Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Maj 2025 16:49

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 4 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc
PostPoslato: 07 Feb 2010 16:34 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 06 Feb 2010 18:03
Postovi: 2
Lokacija: Republika Srpsk
Ime: Opel
Opel: Corsa C 1,7 dti
Zovem se Dejan i molio bih vas kao prijatelje i ljubitelje Opela da mi pomognete da rijesim problem. U martu 2009-e godine kupio sam Corsu C 1,7 dti Sport, 2001-o godiste sa stanjem na satu od 116000 predjenih kilometara, bez servisne knjige. Pri samoj kupovini majstor kojeg smo poveli je bio zabrinut tragovima ulja u posudi za vodu. Ali smo nakon voznje ustanovili da motor odlicno vuce, da je auto dovoljno "utegnuto". Promjenili smo ulje, lijevi stabilizator, nekakve gumice na glavi (nije dihtung), plocice, gume i auto je bio spreman za voznju. Prvi problem-klima ne radi- hladnjak probusen, popravka oko 70 eura. Zatim pmijesao vodu i ulje- promjenjen dihtung,glava strucno pregledana(nije trebalo busenje), sve zajedno kostalo 200 eura. Promjenio polugu mjenjaca, stavio polovnu 20 eura. Par hiljada presla, iscurio antifriz otisla pumpa za vodu- 60 eura. Ne lezi vraze, iscurio dio antifriza, javlja se poveci pritisak u posudi za vodu (prije ga nije bilo)-sad me muci pitanje sta bi sad moglo da bude (glava je pregledana-dobra)? Inace auto je odlican,zanimljiv za voznju. Takodje pumpa visokog pritiska pusta (reparacija 200 eura), takodje ne znam kakav je zupcasti remen, i OVAJ PROBLEM SA HLADJENJEM, sta da radim?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc
PostPoslato: 07 Feb 2010 17:48 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Okt 2007 12:08
Postovi: 113
Lokacija: Sarajevo
Ime: Emir
Opel: Insignia 1.6 CDTI
Skoro 99% (iz iskustva isti simptomi isti motor) otisao dihtung glave mora se glava skinuti poravniti pa ponovo staviti. Obavezno staviti i nove sarafe za glavu motora.
Ali tu je Godza da to stručnije objasni.


Poslednji put menjao sarajlija dana 07 Feb 2010 18:31, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc
PostPoslato: 07 Feb 2010 18:04 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Da cini mi se da je Emir imao istih problema sa svojim vozilom. Greska je napravljena kada je demontirana glava motora jer tada je trebalo da se poravna, a to da se odradi potrebno je demontirati i ventile posto su oni stariji (izviseni) u odnosu na glavu motora.

Znaci ponovo glava motora dole, garnitura dihtunga i ravnanje glave motora.

Nadam se da ste proverili da slucajno nema vazdusni cep ili zacepljenje u sistemu za hladjenje, jer hoce i zbog toga da stvara pritisak na tim motorima.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Corsa C 1,7 DTI Sport-pomoc
PostPoslato: 07 Feb 2010 19:12 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 06 Feb 2010 18:03
Postovi: 2
Lokacija: Republika Srpsk
Ime: Opel
Opel: Corsa C 1,7 dti
Hvala puno, provjericu za te vazdusne dzepove. A taj lik sto je radio glavu kazu da je strucan,neki Ante Bosnjak iz Zenice, stoga bih pitao Emira gdje si ti radio ravnanje i pregled glave motora?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 4 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 75 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs