Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
F16 i sper (LSD) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=141&t=10489 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | boolero [ 17 Jun 2010 08:00 ] |
Tema posta: | F16 i sper (LSD) |
Evo reko da vam okacim, meni je bilo zanimljivo, jer nisam vidjao kadete sa sperom. ![]() Neko nam se bas usrecio... ![]() |
Autoru: | yugozakon [ 17 Jun 2010 09:02 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 17 Jun 2010 16:36 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Vidi nema prednji branik ![]() |
Autoru: | Cvorke [ 19 Jun 2010 12:53 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Jeli Bole,jel ovo tvoj glas na kraju? ![]() ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 23 Feb 2011 21:39 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
od cega ga nabudzi majstore? ja napravio klasicnu blokadu zakljucava 100%,al jebiga treba uci u krivinu... ...sad pravim neko malo pismenije resenje |
Autoru: | boolero [ 23 Feb 2011 22:32 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Ni od cega, nije sper, greska ![]() Ali vidjao sam na netu jefitno resenje sa nekim plocama...kazu ljudi da radi, probacu da nadjem to opet. |
Autoru: | laki_81 [ 24 Feb 2011 00:40 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
to je phantomgrip, gotov kosta oko 100-200 eur,a mogo bi da se napravi za 20-ak. dve okaljene plocice celika i 4 opruge izmedju. najveci problem je pogoditi silu opruga. nesto sam skeptican po pitanju njega,koliko bi zatvaranje mogo da postigne,i najveci zajeb,imas direktno trenje metal na metal,pa koliko ce to da traje.... u principu mogo bi da se proba,ako nije dobro bar nije ni skupo.. |
Autoru: | DRAGANCE [ 24 Feb 2011 01:01 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
jel ovo ja vrtim tocak?? ![]() ![]() |
Autoru: | boolero [ 24 Feb 2011 22:57 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
laki_81 je napisao: to je phantomgrip, gotov kosta oko 100-200 eur,a mogo bi da se napravi za 20-ak. dve okaljene plocice celika i 4 opruge izmedju. najveci problem je pogoditi silu opruga. nesto sam skeptican po pitanju njega,koliko bi zatvaranje mogo da postigne,i najveci zajeb,imas direktno trenje metal na metal,pa koliko ce to da traje.... u principu mogo bi da se proba,ako nije dobro bar nije ni skupo.. E na to sam mislio. Zajeb su opruge, jer trebaju bas velika sila da bi bilo kakvog zatvaranja bilo, a prostor za orpuge je bas mali. Trenje ne verujem da je toliki problem, trosice se ploce a to je kao sto kazesh dzabana, a i sem toga u svakom diferencijalu za zakljucavanjem ima trenja. |
Autoru: | boolero [ 24 Feb 2011 22:58 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
DRAGANCE BG je napisao: jel ovo ja vrtim tocak?? ![]() ![]() Da ti si fizikalac ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 25 Feb 2011 18:07 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
da se odraditi,najveci je zajeb sto nemam bar ni probliznu sliku u glavi koliko treba da budu jake opruge,da 50 puta skidam diff dok ne provalim sta pase ne pada mi na pamet,tako da sam od toga odustao... inace ako bi se iskopao taj podatak , pravljenje tog cuda bi kostalo simbolicno i vozi misko. za mesec dana svaki bi jugo u srbiji imao sper .. ![]() |
Autoru: | DRAGANCE [ 25 Feb 2011 18:17 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
jaaao ne , sace bole da me smara da to isprobavamo na askoni.. |
Autoru: | boolero [ 25 Feb 2011 18:36 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
laki_81 je napisao: da se odraditi,najveci je zajeb sto nemam bar ni probliznu sliku u glavi koliko treba da budu jake opruge,da 50 puta skidam diff dok ne provalim sta pase ne pada mi na pamet,tako da sam od toga odustao... inace ako bi se iskopao taj podatak , pravljenje tog cuda bi kostalo simbolicno i vozi misko. za mesec dana svaki bi jugo u srbiji imao sper .. ![]() Od 0.7 do 1 kg/mm |
Autoru: | laki_81 [ 25 Feb 2011 19:22 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
onda bi moglo da se proba a? znam lika sto radi opruge a i coveka koji ima glodalicu,znaci u igri je ponovo i ta opcija . ..inace svojevremeno sam hteo da pravim neko elektro sranje kao na ovom novim kolima,koje bi imalo svoju elektroniku,signal uzimalo sa ABS senzora prednjih tockova,i kad se pojavi dovoljna razlika u broju obrtaja kocilo brzi tocak. srce sistema ni naravno bila neka stara ABS pumpa ,malo kocionih ,cevipostojeca klesta, i elektronika mejd in srbija. nije pravi LSD,al bi pomagalo pri startu,posle bi moglo i da se iskljucuje.. |
Autoru: | boolero [ 26 Feb 2011 18:29 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Ja totalno podrzavam da probas, to skoro pa svima treba ![]() Ova druga ideja mi se ne svidja, to imaju ovi noviji SUV sa otvorenim diferencijalima, ne daje brzi start, ali pomaze kad je blato, sneg isl... |
Autoru: | laki_81 [ 26 Feb 2011 21:18 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
ima i treca , uveliko je u izradi.. ako to ne upali onda idem na prvu opciju. ovo sa elektronikom se ni meni ne svidja-nije to sper. bice gotovo za mesec - dva ,jos mi kadet u delovima.. |
Autoru: | marijanSM [ 30 Jan 2012 01:12 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Znam da je tema malo zastarela ali imam jednu ideju za predloziti. Naime uzmi princip kvatro pogona kod Audia 90 i jaje kvatro odnosno u diferencijalu imas osoninu na kojoj se nalaze 2 subcanika na koje nalezu trkaci u kojima se ubadaju polu osovine. e princip je da ta 2 zupcanika izvadis i u unutreasnjem delu kroz koji prolazi ova osovinica neki strugar na glodalici napravi zupce koji mogu biti i klasicni kockasti. a osovinicu koja prolazo kroz njih isto napravi duzu kako bi mogla da izadje van menjaca sa jedne strane a sa druge da se vozi 1 do 2 sm. Odnosno na toj osobinici ti izreze zube koji kada gurnrs osovinu napred ubace se u zupcanike i blokiraju trkace i dobio si speru a kada vratis nazad osovina vrati zube o bode opet sve slobodnoi. pravim slike sutra za malo bloze objasnjenje. |
Autoru: | kvcali [ 30 Jan 2012 01:18 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
aj slike obavezno ! |
Autoru: | marijanSM [ 02 Feb 2012 16:08 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Evo slika diferencijala sa menjaca F10 ali je isti i za F16 ![]() evo i blize slike osovine zupcanika i trkaca ![]() poenta je da se mesto gde osovina ulazi u zupcanike nazubi i time se zupcanici blokiraju a oni blokiraju trkace i dobijes speru na prvoj osovini. PROBLEM JE (pogledaj 1 sliku) ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 09 Feb 2012 20:55 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
mnogo je to posla, treba puno prepravki...izrade novih delova...koji materijal? na koliko okaliti materijal?.... i koliko ce da zakljucava takav diff? totalno? kako ces da skreces? koliko je sve to sigurno u voznji,zamisli aktivira ti se u krivini kad ne treba,zakljuca totalno,kako ces upravljati? ako hoces povremeno totalno da zakljucas diff postoji laksi nacin. ja sam svojevremeno napravio je jedan takav,ukljucim na semaforu,iskljucim cim se zaleti. islo je neko vreme tako dok me jednom nije sjebo i nije hteo da iskopca.....sreca trotoar je bio prazan pa je samo felna najebala inace..... ako bas hoces da pravis, lakse ti je to da odradis na foru kao sto je uradjeno kod traktora i mislim Unimoga.ja sam radio tako. nema potrebe da se zezas sa trkacima, fora je da jednu poluosovinu blokiras, zljebis, uzubis...(ne mogu da nadjem pravu rec,ali razumemo se valjda) sa kucistem diferencijala i dobio si isto... treba ti: druk lager,pravljena viljuska,pravljen jedan spojnicki element, prepravljeno kuciste diff-a, nova prirubnica,semering ...ne kosta puno,ali nije pouzdano. ![]() |
Autoru: | marijanSM [ 10 Feb 2012 00:04 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
Brate hajde malo pojasni posto sam bas zaintersovan da napravim bilo kakvo sperovanje prednje vuce. Kontam da ti je smisao blokirati jednu osovinu na kuciste ali malo pojasni ovaj deo druk lager ide na osovinu viljuska za pomeranje istogali. ali me malo buni ovaj spojnocki element koji blokira osovinu na kucistu ![]() |
Autoru: | laki_81 [ 10 Feb 2012 00:54 ] |
Tema posta: | Re: F16 i sper (LSD) |
zamisli nesto sto izgleda kao parce cevi,nazubljeno iznutra i navuceno na poluosovinu koju takodje nazubis. da ne bude zabune duzu poluosovinu uzmes iskljucivo "dvodelnu" od kalibre.obicna ne moze. taj element nazubis i sa cela kao i kuciste diffa i to treba da upada jedno u drugo. druk lager ,viljuska i jedna opruga sve to lepu guraju da kliza po toj poluosovini i ulece na taj nazubljeni deo diffa(ispod lezaja) i to je to. pravis levi priribnicu zbog semeringa.... problem je sto takav sklop nije siguran ,jer kad je pod opterecenjem nece uvek da razdvoji(iskljuci) pa na klizavom kolovozu ispravis krivinu ocas posla. problem je i sama izrada, poluosovinu moras prvo da omeksas,pa zaglodjes kanale,pa okalis, pa da pazis da to bude na pravu meru. isto i taj "element" koji ce sve to da spaja. imas puno majstora koji mogu da okale,ali retko ko zna koja je to prava mera, a da menjas poluosovine svake nedelje.... treba ti materijal pogodan za termicku itd itd... i onda najslabija karika ostaje kuciste diffa koje na mestu gde jedino moze da se zljebi ima jako malo "mesa" ,a materijal mek. meni tu nije popustilo ali pitaj boga koliko bi sve to trajalo. nadam se da sam bio od pomoci |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |