Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Jun 2024 05:02

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 00:51 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
sto se tice kocionog cilindra i regulacionih ventila za zadnje kocnice, kod mene na ventilima pise 3/40 !Postoji li razlika u brojevima od auta do auta i koja cifra treba da pise na ventilima pa da sa njima dobijem vecu propusnost za zadnje kocnice?
P.S moze li ili objasnjenje ili uput gde da saznam na kom principu rade ti ventili (detaljan princip rada)? :ok:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 10:13 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
valjda u njemu ima kuglica i feder koji radi na principu odedjenog pritiska u sistemu.
kada kocioni sistem ostvari odredjeni pritisak,kuglica zatvori protok ulja

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 18:51 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Pogledao sam na asconi 1.6, kod njega pishe 3/45.Predpostavljam da je onda, sto veci broj, to veci protok!Ima li igde objasnjenje sta znaci taj broj ili cu samo putem probe saznati sa kojom oznakom ce biti najbolje a da nije prejako.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 19:00 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
vidjao sam ja (koliko se secam) i 3/35,ukovano sitnim brojkama

pa bojim se da ces neko morati sam da ih testiras :shit:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 19:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nije problem testiranja, imam zivce za to,,...problem je gde da nadjem tolike ventile za testiranje a da me ne udara debelo po djepu!
Ako se nadje neki donor ventila, rado cu da detaljno iznesem utiske i rezultate testiranja (a i da platim one koje zadrzim)! :ok:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 21:14 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Bane66 jos malo o regulatoru kocenja jer vidim da nisi shvatio iz predhodnog posta :wink:

Salim se malo jer nisam hteo nista da napisem dok nisam nasao kocioni cilinder jer sa slikom je ipak bolje i preglednije.

Ti ventili imaju sekundarni sistem otuda i ventili od 3/30, 3/35, 3/40, 3/45 jer se u tom ventilu nalazi klip,gumica i opruga klipa u tim precnicima.


Slika Slika Slika

Znaci Bane slika gde je cilinder kocenja je kao kod tvoje corse i ventil tj, regulator kocenja ima oznaku 3/30.

Sledeca slika je regulator sile kocenja rastavljen gde se vidi telo koje se demontira, klip i opruga klipa.
oznake se razlikuju u precniku klipa i gumici.

Zadnja slika pokazuje lenk radijus oko zamisljene ose ako je tacka ose sa spoljne strane sl2.

Slika 1 Prilikom kocenja ako otkaze jedan sistem kocenja (misli se na stranu) posto je to sistem unakrsnog kocenja prednji levi i zadnji desni i obratno.

Slika 1 pokazuje da tocak prilikom kocenja bezi spolja tj, ulevo.

Slika 2 pokazuje da osa tocka izlazi unutra tako da prilikom kocenja tocak ulazi unutar karaserije.


Prilikom naglog kocenja dolazi do sekundarnog popustanja ventila na zadnjim kocnicama i nema apsolutnog blokiranja.

Taj ventil sa sekundarnim sistemom kocenja na zadnjim tockovima ima za rezultat, manje trosenje guma, kraci zaustavni put vozila, nema zanosenja vozila prilikom naglog kocenja i gume se ravnomerno trose to je sve u vezi ovog regulatora kocenja i nema vise nikakve matematike.

Ko je vozio corse, kadete, vectre,a astre, f susretao se na tehnickom pregledu da mu zadnje kocnice ne koce i ako je sve u redu, jer prednji tockovi tj, kocnice blokiraju, a zadnje rade sekundarno tj, popustaju dok rucna kocnica blokira.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 21:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Prava informacija! :ok:
Koliko sam svatio, blokiranje zadnjih kocnica putem kocenja pedalom je skoro nemoguce?
Jos mi je onda ostalo samo pitanje, kako resiti silu zadnjeg kocenja a da se ne menjaju ili dobosi ili stavljaju diskovi,tj, da li je uopste moguce to resiti sa postojecim fabrickim sistemom kocenja na ovom autu? Zasto insistiram na pronalasku resenja : definitivno cu imati problema ako odem na vanredni, jer je po njihovom slab odziv na pedalu kocenja!
P.S da li taj klip iz ventila ima kanal kroz sredinu ili je od punog materijala?

Izvinjavam se sto malo smaram sa ovolikim pitanjima,...ali volim da proniknem u srz svega,ili ti,..covek se uci dok je ziv! :dedica:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Poslednji put menjao Bane66 dana 09 Dec 2009 21:44, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 09 Dec 2009 21:43 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Bane66 je napisao:
Prava informacija! :ok:
Jos mi je onda ostalo samo pitanje, kako resiti silu zadnjeg kocenja a da se ne menjaju ili dobosi ili stavljaju diskovi,tj, da li je uopste moguce to resiti sa postojecim fabrickim sistemom kocenja na ovom autu? Zasto insistiram na pronalasku resenja : definitivno cu imati problema ako odem na vanredni, jer je po njihovom slab odziv na pedalu kocenja!
P.S da li taj klip iz ventila ima kanal kroz sredinu ili je od punog materijala?


Ovo za kocnicu mozes da resis, a to cu ti objasniti na skupu, jer ovde pisemo samo kako treba po pravilima, a klip je supalj ima jedno 2 do 2,5mm prolaz.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 23 Dec 2009 13:05 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Sep 2009 09:13
Postovi: 90
Lokacija: NIŠ - Palilula
Ime: Sasa
Opel: Ascona C- 1.6 S
I ja na Asconi imam isti problem. Pre par dana na tehnickom zadnje kocnice su imale mnogo slab odziv iako su paknovi stari 3-4 meseca, a i prednji desni mi je malo slabiji iako su plocice na oba tocka promenjene istovremeno. Da li ti regulatori ventila stvarno mogu da uticu na to i da li se moze nekako utvrditi da li je neki regulator ispravan ili ne. Takodje me interesuje na osnovu licnog iskustva vozaca ascone koja je po njima optimalna oznaka kod regulatora ventila.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 23 Dec 2009 21:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
evo ovi su bas skidani sa askone

Slika

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 30 Dec 2009 00:19 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Dec 2009 23:20
Postovi: 94
Lokacija: B.Luka
Ime: dragan
Opel: EX- kadett e-cc 1.6D
kod mene slican problem na kadetu,na jedan od ventila pocelo ja da curi ulje vjerovatno je najbolje resenje zamena tog ventila


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 30 Dec 2009 01:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
1) Definitivno je sistem sa regulatorima odlicna stvar!Na mokrom a cak i na snegu nedolazi do blokade zadnjih tockova (testirano sad po snegu),i time nedolazi do bezanja zadnjeg dela vozila! :ok:

2) Definitivno ce mo imati problema na tehnickim pregledima (narocito vanrednim) :banghead:

Ko zna, mozda i promene propise na tehnickom pa uzmu u obzir princip rada opelovih regulatora!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 01 Jan 2010 22:16 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Dec 2009 23:20
Postovi: 94
Lokacija: B.Luka
Ime: dragan
Opel: EX- kadett e-cc 1.6D
dali je curenje ulja iz tog ventila i mekana kocnica znak da je ventil pokvaren ili moze biti do neceg drugog


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 05 Maj 2010 13:13 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
danas sam vozio askonu na stelovanje farova i da mi provere kocnice. napred i rucna su odlicni a nazad na pedalu slabije.

e sad,znam sta je uzrocnik tome: cuveni regulatori pritiska na glavnom cilindru ili zadnji cilindri u dobosima. trece - nema

ako su ovi mali cilindri,to cu resiti cas posla. nego ako su regulatori,koliko vidim sa goranove slike oni se rasturaju.
dali mogu da se razrade ovi koji vec imam ili mora da se manjaju i da se traze ispravni?

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 05 Maj 2010 14:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
A ko kaze Bozo da su tvoji neispravni! Nisam se zezao sa prepravkom tih ventila, ali po uputima merodavne osobe, treba da razbusis centralnu rupu od one "osovine" i dobices vecu silu kocenja. Pogledaj slike iz postova, pa ces svatiti o kojoj "osovini" je rec, a sastavni je deo regulacionog ventila.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 05 Maj 2010 14:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
znam ja to sve bane.
ali ja dok to ne rasturim i ne ustanovim da su ispravni mozemo samo da nagadjamo dali rade ili ne...
rasturao nisam,ali za sada sam samo namestao zadnje cilindre mada ni oni nisu zlatni. dok ne stavim nove nista nije sigurno ni za njih
na mojoj prethodnoj askoni ovo mi nije pravilo problem. ili ih je neko vec razbusio

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 05 Maj 2010 14:33 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3982
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Bozo sve je to ispravno samo malo iskoci asconu pod rucnom i noznom, (drzi malo duze noznu kocnicu pre nego sto odes na tehnicki).

A kocnicu isprobaj tako sto se zaletis i videces tacno da li koce zadnje kocnice na noznu ili ne koce.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 18:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
danas sam se malo "bavio" ovom misterijom zvanom regulatori pritiska

Slika Slika Slika

na zalost jos uvek bez znacajnog napredka... :(

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 19:29 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nemam nijedan u steku da mogu da ga rasturim i otkrijem princip rada! Daj Bozo baci mozak u petu brzinu i provali sta kako radi unutar tog ventila. Podeli zapazanja, pa mozda zajednicki resimo kako ih pojacati.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 21:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
princip rada je taj da je ovaj ventil supalj i da otprilike na njegovoj stedini,unutra,ima jedno usko grlo otprilike do 1.5mm

e to je njegov princip rada :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
al ga objasni :ludilo:

idi bre Bozo, tako bi rekao svaki ko je video da ima rupu u sredini! Cemu taj feder sluzi, sta gura i na koju stranu? To mene interesuje :ok:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
taj feder nicemi ne sluzi. koliko ja kapiram drzi ventil na mestu :lokomotiva:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Caka i jeste u tom federu Bozo, samo u kojim slucajevima on deluje i sta tom prilikom uradi!
Moram da nabavim jedan primerak i da ga razbucam.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
na kom mestu se nalazi taj ventil jel to reuglator kocenja zadnjih tockova

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Regulatori - ventili na glavnom kocionom
PostPoslato: 22 Jul 2010 22:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ja gledao,i sto ti kazes i saltao sam brzine u mozgu ali sam dosao do zakljucka da taj feder samo drzi ventil na mestu.

ventil ima na obe strane gumice i on dihtuje u kucistu.to je i njihova svrha,da ulje zamo prodje na predvidjenom mestu,jedino na sredisnja rupici.

inace jada bi se javilo neko vece propustanje ulja u nekom trenutku,delimicno ili potpuno,verujem da bi bilo isto kocenje u procentima na osovinama i tu se javlja problem zanosenja vozila...



kvcali je napisao:
na kom mestu se nalazi taj ventil jel to reuglator kocenja zadnjih tockova


stoji na glavnom kocionom cilindru ili nazad ispred gumenih creva

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs