Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=141&t=8761 |
Stranica 2 od 3 |
Autoru: | webboy [ 20 Nov 2010 22:17 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
E tek sad sam zbunjen Ako tecnost iz razvodnika ide u povratnu cev pa u rezervoar, a ne prolazi ponovo kroz regulator pritiska, kako onda magnetni ventil koji je u regulatoru pritiska moze da sprecava tecnost da se vrati u rezervoar? Cekaj cekaj... pa magnetni ventil je na razvodnom ventilu, a ne u regulatoru pritiska koji sam ja danas menjao!!!! Jesi na taj magnetni ventil mislio? |
Autoru: | Godza [ 20 Nov 2010 22:31 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
da na taj ventil sam mislio. |
Autoru: | Godza [ 20 Nov 2010 22:40 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Web, vidis na toj prvoj slici presek tih ventila, e tu bi trebalo da je problem. |
Autoru: | Godza [ 20 Nov 2010 23:03 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Pa on je taj koji radi pod pritiskom, i za njega je fabrika dala da se menja na odredjenoj km, a ne onaj donji. |
Autoru: | webboy [ 20 Nov 2010 23:30 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Evo je nalepnica: Koliko mi se cini, fabrika je propisala zameni samo hidro rezervoara. Ok, sutra cu da zamenim i onaj razvodni ventil.... pa jbg, valjda cu od 2 da napravim 1 da radi |
Autoru: | pistre [ 21 Nov 2010 00:40 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
nou brasho, jer se uz akumulator dobija i ventil |
Autoru: | webboy [ 21 Nov 2010 00:53 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Sta znam.. citam po engleskim forumima... oni samo zamene rezervoar onim lancanim kljucem kao za filter ulja sto se koristi i to je to. Znaci, samo tu "bombu" odvrnu na dole, stave drugu i kraj.. Barem koliko sam ih ja skontao |
Autoru: | pistre [ 21 Nov 2010 01:00 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
pa ako je tako trebao si vec da odradis to sa rezervnom bombom umesto sto si kuckao dva dana po forumu i nagadjao aj sad trk i zameni je ! |
Autoru: | webboy [ 21 Nov 2010 03:27 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Nope.. dzabe menjam sve... izgleda da je osho razvodnik, odnosno transfer box. Sreca, imam rezervni |
Autoru: | pistre [ 21 Nov 2010 03:27 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
kako si dosao do tog zakljucka ? |
Autoru: | webboy [ 21 Nov 2010 05:06 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Jedan od linkova.. da ne pejstujem sve, svuda stoji isto. http://homepage.ntlworld.com/betyouaint/4x4bypass.htm |
Autoru: | Godza [ 21 Nov 2010 10:49 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
webboy je napisao: Evo je nalepnica: Koliko mi se cini, fabrika je propisala zameni samo hidro rezervoara. Ok, sutra cu da zamenim i onaj razvodni ventil.... pa jbg, valjda cu od 2 da napravim 1 da radi Web, ako si toliko siguran uzmi i poruci hidro rezervoar i vidi sta ces dobiti u pakovanju. Taj rezervoar kada se porucuje ide u kompletu sa onim ventilima tako ga fabrika prodaje, e sad sto hoce ljudi da jajare i kupuju polovne i skidaju samo te rezervoare je druga i duga prica. To je ista prica od pre dvadesetak godina koju pricam skup deo za zamenu i sad se trazi nesto da se uspara, od toga nema nista, to je cena pogona na sva cetiri tocka. A ovaj sto je odradio bypass je privremeno resenje gde opet nemas ispravan sistem. |
Autoru: | boolero [ 21 Nov 2010 17:19 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Seal je dihtung |
Autoru: | webboy [ 21 Nov 2010 22:05 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
E jeste, dihtung. Inace, da stvar bude gora.... reduktori se se razlikuju od motora do motora (odnosno menjaca)... osnova je u principu ista, ali se razlikuje podesavanje visko spojke za 8v, 16v i 16v turbo modele. Takodje, ulaz za kardan (za sam kardan ne znam) je kod turba 94mm a kod 8v i 16v modela 86mm u precniku. Sto se tice stavljanja reduktora sa drugog motora, u obzir dolazi jedino stavljanje reduktora sa jaceg motora na slabiji..... naravno sve pase sraf, na sraf (osim kardana), ali se obrnuto (stavljanje reduktora sa 8v ili 16v na turbo) nikako ne savetuje. Evo jos malo podataka. Reduktore je za Adam Opel proizvodio Steyr Daimler Puch iz Graca. Medjutim, posle 2000 godine, proizvodnja je premestena u Dorfbrunnen-Garage u Mettmenstetten-u (takodje Svajcarska). Evo kompletnog uputstva za 4x4 sistem: http://www.dorfbrunnen-garage.ch/englis ... eiler1.htm Takodje, od Dorfbrunnen-Garage je moguce poruciti originalne reduktore, akumulator pritiska sa regulatorom (ATE) kao i ostale komponente 4x4 sistema. |
Autoru: | Paja Azdaja [ 28 Dec 2010 15:27 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Citam sad ove teme i mislim da sam ustanovio problem. Web ima problem sa Calibrom isti koji i ja sa Astrom letos - ima lufta u glavi vozaca. |
Autoru: | webboy [ 08 Mar 2011 14:43 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Gledam sad nesto ovaj YT klip o Audijevom Quattro pogonu na RS5 http://www.youtube.com/watch?v=_09y0SwO ... r_embedded I sad.... gledajuci taj klip, ne mogu da svarim u cemu je razlika u quattro pogonu Audija i 4x4 pogonu kod calibre/vectre ??? Osim sto (koliko mogu da primetim) kod RS5 se i ABS ukljucuje u pricu tako sto blago koci tockove jedne strane kada se skrece.. |
Autoru: | kvcali [ 08 Mar 2011 14:52 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Princip je isti i na lambu..., nego sto je sistem osavremenjen i ima bolju kontrolu u realnom vremenu i cini sistem pouzdanim a i materijali su unapredjeni u odnosu na one od pre cetvrt veka Ali ako se ni to ne odrzava nece dugo da traje ko i sve ostalo |
Autoru: | webboy [ 08 Mar 2011 15:06 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Ne razumem kako mislis "kontrola u realnom vremenu" ?? Pa i kod GM reduktora se prenos izmedju zadnje i prednje osovine uskladjuje u nekoliko milisekundi zahvaljujuci visko spojci i diferencijalu u reduktoru. Ono sto ne vidim na snimku je visko spojka kod audija.... pa mi nije jasno sta se desava kada kod audija dodje do OBAVEZNE razlike u brzini okretanja prednje i zadnje osovine (na primer kada su nejednaki obimi tockova napred i nazad)? Kod GM-ovog resenja tu na scenu stupa visko spojka koja moze da tolerise te nejednakosti (do odredjene granice), ali ovde toga nema.... nije valjda da onda svo opterecenje pada na mehanicki sklop???? |
Autoru: | boolero [ 08 Mar 2011 15:28 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Pa audi nema visko nego torsen. |
Autoru: | kvcali [ 31 Dec 2011 16:04 ] |
Tema posta: | Re: Vectra A Calibra Pogon na sva cetiri tocka 4x4 |
Stranica 2 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |