:ots: :headbang: forewer :D

Autoru:  Bane66 [ 04 Avg 2011 15:36 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

I,...cemu sluzi taj osigurac 19 ?

Autoru:  bozza [ 04 Avg 2011 15:38 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

kad padne sneg da se ne kida reduktor ispred rodica :D

Autoru:  dzony [ 04 Avg 2011 15:47 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

Hiper korta Bozo :D

Autoru:  webboy [ 04 Avg 2011 17:24 ]
Tema posta:  Re: kako stoji motor????

shone190 je napisao:
Nije poenta da dodje neko sa turbo Calibrom i izvuce osigurac, vec je poenta u tome da je auto sa 4x4 pogonom dosta tezi i da gubi vise snage zbog vise prenosnih sklopova. Pravo merilo bi bilo da stanu na crtu Calibra C20XE i Calibra 4x4 sa C20XE motorom :)


Pa moze, ali da onaj bez 4x4 ima jos jednog putnika.
Svakako da ce auto koji je tezi biti sporiji.... i to opet sve zavisi na kojoj daljini se meri. U prvih 200m fwd nema sta da trazi.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/