| Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
| C20NE cipovanje i spustanje glave https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=9910 |
Stranica 1 od 8 |
| Autoru: | Perkele [ 02 Maj 2010 20:00 ] |
| Tema posta: | C20NE cipovanje i spustanje glave |
E ovako, hteo bih da postavim par pitanja na ove 2 teme... U planu je malo pojacanje motora odmah da naglasim da ne mislim da cu dobiti 50 konja, ali eto kad bih izvukao 15-25 bio bih odusevljen jer ide leto i kad upalim klimu skroz se ulenji ionako lenj motor C20NE. Prvo pitanje u vezi cipa, ima na e-bay kompjutera koji kao daju 16 konja, to mi rece i Pistre neki dan da ima neki lik sto mapira kompjuter i da prema fabrickim podatcima dobija 16 konja, ja licno ne verujem ali me sad zanima hocu dobiti makar 10 konja sa tim poduhvatom i jos vaznije pitanje hoce tih 10-ak konja raditi i na plin venturi posto neko kaze da hoce a neko da nece vec da samo na benzinu to vazi? Drugo pitanje u vezi spustanja glave, sta mislite koliko je to preporucljivo i koliko snage bih mogao dobiti tim poduhvatom, i naravno ako moze neki savet sta treba tacno odraditi, znaci da li polirati izduv i usis ili ih cak i prosiriti? Hvala unapred na odgovorima!
|
|
| Autoru: | kvcali [ 02 Maj 2010 20:18 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Za glavu ne znam, a za mapiranje, je moguce nekih 10-15 ks, ali to za plin a pogotovo venturi sigurno ne vazi, jer brizgaljke ne rade, pa ni sam odnos smese i tajming ubrizgavanja. ima obrtni moment na znatno nizim obrtajima i dobar je za grad, a spustanjem glave ces to poremetiti, a ako ti treba veca snaga ubaci jeftinije ces proci, jer je cip 100e + glava 100e a i mozes svoj da prodas, pa vidi racunicu. |
|
| Autoru: | Perkele [ 02 Maj 2010 23:42 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ma druze kakav crni grad, c20ne nije za nigde a ne za grad... Imam razlog zasto necu da ubacim c20xe i jedina varijanta za sad je da malo pojacam c20ne... Ako neko ima jos neku ideju neka kaze!
|
|
| Autoru: | pistre [ 02 Maj 2010 23:47 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
lepo ti ja sve rekoh, a i poslacu ti broj na pp da se raspitas oko mape i nema tu mnogo mozganja, kreni prvo sa drugom mapom pa vidi da li si zadovoljan, pa onda glavu, i na kraju ako ti nije dovoljno uzmes ostru bregastu i zavrsis posao, cak mozes i jeftino da prodjes za bregu (30-40 eur) ako nadjes sa seh motora, ovako prodas onaj c20xe sa menjacem sto imas i uzmes novu aftermarket sportsku bregu i imas zubarsku busilicu od motora |
|
| Autoru: | Perkele [ 02 Maj 2010 23:50 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
@Pistre, mislim da nisi u pravu to za cipovanje i da to nece raditi sa venturijem vec samo na benzin kad se prebaci, ranije sam se raspitivao i mislim da su mi tako rekli!
|
|
| Autoru: | pistre [ 02 Maj 2010 23:59 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
iskljuci ecu dok ti auto radi na plinu da vidis da li nema veze, ili bar protokomer, pa vidi kako ce se ponasati auto i poslao sam ti pp |
|
| Autoru: | Marko askona [ 03 Maj 2010 00:05 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Nebih rekao da je c 20ne lenj,mozda sa tvojim nesto nije u redu. |
|
| Autoru: | pistre [ 03 Maj 2010 00:06 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
ma lupa, nego je presao iz kalibre c20xe u super stanju pa mu je zato spor, a i kalibra je teza od askone pa i jeste tromija, narocito sto ima plin |
|
| Autoru: | Perkele [ 03 Maj 2010 00:15 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ova Calibra mi je jedan od najsporijih auta koji sam ikad imao, kupio sam je samo zato sto je crna i sto ima klimu, e sad me ova kornjaca od motora nervira najstrasnije i pogotovo kad klimu upalim to je teska tragedija... Zato bih malo da ga pojacam pa eto otvorio sam temu da me neko posavetuje a ne da mi ovi sto voze 1.3 kadete i ascone sole pamet kako je c20ne extra brz motor!
|
|
| Autoru: | strokan [ 03 Maj 2010 00:52 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Kao sto ti Pistre rece... Prvo idi na najbezbolniju varijantu, tj. cip... Pa ako nije dosta onda oko motora kreni da ceprkas... |
|
| Autoru: | serial [ 03 Maj 2010 01:02 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
ja cu ti samo kazem sto se tice bregaste, ja sam bio nabavio od SEH-a i uporedio sa ovom obicnom bukvalno nema razlike, mozda u nekom delicu procenta ali to je nesto smesno tako da ti to ne radi posao... |
|
| Autoru: | daner [ 03 Maj 2010 03:48 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
meni kad je crkao razmisljao sam i o jer su jako jeftini i pouzdani .... al sva ta pouzdanost se odnosi na zupcasti kajish i nishta vishe ...tj to je jedina prednost tog motora(kad prezubi ne bude mu nishta) ali ako se iole vodi racuna o motoru i redovnom servisu xe nemoze da prezubi ...i jbg jednostavno nisam mogao da se odreknem od tih 35ks uostalom vozio si xe sve ti je jasno snaga koju cesh mozda chipom dobiti, na plinu ne znachi nishta i ko god ti kaze drugacije nema pojma ili laze sa sportskom bregastom cesh dobiti snagu na visim obrtajima al ce na nizim opasti ... i shta si dobio ... ko zna koliko vecu potrosnju ... nego ti uzivaj u tome shto imash i manje ce te boleti glava ... |
|
| Autoru: | bobale [ 03 Maj 2010 04:43 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ma kakve su to vama klime, ja jedva da primećujem razliku izmeÄ‘u ukljuÄene i iskljuÄene klime, sem Å¡to mi je prijatno i hladno kad je ukljuÄena Off: naleteh na zanimljivost da dosta AmeriÄkih automobila iskljuÄuje kompresor klime kad mu ECU poÅ¡alje signal da je dat pun gas. Å teta Å¡to toga nema kod nas |
|
| Autoru: | shakal_86 [ 03 Maj 2010 06:52 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ako si za chip mozemo da se dogovorimo meni bi sad u maju trebalo da stigne iz nemacke.Samo ne znam tacno kada |
|
| Autoru: | Perkele [ 03 Maj 2010 07:59 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Ma sto se tice cipa dilema je resena, na pm mi je Andrej rekao da ne radi na venturiju kao i sto sam predpostavljao, smatram da se decko dovoljno razume da ne moram da sumnjam u to sto je rekao! XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga, a ne pada mi na pamet da ovim nasim lopovoma punim dzepove i da placam 115din za l onog krs benzina, ovako na venturiju upalis na plin i teras! A o knok senzorima i ostalim decjim bolestima XE-a bolje da ne pricam, jednostavno mi se zgadio i preseo mi je za sva vremena! Ostaje jedino spustanje glave i tu bih voleo da cujem misljenje Godze ili nekog ko se malo bolje razume?
|
|
| Autoru: | bozza [ 03 Maj 2010 08:23 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Perkele je napisao: XE motor ide ali sad, em sto moram da onda ubacujem i sekvent a on me nervira zato sto hteo ne hteo dok je hladan vozis na benzinu i onda mi bas i nije jasno koja je usteda osim ako ga ne upalis i vozis minimum 50km iz cuga veruj mi druze da prebaci do druge raskrsnice na plin. ako ne verujes snimicu ti klip danas pa ces videti po vremenu na klipu... |
|
| Autoru: | shakal_86 [ 03 Maj 2010 09:12 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
U pravu je bozza.Meni isto na bmw prebacivao posle jednog km |
|
| Autoru: | Perkele [ 03 Maj 2010 09:46 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Moguce da je tako ali sam neki dan pricao sa Calbricom i kaze da svake 2 nedelje sipa 2000 din benzina! I mislim da zimi ne prebaci bas do druge raskrsnice... I dalje cekam Godzu da vidim sta on misli o spustanju glave, drugar je to radio i tvrdi da mu je auto isao mnoooogo bolje, cak se secam te njegove Calibre ja tad imao xe motor a on taj ne sa spustenom glavom i znam da smo se jednu noc potrkali i da bukvalno nisam mogao da mu pobegnem, svo vreme mi je bio u gepeku!
|
|
| Autoru: | bozza [ 03 Maj 2010 10:35 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
otprilike ja sipam mesecno oko 1500 din jer mora da ima benzina da nebi pumpa crkla i da ima uvek dovoljno goriva u rezervoaru. do duse 10 litra ti je dovoljno mesecno. a i netreba da budes cicija testirao sam ja i na hladnom vremenu nista narocito ne produzava prebacivanje,i da je prebacio na sledecem semaforu to ne igra toliku ulogu... |
|
| Autoru: | Bane66 [ 03 Maj 2010 11:11 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Nepoznajem taj motor,ali sto se tice rada na plinu i izvlacenja snage,..sto veci stepen kompresije, tim bolje!Istrazivanjem na netu se dolazi do zakljucka da je 11:1 najbolje iskoriscenje za plin. Jos snage sto se tice plina, mozes dobiti dobrim mapiranjem ugla predpaljenja u svim rezimima obrtaja.Problem je sto ta mapa uglova neodogovara za najbolju iskoriscenost benzina kao goriva. Sto se tice brzine prebacivanja na plin, to se moze ili odrediti u softveru ili koristiti mogucnost direktnog paljenja na plin. |
|
| Autoru: | daner [ 03 Maj 2010 12:07 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
vreme prebacivanjha na plin mozesh da odredish , tj moze da se napravi da prebacuje na obrtajima a moze i na temp ... stavi se manja temperatura i to je to .... lupam sad na 15 stepeni (a hvala bogu napolju je vec preko toga ) http://f.imagehost.org/view/0297/main_screen_a |
|
| Autoru: | pistre [ 03 Maj 2010 12:51 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
kako ga savetujete ispade da je najbolje da ubaci nekog dizela da bi se vozio na niskim obrtajima i ustedeo gorivo on cepa taj auto, pa samim tim znaci da ide u visoke obrtaje i tu mu i treba snaga, a niko ne spominje da ce sa sportskom bregastom, sredjenom glavom i olaksanim zamajcem stici do tih visokih obrtaja brze nego drugi motori do niskih i naravno da li je se neko vozio u nadrndanom osmoventilcu pa moze da prica tako ? pricate kao da se 16v vozi 50 god i da se zaboravilo na tuning i mogucnosti osmoventilaca covek hoce da poveca snagu a svi mu daju savete da nista ne radi a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis
|
|
| Autoru: | kvcali [ 03 Maj 2010 12:59 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
pistre je napisao Citiraj: a i perkele, ne mozes da se hebes a da ti ne udje, tako da ce ti potrosnja sigurno biti veca ako hoces brze da se vozis ![]() Ja sam na ovo mislio nismo se razumeli
|
|
| Autoru: | Andrej [ 03 Maj 2010 14:05 ] |
| Tema posta: | Re: C20NE cipovanje i spustanje glave |
Suma sumarum, sa venturijem si jedino dobio jeftiniji kilometar vožnje, pod uslovom da je dobro naÅ¡telovan i da nema detonacija. ÄŒipovanje na plinu nećeÅ¡ osetiti jer nema interakcije izmeÄ‘u benzinskog ecu i takvog plinskog ureÄ‘aja. Efekat Äipovanja ćeÅ¡ osetiti na benzinu ali teÅ¡ko da će to biti viÅ¡e od 10-ak konja a i za to ti treba mehaniÄko modifikovanje. Jednom smo "obrnuli" kalibru stranca sa SE ili SEH motorom i mogu da ti kažem da to ide kao nevreme....Otkud taj motor u kalibri nemam predstavu, verovatno ga je neki klinac u Å vabiji ubacio... Potpuno te razumem da ne želiÅ¡ da plaćaÅ¡ tuÄ‘e letove za Ameriku kroz kretenske poreze na naftne derivate i da je tvoj trenutni izbor veturi ureÄ‘aj. Ja sam na proÅ¡loj kalibri sa NE motorom imao venturi i na autu na kom je sve bilo u kvaru taj ureÄ‘aj je radio perfektno ( Marfi, javi se |
|
| Stranica 1 od 8 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|