Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
sinter ili obicno kvacilo? https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=141&t=14198 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | chile [ 22 Mar 2011 20:15 ] |
Tema posta: | sinter ili obicno kvacilo? |
treba mi pomoc oko odabira, uprincipu znam osnovne razlike izmedju ove dve vrste, ali ono sto me najvise interesuje je trajnost samog seta tipa neki kazu 20000-30000 km max neki tvrde suprotno od radionice malinic sam dobio odgovor da je sinter za agresivniju voznju a da za kilometrazu nemogu nista da kazu ako sinter i pri normalnoj voznji traje jako kratko necu da ga stavljam jer mi nepada napamet da svake ili svake druge godine skidam menjac ![]() |
Autoru: | webboy [ 22 Mar 2011 20:22 ] |
Tema posta: | Re: sinter ili obicno kvacilo? |
E, ja ne znam u cemu je razlika (osim u izgledu) izmedju obicne lamele i sinter lamele... pa ako neko moze da kaze koju pametnu na tu temu. |
Autoru: | kvcali [ 22 Mar 2011 21:43 ] |
Tema posta: | Re: sinter ili obicno kvacilo? |
Razlika je kao kod klipova na primer postoje obicni i kovani tako je i sa lamelom, tj. ferodom koja je presovana pod visokim temperaturama i na visokom pritisku, tj. sama smesa ferode. sad dal krace traje pri normalnoj voznji nemam pojma, ali za drag traje sigurno duze i za to se i koristi ![]() |
Autoru: | kadett_c3000 [ 28 Mar 2011 23:27 ] |
Tema posta: | Re: sinter ili obicno kvacilo? |
Nemozes da stavis samo lamelu ide ceo set kvacila, sinter je kao krst, trougao, petokraka, razlikuju se potisne ploce od obicnih kvacila. Da ces da je ostetis normalnom voznjom neces, a tesko i nenormalnom. Samo je problem da vozis svaki dan auto koji odprilike nema vagu na kvacilu. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |