Pozdrav, Danijel ovde, Astra H 1.4 LPG.
Napisacu problem ovde, pa ako postoji slicna tema, slobodno me prebacite.
Pedal test izbacio 3 greske: 17016, 1410d, 13604. Proguglao malo i nasao sledece:
PO170- Sensor lean or rich exhaust B-015 PO141- Sensor heater high or low voltage, or open, bank 1 sensor 2, B-018 PO136- Sensor circut high or low voltage, bank 1 sensor 2
Koliko sam mogao da pronadjem, sve ukazuje na 02 sondu na katalizatoru. Da li je neko imao slican problem?
Ovo su sveze greske, a problem koji cu dole opisati mi vec duze vreme kida zivce, pa sam krenuo redom da resavam sta su razni savetovali, tako da je odradjeno sledece: -Zamenjena klapna gasa -Ociscene dizne u komori -Nove svecice -Zamenjena lamda sonda (ona na motoru) - Ubacena nova pumpa goriva. Meren pritisak goriva u sistemu dok auto radi, i kada prenoci, pre prvog paljenja, sve ok. - Pre par dana, nova bobina, radio 24h savrseno i sutra ponovo taj stari problem.
Naime, prvo paljenje je otezano. Kada je napolju hladno upali iz 2-3 puta. Kada je toplo, kao danas, upalio je iz 5-6 puta. E sad, kad konaceno resi da upali, motor radi kao na traktoru, muci se, gusi se, i obrtaji osciliaju oko 1k rpm, izmedju 800 i 1k, a onda pocnu da opadaju, dok se auto ne ugasi, sve vreme motor radi katastrofalno. Upalim ponovo i tako par minuta, dok se ne ugreje. U toku tih par minuta "zagrevanja", gas ne prima nikako. Znaci, papucica do kraja, auto ne reaguje. Ako vrlo nezno dajem gas, on prima, ali uz konstantno brundanje motora. Neretko se cuje "pucanj" ispod haube, (cylindar missfire) kad mu dam gas, dok brunda.
Kada se malo zagreje, radi mnogo mirnije, ali se po zvuku ipak primeti jos uvek nemiran rad. Kao da se blago gusi. Moze da se vozi na benzin, ali se oseti tromost i da je bez snage i da malo kasno reaguje na papucicu.
Sve vreme svetli check engine lampica (konstantno, ne treperi)
Da naponemen da nakon postizanja temp. i prebacivanja na plin, auto se preporodi. Radi bez mane, odziv na gas savrsen. Mnogo agiliniji u odnosu na benzin (iako treba biti obrnuto).
Sledece je provera i eventualna promena 02 sonde na katalizatoru, da vidimo da li ce resiti problem. *konacno nadjoj coveka koji zna sta radi* , i zamolicu ga da pogleda i ocisti MAF senzor.
AKo je neko imao slican problem, ili ima misljenje sta bi moglo biti, neka napise.
Unapred hvala!!
|