Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
krace opruge za askonu https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=23831 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | bozza [ 21 Feb 2013 18:59 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
ne pasuju ni od vektre a ni od astre f. |
Autoru: | Bane66 [ 21 Feb 2013 19:20 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
Mladjo,...ovo je univerzalno i za sve modele vozila! ![]() ![]() |
Autoru: | mladja [ 21 Feb 2013 19:24 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
ako odsecem jedan krug kolko cm ce da padne |
Autoru: | mladja [ 21 Feb 2013 19:28 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
a sto su bre ljudi skoro sve askone tolko visoke kod mene izmedju tocka i ruba ima sigurno 10 cm i to su mi gume 185/65/14 |
Autoru: | Daka [ 21 Feb 2013 19:35 ] |
Tema posta: | ĐĐ´Đł: krace opruge za askonu |
I kod mene je askona na fabrickom vesanju podignuta uzasno.... secenje opruga zaboravi jer nisu krajevi istog oblika kao sredina opruge pa ispada iz lezista kad se namontira... Resenje je da se nabave original nize opruge ili da se postojece sabiju kod ljudi koji se time bave..... |
Autoru: | Markius [ 21 Feb 2013 19:39 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
i ja sam na kraju odlucio da ih sabijam drugog resenja za mene nema.. ![]() |
Autoru: | mladja [ 21 Feb 2013 19:44 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
vidite sliku sa pocetka stranice kolko je visoka ako znate nekog ko radi sabijanje posaljite mi broj telefona |
Autoru: | Bane66 [ 21 Feb 2013 19:58 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
Sabijanje radi covek koji se nalazi na bulevaru, vislje cvetka. Tacnije, kad se prodje cvetko, prvi semafor na kom se nalazi MIS,..preko puta je taj sto radi opruge. Sabijanje obicno rade sa grejanjem,..a to nece da valja. Ima li neko slike prednjih i zadnjih opruga ascone? Zanima me kako izgledaju. |
Autoru: | YUgisa [ 21 Feb 2013 21:17 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
Sve je to super, sabijati ovo ono ako vase vozilo nema amortizere ![]() |
Autoru: | Markius [ 21 Feb 2013 21:20 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
i ne kapiram ovo zadnje sto si napisao..jel treba amortizeri da budu losi da bi spustao opruge a ako su dobri treba da ih proverim dal mogu onda da izdrze, ko? opruge ili amortizeri? |
Autoru: | mladja [ 21 Feb 2013 21:36 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
mislim da hoce da kaze da za krace opruge treba da se stave i drugi sportski amortizeri |
Autoru: | mladja [ 21 Feb 2013 21:42 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
ajd branko brate kad prolazis tuda molim te svrati pa uzmi od coveka broj fona posto sam ja daleko od bg-a ako odlucim da ih sabijam da se dogovorim s njim pa da mu ih posaljem |
Autoru: | YUgisa [ 21 Feb 2013 22:05 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
Postoji nesto sto se zove tvrdoca opruge koja govori pod kojim opterecenjem ce se koliko sabijati. Postoji nesto sto se zove hod amortizera a to je koliko moze da se sabije i izvuce. Fabricki je hod na sabijanje amortizera jednak koliko moze opruga da se sabije. Tj, recimo da vas amortizer ima 100mm hoda na sabijanje i opruga dozvoljava toliko sabijanje. Ako sabijete oprugu, hod amortizera ce da se smanji. Recimo, spustate auto za 30mm, onda amortizer nece imati 100mm hoda, nego 70mm hoda... I sta je sad problem, pa pod opterecenjem se sabije skroz amortizer i fali mu 30mm jos i onda auto skakuce po neravninama, gubi tocak kontakt sa podlogom, neudoban je i kad razvali odbojne gume amortizera onda propisa amortizer... Zato se stavljaju tvrdje opruge pri spustanju, one umesto 100mm dozvoljavaju samo 70mm da se sabije i onda moze da se spusti 30mm. Tematika je prilicno komplikovana i zahteva nekoliko A4 listova da se napise, nije samo sabijem i eto nizi auto, super izgleda i jos bolje ide... |
Autoru: | mladja [ 21 Feb 2013 22:27 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
ma znam za to u sustini nebi ja auto nabijao u zemlju vec da ga malo spustim drugo nisam od onih agresivnih vozaca ono uletanje i izletanje iz krivina a i sacuvao bi moje stare opruge pa ako one modifikovane ne odgovaraju vratim stare ![]() |
Autoru: | Markius [ 21 Feb 2013 22:28 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
znam to skidao sam i menjao svoje amortizere i znam kako to sve izgleda i radi, samo sam mislio da to mi nije briga da moze sa fabrickim da izdrze do -30mm da nece za to biti problem. |
Autoru: | akizodijak [ 21 Feb 2013 22:42 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
ja sam na mojoj u ue sabio za 30 mm, mnogo lepse izgleda , neudobnija je 7 puta, mnogo je bolja u krivini, ali i ja trazim neke fabricki nize jer lik koji mi je to radio samo prisao autu uzeo da greje jedan deo opruge ona popustila pod tezinom auta i jedan krak se naslonio na drugi, i sad se cak i cuje neko tiho brujanje kao da odzvanjaju valjda su kraci naslonjeni pa od vibracije zvone jedan od drugi |
Autoru: | YUgisa [ 21 Feb 2013 23:31 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
http://youtu.be/nJH1i5F7-24 Ako nije problem neko od administratora da postavi u odgovarajucem formatu link, ja sam probao sve meni poznate kombinacije koje koristim na forumima ali ni sa jednim nisam uspeo da namestim da otvori u prozoru klip... ![]() Stavite tako vezicu i vozajte par 10km u uslovima kako obicno vozite. I onda pogledajte, ako se vezica nabila skroz do vrha klipa/osovine amortizera onda ako sabijete opruge, nece dobro funkcionisati... Ako ostane lupam 20mm od vrha, onda mozete 20mm da spustite auto... ![]() |
Autoru: | bozza [ 22 Feb 2013 00:18 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
![]() |
Autoru: | mladja [ 22 Feb 2013 00:35 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
dobro ti je ovo sa vezicom bas cu da probam |
Autoru: | limanac91 [ 22 Feb 2013 14:35 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
I ja se slazem da ne bi trebalo da se mangupise bilo ko bez par narandzastih novcanica eura... Govorim iz licnog iskustva jer je moj kadett kada sam ga kupio radjen za to da ima sto manji otpor vazduha napred, da bude patos, ali i da mogu felne sa ET manjim od 35 i napred i nazad... Ne mogu se mesati i babe i zabe, a to mnogi ne razumeju, a onda jos kako to obicno hoce da kazu: ,,Ne moze se bez qrca u svadbu'' (ONI SPUSTE AUTO UZ TROSKOVE OD 1500DIN I TO JE EXTRA). Na kadeta sam prvih par meseci pazio kao na dvomesecnu bebu... Preko lezecih kao puz, grad sam u to vreme znao napamet, tj. gde je koja rupa i slicno, tako da su mnogo smanjene posledice niskog automobila. Bez obzira na sve, na opreznost, na solidnu utegnutost automobila na trapu, crvene opruge su uzele danak, te mi razvalile ceo trap nakon par meseci. Ceo trap je uradjen iz pocetka, stavljene fabricke opruge i doduse polovni ali dobri amortizeri, kao i sve ostalo sto je stavljeno novo, regliran i td. i auto je postao mnogo udobniji, mogu se popeti na ivicnjak i malo lagodnije, sa manjim iritiranjima mojih zivaca preci preko rupe i slicno. Pritom da ne govorim to da su nam putevi katastrofa, pogotovo u ovom periodu, kad jos ni krpeza rupa nema, o tome da sve sto kupujemo od novih delova je teski fuseraj (da ne spominjem da je neretko kugla iz 89 presla do 200000 kvalitetnija od nove i slicno). Nazad su stavljene opruge ni manje ni vise nego od BMW, i auto je strahovito visok, a to je jos vise dolazilo do izrazaja sa prednjim crvenim oprugama. To se manifestuje izuzetnom nestabilnosti u krivinama (premda kadett sam po sebi ima laku guzicu)... Nemojte se zavaravati, nije Srbija za taj sport, ni putevi ni novcani uslovi, pa sad da kazemo da se menja i radi trap na godinu dana... Sto je puno, puno je... Da auto moj primera radi nije za svaki dan, nego samo za ponekad, onda bih ga ja licno grunuo u patos, ali samo ako je sve perfektno pravo i ispravno, i pre svega pravo sto je najvaznije, a ne da viljuske stoje , tj. polozaj viljuske prevaze na drugu stranu od koje bi trebalo, da tockovi stoje zbog toga u minus, pa to jede novu niskoprofilnu gumu koja je placena 7, 8 hiljada komad i tako je to jedan zacarani krug. Tako da nemojte se zavaravati, sve ima svoje zasto, a i ne zivimo mi u nemackoj, pa da ga mozes spustiti tako da ti je karter na par mm od zemlje... |
Autoru: | mladja [ 22 Feb 2013 21:47 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
ih bre ljudi ja ocu samo malo da je spustim oko 3 cm a ne da pravim neki sportak od askone pa cisto da izgleda kao fabricki auto |
Autoru: | YUgisa [ 22 Feb 2013 21:50 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
Nije to branik pa stavis nastavak i bude 3cm duzi... Stvar oslanjanja je u milimetrima a ne u cm... Mozda tebi 3 cm je nista ali za oslanjanje moze biti i 50% hoda amortizera... |
Autoru: | mladja [ 22 Feb 2013 21:57 ] |
Tema posta: | Re: krace opruge za askonu |
a kako bi bilo da stavim 15 sa visim gumama dali bi se smanjila razlika izmedju gume i ruba |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |