Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

kadet e - Gusi ga u drugoj na 20 km/h - karburator?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4310
Stranica 1 od 1

Autoru:  bumbar [ 22 Sep 2008 18:42 ]
Tema posta:  kadet e - Gusi ga u drugoj na 20 km/h - karburator?

E ja otvorio novu temu. desilo mi se par puta da se zagusi auto kada idem drugom 20 i dodam gas, kao da nikako ne prima gas. Vozi jos 20-ak metara i pocne da trza i ugasi se.ja ga onda fino vratim u prvu, slozim gas , pa onda procepi i radi kako treba. Sta bi to moglo biti?
Inace opel je 1.3 44kw 85 godiste, karburator je Delco.

Autoru:  boolero [ 23 Sep 2008 12:05 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

Proveri paljenje i smesu.

Autoru:  bozza [ 23 Sep 2008 13:10 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

mislim da ti nije karburator delco nego razvodnik

poroveri vakum pumpicu za pretpaljenje na razvodniku za pocetak...

ali ako ti je razvodnik delco on nema pumpicu sa spoljne strane nisam siguran

Autoru:  _Marko88_bg [ 24 Sep 2008 00:29 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

proveri da ti nije zadnji lonac zapusen... to se i meni desavalo isti taj problem jer mi je bio zapusen...kada ga upalim zagrejem sve je super krene u prvoj xtra valjda dok se ne zagusi skroz kako stisnem kvacilo dok ubacim u drugu brzinu i pustim kvacilo dodam gas gotoovo... zagusi se skroz i ugasi...

Autoru:  bumbar [ 04 Okt 2008 09:33 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

E ovako: provjerio kompletan auspuh, kao nov!
Provjerio karburator, odlican!
Ugradio plin, ide bolje nego na benzinu.
Sinoc vozim nekih 200 metara,saug do pola, bilo bas hladno, vratim iz trece u drugu, umrtvi se auto, taman da se ugasi, trza, skace, ja vratim saug, kada istog trena krenu normalno.(inace vozio sam na benzinu).
Tako da sada znam sta mu treba raditi kada se zagusi.
Pozdrav
p.s. Plinska instalacija je kompletna firme ZAVOLI, a ugradjivali su u servisu AutoGas RADIC,Jeli ima neko iskustva sa ovom markom instalacija, jer ja znam samo za LOVATO?

Autoru:  bozza [ 04 Okt 2008 09:50 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

cekaj cekaj malo...

1. kada vozis auto na gas vrlo malo podignes sauh dok je hladan da se nebi gasio. ako ti se ne gasi na ler dok je motor hladan ne moras ni da ga povlacis
2. ako podignes do pola sauh sprecavas ulazak vazduha za sagorevanje,a motor nece raditi na cist gas nego ce se daviti
3. za paljenje na gas ne koristi sauh na karburatoru...

a ako ti auto pravi takve probleme na benzinu dok je sauh povucen to nesto nije uredu sa sauhom

zavoli je dobra instalacija,u principu ako nesto dobro funkcionise ne diraj ga.

lovato je prostiji ali pouzdan sistem. ja ga imam na askoni i sluzi bez greske

Autoru:  bumbar [ 04 Okt 2008 10:46 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

Kada koristim gas, uopste ne diram saug, radi kao sat.
Kada ga palim, palim na benzin (kada je hladno) i povucem saug do pola, kada se ugrije vratim saug. Sinoc sam vozio na benzin, saug do pola, prebacim iz trece u drugu, zagusi se motor, pocne da trza i hoce da se ugasi.Ja vratim saug (gurnem onu pipu unutra) i on ide kao veliki!

Autoru:  bozza [ 04 Okt 2008 10:56 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

taj sauh ti ne funkionise dobro. ne treba da se zadavi kada das gas.

Autoru:  bumbar [ 04 Okt 2008 15:24 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

Sta sada da mu radim?

Autoru:  bozza [ 04 Okt 2008 16:02 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

treba da ide karburator kod majstora i pa da pogleda kako sta se desava sa leptirom od sauha,i kako je nastelovana sajla u odnosu na leptir,koliko otvata,kako otvara...

Autoru:  bumbar [ 05 Okt 2008 09:39 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

E da ja pitam nesto ne vezano za temu:
Koliki je sex ugraditi na ovo moje cudo dvogrli karburator?
Koliko ja znam ide pierburg sa kadetta 13 S?
I jos nesto: koliko ce mi se povecati potrosnja benzina i plina?
Pozz!

Autoru:  bozza [ 05 Okt 2008 09:52 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

sex je samo da skines tvoj karburator i zasrafis drugi :D

ako hoces da stavis pidburg dvogrlni paze sraf u sraf.
ako hoces da stavis varajet II onda monjas usisnu granu.

potrosnja ce biti zanemarljiva za cenu toga kada vidis kako je lepsa voznja sa dvogrlnim kaburatorom. odprijike za litar ce se povecati i na benzin i na gas

ja na askoni imam varajet II i mogu ti reci da jep osecaj kada potopis papucicu i osetis da te auto zustrije povuce.

Autoru:  Mare [ 05 Okt 2008 10:30 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

Na benzinu ćeš sigurno osetiti razliku, tamo negde posle 3000rpm, kada stvarno lepo vuče, a što se tiče plina, sumnjam da ćeš primetiti razliku (makar ja nisam kada sam probao drugarovog sa jednogrlim).
Meni troši oko 10-11l i plina i benzina gradske vožnje.

Autoru:  bozza [ 05 Okt 2008 10:39 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

oseca se i na gasu razlika,ali i na benzinu je vise izrazena

Autoru:  bumbar [ 06 Okt 2008 01:49 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

Meni na gas ide bolje na benzin!
Koji je sada bolji karburator taj Pieburg ili VarajetII, cisto da znam sta da trazim?
P.s.Usisna grana je ono crno plasticno sto lici na tavu, ono gdje ide veliki okrugli filter za zrak?

Autoru:  bozza [ 06 Okt 2008 07:10 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

varajet II je bolji zato sto je prostiji,ali i pidburg je dobar karburator.

ako ti je bio pidburg stavi opet pidburg.
usisna grana je deo na kom je zasrafljen karburator a ona je zasrafljena u glavi motora

ali znas sta,ako ti taj karburator generalno ne pravi neke probleme nemoj da ga menjas.
vozis na gas,na gas sa njim nemas problema,na benzin vozis povremeno pa zato nema potrebe da bacas pare

Autoru:  bumbar [ 06 Okt 2008 08:57 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

Hajde dobro bar znam da usisna grana ne izgleda kao tava.
Auto mi odlicno ide na gas, i ne pravi mi nikakve probleme.Dvogrli karburator hocu zbog onih 15ks, nekako mi zvuci primamljivo...

Autoru:  bozza [ 06 Okt 2008 09:59 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

pa cisto sumnjam da ces uopste dobiti neki KS vise sa dvogrlnim karburatorom.

o dvogrlnim karburatorima mozes ovde citati i nastaviti diskusiju

viewtopic.php?f=17&t=3123

Autoru:  bumbar [ 06 Okt 2008 15:17 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

meni su nafilovali mozak kao , sa dvogrlim karburatorom dobijas 15ks, jesu li me puno zajebali?
Prica, tvoj kadet 1.3-60ks, dodas dvogrli i dobijes 1.3S-75ks?

Autoru:  bozza [ 06 Okt 2008 15:29 ]
Tema posta:  Re: Gusi ga u drugoj na 20 km/h

pa nebih rekao da je samo stavis karburator i dobijes odredjeni broj konja

pozdravi tog sto ti je to rekao,i pitaj ga kako dobijas vecu kompresiju i obrtni moment dvogrlnim karburatorom?

da i mi ovde nesto naucumo :D

ta razlika koja postoji izmedju 1.3 od 60ks i 1.3 od 75ks "izvlaci se" na drugi nacin a ne samo karburatorom,a naravno da i dvoglni karburator igra ulogu jer tu razliku treba da napoji sa vecom kolicinom goriva u odnosu na jednogrlni da bi postigao vece prefomanse

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/