Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Gremlini u corsi
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=8452
Stranica 1 od 2

Autoru:  vladaa [ 10 Jan 2010 13:58 ]
Tema posta:  Gremlini u corsi

Prvi post i odmah problem al sta da radim. Auto je corsa A 87, 1.3 sb motor bez plina. A problem je ovo: auto se gasi kad je hladan a hoce i kad je vruc. Ler gas kad je hladan motor ne postoji, moram sauh do kraja da povucem da bi radio, ako ga malo spustim odmah se gasi. Znaci ispod 2000 obrtaja nema teorije da radi i cim hocu da krenem ugasi se! I bez sauha ne mogu da ga upalim ni na +50 a kad je sve funkcionisalo palio sam ga i ispod nule sa 30 sec drzanja sauha. Do sada je uradjeno ovo: karb rasturen ceo i opran ultrazvucno i zamenjene membrane, promenjeni kablovi, svecice, kapa, filter fazduha, sajla za gas i opet nista. Sa strujom je sve u redu, bar mi tako rekli. Promenio sam 3 majstora i niko ne ume da namesti ovaj problem, jedan mi je reko da otvorim dizne karba i dunem ih malo. Ja to i uradim, iako su ciste i auto radi kolko tolko bolje malo pa opet po starom. Ja sam primetio ovo : kad se skine kapa, razvodnik je vlazan malo i ima neka kao tkanina i vidi se da je cepnuta malo i primetio sam da ima ulja na usisnoj grani i na karbu odozgo. Majstori kazu da je to u redu : :shit:
Izvinite za ovoliko pisanje, hteo sam lepo da objasnim. Pomazite ljudi ili me bar uputite kod krstenog majstora u Nisu koji bi mi sredio to.
Pretrazio sam ceo forum i nisam nasao slicne probleme :( A slike corse cu postaviti za neki dan.

Autoru:  vlada33 [ 10 Jan 2010 14:07 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

ako je karburator u pitanju onda mislim da taj sto ti je rekao da ocistis dizne na njemu skroz upravu,dakle ocisti ih a na crevo za benzin stavi filter za gorivo (nemoj da stedis na njemu) jer izgleda da ti je rezervoar spreman za menjanje ili ciscenje...

ako ciscenje dizni resi ovaj problem moras da se pobrines da ostanu ciste,tj.da prljavstina ne dolazi do karburatora,filter stavi za prvu pomoc neki kvalitetniji a kad vidis dali u njemu ima prljavstine razmisli sta ces i sa rezervoarom raditi...

majstore u nisu ne poznajem,ali mislim da ce se ovaj problem resiti i bez majstora...

Autoru:  bozza [ 10 Jan 2010 16:12 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

kod kojih si majstora isao?
ko ti je prao i stelovao karburator?

Autoru:  vladaa [ 10 Jan 2010 19:06 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Stavio sam filter i to onaj veliki jos pre nego sto sam sredjivao karb. A iso sam kod majstor Bubija, kod ekonomske skole se nalazi, karb je sredjivao na njegovu preporuku neki majstor kod sivare, kod ulaza se nalazi, ne znam kako se zove, a za struju sam isao kod Cirica, kod skretanja za aerodrom se nalaze.

Autoru:  4motion [ 10 Jan 2010 19:35 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

a da nije pumpa goriva???

Autoru:  bozza [ 10 Jan 2010 20:14 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

majstor za karburatore kod sivare se zove radisa.

da ides da proveris struju,paljenje i sagorevanje u pasi poljani na aparatima.
majstor se zove beli,njemu ces objasniti sta si radio i kakav je problem

ulje u karburatoru postoji jer ti je verovatno iber lauf nije izvadjen iz kutije filtera

Autoru:  volim_opela [ 10 Jan 2010 22:15 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Ja imam odlicno iskustvo sam tim majstorom za karburatore kod sivare! On je sigurno dobro odradio posao, e sad ovo ti lepo kazu da stavis filter za benzin, jer je moguce da ti je prljav rezervoar i da opet uvlaci prljavstinu u karburator. Najbolje opet otvori karburator da vidis ima li prljavstinu i sad posle ciscenja i ako ima onda je to to, a ako ne resavaj struju. Inace, sta god da je stavi obavezno filter, jer puno znaci, pogotovu kod starijih automobila, a kosta nesto simbolicno. I nemoj da stavljas one plasticne filtere koje prodaju na buvljaku(mada ih ima i po prodavnicama), nego kupi metalni(ako nadjes Fradov, bice odlicno), ja njega imam vec par godina.

Autoru:  vladaa [ 10 Jan 2010 22:31 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Hvala na brzim odgovorima! :aplauz: Stavio sam onaj veliki metalni filter ja odavno. Da, Radisa se zove. Ne sumnjam ja u njega, covek je rastavio i sastavio karb za 2 minuta bukvalno, samo me nervira to sto je problem jos gore nego pre :( Bozo hoces da mi objasnis kako da dodjem do tog majstora u pasi poljanu ili broj da mi das jer sam bio tamo zadnji put pre 8 godina..

Autoru:  bozza [ 10 Jan 2010 23:28 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

radisa je dobar majstor,verujem da je to odradio kako treba.

hajde pokusacu da ti objasnim:

udjes u pasi poljanu sa gornje strane (gde je firma Enimon) i skrenes odmah u prvu desno pa pa opet prva desno,predjes malu krivinu pa prva levo i videces garazu sa desne strane druga kuca.

Autoru:  vladaa [ 12 Jan 2010 18:41 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Bio sam u p.poljanu i evo rezultata. Moj karb ima dve dizne, jedna od njih ( ona levo ) ne funkcionise, tj i kad se izvadi auto i dalje radi a trebao bi da se ugasi. Receno mi je da ili se zapusio kanal ili neki leptir ne funkcionise. Produvavanje kompresorom nije dalo rezultata. Jel da pokusam da nadjem taj leptir negde ili da kupim ceo karb? Tako su mi rekli.. A jel moze onaj sa kadeta dvogrlni :D na moj motor?

Autoru:  bozza [ 12 Jan 2010 22:18 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

znaci beli te je pomerio sa mrtve tacke?

dali znas koji je tvoj karburator? pidburg jednogrlni ili dvogrlni?
ja ovde kod mene u literaturi vidim da je na montazu isao jednogrlni,oznaka 1B1

da nije ovaj sa slike?
Slika

Autoru:  vladaa [ 12 Jan 2010 22:22 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

pidburg 1b jednogrlni

Autoru:  4motion [ 12 Jan 2010 22:23 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

kao moj

Slika

Autoru:  bozza [ 12 Jan 2010 22:25 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

moze od kadeta,a ako hoces da stavis pidburg dvogrlni moras da menjas usisnu granu.

Autoru:  vladaa [ 12 Jan 2010 22:43 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

To je to kuce :seci: Ne znam sta da radim sad. Dal da pokusam sa opravkom ili da trazim drugi koji je i on ko zna kakav.. Beli je super majstor. Kad zavrsim zezanje sa karb idemo na pivo :ziveli:

Autoru:  bozza [ 12 Jan 2010 23:02 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

malo mi je glupo savetujem da potrosis pare :D

gledaj,ako ta dizna i taj kanal nije mogao ga se otpusi u ulrazvucnoj kadici,naboje je da juris neku drugi karburator.
jbg. izacice ti preko 50e sa pranjem i stelovanjem ali verujem da ces resiti problem

inace beli je korektan,ja sam bio pre neki dan kod njega razvodnik mi je menjao na tastovoj zastavi i sve to stelovao na onim aparatima,i napokon smo resili problem i sad zastava pali ujutru bez problema.
i uvek kada sam kod njega isao resavao mi je probleme u smislu da otkrije sta nije dobro i kaze mi sta da radim

malo je cutljiv majstor ali koga zna nije bas toliko :D

Autoru:  vladaa [ 12 Jan 2010 23:23 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Ma kupicu drugi neki, po mogucstvu sa dva grla, bolje ce da ide auto :angel4: ce dobije krilca. Hvala ti puno na pomoci! :ots1:

Autoru:  Bane66 [ 13 Jan 2010 00:02 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Bozo, znas li koliki je precnik na najuzem delu u karburatoru sa slike, tacno tamo gde je i difuzor za mesanje benzina i vazduha.

Autoru:  bozza [ 13 Jan 2010 00:18 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

nezam koliki je precnik.
samo kada se rasturi,moze da se to izmeri

Autoru:  vladaa [ 16 Jan 2010 00:55 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Posto su date lepe parice a problem se vratio posle odmah sutradan :cussing: otiso sam kod drugog servisera i on je odmah dao dijagnozu (po zvuku i radu motora), otisla ti je vakum pumpa sauha. To zadovoljstvo kosta 30e. Cudi me sto niko pre nije rekao za to a 30e nije malo...

Autoru:  volim_opela [ 16 Jan 2010 02:15 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Nisi li pored tih bacenih para, mozda i karburator kupio? Pa da se nerviras duplo? Jbg

Autoru:  vladaa [ 16 Jan 2010 21:17 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Nisam ga kupio jos uvek, da ima negde nov, bez razmisljanja bih ga uzeo. A ako i sa tim buducim budem imao ovakve probleme onda... :seci: :palica:

Autoru:  bozza [ 17 Jan 2010 16:13 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

danas ja i vlada smo resavali gemline u korsi i zajedno smo se slozili da je najbolje da se zameni karburator.

e sad,u korsi je ovakav karburator
Slika

mi smo nasli karburatore koji se malo razlikuju,a razlikuju se u sledecem:

prvi ima elektronsku diznu
Slika

i ima neki dodatak na koje se prikljucuje ovo crevce za zuto-belim ventilom
Slika

ovde treba na korsinom karburatoru da stoji elektronska dizna
Slika

a ovde treba na korsinom karburatoru da stoji ovaj dodatak koji sam opisao gore
Slika

drugi karburator se razlikuje u tome sto ima neku pecurku sa rupicama umesto elektronske dizne
Slika

interesuje me sledece:
koji karburator bi bio najpogodniji/najlaksi/naprostiji za zamenu u ovoj korsi imajuci u vidu da se u ovim detaljima razlikuju?
moze li da se sve to izbaci i da se zastopuje kao so je sada trenutno na korsi?

Autoru:  Godza [ 17 Jan 2010 16:33 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

Bozo
najbolje je taj postojeci karburator koji je na njemu takav da se i potrazi,ovaj drugi koji ima ove vakume najverovatnije ima mikroprocesor na pozarnom zidu preko koga i rade vakumi, a inace vakumi su povezani i sa razvodnikom paljenja zbog ugla predpaljenja.

I da se zacepe svi ti otvori na tom drugom karburatoru radice na leru ali imace problem sa paljenjem motora.

Autoru:  bozza [ 17 Jan 2010 16:37 ]
Tema posta:  Re: Gremlini u corsi

za ovaj prvi znam da mora da ima taj modul jer mi je i to rekao ovaj drugar koji ga prodaje da je skinut sa kadeta koji je imao taj modul na pozarnom zidu.

a ovaj drugi karburator sa ovom pecurkom bez gomile ovih vakuma? isto vazi i za njega?

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/