vidim da se mnogo ljudi zali na to da ima auto ide slabije od istih ili slabijih motora,i da ne mogu da postignu max.brzinu.
drugo grlo je fakticki drugi karburator koji se aktivira pod odredjenim uslovima rada motora.dodace jos goriva(drugo grlo je obicno vece od prvog pa je taj motor dosta agilniji u preticanju)i tima ce motor momentalno poceti da dize obrtaje osetno i zustro ubrzavati jako dobro opet sve u zavisnosti od motora i kubikaze,sto moze da bude veoma zabavno ali i da ne daj boze spase zivu glavu ....to mu je i namena ,pomoc pri izenadnom ubrzanju,preticanju sa srednjih obrtaja 2500,3000 kod pierburg dvogrlog karburatora koji se nalazi na vecini opelovih ohc motora 1.3,1.6,1.8 ima vakumsko otvaranje drugog grla.. meni naravno drugo grlo nije radilo od samog pocetka pa je auto bio dosta trom. problem sam resio tako sto sam to sve uprostio i prebaci na takoreci mehanicki princip,drugo grlo se otvara pod dejstvom prvog i sve to kontrolisuci preko papucice za gas,znaci potopim do kraja papucicu i oba grla su otvorena,a ne pod dejstvom vakum pumpe
poenta je da se ceo onaj vakumsi sistem crne boje na slici ukloni sa sve polugicom koja je prikacena na klackalicu drugog grla.lako ce se uociti ta klackalica,ima na sebi zutu plastiku i oprugu i sa desne strane je u odnosu na kotur sajle gasa. kada se upali motor pomeranjem te klackalice osetice se mala promena broja obrtaja.tu plastiku izbusiti i napraviti najprostiju vezu zicom ili sajlom sa glavnim koturom za sajlu gasa,odmeriti na kojoj ce poziciji potezati drugo grlo i to je to. gas do daske i uporedjivanje kako auto ide sada i pre.....
vazi za opelove motore sa pierburg 2e dvogrlim karburatorima
|