Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Iberlauf :S ? https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=9831 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | T-Bag [ 22 Apr 2010 22:43 ] |
Tema posta: | Iberlauf :S ? |
Kod mene nije bio vezan nigde na asconi i mislim da je normalno da tu izduvava topao vazduh.Sad svi imaju teorije da Bog saÄuva .... ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | boolero [ 22 Apr 2010 23:06 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Sluzi da uljna i benzinska isparenja vrati u usis, pa da sagore. Funkcionishe prosto kao shto si i sam imao priliku da vidish, sa dekle ide crevo do usisa, prosto da prostije ne moze da bude ![]() edit: po njemu mozesh odokativno da vidish i stanje motora...ako dimi, ne valja. |
Autoru: | Godza [ 22 Apr 2010 23:14 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ?? |
I jos da dodam da ne mora uvek da znaci da je motor produvao ako dimi, jer na usisnoj grani ima odusak koji se sa vremena na vreme osisti nekom iglom, a isto tako dolazi do zacepljenja i u samom poklopcu ventila gde se nalazi sito, koje isto moze ocistiti a to je obicno kada se menja dihtung poklopca. |
Autoru: | kvcali [ 22 Apr 2010 23:17 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ?? |
A jel mora da duva, bar malo i kod potpuno ispravnog motora ![]() |
Autoru: | T-Bag [ 22 Apr 2010 23:17 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
E sad...kod mene sam to vratio u karburator koji je od zastave 101 1000 kubika....i na crevu sam napravio malu rupu za odušak jer nabija veliki pritisak u loncu filtera za vazduh i smanjuje dotok vazduha i diže obrtaje u leru.E sad...na odušku koji sam napravio nekad ima da se vide isparenja kada je hladnije nrp....ali ako trljam prst o prst u tom isparenju nema "da klizi" nego je suvo.A mašina prede i sad me zanima....Da li je u redu što se ponekad vide isparenja...napomenuću da motor ne troši ni gram ulja. |
Autoru: | bozza [ 22 Apr 2010 23:21 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
izvadi to crevo iz filtera i pusti da ide u atmosveru. vozis star motor a vidim/citam pises da ti pravi pritisak u filteru. pritisak ti pravi zato sto ti duva motor ili drugacije receno spusta se kompresija u karter |
Autoru: | boolero [ 22 Apr 2010 23:23 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Godzo moze malo pojasnjenje...ako je zacepljeno, kako od toga moze da dimi vishe? Zar nece pustiti na neko drugo mesto, recimo merac ? I zar ulje ne isparava mnogo manje od benzina ili vode...pa se ono prakticno i ne vidi ako je motor dobar? |
Autoru: | bozza [ 22 Apr 2010 23:25 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
oce od onih naslaga ulja da dimi koje su na situ |
Autoru: | Ognjen86 [ 22 Apr 2010 23:27 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ?? |
I nov motor mora bar malo da duva, nista ne moze biti savrseno. Ali ne bi trebalo bas da duva jako, malo je ok. |
Autoru: | boolero [ 22 Apr 2010 23:29 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Hvala bozo, jasnije glup ![]() |
Autoru: | Godza [ 22 Apr 2010 23:34 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ?? |
boolero je napisao: Godzo moze malo pojasnjenje...ako je zacepljeno, kako od toga moze da dimi vishe? Zar nece pustiti na neko drugo mesto, recimo merac ? I zar ulje ne isparava mnogo manje od benzina ili vode...pa se ono prakticno i ne vidi ako je motor dobar? Znaci ako je zacepljeno na poklopcu motora on ce da duva ili dimi na odusku iz bloka motora, a ako je bas, bas zacepljen onda mu nema pomoci izbice gde je najtanji ili neki semering, ili sipka od ulja i itd. Ako motor ima pritisak treba preventive radi sve oduske na motoru i cevi koje idu iz bloka ka glavi usisu osistiti i produvati, kao i ono sito u samom poklopcu motora. |
Autoru: | T-Bag [ 22 Apr 2010 23:36 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Odgovor za Božinu repliku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | boolero [ 22 Apr 2010 23:40 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
ja bih rekao da su tebi karike loshe, pa se sliva zinbe ![]() |
Autoru: | T-Bag [ 22 Apr 2010 23:45 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Na moje toliko pisanje samo jedna reÄenica kao odgovor bez razmatranja i diskusije ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | bozza [ 22 Apr 2010 23:48 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
lose ti karike ![]() |
Autoru: | T-Bag [ 22 Apr 2010 23:54 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Å to karike kad nimalo ne duva , nema dima na auspuhu kad radi auto kao ni na iberlaufu....niko živ nije proÄitao Å¡ta sam napisao a da je razumeo ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | boolero [ 22 Apr 2010 23:55 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
T-Bag je napisao: Na moje toliko pisanje samo jedna reÄenica kao odgovor bez razmatranja i diskusije ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Izvini shto te nisam isposhtovao ![]() Razmotrio sam sve, i pazljivo sagledao, evo odgovora ![]() Boza ti je ranije napisao da ti pritisak dolazi od toga shto se kompresija spushta. Nema veze velicina kucista filtera, shto se pritiska tice to bi bilo ok i sa kucistem od case jogurta. Ja sam ti napisao da ti se spushta i benzin, odatle povecan ler, bogata smesa... T-Bag je napisao: nema dima na auspuhu kad radi auto kao ni na iberlaufu Pa ako nema...shta povecava ler? ![]() |
Autoru: | T-Bag [ 22 Apr 2010 23:59 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
Oket sve jasno ko dan .... da ne gubimo vreme na ovu temu kad mogu još koju pametnu da pokrenem .. ![]() ![]() |
Autoru: | T-Bag [ 23 Apr 2010 00:01 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
T-Bag je napisao: Odgovor za Božinu repliku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De proÄitaj opet Å¡ta po mom miÅ¡ljenju povećava ler ako te ne mrzi ![]() |
Autoru: | bozza [ 23 Apr 2010 00:01 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
bre zemljace,moj ti je savet da teras dok ne stane ![]() i to crevo izbaci namolje,badava davis motor |
Autoru: | T-Bag [ 23 Apr 2010 00:04 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
ja pola izbacio van pola vratio u karburator ako si proÄitao ??? o tome i priÄam sve vreme ??? Kako davim ... ako to može da sagori ??? |
Autoru: | bozza [ 23 Apr 2010 00:06 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
nego da pitam ja tebe tako strucnog ![]() sta ti mislis cime treba da zasitis smesu da bi podigao ler? |
Autoru: | Bane66 [ 23 Apr 2010 00:06 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ?? |
Citiraj: Å to karike kad nimalo ne duva ajd malo razmisli, odakle ti onda pritisak u karteru ako ti te tvoje karike drze ko besne, a sto jedan klip svojih hodom od GMT do DMT nagura, drugi to ponisti svojom suprotnom kretnjom! Opet moram da se ponovim jer forsiras da te niko ne cita kako treba,..napravio si nauku od stvari koja je daleko od toga! Bozo, po njegovom,..sto manje vazduha, veci ler gas! |
Autoru: | boolero [ 23 Apr 2010 00:07 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
T-Bag je napisao: T-Bag je napisao: Zato ako je jak sa pritiskom kako jeste on spreÄava da dovoljna koliÄina vazduha doÄ‘e kada treba , povećava zasićenje smeÅ¡e i diže ler gas De proÄitaj opet Å¡ta po mom miÅ¡ljenju povećava ler ako te ne mrzi ![]() Pricitao josh prvi put, tvoje objasnjenje nema logike ![]() |
Autoru: | T-Bag [ 23 Apr 2010 00:07 ] |
Tema posta: | Re: Iberlauf :S ? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |