Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 06:16

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 48 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 18 Dec 2010 00:29 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
cekaj,da nije to upitanju neku semering a ne dihtung? meni na slici lici na semering

Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 18 Dec 2010 00:33 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Nenennenene, bozo, nije semering.

Semering na reduktoru se nalazi pozadi gde se srafi karadan (13 na slici) i sa strane gde izlazi osovina koja se spaja na menjac (11 na slici).



Danas sam rastavio onaj hidraulicni klip na delove..... i moram da se izvinim Bozi... ipak jeste neka vrsta semeringa iznutra, samo je naliveno na sam klip.
Slikacu sutra sve te hidraulicne delove u reduktoru, pa cu postaviti ovde.

Inace, nabavio sam danas hidraulicno crevo (izradili mi po meri) od 2 metra, tako da sada mogu da otkacim crevo iz kola, produzim ga za 2 metra i nakacim ga na polovan reduktor pored kola radi testiranja :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Ako stignem, sutra cu to odraditi, pa javljam rezultate.



bump



Ha, koje sranje.. .... kako da kad napisem reply na temu, ta tema ode u vrh.... necu da mi se nadoveze na moju poslednju poruku?

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 21 Dec 2010 22:10 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Danas je palo testiranje danchulinog reduktora. Izdrzao je pritisak bez pustanja.

Onda je na red doslo razklapanje oba reduktora (mog i danchulinog) i zamena hidraulicnog bloka.. i tu dolazimo do problema.

Danchulina polovina reduktora sa visko spojkom:
Slika

Moja polovina reduktora sa visko spojkom:
Slika

Danchulin hidraulicni blok
Slika



U prevodu, danchulin reduktor je u totalno ocajnom stanju (deo sa zupcanicima nisam ni slikao, mada je malo toga ostalo sto nije pojedeno, iskrzano, zardjalo, propalo)...
Nismo hteli da montiramo danchulin hidraulicni blok u moj redukotor jer (iako mu je dihtung dobar, ne pusta) se nalazi u prilicno ocajnom stanju, i pitanje je da li bi izdrzao pod pritiskom i temperaturom 3

sata ili 3 dana....

E sad, sutra idem u Sopot u onaj servis automatskih menjaca da probaju ljudi da mi nameste hidraulicni klip..... Imam 3 komada... moj koji je sa prslim dihtungom, danchulin koji je u ocajnom stanju, ali

dihtuje... i danerov koji je u delovima (ja ga razvalio)... pa cemo valjda od 3 komada da sastavimo jedan da valja :D



... zajebava me forum, ne mogu slike da stavim... prikazuje neki MySql error... jebo ga onaj ko ga napravi :D

elem... dopuna slika...

Moj hidraulicni blok
Slika



Moj deo reduktora sa zupcanicima, kvacilom, trkacima (jos je na autu).
[img=http://img703.imageshack.us/img703/4699/fotografija0513.th.jpg]



E sad drugari.... sve bi to bilo lepo da je tu kraj problema.. ali....

Postavlja se pitanje ZASTO DOLAZI DO PUCANJA DIHTUNGA u klipu.... a verovali ili ne, odgovor je u onom glupom akumulatoru pritiska. Naime, posle odredjenog vremena, membrana u akumulatoru popusti (zato se on i menja na 6 godina/90000km) i pritisak (53 bara) koji se salje u hidraulicni blok pocinje da varira previse. Kako blok ne dobija konstantan pritisak, klip ne izlazi konstantno istom jacinom, ne spaja lamele dovoljno jako, vec one pocinju da proklizavaju... proklizavanje povecava trenje i teflonski sloj na prstenovima se oljusti.... kada se taj sloj oljusti, prstenovi postaju tanji... kada se oni stanje, dolazi do vishka prostora u koji klip moze da udje, a kada klip izadje dovoljno daleko, dihtung na njemu dolazi do same ivice kanala u kojem se nalazi, veliki pritisak iznutra ga prevrce i on puca.

Sad se postavlja pitanje gde izraditi zupcanike kvacila u reduktoru????
O kakvim je zupcanicima rec, pogledajte na slikama na sledecim linkovima.

http://www.cav16.co.uk/transfer/dismantle.htm
http://www.cav16.co.uk/transfer/dismantle1.htm
http://www.cav16.co.uk/transfer/dismantle2.htm

Slike na kojima se nalaze zupcanici kvacila su 6c i 20.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 21 Dec 2010 23:18 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Citiraj:
Postavlja se pitanje ZASTO DOLAZI DO PUCANJA DIHTUNGA u klipu.... a verovali ili ne, odgovor je u onom glupom akumulatoru pritiska. Naime, posle odredjenog vremena, membrana u akumulatoru popusti (zato se on i menja na 6 godina/90000km) i pritisak (53 bara) koji se salje u hidraulicni blok pocinje da varira previse. Kako blok ne dobija konstantan pritisak, klip ne izlazi konstantno istom jacinom, ne spaja lamele dovoljno jako, vec one pocinju da proklizavaju...



Web mnogo si brzoplet, kao prvo trebao si da sacekas nov akumulator pritiska da namontiras pa tek onda da proveris redukciju dali curi, ovako si sva tri rastrio i napravio sebi problem.

Kao sto i sam znas, ovo sto ovi prodaju te polovne akumulatore, reduktore to su vec unisteni i nema im leka, jer i sam si video kolike su cifre.

Zato ako je tvoj reduktor na kolima i nisi ga rasturao, zameni samo akumulator pritiska i resices problem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 21 Dec 2010 23:34 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
to mu i ja uporno govorim ali dzabe, ali nazalost rasturio je svoj reduktor :grrr: koji se vidi na slikama da je kao nov :banghead:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 21 Dec 2010 23:36 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ja svakako pogon necu da stavljam u upotrebu dok ne stigne akumulator iz svice.....

Ali... jedina stvar koja moze da izazove curenje ulja kroz odusak reduktora jeste mesanje ulja reduktora sa servo tecnoscu pod pritiskom... a jedini nacin da dodje do mesanja servo tecnosti i ulja reduktora jeste popustanje hidraulicnog klipa.....

Dakle, cilj mi je da osposobim taj klip i da proverim stanje lamelastih prstenova u reduktoru..... kada to sve napravim da radi, izvucem osigurac i ne aktivram pogon dok ne stavim nov akumulator pritiska.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 23 Dec 2010 17:53 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
I tako..

Rasklopili smo moj reduktor, rasklopili smo danchulin reduktor..... rasklopili moj hidraulicni blok, rasklopili njegov..... zamenili klipove, sklopili sve na mom autu..... upalili motor... i... radio je... celih 5 minuta i ponovo je prso....

Koga zanima, evo kako izgleda hidraulicni klip u reduktoru.

poredjenje velicine:
[img=http://img135.imageshack.us/img135/4200/fotografija0520.th.jpg]

gornja strana (metalna) klipa. Ovaj deo pritiska diskove kvacila.
[img=http://img502.imageshack.us/img502/3782/fotografija0516.th.jpg]

Donja strana klipa sa dihtungom (majke mu ga) koja lezi u kanalu koji se ispunjava servo tecnoscu pod pritiskom i tako pomera klip.
[img=http://img607.imageshack.us/img607/1127/fotografija0517.th.jpg]

I na ovo slicici se tacno vidi kako je dihtung prsao na dva mesta (odvaljeno parce):
[img=http://img707.imageshack.us/img707/9198/fotografija0519.th.jpg]


Inace, dihtung je zaliven (vulkanizovan) u metalni prsten (klip).... ima li ko ideju gde bi mogao da napravim nov dihtung i da ga zalijem za klip???

Materijal od koga je napravljen dihtung je neka vrsta gume/plastike..... mora da trpi 53 +-5 bara pritiska pri visokim temperaturama (do 160 stepeni).

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 24 Dec 2010 13:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
i ti se boga mi boris protiv vjetrenjaca,jednostavno posle par godina proce te zelja za savrsenim pogonom,kud je lose osmisljen kud nema djelova za njeg,il napravi 50-50 il ga vadi :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 24 Dec 2010 13:33 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Pogon kao pogon je sasvim solidno konstruisan..... a glavni problem zbog kojeg je na losem glasu su ljudi koji ga koriste....

Jebi ga, MORA da se menja akumulator pritiska na 90 000km ili 6 godina... MORA da se menja ulje u reduktoru jednom godisnje, MORA da se imaju sve 4 jednake gume... NE SME da se povlaci rucna u voznji.... TREBALO BI da se saceka bar 3-5 sekundi kada se upali motor, kada se krece sa parkinga..... sve su to stvari za koje ljude ovde zabole ona stvar.. i onda dodje do problema... i onda pljuvanje po sistemu.

Znaci, ako turiras 'ladan motor, ako ga ostavis bez ulja, ako ga drzis na blokadi, pa izvuces kljuc i ugasis ga.... i on ce da crkne, pa ne mozes zbog toga da kazes da je motor los.

Jedina zamerka na tehnicko resenje pogona kod calibre je manjak sistema za hladjenje.... koji ja planiram da napravim kada osposobim pogon. Najobicnija el. pumpa, mali hladnjak ulja i par creva i resen problem.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 24 Dec 2010 16:15 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Sep 2010 15:53
Postovi: 542
Lokacija: Subotica
Ime: Perica
Opel: Vectra
Garaza: pogledaj
Čitam ovau temu i prepoznajem se u nekim stvarima. Za onoga koji se ovim bavi, to je kao lek za dušu, faza u životu. Sve što u ovom reduktoru uradiš, negde ćeš sutra znati primeniti negde drugde. U svakom slučaju, ako treba neka preporuka, javiću mom kolegi konstruktoru reduktora da ti da neku preporuku za našeg ovlašćenog servisera, ako ga imamo u tvojoj blizini. Čovek je stvarno stručnjak i verujem da ti može pomoći.

_________________
Jeftiniji od Kineza, kvalitetniji od EU.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 24 Dec 2010 18:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
e kad citam web-ove postove ko da gledam sebe pre par godina isto sam ovako tvrdio al eto ako mogu sta pomoc javi se


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 24 Dec 2010 21:17 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
@Perica: Hvala. Javljaj kome god znas i umes, treba pomoc :)

@sreto: Druze, ja sam sad u fazi da me nervira sto nemam 2 poklopca za srafice na onoj plastici u gepeku iza koje stoji trougao... mozes da zamislis koliko me nervira onda reduktor i pogon :)

Na slikama koje sam postavio gore, mozete videti kako izgleda klip i njegov dihtung.... najveca pomoc mi je ako mozete da mi date kontakt nekoga ko moze da mi napravi nov dihtung.



Ako nista drugo..... sad imam montiran sistem za testiranje klipa :)


Otkacio sam crevo za servo sa redukotra i prikopaco ga na produzetak (2m) koji sam na drugoj strani zatvorio metalnim zatvaracem.
Kad hocu da testiran neki reduktor ili njegov klip, samo skinem taj zatvarac i nakacim to crevo na klip i vidim da li curi ili ne.....

E da.... posto imam zatvarac, davac pritiska registruje da pritisak postoji i ne svetli mi vise 4x4 lampica :D :D :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 25 Dec 2010 00:59 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
A jel smeta ako upalis auto i krenes posle 10 minuta.. jer ti dok vezes pojas, popusis 2 cigare,nadrukas kocnicu 25 puta, i na kraju stavis svoje ultra giga mega fensi crvene naocare taman toliko prodje, i zaboravih migavce pri izlazenju iz garaze :ludilo: ?

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 27 Dec 2010 16:43 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Nista i od firme "Zaptivac".... cim su culi da je dihtung vulkanizovan, odnosno zavaren za klip, rekli su mi da "u Srbiji toga nema"....

Skidam reduktor, saljem ga za Svajcarsku, prodajem bubreg.... i vozim posle calibru dokle god me sluzi onaj drugi bubreg.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 27 Dec 2010 21:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
web, pogledaj kakva je situacija sa sabom 9000 on ima neke modele 4x4 mozda moze da se ubudzi

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 28 Dec 2010 14:48 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Slika

Crveno - visko spojka
Zeleno - Hidraulicni blok (klip sa dihtungom je prvi prsten u levoj koloni)
Plavo - Set kvacila (multi-disc clutch)
Ljubicasto - set zupcanika sa trkacima.

Kao sto bi nas dobar drugar rekao... sve je to samo "cvak-cvak", cista mehanika, nema sta da se pokvari :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 28 Dec 2010 14:55 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
Nije on nas drugar :P

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 10 Jan 2011 12:49 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Posle mnogo sati istrazivanja, odvijanja i zavijanja srafova, prljanja svakakvim vrstama ulja.... posle mnogo potrosenih litara servo tecnosti.... i naravno, uz pomoc pistretove dobre volje... reduktor je NAMESTEN!!!!

Rasklopio sam do sada jedno 5 reduktora... i od 5 komada sam uspeo da sastavim 1 da radi :D
Da budem iskren, 4 sam rasklopio radi edukacije :D a iz pistretovog reduktora sam izvukao hidraulicni klip i set lamelastih zupcanika. Moram da kazem da je set lamelastih zupcanika bio KAO NOV, dakle svaki zupcanik je imao jednak sloj azbesta (valjda je azbest) na sebi, nigde nije bilo znakova da je poceo da se ljusti.

Hidraulicni klip, odnosno njegov dihtung je bio naprsao na jednom mestu u duzini oko 1-2 mm.... sto sam uspesno zalepio mesavinom super lepka i gume. Sreca pa je naprslina bila vrlo mala tako da je ova smesa mogla da istrpi opterecenje.

Najzad, u svoj reduktor sam vratio nazad sve zupcanike (lamelaste zupcanike sa pishinog reduktora, naravno), hidraulicni blok sa klipom, osovinice, visko spojku.... Kada je sve bilo sklopljeno, stavio sam reduktor pored auta, prikopcao senzor temperature (mora da se prikljuci senzor, jer ako nije prikljucen, 4x4 komp detektuje gresku i posle par sekundi zatvra dovod ulja pod pritiskom) i crevo visokog pritiska i ukljucio motor.

Pustio sam tako motor da radi jedno 20 minuta na leru i na moje odusevlejnje, nigde nista nije pustilo ulje. Probao sam rukom da okrenem osovinu i obrtaji su se preneli lepo na izlaz za kardan (dakle sve unutar prenosi kineticku energiju kako treba). Pokusao sam jednom rukom da drzim pritisnut izlaz za kardan, a drugom rukom da okrecem osovinu... .cak sam i tasta zvao da mi pomogne, da on okrece a ja da drzim.... medjutim nisam uspeo da ga nateram da prokliza - znaci DOBRO JE :D :D :D

Iskljucio sam motor i probao ponovo da okrecem, medjutim prenosa nije bilo... zapravo bilo je malo, ali sam uspeo da ga blokiram jednim prstom... znaci opet - DOBRO JE !

E sad... ostaje samo u Sredu da vratim reduktor na auto i da ga nalijem uljem (nemam originalno ulje za reduktor, narucio sam ga, ali dok ne stigne, posao ce odraditi i menjacko 75w-85).

Naravno, tek u Sredu cu znati da li je sve kako treba.. jer jedna stvar je kad osvinu vrtim ja rukom (pola konjske snage :D ), a druga stvar je kad osovinu zavrti :let: sa svojih 204 konja.... i jos sa sve kardanom, diferencijalom, zadnjim tockovima.....

Nadamo se najboljem....

...to be continued, stay tuned :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 10 Jan 2011 12:55 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
Valjda ce sve biti ok :) Mada realno koji ce 4x4 :P

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 12 Jan 2011 23:14 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
OMG IT'S ALIVE !! :love: :love:

Danas montiran reduktor nazad na auto (usput promenjeno ulje u motoru, menjacu, zamenjeni filteri i sl.) i SVE RADI KAO SAT!!!!
Iskreno, nisam imao m**a da se lansiram iz blokade... jbg, tek je sve montirano, neka ga nek se "slegne" malo :)


Nista ne pisti, ne zuji, ne lupka.... ne pali se nijedna lampica... nigde ne pusta ulje... weeeeeeeeeeeeeeeee :)
Sad jos samo da zapalim indijansku vatru i da prizivam sneg za drift :D :D :D


PS: E sad se bacam na sistem za hladjenje :D

PPS: Alo administratori, ocu da udjem u OTS reduktor team i da mi nick pishe svetlo braon bojom... slicno boji reduktorskog ulja :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 12 Jan 2011 23:24 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Mali dodatak.

Nemojte nikada ovako proveravati hidraulicni blok - svaki put ce da procuri, jer nema sta da ga drzi stisnutog
Slika

Evo i sta se desava kada akumulator pritiska oslabi, pa ne pritiska dovoljno lamelaste zupcanike kvacila (pocinju da se ljuste, da proklizavaju i da stvaraju veliko trenje i temperaturu).
levo: moj stari zupcanik
desno: zupcanik iz pishinog reduktora - kao nov.
Slika


Evo i par slika srafova i podloski za kardan... ovo je na pishin zahtev:
Slika
Slika

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 12 Jan 2011 23:26 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Web, sta ti mislis da se tek tako ulazi u team, odvrnes i zavrnes par srafova i eto mene :ludilo:


U svakom slucaju po tvom pitanju sam bio malo skeptik, jer sve reduktore si potrosio na forumu :P vise ih nema.

Ali za ovo ti skidam kapu :postovanje: moras priznati da si na ovom forumu imao prave smernice da bi sve to odradio kako treba :ok:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Reparacija reduktora 4x4 pogona Calibra/Vectra
PostPoslato: 12 Jan 2011 23:32 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Fala Gorane, fala :)

I jos jedan dodatak:

Ako servo tecnost bas mora da vam iscuri (kao na slici gore), gledajte da to bas ne bude na beton jer jede beton kao kiselina :)

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 48 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs