Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

sinter ili obicno kvacilo?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=141&t=14198
Stranica 1 od 1

Autoru:  chile [ 22 Mar 2011 20:15 ]
Tema posta:  sinter ili obicno kvacilo?

treba mi pomoc oko odabira,
uprincipu znam osnovne razlike izmedju ove dve vrste,
ali ono sto me najvise interesuje je trajnost samog seta
tipa neki kazu 20000-30000 km max neki tvrde suprotno
od radionice malinic sam dobio odgovor da je sinter za agresivniju voznju
a da za kilometrazu nemogu nista da kazu
ako sinter i pri normalnoj voznji traje jako kratko necu da ga stavljam
jer mi nepada napamet da svake ili svake druge godine skidam menjac :seci:

Autoru:  webboy [ 22 Mar 2011 20:22 ]
Tema posta:  Re: sinter ili obicno kvacilo?

E, ja ne znam u cemu je razlika (osim u izgledu) izmedju obicne lamele i sinter lamele... pa ako neko moze da kaze koju pametnu na tu temu.

Autoru:  kvcali [ 22 Mar 2011 21:43 ]
Tema posta:  Re: sinter ili obicno kvacilo?

Razlika je kao kod klipova na primer postoje obicni i kovani tako je i sa lamelom, tj. ferodom koja je presovana pod visokim temperaturama i na visokom pritisku, tj. sama smesa ferode.
sad dal krace traje pri normalnoj voznji nemam pojma, ali za drag traje sigurno duze i za to se i koristi :P

Autoru:  kadett_c3000 [ 28 Mar 2011 23:27 ]
Tema posta:  Re: sinter ili obicno kvacilo?

Nemozes da stavis samo lamelu ide ceo set kvacila, sinter je kao krst, trougao, petokraka, razlikuju se potisne ploce od obicnih kvacila. Da ces da je ostetis normalnom voznjom neces, a tesko i nenormalnom. Samo je problem da vozis svaki dan auto koji odprilike nema vagu na kvacilu.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/