Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4999 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | Martin [ 04 Jan 2009 16:33 ] |
Tema posta: | Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
![]() Kako je stigla i Nova godina,došli su i novi problemi.... Zima je pa sam poceo da vozim i na benzin (stalno vozim na plin).Desava mi se da ne mogu da postignem ubrzanje - trza i guši se! ![]() |
Autoru: | serial [ 04 Jan 2009 17:16 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
Ne mora da bude pumpa tu uopste... Mozda su ti se zapusile dizne zbog ne voznje to se cesto desava kad se vozi samo na plin... Uzmi promeni i filter goriva cisto da otklonis i to kao problem... |
Autoru: | bozza [ 04 Jan 2009 18:45 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
sta nosi tvoj auto,karb. ili anjspric? to je i kod mene problem zato sto stalo vozim na gas pa kada prebacim na benzin "guta knedle". pomaze samo pranje ultra zvukom i ceta voznja na benzin. u suprotnom uvek ce ti se javljati takav "problem" kod voznje na benzin do duse ja postizem ubrzanja... ![]() |
Autoru: | serial [ 04 Jan 2009 20:18 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
Opel: Rekord 1.8i ![]() |
Autoru: | bozza [ 04 Jan 2009 22:24 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
video sam da je "i" u avataru,ali ljudi svasta znaju da promene dok imaju automobil. ![]() |
Autoru: | Martin [ 04 Jan 2009 22:32 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
![]() Od kad sam prešao na karb,od početka je bilo takvih problema.Sad mi je to dosadilo,jer češće prelazim na benzin.Od kako je zahladilo,teže pali i na benzin i na plin...ma raspad sistema. ![]() Ono "i" mi stoji samo za ukras....čak imam i "katalyzator"... ![]() |
Autoru: | bozza [ 04 Jan 2009 22:40 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
pazi kada sam 99% znao da nije nesto "fabricki" zato sam i pitao. znaci onako stoje stvari kao sto sam ti gore napisao. ali posto imas problem vise t.j. ne postize ubrzanja mora da ide karburator na pranje ja sam tako uradio na prolece (prosle godine) i kada sam ga vratio opranog jeo je zivu decu... ali opet ista prica posto vozim stalno na gas... |
Autoru: | Martin [ 04 Jan 2009 23:44 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
![]() |
Autoru: | bozza [ 04 Jan 2009 23:55 ] |
Tema posta: | Re: Pumpa za gorivo |
moras da krenes iz pocetka. podji od rezervoara pa do karburatora i trazi problem. nasipi gorivo,zameni filter (ako ga ima),pumpu proveri dali baca gorivo... pa ako ispadne da je to ok usredsredi se na karburator |
Autoru: | serial [ 05 Jan 2009 02:19 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
A oke ja reko pise I pa je I ![]() |
Autoru: | Martin [ 05 Jan 2009 14:31 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
![]() ![]() Stvarno ne znam šta je u pitanju. |
Autoru: | TheeyaN [ 05 Jan 2009 15:04 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
Ne shvatam zasto ljudi misle da ce auto da im upali na plin ako je napolju minus 15,a smesa propana i butana je isto kao kad je bilo +30.. Ovi nasi uopste ne menjaju dozu plina,tj. ne povecavaju kolicinu propana,jer nema zakona koji im to nalaze,ima nesto iz 1965-e.. Sad ce kao i to da se usvoji ali videcemo.. Bas juce me moli drug da dodjem kablovima da upali auto,Ascona 1.6B sa plinom,i tek kad sam dosao on mi kaze da mu se istrosio ceo akumulator jer je verglao i nije mogao da upali na plin,a dovod za gorivo za benzim mu se zaledio,a verovatno nije ni imao gorivo uopste unutra.. Pa sta mislite zasto ovi novi sekvent sistemi rade na benzin dok motor ne dobije oko 80 stepeni pa tek tad prebace na plin.. Tako treba svi da rade,ovako sta ustedis na gasu platis u popravkama koje su neminovne.. |
Autoru: | Martin [ 05 Jan 2009 15:14 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
![]() |
Autoru: | bozza [ 05 Jan 2009 15:28 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
-auto bez problema moze da upali na gas ako je motor dobar i sve oko motora a smesa nastelovana kako treba, -mesavina propana i butana se menja prema godisnjem dobu, -sekvent ne ceka da zagreje 80c pa da prebaci na plin. prebacuje na minimum 40c nemoj da siris denziformacije i da ofujes u temi gde nije mesto za to. |
Autoru: | Martin [ 05 Jan 2009 18:47 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
![]() |
Autoru: | TheeyaN [ 05 Jan 2009 19:20 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
Lepo si rekao bozo ako je smesa butana i propana kako treba da bude.. Sto se zakona o smesni propana i butana tice na snazi je trenutno zakon iz 1965 godine,u kome jasno pise da se treba menjati doza ali ta doza nije ona koja ZAISTA treba biti na temperaturama od -15 stepeni Sto se seqventa tice,sasvim je moguce da sam utripovao i napravio lapsus,za to se izvinjavam.. Znam samo da mi je brat pricao da mu prebacuje posle 2-3 minuta,a do tad motor nabije mnogo vise od 40 stepeni. I ne vidim zasto kazes da je to bio off,bas se tema odnosila na plin i mogucnosti zasto auto ne moze da upali.. |
Autoru: | TheeyaN [ 05 Jan 2009 19:21 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
Martin je napisao: :ilo: Bio mi je majstor i rešili smo problem.Karburator i pumpa su ok,nego bilo je puklo je...o crevo koje se nalazi ispod karburatora i koje dovodi gorivo do karburatora.To smo skontali tek kad smo skinuli i karburator i crevo.Ma sitnica. Veoma hladno vreme,staro crevo,malo trenja i jbg.. u Svakom slucaju bitno da je kvar otklonjen! Srecno! |
Autoru: | bozza [ 05 Jan 2009 21:50 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
jbg. glupost. e sad ce da pali kao vojni magacin ![]() TheeyaN je napisao: Lepo si rekao bozo ako je smesa butana i propana kako treba da bude.. Sto se zakona o smesni propana i butana tice na snazi je trenutno zakon iz 1965 godine,u kome jasno pise da se treba menjati doza ali ta doza nije ona koja ZAISTA treba biti na temperaturama od -15 stepeni Sto se seqventa tice,sasvim je moguce da sam utripovao i napravio lapsus,za to se izvinjavam.. Znam samo da mi je brat pricao da mu prebacuje posle 2-3 minuta,a do tad motor nabije mnogo vise od 40 stepeni. I ne vidim zasto kazes da je to bio off,bas se tema odnosila na plin i mogucnosti zasto auto ne moze da upali.. ne znam koliko se secas,pre su zime mnogo bile hladnije nego sad. dakle,to ne zanaci da ako je zakon star da nije funkcionalan. pa i te 1965 godine je bilo uzasno hladno. ![]() gledaj,auto koji dva tri-pet minuta radi u mestu ili u pokretu ne moze da nabije 80c nikad,jer ta temperatura spada u radnu temperaturu. za to vreme moze samo da smlaci motor... |
Autoru: | TheeyaN [ 05 Jan 2009 23:05 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
Ne u pravu si sto se sekventa tice,proverio sam i ja i pali od 40,tako da tu nema govora.. A jeste zima 1965-a bila hladna,ali tad u Srbiji skoro da nisu postojala kola,a kamoli kola sa gasom.. Ja barem tako mislim,ispravi me ako gresim.. Ja sam ipak omladinac ![]() |
Autoru: | bozza [ 15 Jan 2009 16:29 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
ako ti je garav karburator smesa ti nije odgovarajuca. moras ceo karburator da sredisstruju da proveris,na namestis auto da sljaka na benzin,pa posle da se sredi gas. |
Autoru: | 4motion [ 15 Jan 2009 22:14 ] |
Tema posta: | Re: Rekord 1.8 - Pumpa za gorivo |
nema sanse da posle 2-3min rada, motor nabije 80 stepeni |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |