Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

K&n Vs Standard Dyno Run
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4862
Stranica 1 od 2

Autoru:  serial [ 15 Dec 2008 00:15 ]
Tema posta:  K&n Vs Standard Dyno Run

Evo lik sa T&S foruma uradio test sa KN i bez njega... Sto on kaze dilema resena :)

Slika

Autoru:  vlada13 [ 15 Dec 2008 00:46 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Pa ovo isto :)
Lepo kažu ljudi, samo zvuk što ima i ništa više. Ta priča o konjima ne pije ladnu vodu :D
Jedino eto što je filter dugotrajniji i samo se čisti a ne menja se tako često kao ovaj.

Autoru:  Nezki [ 15 Dec 2008 00:47 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

mene sad interesuje to isto ali na turbodizelu :D

Autoru:  vlada13 [ 15 Dec 2008 00:48 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Plati dino pa ćeš da vidiš :D

Autoru:  shadow [ 15 Dec 2008 01:56 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

hmm, ovo nije u autocentru boban radjeno...kolko ga je kostao dyno?

Autoru:  Nezki [ 15 Dec 2008 02:47 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

u apatinu je valjda radjeno

Autoru:  frenki [ 15 Dec 2008 16:22 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Puni su forumi tih sto misle da se sa K&N filterom dobijaju konji mozda se i dobijaju ali mrtvi :ludilo:

Autoru:  boolero [ 15 Dec 2008 16:26 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Bude konja sigurno...ali ne pod haubom vec na vozachkom mestu :ludilo:

Autoru:  vlada13 [ 15 Dec 2008 17:42 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Veoma je zanimljivo kad čovek negde pročita nešto tipa:
1.6 motor fabrički 70 ks
+ Kn 10 ks
+ protočni lonci 15ks
+ ... :ludilo:

Autoru:  shadow [ 15 Dec 2008 18:40 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

a niko da kaze kolko je kostao dyno...

Autoru:  Nezki [ 15 Dec 2008 18:42 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

a zasto je to bitno za rezultat?

Autoru:  boolero [ 15 Dec 2008 19:00 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Pa mozda neko oce da meri, pa da zna da se ne cima dzaba do Apatina ako je ista cena kao i u Bobanu.

Autoru:  serial [ 15 Dec 2008 19:16 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

shadow to je njegov ortak neki dil je bio upitanju. Radjen je u TCA Apatin, citiram "Pozovite Rajkana pa se dogovorite sa njim koliko je merenje."

Autoru:  Danecuprija [ 15 Dec 2008 20:08 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Pa bas na T&S forumu ima najvise tih palevina na K&N filtere i ostale dzidzabidze ... me nema tuning bez nekolko soma evra ispod haube,i bez otvaranja motora (bar po meni) . sve ostalo su bajke ...
Evo im ga sad ... slika govori vise od 1000 reci ... nego uvek ima neki pametan ... mada laze sebe a ne mene :odrasti:

Autoru:  vlada13 [ 15 Dec 2008 20:39 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Nema tuninga bez Lexmaila :D

Autoru:  shadow [ 15 Dec 2008 22:05 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Moze bez otvaranja motora, ali ne moze bez par stotina evra. Evo kako izgleda dyno od 2.0 8v GSi, sa KN filterom, KN usisom, i Jetex izduvom

Slika

Autoru:  frenki [ 15 Dec 2008 22:31 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Isto bi bilo i sa fabrickim filterom

Autoru:  Nezki [ 16 Dec 2008 19:27 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

a nije mi jasna onda jedna stvar. Kod svih "budzenih" automobila vidjam pecurke, mislim na ove koji se spremaju za trke. Sto oni stavljaju ako se nista ne dobija?

Autoru:  Danecuprija [ 16 Dec 2008 19:40 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Zato sto tuniranim motorima obicno treba vise vazduha, u odnosu na fabricke filtere visokoprotocni su tad resenje ...

Autoru:  serial [ 16 Dec 2008 20:09 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Eo procitah na forumu oglasio se valjda vlasnik 1000 din je test...

Autoru:  shadow [ 16 Dec 2008 20:24 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

To je onda 4 puta jeftinije nego kod bobana.

@serijski
Ako ti nije problem, pitaj tamo na forumu, dal moze da da grafikon snage ili obrtnog momenta, ali u odnosu na broj obrtaja motora, a ne na brzinu na tockovima, posto na ovim graficima je donja skala u km/h, umesto obrtaji motora.

Autoru:  serial [ 27 Dec 2008 16:26 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Eo pitao sam citiram

"Pricao sam sa covekom, uglavnom sam pitao da li mogu obrtni moment da izmere covek je rekao da mogu, a da li sad tu skalu mogu da menjaju iz Km/h u Nm to ne znam. Uglavno Nm mogu da izmere takodje!!! "

Autoru:  Night Rider [ 17 Mar 2009 20:18 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Aj da se malo umesam :D
Ja iz iskustva znam da ima razlike sa K&N filterom i bez njega,imao sam ga na prosloj Vektri i razlika se najvise oseca kada auto povlaci dosta vazduha npr. uzbrdo pun auto itd.
Naravno razlika je mala ali je ima :wink:
Takodje sam na Vektru stavljao onu buvljacku imitaciju K&N filtera i mogu reci da se sa njom gubi na prefomansama cak i u odnosu na fabricki filter a auto se dere kao lud!

Autoru:  srkiv [ 17 Mar 2009 20:38 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

slazem se sa night rider-om

Autoru:  boolero [ 17 Mar 2009 21:30 ]
Tema posta:  Re: K&n Vs Standard Dyno Run

Teorija i praksa kazu da nemate pojma :D

Recimo na ovom merenju razlika je 0.6ks...tj dobitak na znazi je 0.35%!!!
Prvo zashto bi dao 80e za 0.35% dobitka na snazi?
A drugo...brate Night kako cesh to osetiti?
I pitanje je tih 0.35%...jel to stvarno dobitak, ili prosto greshka u merenju?


Tacka na ovu raspravu bi se stavila kada bi neko izmerio tacnu kolicinu vazduha sa obicnim filterom i sa kn....ali proizvodjachim filtera to ne ide na ruku, a obicnim korisnicima je previshe komplikovano.

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/