Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
K&n Vs Standard Dyno Run https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4862 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | serial [ 15 Dec 2008 00:15 ] |
Tema posta: | K&n Vs Standard Dyno Run |
Evo lik sa T&S foruma uradio test sa KN i bez njega... Sto on kaze dilema resena ![]() ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 15 Dec 2008 00:46 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Pa ovo isto ![]() Lepo kažu ljudi, samo zvuk što ima i ništa više. Ta priča o konjima ne pije ladnu vodu ![]() Jedino eto što je filter dugotrajniji i samo se čisti a ne menja se tako često kao ovaj. |
Autoru: | Nezki [ 15 Dec 2008 00:47 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
mene sad interesuje to isto ali na turbodizelu ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 15 Dec 2008 00:48 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Plati dino pa ćeš da vidiš ![]() |
Autoru: | shadow [ 15 Dec 2008 01:56 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
hmm, ovo nije u autocentru boban radjeno...kolko ga je kostao dyno? |
Autoru: | Nezki [ 15 Dec 2008 02:47 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
u apatinu je valjda radjeno |
Autoru: | frenki [ 15 Dec 2008 16:22 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Puni su forumi tih sto misle da se sa K&N filterom dobijaju konji mozda se i dobijaju ali mrtvi ![]() |
Autoru: | boolero [ 15 Dec 2008 16:26 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Bude konja sigurno...ali ne pod haubom vec na vozachkom mestu ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 15 Dec 2008 17:42 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Veoma je zanimljivo kad čovek negde pročita nešto tipa: 1.6 motor fabrički 70 ks + Kn 10 ks + protočni lonci 15ks + ... ![]() |
Autoru: | shadow [ 15 Dec 2008 18:40 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
a niko da kaze kolko je kostao dyno... |
Autoru: | Nezki [ 15 Dec 2008 18:42 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
a zasto je to bitno za rezultat? |
Autoru: | boolero [ 15 Dec 2008 19:00 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Pa mozda neko oce da meri, pa da zna da se ne cima dzaba do Apatina ako je ista cena kao i u Bobanu. |
Autoru: | serial [ 15 Dec 2008 19:16 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
shadow to je njegov ortak neki dil je bio upitanju. Radjen je u TCA Apatin, citiram "Pozovite Rajkana pa se dogovorite sa njim koliko je merenje." |
Autoru: | Danecuprija [ 15 Dec 2008 20:08 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Pa bas na T&S forumu ima najvise tih palevina na K&N filtere i ostale dzidzabidze ... me nema tuning bez nekolko soma evra ispod haube,i bez otvaranja motora (bar po meni) . sve ostalo su bajke ... Evo im ga sad ... slika govori vise od 1000 reci ... nego uvek ima neki pametan ... mada laze sebe a ne mene ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 15 Dec 2008 20:39 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Nema tuninga bez Lexmaila ![]() |
Autoru: | shadow [ 15 Dec 2008 22:05 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Moze bez otvaranja motora, ali ne moze bez par stotina evra. Evo kako izgleda dyno od 2.0 8v GSi, sa KN filterom, KN usisom, i Jetex izduvom ![]() |
Autoru: | frenki [ 15 Dec 2008 22:31 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Isto bi bilo i sa fabrickim filterom |
Autoru: | Nezki [ 16 Dec 2008 19:27 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
a nije mi jasna onda jedna stvar. Kod svih "budzenih" automobila vidjam pecurke, mislim na ove koji se spremaju za trke. Sto oni stavljaju ako se nista ne dobija? |
Autoru: | Danecuprija [ 16 Dec 2008 19:40 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Zato sto tuniranim motorima obicno treba vise vazduha, u odnosu na fabricke filtere visokoprotocni su tad resenje ... |
Autoru: | serial [ 16 Dec 2008 20:09 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Eo procitah na forumu oglasio se valjda vlasnik 1000 din je test... |
Autoru: | shadow [ 16 Dec 2008 20:24 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
To je onda 4 puta jeftinije nego kod bobana. @serijski Ako ti nije problem, pitaj tamo na forumu, dal moze da da grafikon snage ili obrtnog momenta, ali u odnosu na broj obrtaja motora, a ne na brzinu na tockovima, posto na ovim graficima je donja skala u km/h, umesto obrtaji motora. |
Autoru: | serial [ 27 Dec 2008 16:26 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Eo pitao sam citiram "Pricao sam sa covekom, uglavnom sam pitao da li mogu obrtni moment da izmere covek je rekao da mogu, a da li sad tu skalu mogu da menjaju iz Km/h u Nm to ne znam. Uglavno Nm mogu da izmere takodje!!! " |
Autoru: | Night Rider [ 17 Mar 2009 20:18 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Aj da se malo umesam ![]() Ja iz iskustva znam da ima razlike sa K&N filterom i bez njega,imao sam ga na prosloj Vektri i razlika se najvise oseca kada auto povlaci dosta vazduha npr. uzbrdo pun auto itd. Naravno razlika je mala ali je ima ![]() Takodje sam na Vektru stavljao onu buvljacku imitaciju K&N filtera i mogu reci da se sa njom gubi na prefomansama cak i u odnosu na fabricki filter a auto se dere kao lud! |
Autoru: | srkiv [ 17 Mar 2009 20:38 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
slazem se sa night rider-om |
Autoru: | boolero [ 17 Mar 2009 21:30 ] |
Tema posta: | Re: K&n Vs Standard Dyno Run |
Teorija i praksa kazu da nemate pojma ![]() Recimo na ovom merenju razlika je 0.6ks...tj dobitak na znazi je 0.35%!!! Prvo zashto bi dao 80e za 0.35% dobitka na snazi? A drugo...brate Night kako cesh to osetiti? I pitanje je tih 0.35%...jel to stvarno dobitak, ili prosto greshka u merenju? Tacka na ovu raspravu bi se stavila kada bi neko izmerio tacnu kolicinu vazduha sa obicnim filterom i sa kn....ali proizvodjachim filtera to ne ide na ruku, a obicnim korisnicima je previshe komplikovano. |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |