Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
4 karburatora na 1.6? https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4760 |
Stranica 1 od 3 |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 00:57 ] |
Tema posta: | 4 karburatora na 1.6? |
za pocetak, zanima me da li bi bio jaci od c20xe? posle ce sa razvojem tem doci jos pitanja... ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 03 Dec 2008 01:03 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
ne bi ![]() |
Autoru: | Nesha [ 03 Dec 2008 01:06 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
jedino sto bi bilo jace je potrosnja. Potrosnja bi ti bila kao da vozis tenk i to sa chip tuningom ![]() |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 01:07 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
ma nisam pitao za potrosnju... ove plinadzije samo o tome razmisljaju... ![]() samo me zanima snaga za sad? |
Autoru: | vlada33 [ 03 Dec 2008 01:10 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
ovo sam video jednom,pravo ludilo,jugo sa 4 karb.od alfe,tj.dva para jer kod alfe 75 idu u paru,mozda bi i bio jaci ali ko bi to nahranio i odmah da znas covek je napomenuo da treba strasno poznavati taj rad da ustelujes sva 4 karb.na istu smesu da auto radi o.k |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 01:12 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
e sad... mozda je glupo pitanje, ali opet cu se pravdati na to sto sam ekonomista po struci a ne mehanicar... ![]() jel moze turbina na karburator? |
Autoru: | Nesha [ 03 Dec 2008 01:12 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
pa pazi ja sa mojih 136 konja sa upaljenom klimom i voznjom na plin bih bio jaci i brzi od te kombinacije sa cetiri karb. ![]() ma koji ce ti to, ako hoces snagu uzmi motor i pevaj ![]() |
Autoru: | Nezki [ 03 Dec 2008 01:13 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
jes da se ne razumem, ali uvek je lakse uzeti ceo jaci motor nego praviti od slabijeg jaci, narucito sa turbinama i cudima. To se isplati ako imas do jaja para, ali ako ides do granice tipa XE ili LET bolje uzmi ceo motor ![]() |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 01:14 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
ne ne.. nesto razmisljam... posto mozda ce doci novi auto sa malom potrosnjom u porodicu, razmishljam da napravim motor koji ce biti koriscen samo za ekstremne situacije... ![]() @nezki ja sam shadow-ov sledbenik... on je moj sensej... ![]() |
Autoru: | Nesha [ 03 Dec 2008 01:20 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
dobro je samo da nisi krenuo mojim stopama ![]() ![]() ma glupost ti je 4 karburatora, aj da je neka grdosija od motora, pa i da stavis, ovako ces samo baciti pare |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 01:29 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
da ali ako moze i turbina na to... e to je vec nesto... ![]() |
Autoru: | Nezki [ 03 Dec 2008 01:42 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
prvo i osnovno pitanje: koliko para planiras da ulozis u motor? to moras da znas a ne kupicu ovo pa kad skupim pare uzecu ovo, pa malo ono... |
Autoru: | shadow [ 03 Dec 2008 02:16 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
http://www.sbdev.co.uk/Taper%20Kits/New ... uction.htm 150-164ks. To ti je ko fabricki XE. U kombinaciji sa ostalim modifikacijama, moze i do 221ks. To se vec kida sa C20LET. Procunjaj malo po SBD sajtu, pogledaj kitove, grafikone, primere...i cene ![]() Ali cisto malo edukacije za tebe. Ako se stavlja 4 karburatora, ne stavljaju se obicna karburatora, tj, vertikalni karburatori, jer pod broj jedan ne mogu da stanu 4 jedan pred drugog, i neces dobiti nista specijalno ako uspes, nego idu horizontalni karburatori, uglavnom se stavljaju karburatori sa motocikala. To se i drugacije steluje. Samo stelovanje bi bilo par dana posla. Drugo, turbo na karburator moze, samo ti trebaju specijalni karburatori za turbo, koje ces jako jako jako tesko naci. Lakse je da injection sa atmosferskog prebacis na turbo. Ponavljam, nemas realne potrebe da se akas sa 1.6 ako imas dostupan 2.0, jer ti nisi vezan pravilnicima. I nezki ti postavio realno pitanje, koje kao ekonomista ces razumeti...pre bilo kakvog posla, mora da se zna koji je budzet. Najbolje je da kazes koliki ti je budzet, pa da se smisli sta je najbolje za te pare |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 10:46 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
ne... nego se cisto sad informisem... pa cu da pogledam cene na internetu i onda cu da vidim sta i kako... mislio sam da ga napravim samo za drag trke... i hocu da eksperimentisem sa 1600 ccm jer svaki opel na dragu kod nas ima ili c20xe ili c20let... tako da sam mislio da se pojavim sa necim novijim... i koliko ja vidim za ove karburatore mi treba glava sa 16 ventila... znaci moguce je odraditi tako nesto... oni su izvukli 241bhp iz ovog motora... ![]() |
Autoru: | astra 1.8 NOS [ 03 Dec 2008 14:32 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
sine tih 241bhp je mnogo para... moraces da opljackas banku ![]() ![]() |
Autoru: | strokan [ 03 Dec 2008 22:35 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
shadow jel imash neki site sa cenama tih karb? |
Autoru: | serial [ 04 Dec 2008 01:44 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
Brate bez ljutnje al ti ko dete oces da se igras... Mislim ok naravno tvoja stvar al za te pare koje ce da ulozis moze da vozis leta od 330 konja koji ce ti trositi duplo manje, nego tih 240 konja koje ces izvuci iz 1.6... Razmisli da ako oces na drag da treba otici i u banja luku i u hr itd jer ako spremas auto da ga isteras samo na jednu trku i bg-u onda jbg... |
Autoru: | goksi82 [ 04 Dec 2008 11:59 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
evo i ja dosao malo da ke..am,druze ne znam odokle ti ideja o 4 karburatora.pa dobro poznata trkacka fora stara vec 40 godina-DVA DVOGRLA karburatora na motor.svako ko se iole razume u karbove zna da svako grlo predstavlja po jedan karb.to je mnogo lakse ustelovati od 4 pojedinacno a na papucici redukujes potrosnju goriva a kad hoces snagu stisnes, zinu sva 4 grla i eto ti efekat 4 karba.dakle mehanicki karbovi gde se pritiskom na papucu kontrolise otvaranje. WEBER i DELORTO sa alfinih mokser motora iz 80-ih 33,sprint,75.napravis grane i po jedan na 2 cilindra. iz 1.6 oko 100 konja 2,3 gore dole zavisi od sirine grla-malo li je 100ks pa posle odradis neku izduvnu granu da malo rasteretis makinu,a najbitnije kako su mi ljudi rekli obraditi glavu i po mogucstvu staviti sire ventile,ja nisam skidao glavu sa 1.6 ali onaj ko jeste zna da li ima prostora za sirenje ventilskih sedista i stavljanja sirih ventila.to sa poliranjem grane ne pije vodu ama bas nimalo,nista se ne bi dobilo.bitno je da usisna grana ima sto manje krivina i oblih ivica da bi vaznuh sibao slobodno i brzo i najkracim putem do cilindra,kao lexmaul turbo na karburator moze ali ti je lepo rekao shadow da treba poseban karb sa turbo kucistem.lancia je razvila to 80-ih ali nikad nije uslo u serijsku proizvodnju.kada svetska raly legenda nije nastavila projekat znas i sam da to nije bilo najbolje resenje.ako hoces da stavljas karbove turbo zaboravi.jedino multipoint pa turbo,to je vec izvodljivo-donekle |
Autoru: | shadow [ 04 Dec 2008 12:22 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
Nemam nijedan sajt. To ako te bas interesuje, treba da odes na neki bajkerski forum, i pitas za karburatore za neki 4 cilindricni motocikl. Neki to bukvalno bacaju jer ne znaju sta ce sa time, a neki lupaju po usima jer znaju sta ces TI sa time. Drugo, i da namontiras sve to, nije to za drag sine, to je za reli i kruzne trke. Za drag je potrebna kubikaza, tj, veliki obrtni momenat na sto sirem opsegu obrtaja motora, dok ce tvoj motor imati veliki obrtni momenat u vrlo uskom opsegu obrtaja, a na ostalim ce biti jako anemican. U ulici pored, poznanik ima Astru F GSI, sa XE-om unutra, spremanom u nemackoj za reli, upravo sa tim kitovima koje si video na SBD sajtu, motor je izmeren na 350ks. Neko bi rekao da to cudo moze da pocepa bilo kog LET. Ali na dragu je ocajan, ti bi mogao da ga dobijes. Jedva izvuce uz blagu uzbrdicu. Do staze mora da se stavi na prikolicu, jer je nesposoban da ide po ulicama. Tako da takav vid modifikacije motora, ima smisla samo na reliju i kruznim trkama, kad si limitiran pravilnicima i kad je to auto namenski samo za to. |
Autoru: | strokan [ 04 Dec 2008 15:41 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
Pa ne treba meni da idem u klasu 11. nego 15,16. Kako ne moze da izvuce na uzbrdici kad vozi na rally trkama? Ako moze da vozi rally sa tim ne vidim zasto takav auto ne bi kidao na obicnom putu? I jel si siguran da ne moze takav motor da ubrzava? Evo ti primer jednog kadett-a D sa 1.6 cetri karburatora. http://www.youtube.com/watch?v=BlHsfxfSRH4 |
Autoru: | boolero [ 04 Dec 2008 16:19 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
Ovaj klip koji si okachio nije 1.6 vec 2.0 16v motor ![]() Ti na tvoj 1.6 mozesh da stavish 4 karburatora,i to lako, ali ima ozbiljno da troshi,a nece ozbiljno da ide. Da bi ozbiljno ishao, fale mu obrtaji ili neshto da utera vazduh, a to bez otvaranja ne mozesh da dobijesh, ali to onda koshta... Koliko para imash za pochetak? i u koji bi auto ishao taj 1.6 ? |
Autoru: | strokan [ 04 Dec 2008 16:44 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
motor bi isao u ovaj auto... budzet nemam, prvo hocu da vidim sta vi mislite o tome, i da vidim cene... pa da vidim da li mogu sebi da priustim taj luksuz... ![]() |
Autoru: | astrafan [ 04 Dec 2008 17:57 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
calibrica je napisao: jedino sto bi bilo jace je potrosnja. Potrosnja bi ti bila kao da vozis tenk i to sa chip tuningom ![]() mozda covek ugradi seqent, na sva cetiri karburatora... ![]() |
Autoru: | serial [ 04 Dec 2008 19:23 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
Uzmes ti to lepo spakujes, puknes mnogoooo para, dodjes stanes na crtu sa frenkijem on te opere i onda shvatis da si bacio pare ![]() |
Autoru: | Nesha [ 04 Dec 2008 19:27 ] |
Tema posta: | Re: 4 karburatora na 1.6? |
ali ako stavi sekvent, bice mrtva trka ![]() ma batali ti taj sistem sa cetiri karb. imas mnogo povoljnijih a dugotrajnijih resenja ![]() |
Stranica 1 od 3 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |