Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=140&t=16363
Stranica 2 od 2

Autoru:  limanac91 [ 14 Sep 2011 15:44 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

A kojje velicine je bila felna na kadettu tada?

Autoru:  kvcali [ 14 Sep 2011 15:45 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

min.15"

Autoru:  shone190 [ 14 Sep 2011 16:49 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

15", imas komplet temu o C20LET GSI-ju i ima sve lepo i uslikano i objasnjeno :)

Autoru:  Puzo81 [ 14 Sep 2011 17:18 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

limanac91 je napisao:
Hvala enco, praticu ovu licitaciju


Ovo ti je kupi odm'a :)

Autoru:  limanac91 [ 04 Okt 2011 22:40 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Evo drugar prodaje BREMBO diskove daleko ispod cene, pa koga interesuje...

Autoru:  Puzo81 [ 04 Okt 2011 22:42 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Ok je cena samo jos upariti plocice,ATE pre svega idu

Autoru:  dzony [ 04 Okt 2011 22:53 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Cijena?

Autoru:  limanac91 [ 16 Okt 2011 16:34 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Ja sam sebi uzeo dva para BREMBO diskova (ne znam ni ja zasto, al nek stoje po te pare) i uzeo sam zadnju trziju sa diskovima od astre GSI...
Dzony... viewtopic.php?f=25&t=16457 Sto je dzabe, dzabe je... Diskovi su 256mm

Autoru:  laki_81 [ 26 Okt 2011 21:32 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

sa klestima za 288 neces imati bas dobar filing na pedali jer ce da propada malo vise posto su cilindri u klestima veci. kocice kao blesave ali nije to to,premeke su. valjalo bi zameniti i glavni kocioni pa da sve bude po P.S-u.

ako uparis dobro plocice i diskove ,i naravno dobre gume, od 256ti stvarno nista vise netreba. obavezno zameni creva i cevi,to stvarno ne kosta puno a ume da zaboli....
Meni su Bosch i plocice i diskovi i veruj mi koce da oci ispadaju. cesto jurcam po brdu i nakon nekih 70-ak Km konstantnog krvnickog gazenja i dalje koce bez greske. prethodni diskovi i plocice(neki talijanski brend bez veze) su nakon par Km postajale neupotrebljive.
i nemoj da poredis juga i kadeta. bez obzira na onu kilazu sto stoji u saobracajnoj,kadza sa opremom je dosta tezi od jugica pa se teze i zaustavlja.

Autoru:  limanac91 [ 31 Avg 2012 23:05 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

A creva? Kako bih to kupio? Nemam iskustva sa time, a treba sada i torziju sa diskovima da stavljam pa bih odradio kompletnu reparaciju kocnica

Autoru:  Gligoric [ 01 Sep 2012 12:18 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Imao sam kadetta gsi c20xe sa takodje Ate power diskovima,koje je ENCO takodje naveo...Iskreno mislim da je to najbolje resenje,jer nema nikakvih prepravki,a auto ce ti kociti perfektno. Ako imas abs mozda te on sprecava da bolje kocis :)

Autoru:  sreto [ 01 Sep 2012 12:39 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

imas u pistreta moje celjusti od calibre za diskove 284 i 288 ponudi neku kintu i nabavi diskove i miran si...

Autoru:  YUgisa [ 04 Sep 2012 09:50 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Ja na Yugu sa ~70ks imam 257mm ventilirajuce diskove pa sam znao da ih pregrejem u jurcanju po gradu (istina 2-3 puta) :ludilo1: :ludilo2: Staza Kula, 10 krugova i cao :wink: a imao sam Ferodo i to neki njihov neki srednji kvalitet, nisu onaj SL i Premier sta li je sto svi kupuju...

I slazem se sa nekima sto su napisali, snaga nema veze sa kocnicama bas u toj meri, bas je svejedno da li kocite sa 150km/h i imate 1.6 sa 100ks ili 2.0 motor sa 300ks... Sve je pitanje vozaca i njegovog nacina voznje i shvatanja brze voznje i snage kocenja...

Inace sam sebi kupio Ferodo DS Performance plocice (pre su se prodavale pod oznakom DS2500) u inostranstvu, samo ~100e :lokomotiva: Nisam jos imao prilike da ih provozam da vidim kako se ponasaju pod velikim opterecenjima ali u ovim nekim "normalnim" okolnostima koce mnogo bolje nego prethodne...

Autoru:  shone190 [ 04 Sep 2012 10:43 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Cuj snaga nema veze sa kocnicama, vecu glupost dugo nisam cuo. Na istoj stazi ces sa jacim motorom pred svaku krivinu gde kocis doci vecom brzinom i samim tim ces vise grejati kocnice, a plus i to sto onda i same kocnice imaju manje vremena da se ohlade jer brze stizes do sledece krivine. Ne znam samo odakle ti ideja da to nije povezano?!?!?

Autoru:  YUgisa [ 04 Sep 2012 11:57 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Nije stvar u tome, nego je stvar kada ljudi kazu da ne znam za toliku i toliko snagu nije potrebno staviti vece kocnice jel takve kocnice imaju smisla samo na lupam duplo snaznijem autu... Cak i kad na slabijem autu stavite jace kocnice on ce biti brzi jer moze duze da ubrzava jer kasnije mora da koci pred tom krivinom ili ce mozda za nesto malo duzi period ipak i on uspeti da dovede te kocnice do kriticne temeprature tj performansi, u tom kontektu sam ja komentarisao da snaga nema veze sa kocnicama... Tj ono sto sam hteo da kazem kocnice nikad ne mogu da budu preterane tj prejake, mogu samo biti prevelike po dimenzijama pa da zahtevaju vece felne sto moze eventualno da dovede da se izadje van fabrickih dimenzija tockova tj da bude veci precnik sto moze negativno da utice na performanse vozila...

Autoru:  shone190 [ 04 Sep 2012 12:01 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Ako je neko razumeo ovo objasnjenje, zamolio bih za prevod :)

Autoru:  YUgisa [ 04 Sep 2012 12:12 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Hahahahahaha uzivaj ;)

Autoru:  pistre [ 04 Sep 2012 13:03 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

ahahahahaah vala bas, sta napisa bre :ludilo:

Autoru:  Mihajlo_J [ 04 Sep 2012 13:16 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Da se javim i ja da nisam skontao :)

Autoru:  shone190 [ 04 Sep 2012 13:57 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Zasto bi se promenom velicine felne gubilo na performansama?!?!?

Autoru:  shone190 [ 04 Sep 2012 14:27 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

A zasto ako precnik tocka ostaje isti?

Autoru:  pistre [ 04 Sep 2012 14:32 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

zato sto su 17-ice mnogo teze od 15-ica, naravno postoje i lakse, ali su one skuplje naravno, npr. ultraleggere 17'' su 7.2kg, dok je prosecna 15-ica 9-10 kg, a sto je teza felna sporije je ubrzanje, kao i zaustavljanje, dakle, gubitak performansi, negde i drastican, npr. 17-ice su oko 12-15 kg. komad, a to utice i na amortizere, pored ubrzanja i kocenja

Autoru:  YUgisa [ 04 Sep 2012 14:41 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Aleksandar-Shark je napisao:
ae ne *j*b decka, razume se lepo samo ako porcitas pzaljivo. Lepo je reko da velicina diskova treba da ide skladno sa snagom motora, odnosno ako imas obican auto i ubacis mu vece diskove on ce moci da pomeri tacku kocenja sto mu otvara veci put za gazenje :D ali ako se pretera sa podinjem precnika toliko da mora da se menja velicina felni gubi se na perfomansama automobila :)


barem sam ja ovako skontao :D heheh


Tako je ;)

Autoru:  shone190 [ 04 Sep 2012 14:48 ]
Tema posta:  Re: Kako poboljsati kocnice na GSI - ju?

Imao sam brdo felni na ovim sinim autima koje sam izmenjao i tezina izmedju felni se mnogo razlikovala, a to uglavnom nije bilo vezano za dimenzije felni vec za marku. Recimo neke Mangels 16" su bile gotovo 50% teze od 17" borbet, tako da i to pada vodu, osim ako nije u pitanju prelazak sa 13" na 17", ali to niti je realno niti ima potrebe za toliko vecom felnom zbog vecih kocnica.

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/