Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=7361 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | lider07 [ 14 Okt 2009 17:25 ] |
Tema posta: | Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Ascona mi je bila na komplet varenje. Sada posle svega primecujem da mi i na malim neravninama bezi zadnji deo. Pre toga to nije bilo. Sta moze da bude. Inace obe zadnje grede su varene jer su propale. Posto sam ja namestao opruge da li je moguce da sam ih lose namestio. Ne mislim na polozaj gore - dole , tu sam sigurno pogodio, nego da li postoji neki polozaj levo-desno. Amortizeri su sigurno dobri. |
Autoru: | bozza [ 14 Okt 2009 17:29 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
malo blize pojasni kako ti to bezi zadnj deo... kad su grede bile propale,jer su se jos drzale za sasiju ili su se odvojile od nje? nema kod opruga levi-desno,one upadaju na svoje mesto i to je to |
Autoru: | djmuce [ 14 Okt 2009 17:30 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
pogledaj naravno opruge kako su sjele,ali najvjerojatnije da su ti otisli seleni na zadnjem mostu obavezno pogledaj i njih |
Autoru: | bozza [ 14 Okt 2009 17:31 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
sutiraj nogom u zadnji tocak i gledaj kako se ponasa. ako vibrira prilikom sutiranja onda su selen blokovi. |
Autoru: | vlada13 [ 14 Okt 2009 17:33 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Ili da ti nije oštećen amortizer kad ti je majstor radio auto. Vozio sam se kod jednog stručnjaka u autu koji je zamenio bio samo jedan zadnji amortizer, veći horor od vožnje u životu nisam imao. Oću reći da ako ti nisu amortizeri u istom stanju da hoće nazad čudno da se ponaša. |
Autoru: | bozza [ 14 Okt 2009 17:34 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
bozza je napisao: malo blize pojasni kako ti to bezi zadnj deo... zato sam ja ovo napisao... ![]() |
Autoru: | lider07 [ 14 Okt 2009 20:04 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Imam osecaj da kad naidjem na neke neravnine kao da mi zadnji deo bezi u levo. Kao da proklizi za nekoliko santimetra. Na desnu stranu to nisam primetio. Kada naletim na neku rupu , a namerno sam prelazio i sa leve i sa desne strane to se ne oseca. Sasvim normalno amorizuje. A isto mi se desava i kada skrecem u desno malo brze. To se najvise oseti na semaforima gde je asvalt nazubljen. Inace Bozzo desna greda je cela zamenjena, nije se isplatilo da se krpi,( stavljena je od astre i uklopljena kao original ) a kod leve gde me i najvise zeza je otisao samo drzac opruge koji je napravljen. Auto imam od 1996. i nikad nisu menjani selen blokovi a amortizeri su relativno novi. Zamenjena su sva 4 pre nekoliko godina i kada ga zaljuljam stopuje u mesto. |
Autoru: | bozza [ 14 Okt 2009 20:42 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
koliko ja kapiram,tebi seta nazad trap,cim te na raskrsnici izbacuje majstor kada ti je radio grede morao je zadnji most da skine/otkaci. da se provere selen blokovi i da se proveri na koji ugao je stegnut zadnji most prilokom vracanja. kada ti auto stoji na ravno,jer ti je podignut rep nalo vise? zasto je greda stavljana od astre? sta je falilo da si opet nasao askoninu gredu? |
Autoru: | lider07 [ 14 Okt 2009 20:59 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Idemo redom, objasni mi sta je to most, to mi je nejasno. Zadnji deo mi deluje kao da je podignut, moram da vidim sutra koliko. Stavicu ga pod libelu. Sto se grede tice zamenjen je samo deo na koji ide opruga znaci nekih pola metra grede i to je ukomponovano kao da je original. Gredu od Ascone nisam mogao da nadjem a isao sam kod Dace u Durlan , na Mramorsko brdo, u Merosinu , u Drenovac i pored Impeksa u Bjegovic. Zato sam morao da prepravljam od Astre. Samo jos jedno pitanje, primecujem kod voznje da ceo auto nije nesto bas stabilan iako je sav izvaren i utegnut, kao da se pomalo ljulja. Da li je mogucem da su problem selen blokovi i balans stangle posto na to najvise sumnjam. Na osnovu mnogih postova ovde to sam mogao da zakljucim. Hvala unapred |
Autoru: | bozza [ 14 Okt 2009 21:35 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
ne mogu da verujem da ni daca ni maldjan ni dragoslav nisu imali zadnje grede? zadnji most je u stvari zadnja kruta osovina. mora kompletan zadnji trap da se prekontrolise,a sa njim i prednji. cim se sasija pomera u odnosu na osovine,prvo gledaj elasticne veze sa sasijom t.j. selen blokove |
Autoru: | lider07 [ 15 Okt 2009 17:41 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Na zadnjem trapu je sve sto je vidljivo OK tako da i ja sumnjam na selen blokove. Jer kada stavim nogu na tocak i pocnem da ga guram zadnji deo mi se pomera da ne preteram ali 5-6 cm levo desno. Da li mogu tako da proverim i prednje selen blokove ? |
Autoru: | vlada13 [ 15 Okt 2009 18:04 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Slene blokove ćeš najbolje proveriti kad legneš ispod auta sa pajserom i gurneš pajser blizu selen bloka i počneš da natežeš. Ako žvaće menjaj selen blokove. S obzirom da je star auto 00% da ti oni prave probleme. Ako beži 5-6cm pod hitno to rešavaj, nije za zezanje. |
Autoru: | bozza [ 15 Okt 2009 18:16 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
ako ti se sasija tako pomera onda su selen blokovi kaput sigurno ja ih proveravam na sledeci nacin: nogom udaram uzastopno u gumu i ako tocak vibrira onda su selen blokovi. a da su dobri,kada udaras nogom u tocak,on prilikom udaranja ostaje na mestu,cvrst... ili na kanal,paserom,kao sto ti je vlada napisao |
Autoru: | lider07 [ 15 Okt 2009 18:31 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Posto znam da za zamenu selen blokova treba presa, postoji li i neki drugi " kucni " nacin da se to zameni bez prese. Npr. stegom ili necim slicnim. |
Autoru: | pistre [ 15 Okt 2009 18:36 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
obavezno kod trapdzije jer je velika muka menjati ih, a i moze da ti proveri ceo trap jer je mozda jos nesto lose |
Autoru: | Toni [ 15 Okt 2009 18:43 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Izlupas stare i dobro ocistis mesta gde treba da nalegnu novi,najbolje bi bilo da napravis radapciger neki,uzmes nesto kao giadora samo da se poklapa sa precnikom na silen bloku i jos jedan celicni deo bilo kakav samo da ima rupu na sebi i stavis sa druge strane na traverznu i provuces dugacak sraf kroz prednji deo i pozadi i stezes,kako stezes sraf on ce da ulazi u rupu.Nisam bas najbolje objasnio al valja shvatas na sta sam mislio ![]() |
Autoru: | lider07 [ 15 Okt 2009 19:02 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Shvatio sam Toni , pokusacu to. |
Autoru: | bozza [ 15 Okt 2009 19:15 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
naj iskrenije ja nista nisam shvatio oko vadjenja,samo "izlupas stare" ono samo toliko,treba da ih izlupas napolje ![]() zemljace,imaces sa tim mnogo muka,narocito ako most ne skines sa auta. menjao sam ja to i na kadetu i na askoni i evo i skoro na vektri sreca pa nemci napravise plasticne caure za vektru pa ne korodiraju,i lako ispadose napolje. inace kada sam skidao kod kadeta mecku sam rodio ![]() a kod askone sam nosio na presu,nisam hteo da se majem |
Autoru: | Toni [ 16 Okt 2009 01:26 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Ja sam menjao na nekoliko vrsta automobila i ni sa jednog ne skidamo most jer bi to bilo mnogo para a i vremena... Objasnjenje pokusaj 2 : Nek je precnik silan bloka 20cm,on ima rupu na centru kroz koju dodje sraf koji ga drzi za sasiju.E sad posto je njegov precnik 20cm treba naci neki krug od celika ili gvozdja kome je precnik isto ili priblizno 20 da bi mogao da legne na ivicu silan bloka i to se stavi na rupu na traverzni(gde treba da se ubaci silan blok),naravno malo se prvo silan blok nakuca cekicem.A sa druge strane traverzne se stavi isto neki isecak celika koji ima precnik jednak precniku rupe na traverzni,i provuce se neki duzi sraf kroz prvi taj celicni krug pa kroz silan blok pa kroz drugi celicni krug i kad prodje kroz taj drugi krug stavi se matica,kako se matica steze silan blok ulazi u svoje leziste,naravno treba pomalo i udaradi u celo silan bloka.Znam da je zajebano da se skonta a i ne znam bas najbolje da objasnim al kad bi videli sistem odma bi provalili.Sacu probam da nacrtam da bude malo jasnije: ![]() ![]() Ja bolje ne mogu da objasnim ![]() ![]() |
Autoru: | bozza [ 16 Okt 2009 02:00 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
ma ovo je odlicno trik resenje za ubacivanje selen bloka u rukavac. mene interesuje kako korodirani i zapekli selen blok izvaditi napolje? |
Autoru: | Toni [ 16 Okt 2009 02:15 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Izbijemo prvo gumeni deo silen bloka i onda ostane kosuljica pa lupamo sekacem po spoju gde celo naleze na traverznu da se odlepi pa onda uskim ostrim sekacem po duzini izmedju kosuljice i rukavca... |
Autoru: | lider07 [ 17 Okt 2009 18:00 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
Ljudi, resio sam pola problema. Selen blokovi jesu losi ali su i podnosljivi. Najveci problem mi je pravilo to sto kada sam montirao oprugu i amortizer napravio sam veliki propust. Prvi je da je gornji deo opruge lose legao na zastitnu gumu, tj pola je bio na gumu a pola na lim, a drugi je da sam zaboravio da zategnem donji sraf amortizera. Samo sam ga zasrafio rucno ali ga nisam zategao. Sada je sasvim druga prica. Nije bas najsjajnije ali je podnosljivo. Ipak mi predstoji zamena selen blokova. |
Autoru: | pistre [ 17 Okt 2009 18:32 ] |
Tema posta: | Re: Ascona C - na neravninama bezi zadnji deo |
dobro si ti ostao ziv ![]() |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |