Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Iberlauf :S ?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=9831
Stranica 1 od 2

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 22:43 ]
Tema posta:  Iberlauf :S ?

Kod mene nije bio vezan nigde na asconi i mislim da je normalno da tu izduvava topao vazduh.Sad svi imaju teorije da Bog saÄuva .... :bekelji: ...zanima me može li neko ko zna Äemu služi i kako funkcioniÅ¡e da to lepo objasni.Bio bih zahvalan ako bi ste me udostojili tog saznanja :respekt: :ilo: .

Autoru:  boolero [ 22 Apr 2010 23:06 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Sluzi da uljna i benzinska isparenja vrati u usis, pa da sagore.

Funkcionishe prosto kao shto si i sam imao priliku da vidish, sa dekle ide crevo do usisa, prosto da prostije ne moze da bude :)

edit: po njemu mozesh odokativno da vidish i stanje motora...ako dimi, ne valja.

Autoru:  Godza [ 22 Apr 2010 23:14 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ??

I jos da dodam da ne mora uvek da znaci da je motor produvao ako dimi, jer na usisnoj grani ima odusak koji se sa vremena na vreme osisti nekom iglom, a isto tako dolazi do zacepljenja i u samom poklopcu ventila gde se nalazi sito, koje isto moze ocistiti a to je obicno kada se menja dihtung poklopca.

Autoru:  kvcali [ 22 Apr 2010 23:17 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ??

A jel mora da duva, bar malo i kod potpuno ispravnog motora :xe:

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 23:17 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

E sad...kod mene sam to vratio u karburator koji je od zastave 101 1000 kubika....i na crevu sam napravio malu rupu za odušak jer nabija veliki pritisak u loncu filtera za vazduh i smanjuje dotok vazduha i diže obrtaje u leru.E sad...na odušku koji sam napravio nekad ima da se vide isparenja kada je hladnije nrp....ali ako trljam prst o prst u tom isparenju nema "da klizi" nego je suvo.A mašina prede i sad me zanima....Da li je u redu što se ponekad vide isparenja...napomenuću da motor ne troši ni gram ulja.

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 23:21 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

izvadi to crevo iz filtera i pusti da ide u atmosveru. vozis star motor a vidim/citam pises da ti pravi pritisak u filteru.
pritisak ti pravi zato sto ti duva motor ili drugacije receno spusta se kompresija u karter

Autoru:  boolero [ 22 Apr 2010 23:23 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Godzo moze malo pojasnjenje...ako je zacepljeno, kako od toga moze da dimi vishe? Zar nece pustiti na neko drugo mesto, recimo merac ? I zar ulje ne isparava mnogo manje od benzina ili vode...pa se ono prakticno i ne vidi ako je motor dobar?

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 23:25 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

oce od onih naslaga ulja da dimi koje su na situ

Autoru:  Ognjen86 [ 22 Apr 2010 23:27 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ??

I nov motor mora bar malo da duva, nista ne moze biti savrseno. Ali ne bi trebalo bas da duva jako, malo je ok.

Autoru:  boolero [ 22 Apr 2010 23:29 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Hvala bozo, jasnije glup :)

Autoru:  Godza [ 22 Apr 2010 23:34 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ??

boolero je napisao:
Godzo moze malo pojasnjenje...ako je zacepljeno, kako od toga moze da dimi vishe? Zar nece pustiti na neko drugo mesto, recimo merac ? I zar ulje ne isparava mnogo manje od benzina ili vode...pa se ono prakticno i ne vidi ako je motor dobar?


Znaci ako je zacepljeno na poklopcu motora on ce da duva ili dimi na odusku iz bloka motora, a ako je bas, bas zacepljen onda mu nema pomoci izbice gde je najtanji ili neki semering, ili sipka od ulja i itd.

Ako motor ima pritisak treba preventive radi sve oduske na motoru i cevi koje idu iz bloka ka glavi usisu osistiti i produvati, kao i ono sito u samom poklopcu motora.

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 23:36 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Odgovor za Božinu repliku :D . A ne....nego podpritisak koji se dobija iz iberlaufa je veliki (1800 kubnih) za malu zapreminu zastavinog lonca (1000 kubnih) filtera za vazduh.A ipak su uljna isparenja , koja zbog većeg pritiska nego Å¡to je predviÄ‘eno za lonac koji imam , ta koja povećavaju zasićenje smeÅ¡e,podsetiću te da on ulazi ispod filtera i ide direktno u usisnu granu karburatora tako da on ulazi pre vazduha koji mora kroz filter.Zato ako je jak sa pritiskom kako jeste on spreÄava da dovoljna koliÄina vazduha doÄ‘e kada treba , povećava zasićenje smeÅ¡e i diže ler gas.(ja pametnjaković :D ).I ja tako da bih iskoristio topao vazduh i poboljÅ¡ao rad motora napravim oduÅ¡ak koji mogu da Å¡telujem,jer za zimu planiram da ga smanjim ili skroz zatvorim da bi lakÅ¡e radio sa jaÄom smeÅ¡om.Ali desi se da ponekad na tom oduÅ¡ku vidim dim....a ne pratim taÄno spoljnu temperaturu (zato ću termometre digitalne da napravim i ubacim)....ali pod prstima taj dim nije mastan nimalo.Sipao sam u motor GM ulje,ETF u servo i GM antifriz a u koÄnice UK2,stavio nove svećice i nove gume i sipao u menjaÄ SAE 80 W.Radi da se svi Äude :P ....ali me buni dim :D.De me ispravi ako sam negde pogreÅ¡io :D .

Autoru:  boolero [ 22 Apr 2010 23:40 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

ja bih rekao da su tebi karike loshe, pa se sliva zinbe :)

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 23:45 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Na moje toliko pisanje samo jedna reÄenica kao odgovor bez razmatranja i diskusije :D .Ok,generalno sam potvrdio svoju teoriju o iberlaufu :P .... to Å¡ta sam uradio biće uslikano a biće i video zapis kako radi :D :D :D ... pa kome karika kome bregasta :P .Božo voleo bih da Äujem tvoj komentar na moju "pisaniju" gore.

Autoru:  bozza [ 22 Apr 2010 23:48 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

lose ti karike :ludilo:

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 23:54 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Å to karike kad nimalo ne duva , nema dima na auspuhu kad radi auto kao ni na iberlaufu....niko živ nije proÄitao Å¡ta sam napisao a da je razumeo :D :D :D .....straÅ¡no

Autoru:  boolero [ 22 Apr 2010 23:55 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

T-Bag je napisao:
Na moje toliko pisanje samo jedna reÄenica kao odgovor bez razmatranja i diskusije :D .Ok,generalno sam potvrdio svoju teoriju o iberlaufu :P .... to Å¡ta sam uradio biće uslikano a biće i video zapis kako radi :D :D :D ... pa kome karika kome bregasta :P .Božo voleo bih da Äujem tvoj komentar na moju "pisaniju" gore.


Izvini shto te nisam isposhtovao :P

Razmotrio sam sve, i pazljivo sagledao, evo odgovora :D

Boza ti je ranije napisao da ti pritisak dolazi od toga shto se kompresija spushta.
Nema veze velicina kucista filtera, shto se pritiska tice to bi bilo ok i sa kucistem od case jogurta. Ja sam ti napisao da ti se spushta i benzin, odatle povecan ler, bogata smesa...



T-Bag je napisao:
nema dima na auspuhu kad radi auto kao ni na iberlaufu


Pa ako nema...shta povecava ler? :wink:

Autoru:  T-Bag [ 22 Apr 2010 23:59 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

Oket sve jasno ko dan .... da ne gubimo vreme na ovu temu kad mogu još koju pametnu da pokrenem .. :P .. generalno se ništa ne sliva nigde i nigde ništa ne duva ....sada radi prelepo i da smo se razumeli kako nismo pitanje je bilo da li šta od ovoga kako je sad jesam uradio pogrešno.Jer nemam nikakve probleme ni one najmanje vezane za motor i njegov rad :D.

Autoru:  T-Bag [ 23 Apr 2010 00:01 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

T-Bag je napisao:
Odgovor za Božinu repliku :D . A ne....nego podpritisak koji se dobija iz iberlaufa je veliki (1800 kubnih) za malu zapreminu zastavinog lonca (1000 kubnih) filtera za vazduh.A ipak su uljna isparenja , koja zbog većeg pritiska nego Å¡to je predviÄ‘eno za lonac koji imam , ta koja povećavaju zasićenje smeÅ¡e,podsetiću te da on ulazi ispod filtera i ide direktno u usisnu granu karburatora tako da on ulazi pre vazduha koji mora kroz filter.Zato ako je jak sa pritiskom kako jeste on spreÄava da dovoljna koliÄina vazduha doÄ‘e kada treba , povećava zasićenje smeÅ¡e i diže ler gas.(ja pametnjaković :D ).I ja tako da bih iskoristio topao vazduh i poboljÅ¡ao rad motora napravim oduÅ¡ak koji mogu da Å¡telujem,jer za zimu planiram da ga smanjim ili skroz zatvorim da bi lakÅ¡e radio sa jaÄom smeÅ¡om.Ali desi se da ponekad na tom oduÅ¡ku vidim dim....a ne pratim taÄno spoljnu temperaturu (zato ću termometre digitalne da napravim i ubacim)....ali pod prstima taj dim nije mastan nimalo.Sipao sam u motor GM ulje,ETF u servo i GM antifriz a u koÄnice UK2,stavio nove svećice i nove gume i sipao u menjaÄ SAE 80 W.Radi da se svi Äude :P ....ali me buni dim :D.De me ispravi ako sam negde pogreÅ¡io :D .



De proÄitaj opet Å¡ta po mom miÅ¡ljenju povećava ler ako te ne mrzi :ludilo2:

Autoru:  bozza [ 23 Apr 2010 00:01 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

bre zemljace,moj ti je savet da teras dok ne stane :D
i to crevo izbaci namolje,badava davis motor

Autoru:  T-Bag [ 23 Apr 2010 00:04 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

ja pola izbacio van pola vratio u karburator ako si proÄitao ??? o tome i priÄam sve vreme ??? Kako davim ... ako to može da sagori ???

Autoru:  bozza [ 23 Apr 2010 00:06 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

nego da pitam ja tebe tako strucnog :D
sta ti mislis cime treba da zasitis smesu da bi podigao ler?

Autoru:  Bane66 [ 23 Apr 2010 00:06 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ??

Citiraj:
Å to karike kad nimalo ne duva

ajd malo razmisli, odakle ti onda pritisak u karteru ako ti te tvoje karike drze ko besne, a sto jedan klip svojih hodom od GMT do DMT nagura, drugi to ponisti svojom suprotnom kretnjom!

Opet moram da se ponovim jer forsiras da te niko ne cita kako treba,..napravio si nauku od stvari koja je daleko od toga!

Bozo, po njegovom,..sto manje vazduha, veci ler gas!

Autoru:  boolero [ 23 Apr 2010 00:07 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

T-Bag je napisao:
T-Bag je napisao:
Zato ako je jak sa pritiskom kako jeste on spreÄava da dovoljna koliÄina vazduha doÄ‘e kada treba , povećava zasićenje smeÅ¡e i diže ler gas


De proÄitaj opet Å¡ta po mom miÅ¡ljenju povećava ler ako te ne mrzi :ludilo2:


Pricitao josh prvi put, tvoje objasnjenje nema logike :)

Autoru:  T-Bag [ 23 Apr 2010 00:07 ]
Tema posta:  Re: Iberlauf :S ?

:ludilo2: ja struÄan bvahahahah .....Å¡to bih Å¡titio smeÅ¡u :D .... vreÄ‘aÅ¡ mi inteligenciju malo ... jer se na glupa pitanja daju glupi odgovori kao i na netaÄna netaÄni . :ludilo: Postavi ti meni koje taÄno pitanje :P

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/