Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Vektra B 1.8 - Problem
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=871
Stranica 1 od 1

Autoru:  G!zmo_!D [ 19 Mar 2007 14:13 ]
Tema posta:  Vektra B 1.8 - Problem

Pozdrav drustvo.Sve hocu da vas pitam,...
Upalim automobil,cujem zujanje,radi kao ventilator negdje.Radi oko minut do minut i po
i ugasi se.Nisam ga jos przio preko 140 pa ne znam kako i da li se pali na zaista visokim obrtajima.
Koliko sam mogao upratiti ima 1 ulaz i 1 izlaz(crijevo).Ulaz pretpostavljam ispod samog venta,a izlaz ide,(nisam siguran),
na izduvnu granu.Sada mi je palo na pamet pa sam izasao ispred firme i slikao prokletu stvar mobilnim.Ako neko
ima ideju sta je to,i da li je to stvarno ventilator?(dolaze i strujni kablovi do njega),neka mi odgovori.
Slika

Autoru:  G!zmo_!D [ 19 Mar 2007 21:57 ]
Tema posta: 

Vozio sam auto do nekog majstora,(moj na putu),kaze da je neka vrsta pumpe koja usisava cist zrak i salje ga na EGR pa tako senzor na izduvnoj grani dobija pogresni info da ne odgovara mjesavina,pa motor obogacuje mjesavinu i dobijam koju konjsku snagu vise,(ne racunam vozaca :D ).Eh da,ima jos neka elektronika 10-tak cm lijevo od EGR-a,povezana je sa,valjda pumpom.Sta vi mislite?

Autoru:  paperinos [ 20 Mar 2007 21:43 ]
Tema posta: 

To je ventilatorska pumpa vazduha koja uduvava vazduh u izduvnu granu
i pomaze u hladjenju grane a i poboljsava sastav izduvnih gasova.
Jedan deo vazduha se kod omege uduvava u prostor osiguraca
i kompjutera te se koristi kao dodatno hladjenje kompjutera.

Autoru:  G!zmo_!D [ 21 Mar 2007 08:06 ]
Tema posta: 

Hvala drug! :)

Autoru:  zux [ 21 Mar 2007 17:06 ]
Tema posta: 

Paperinos ti je vec odgovorio, ali hajde da ja jos malo pojasnim
Dakle, opel je u svoje benz. modele uz EGR ventil ugradjivao i tzv. sekundarni sistem ubrizgavanja vazduha
Njegova uloga je smanjenje emisije izduvnih gasova dok je motor hladan
To se postize povecanjem temperature izduvnih gasova koje utice na brze zagrevanje katalizatora na njegovu optimalnu (radnu) temperaturu
Kada katalizator dostigne tu temperaturu, sistem ubrizgavanja vazduha se "gasi"
Dakle nema veze sa visokim obrtajima motora, vec samo sa njegovom temperaturom
Zato se prilikom paljenja hladnog auta cuje karakteristicno zujanje (oko 1-2 minuta)

Autoru:  G!zmo_!D [ 22 Mar 2007 01:06 ]
Tema posta: 

Hvala zux,to je to.Cuje se zujanje oko 30 sec do 1 minut.Pozdrav i hvala obojici.

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/