Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

povecana potrosnja nakon osvjezenja motora kadett 1.3
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=6723
Stranica 1 od 3

Autoru:  dario opel kadett [ 28 Jul 2009 12:07 ]
Tema posta:  povecana potrosnja nakon osvjezenja motora kadett 1.3

e ovako momci...presao sam nekih 500km i 99% voznje je bilo u 4. 60km/h laganini i nikako mi nije jasno kako sam stalno na benzinskoj pumpi...sokirao sam se kada sam vidio da sam potrosio 47l benzina(nemam plin) na 500km :banghead: :banghead: znate li do cega moze da bude??
paljenje je skroz vraceno kao maistor namjerno vratio da bi bio sto lijenji dok se ne razradi pa poslije ce ga kao nastelovat...

e sad nije mi jasno kako da mi guta preko 9 litara...nikada nije prelazio 6.5 kada sam ga tako lagano vozio...

Autoru:  vlada13 [ 28 Jul 2009 12:36 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Možda dok se delovi malo ne razrade, karike ne ulegnu. Mada preporučio bih ti da paljenje staviš gde treba, zato ti i troši više.

Autoru:  dario opel kadett [ 28 Jul 2009 13:57 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

ma popizdio sam pravo...nazvao maistora ne moze da me primi do petka...mozda odem negdje na stroboskopu da nastelujem paljenje i smjesu...
jos mi sad iz auspuha smrdi benzin i svakih 10-ak sekundi cuje se kao DU DU DU...

Ima li jos neko nesto da sumnja.?

-- 28 Jul 2009 13:23 --

daj pogledajte da li je ovo pravi raspored kako treba da stoi...
kada sam radio motor ovo oznaceno crijevo tj ulaz u karb je bio zapusen pa ga je procepio borerom i sada nabio crijevo i stavio ovaj sarafic...to me buni dosta ne mogu da se sjetim kako je prije bilo i da li treba ovako da bude..ajde molim vas nek neko pogleda kod sebe pa mi javi..

Slika

Autoru:  vlada13 [ 28 Jul 2009 15:43 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Ako ti se čuje du du du (:)) onda ti je paljenje ne pomereno nego u drugoj hemosveri :D
Idi nek ti neko namesti paljenje kako treba i završio si posao.

Autoru:  dario opel kadett [ 28 Jul 2009 17:13 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

sutra u 14h dogovoreno kod jednog maistora kolege od mog djeda :) stara skola hehe ima stroboskop i neke zezancije....

9.3l benzina na 100km 98 oktana majku mu kao da je z20let :banghead: :D :ludilo:

Autoru:  vlada13 [ 28 Jul 2009 20:40 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Pogledaj ti šta imaš ispod haube :ludilo2:

Autoru:  dario opel kadett [ 28 Jul 2009 20:58 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Slika
u pravu si :ludilo:

Autoru:  Godza [ 28 Jul 2009 23:52 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

dario opel kadett je napisao:
ma popizdio sam pravo...nazvao maistora ne moze da me primi do petka...mozda odem negdje na stroboskopu da nastelujem paljenje i smjesu...
jos mi sad iz auspuha smrdi benzin i svakih 10-ak sekundi cuje se kao DU DU DU...

Ima li jos neko nesto da sumnja.?

-- 28 Jul 2009 13:23 --

daj pogledajte da li je ovo pravi raspored kako treba da stoi...
kada sam radio motor ovo oznaceno crijevo tj ulaz u karb je bio zapusen pa ga je procepio borerom i sada nabio crijevo i stavio ovaj sarafic...to me buni dosta ne mogu da se sjetim kako je prije bilo i da li treba ovako da bude..ajde molim vas nek neko pogleda kod sebe pa mi javi..

Slika



Tanko crevo iz filtera za vazduh treba da ide u usisnu granu (tu gde je zapuseno) jer tu vrsi provetravanje motora.
I cinimi se da su pogresno postavljena i creva od vakum regulatora za sauh i vakuma od razvodnika paljenja, lose je slikano jer ne vidim crevo od razvodnika paljenja gde je utaknuto.

Autoru:  vlada13 [ 29 Jul 2009 00:07 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Da jbt, u pravu je Godža. Taj ti je nešto pobrljavio sa crevima. Idi kod nekog boljeg majstora ili nađi nekog kadeta kao tvog pa upoređuj gde koje crevo ide :shit:

Autoru:  dario opel kadett [ 29 Jul 2009 09:51 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

ma i meni nije jasno znam kako je bilo prije kad on kaze ovo vako ono nako....

da li moze to da me zeza pa mi guta 9 litara?
ovo crijevo sto je zapuseno ne znam gdje je prije islo...a ima crijevo sto ide iz filtera vazduha to je iznad i ne vidi se..ima to spojeno je i to nije dirano uvijek je takoi bilo i ok je...
samo ovo me buni sto je zapuseno ne znam od cega je...

-- 29 Jul 2009 13:58 --

e ovako bio sam kod maistora i paljenje je ok...

ali mi je zamjeno crijeva... ovako
ovo crijevo je bilo u ovoj rupi
Slika

sada je ovdje...gdje je bilo ono crijevo zapuseno sa sarafom...
Slika

auto ide extra jede cestu sad samo me obrtaji zezaju..sporo padaju..onda kada stisnem kvacilo padnu do 500 pa se vrate na 1000 pa tek onda na 900....
nije mi jasno koje crijevo ide u rupu iz koje sam izvadio crijevo sa prve slike...ili to stoji prazno???

-- 29 Jul 2009 14:10 --

a odma nakon osvjezenja desilo mi se da mi se spoili kontakti od ovog oznacenog cuda i spadali mi obrtaji,auto se gasio znaci....sada mi ovaj maistor rekao da to provjerim...a ne znam kako????moguce da i to zeza da su sad kablovi ok poredani

Slika

-- 29 Jul 2009 16:40 --

krenem kod maistora i jednom mi se ugasi..dodem do njega...gleda...produvo dizne....malo stelovo....i ok...odem nekih 800m od njega na kvacilo i ugasi se...i stalno tako...jos puca iz auspuha!!!i na oko 4000rpm ima i dima...

Autoru:  Godza [ 29 Jul 2009 21:46 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Na ovoj zadnjoj slici na razvodniku paljenja ima vakum i na njemu cevcica, taj vakum mora da se poveze sa karburatorom pa tek onda da se iskontrolise sa strogoskopom paljenje.

Sto se tice creva od filtera do usisne grane sada je dobro, jedino na usisnoj grani proveri da li uvlaci vazduh jer ako odusak ne radi kako treba hoce da se gasi.(potrebno je probiti nekom iglom odusak da bi uvlacio vazduh).

Kod tih motora sa koji imaju mikroprocesor (nalazi se na pozarnom zidu) normalno je da ler gas pada sa zadrskom jer jer ima dosta vakuma preko kojih karburator radi.

A ova slika sto si obelezio u desnom uglu to je magnetni ventil, njega ces probati da li radi: das kontakt i izvadis dzek i vratis nazad ako se cuje caktanje onda je ispravan, a ako se ne cuje vec znas sta mu je ciniti.

I vidis i sam da svako crevce mora na svoje mesto dobio je motor na zivosti i sada bi trebalo i potrosnju da smanji :thumbup:

Autoru:  dario opel kadett [ 30 Jul 2009 09:46 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

kod mene je kompijuter odpojen...a onaj vakum na razvodniku je neispravan...danas bi trebao da stigne novi iz Banja luke pa da ga namontiram...

magnetni ventil je ispravan...

maistor misli da je do karburatora pa ce danas da ga otvori..juce produvao dizne i sve i opet isto i jos gore...poceo i da puca iz auspuha..

Autoru:  dario opel kadett [ 31 Jul 2009 19:49 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

otvoren karburator...mulja i taloga masu...jedna dizna zacepljena bila i fals vazduh ga zezo....sve fino sredeno..stavljen ispravan vakum sto ide na razvodnik...auto radi kao sat...stavio mu kovanicu od 5km na noz i dodao gas do kraja ona miruje...nisam mogao da vjerujem...podesavao ga je par sati...ide kao mina(pu pu da ga ne ureknem)...

Autoru:  Nesha [ 31 Jul 2009 19:58 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

e jbg, pretera ga sad sa tom kovanicom :D

Autoru:  dario opel kadett [ 31 Jul 2009 21:23 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

snimit cu..znao sam da neko nece da vjeruje...ni ja ne bih da nisam vidio...mislim boli me qurac jel stoi ili ne ali sam se iznenadio...

Autoru:  Godza [ 31 Jul 2009 21:31 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

j.. bes kovanicu stavi casu punu vode (jos bolje izvorske iz nekog potoka) na filter vazduha i pusti ga da radi na leru :ludilo: :ludilo2:

Autoru:  dario opel kadett [ 31 Jul 2009 21:57 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

hehe...ima da snimim kovanicu...razumijem da ne vjeruje neko..ne bi ni ja...ali sve utegnuto fino sredeno...

Autoru:  Godza [ 31 Jul 2009 22:37 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

dario
ma verujemo ti mi samo se malo salimo :ok:
aj snimi sutra pa da vidimo :wink: nego jel kovanica od eura ili ??? :)

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Avg 2009 10:06 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

ne nego od 5 maraka(km) :D

Autoru:  pistre [ 01 Avg 2009 14:19 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

pa gde je snimak ? naravno ne vazi se lepljenje novcica lepkom :ludilo:

Autoru:  Mare [ 01 Avg 2009 14:27 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

Ja ni onim Locktite SuperBond-om što reklamiraju, ne bih mogao da zadržim novčić. Progutao bi ga odmah, mnogo voli pare. :ludilo:

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Avg 2009 15:42 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

pistre je napisao:
pa gde je snimak ? naravno ne vazi se lepljenje novcica lepkom :ludilo:

:ludilo: :ludilo: :ludilo:
bice majke mi..samo polako...

Autoru:  Speedy [ 01 Avg 2009 20:03 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

dario opel kadett je napisao:
sutra u 14h dogovoreno kod jednog maistora kolege od mog djeda :) stara skola hehe ima stroboskop i neke zezancije....

9.3l benzina na 100km 98 oktana majku mu kao da je z20let :banghead: :D :ludilo:


meni je trosio 10l benzina od 95 oktana... a 1.3 karburator...jes da je dvorgli i jes da ide kao da je 1.6 al 10litara je 10 litara...
navikao sam bio..bilo je lako da se zaokruzi kilometraza...1l = 10km...
sad kako vozim na plin jos bolje je :D :)
i plina trosi oko 10litara...tako da :) :)

Autoru:  pistre [ 01 Avg 2009 20:27 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

ne moguce da ti trosi i plina isto :( pa meni je 1.3s trosio 11 benzina a plina 14 naravno u gradu na orvorenom 8 plina

Autoru:  dario opel kadett [ 01 Avg 2009 20:35 ]
Tema posta:  Re: povecana potrosnja nakon osvjezenja motora...

ma kakav grad meni je otvorena voznja i 60km/h bilo u 4.
maistor mi je rekao da je mogao i 20l da trosi...zezo ga neki fals vazduh neki vakumi i tako ta sranja i karburator bio prljav u pm...
pa nikada mi nije uzimao vise od 6.5 kada vozim 80-90 otvoreno...kada sam ga stiskao tada nisam ni gledao potrosnju....

sad ce valjda bit ok...

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/