Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Modifikovanje kutije filtera vazduha
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=8903
Stranica 1 od 2

Autoru:  Nezki [ 10 Feb 2010 20:00 ]
Tema posta:  Modifikovanje kutije filtera vazduha

Citam nesto po stranim forumima, i oni masovno modifikuju kutije za filter vazduha. Sve se vidi na slikama sta seku da ne pisem.
Sada mene interesuje zato rade ovo, jel ima neke poente, kazu da auto dobija bolji odaziv na gas kao bolji protok vazduha :/

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  Godza [ 10 Feb 2010 20:30 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Secenje modifikovanje filtera kod nas se radilo jos 90 tih godina, a dobija se malo veca buka (bucniji motor) kao da imas kn filter i nista vise, kod nekih vozila se oseti malo (neprimetno na startnosti), a vozilo koje ima regulator protoka vazduha nista ne dobja sem buke. Jer taj regulator i sluzi koliko ce vazduha u (kg) proci kroz usis.

Sve zajedno kad se sabere ne moze da skodi, a i ne dobijas nista sem sto si psihicki zadovoljan i ubedjen da bolje vuce, manje trosi itd.

Autoru:  Nezki [ 10 Feb 2010 20:50 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

aha znaci za vozila sa tim regulatorom i da skinem skroz kuciste i da usisava direktno crevo ne bi bilo nikakve razlike?

i siguran sam da moja corsa ima taj regulator :D

a npr. c20xe i c20let jel imaju taj regulator, posto sam vidjao na 402 trkama da masovno voze bez kucista filtera?

Autoru:  pistre [ 10 Feb 2010 20:51 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

mislim da je godza mislio na protokomer i da kod njega moze da ulazi koliko god hoces vazduha ako on propusta samo onoliko koliko treba, tako da ti je ovo rad bez potrebe

Autoru:  Godza [ 10 Feb 2010 21:07 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

pistre je napisao:
mislim da je godza mislio na protokomer i da kod njega moze da ulazi koliko god hoces vazduha ako on propusta samo onoliko koliko treba, tako da ti je ovo rad bez potrebe


Da milslio sam na protokomer, mada ja se drzim pravog naziva regulator za protok vazduha.

Nezki i ove calibre imaju regulatore za protok vazduha.

Autoru:  strokan [ 10 Feb 2010 22:10 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Nezki je napisao:
a npr. c20xe i c20let jel imaju taj regulator, posto sam vidjao na 402 trkama da masovno voze bez kucista filtera?

Jel vredi nesto skidanje filtera i skidanje fara ili je to samo zabluda koja masovno vlada na 402 trkama? :D

Autoru:  vlada13 [ 10 Feb 2010 22:13 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Vredi, auto ti je lakši kilogram i po :D

Autoru:  pistre [ 10 Feb 2010 22:14 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

vredi za turbo i mapovane motore

Autoru:  strokan [ 10 Feb 2010 22:16 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

A na fabrika :xe: ? :D

Autoru:  pistre [ 10 Feb 2010 22:17 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

ma jock

Autoru:  strokan [ 10 Feb 2010 22:20 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

nema veze... bar ce izgledati brze... :ludilo:

Autoru:  pistre [ 10 Feb 2010 22:21 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

i imati losiju aerodinamiku :D

Autoru:  Marcus [ 10 Feb 2010 22:21 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Jedno laicko pitanje...

Filter sluzi da uvlaci vazduh... Sto hladniji vazduh, to bolje... Zar nije to razlog provlacenja filtera umesto fara, da u toku voznje uzima hladniji vazduh? A samim tim, valjda i motor mora bolje da se ponasa...

Moguce da sam lupio, al ja sam do sad tako gledao na te stvari :)

Autoru:  bata [ 10 Feb 2010 22:22 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

pistre je napisao:
vredi za turbo i mapovane motore

potpis... :ots:
edit, taj hladniji vazduh puno vise znaci turbo motorima :)

Autoru:  pistre [ 10 Feb 2010 22:24 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

pa jeste tako ali valjda je osnovno da ga bez skidanja fara izolujes od toplog vazduha i sprovedes mu hladan

Autoru:  kvcali [ 10 Feb 2010 22:25 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Skidanje fara se radi da bi propustao svez (hladan) vazduh u usisnu granu jer je skinut filter a sto se tice "protokomera" on meri kolicinu vazduha koju je usisao motor, a ne moze da je kontrolise, da je smanji ili poveca, jel tako, jer u njemu nema pokretnih delova koji bi to omogucavali. :love:

Autoru:  Marcus [ 10 Feb 2010 22:27 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

@ Pistre

Ok, to jeste logicno, al pribegava se i skidanju fara da se ne bi busili branici za dotok vazduha do filtera... Nesto takvo je imao meda na korsi...

Autoru:  boolero [ 10 Feb 2010 22:29 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

@kvcali: Godza je hteo da kaze da dzaba prepravljash kutiju filtera, kad ti protokomer i dalje "zagusuje" protok.

Autoru:  kvcali [ 10 Feb 2010 22:34 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

@ boolero: na koji nacin kad je on protocan ima samo mrezicu koja stiti da nesto ne uleti unutra i senzore unutra u vidu zicica i onaj hladnjak rebrasti, koji verovatno sluzi za merenje temperature. :love:

Autoru:  boolero [ 10 Feb 2010 22:39 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Pa seti se fizike il gde se to vec ucilo... Q= ? :ludilo:

Precnik onoga shto su sekli je slican precnku protokomera...tj dzaba su sekli...jedino ako nece i protokomer da nekako prosire :)

Autoru:  Godza [ 10 Feb 2010 22:40 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

kvcali je napisao:
@ boolero: na koji nacin kad je on protocan ima samo mrezicu koja stiti da nesto ne uleti unutra i senzore unutra u vidu zicica i onaj hladnjak rebrasti, koji verovatno sluzi za merenje temperature. :love:




Merac protoka vazduha obezbedjuje trenutno odredjivanje opterecenje motora za sistem kontrole motora. Direktno meri masu vazduha usisanu u motor.Sistem kontrole motora na osnovu mase vazduha izracunava potrebnu kolicinu goriva.

Elektricni otpornik (vruci element) postavljen u struju vazduha se zagreva na odredjenu temperaturu elektricnom strujom.
Zavisno od mase vazduha koji protice, vise ili manje toplote se apsorbuje.Struja zagrevanja se podesava da bi vruci element zadrzao predvidjenu temperaturu.Velicina potrebne struje za ovo je u direktnoj srazmeri sa masom vazduha.

Karakteristike meraca protoka ukljucuju neizbezne fizicke tolerancije.Za tacno merenje kolicine goriva, merenje mora da bude tacno do nekoliko procenata merene vrednosti. Za ostvarenje ovog zahteva, svaki signal iz davaca protoka individualno koriguje i elektronskom delu.

Autoru:  kvcali [ 10 Feb 2010 22:46 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Ma to je ok ali kad se skine filter mora da se povecava i protok jer je on tu jedini koji "gusi" jer filtrira vazduh tj. lakse ce prolaziti vazduh bez ne go sa njim, a to proveri, stavi maramicu na usta pa disi a probaj bez sta je lakse. :love:

Autoru:  boolero [ 10 Feb 2010 22:50 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Hoce, ali ovde se ne prica o skidanju filtera, vec samo o secenju creva koje dovodi vazduh u kuciste filtera. Filter i dalje ostaje tu gde je.

Autoru:  pistre [ 10 Feb 2010 22:52 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

kvcali da si pogledao u protokomer video bi da ima metalna klapna koja ogranicava protok vazduha, po tvom objasnjenju protokomer je obican filter sa mrezom koji sprecava ulazak kamenja i vrabaca koji misteriozno uspeju da prodju kroz filter vazduha :ludilo:

Autoru:  kvcali [ 10 Feb 2010 22:58 ]
Tema posta:  Re: Modifikovanje kutije filtera vazduha

Kod mene na c20xe nema te klapne samo metalna mrezica sa jedne i druge strane protokomera :(

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/