Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
kako regulisati potrosnju goriva https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4063 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | rade [ 07 Avg 2008 20:41 ] |
Tema posta: | kako regulisati potrosnju goriva |
Dakle imam Opel suzu 1.3 koristi gorivo super, problem je u potrosnji goriva trosi 11-12 litara gratske zamijenio sam pumpu od goriva filter od goriva,skoro isto trosi Daj te mi rjesenje kako da to napravim, kako da regulisem potrosnju goriva? Hvala |
Autoru: | bozza [ 07 Avg 2008 20:55 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
pored svega toga trebao si da promenis i filter vazduha ako ti nesto znaci,a to ti je jedina preostala varijanta,da operes karburator i da se podesi smesa po emisiji gasova iz auspuha. ako tada ne dobijes neku razliku moraces da se zadoviljis time. najvise mozes da smanjis potrosnju za 1 - 1.5l u gradu i to je sve ili da manje vozis auto... ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 07 Avg 2008 21:20 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Taj motor sa dvogrlim karburatorom troši upravo toliko koliko si napisao. Otvoren put ne može ispod 7, po gradu preko 10. Tako da rešenje ti je, ili plin, ili da nađeš neki "uštrojeni" karburator ![]() |
Autoru: | kecic_aca [ 07 Avg 2008 22:45 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Karburatori u nasim automobilima su katastrofa za odrzavanje, kod mene u gradu (Kikinda), nema nikog ko ce ti dobro pretresti takav karburator. To treba da ti pogleda neki majstor koji ih zna u dusu. Ti karburatori su dobri dok ih ne stignu godine. Ja verujem da meni moj trosi vise benzina nego plina, automatski saug naliva kao nenormalan. Za sledecu izjavu mozda dobijem i ban na nekoliko godina, ali evo. Kupi karburator od keca, napravi anker plocu i idi kod nekog majstora da ti to lepo nasteluje i sigurno ce ti trositi ispod 10 litara, ili ugradi plin i ni brige. Meni plina trosi oko 8,5 po gradu a 7-7,5 na otvorenom. Isti motor kao tvoj 1.3 51kW. |
Autoru: | nenad82 [ 07 Avg 2008 23:16 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
ako ce da te usreci-dacu ti ja dvogrlikarb-trosi 15l al ide kao mutav salim se-ima majstora za karb-al nece niko da radi-lakse nakaciti ove elektronske gluposti na komp-i uzeti ti 100e |
Autoru: | bozza [ 07 Avg 2008 23:17 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
mozes da stavis jednogrni pidburg i tako da smanjis potrosnju,ali samo za onoliko koliko sam gore napisao moze da se odradi zastavin kaburator ali vec nije to to. ruzno je kada otvoris haubu i pogledas zastavin filter unutra |
Autoru: | vlada13 [ 07 Avg 2008 23:44 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Znam lika koji je stavio od YUGA na kadeta 1.3, imao injection pa mu je nešto otišlo "što niko nije znao da popravi", tačnije nije otišao u pravi servis, sve počupao i stavio karb od YUGA45, reče mi da paše maltane u šraf. Mada Zastavino nešto na kadeta nikad ne bi stavio |
Autoru: | bozza [ 07 Avg 2008 23:48 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
ma moze zastavin veber ali nije to to. najbolja opcija je jednoglni pidburg mada u gradu ce uvek da bije 10l |
Autoru: | rade [ 08 Avg 2008 09:20 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Mnogo VAM hvala i meni su govorili da stavljam od zastave ali to necu mozda cu na kraju samo plin ugraditi u servis mi trazi 252 za pranje karburatora je li to mnogo i cime se pere? |
Autoru: | bozza [ 08 Avg 2008 09:27 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
ako mislis na 252e to je suludo. pranje ovde kod nas je 20-tak evra. pere se u ultra-zvucnoj kadici |
Autoru: | rade [ 08 Avg 2008 10:07 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
ne 25 e moja greska |
Autoru: | bozza [ 08 Avg 2008 15:15 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
toliko je koliko si napisao. kako gde,od 10e pa do 30e zavisno od radionice |
Autoru: | goksi82 [ 09 Avg 2008 20:03 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
dvogrli pierburg je 20,30 evra.ja sam se raspitivao jer sam imao slican problem.sto se tice karbosa 1.3 ne sme toliko da trosi,zato sto ja imam 1.6 koji trosi 8,9 po gradu,brat i prijatelj imaju suzu 1.3 i nikada se nisu pozalili na potrosnju.stavljanje jednogrlog karburatora nece skoro nista promeniti jer u gradskoj voznji drugo grlo se retko otvara,tek negde preko 3000 obrtaja ,bar kod mene moguc uzrok je da ti se ne otvara drugo grlo uopste,sto je bio slucaj na mom motoru pa ti usled pritiskanja gasa do kraja ono aktivno grlo srce nemilice usled ubrzanja,a filter za vazduh itekako utice na potrosnju,to sam iskusio |
Autoru: | Mare [ 09 Avg 2008 20:12 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Meni u gradu troši 10l benzina i to ako ga vozim opušteno, a ako ga ne štedim, ume da se popne i preko 15l (imam dvogrli). A smatram da je 10l OK potrošnja za ovaj auto, jer u knjižici piše da bi potrošnja u gradu trebala da bude oko 9l, a uporedite vi uslove (a i starost vozila) pre 25god i sada. A što se tiče plina, primetio sam da baš i nema veze sa potrošnjom da li ga mazim ili ga gazim, ali to je još uvek neki prvi utisak... |
Autoru: | goksi82 [ 09 Avg 2008 21:18 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
ma sve to stoji ali to je 1.3,ispade najmanji motor u gami a trosi kao gsi c20ne ima tu ulogu i menjac f10,najveci obrtni moment oslobadja oko 4000 obrtaja,to je vec visoko tako da je moguce ali opet sam skeptican.GOLF II,NAMA DRAGI AUTOMOBIL sa 1.3 motorom kojeg ima i kurta i murta ima takodje identican pierburg 2E,kao i kadza i star je koliko i kadza a imam svedoka koji vozi golfa vec 6 godina,jos ima i katalizator=7,8 litara ne prelazi |
Autoru: | vlada13 [ 09 Avg 2008 22:03 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Ja sam imao kadeta 1.3 sa tim dvogrlim karburatorom, kad sam uzeo 1.4i (c14nz) preporodio sam se, kad držim nogu na patosu ne prelazi 8 litara, a da ne pričam što je 1.3 trom kao slina u odnosu na ovaj. Ali ima i tu zašto, na 1.4 klipovi stižu ventile, pucanje zupčastog kaiša me je koštalo 100 evra (ovo sam super prošao pošto je bio samo jedan ventil iskrivio), a na 1.3 kao i c20ne, pukne zupčasti i ništa, samo drugi kaiš i vozi dalje. Zato su ta dva motora veći potrošaći. |
Autoru: | goksi82 [ 09 Avg 2008 22:20 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
nema logike vlado.hoces da kazes da tvoj 1.4 zbog nisko postavljene glave manje trosi,ali mislim da i na tim motorima pucanje zupcastog pravi rsum zapremina cilindra je manja a o sistemu za gorivo da ne pricamo.u opitanju su ohc 8v motori,nema nekih drasticnih razlika. to je ipak mozda stvar vremena.ti motori ili su projektovani lose ili su vremenom izgubili sve svoje osobine.pa nije lud svaba da naj manji motor u ponudi koji je logican izbor za one koji ekonomisu,trosi toliko |
Autoru: | Mare [ 09 Avg 2008 23:54 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Ne znam da li će nekome nešto značiti ovo (podaci iz ´85 god.): ![]() |
Autoru: | vlada13 [ 10 Avg 2008 00:02 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Manje troši zbog direktnog ubrizgavanja a živahnije ide zbog toga što je spuštena glava u odnosu na 1.3 |
Autoru: | goksi82 [ 10 Avg 2008 00:40 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
pa kompresija im je skoro ista ,obrtni moment takodje ali ako kazes da ide bolje ok. |
Autoru: | Nesha [ 10 Avg 2008 11:20 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Meni 2.0 16v 100kw po gradu trosi 10-11L BMB-a srednje voznje 1.6i kadtett mi po gradu preko 8-8.5L nikada nije trosio Nesto je to mnogo da ti trosi 10L bez obzira koliko ima godina... |
Autoru: | shadow [ 10 Avg 2008 12:18 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
@vlada13 Zivahnije ide i manje trosi zbog injection, ne zbog toga sto je "interference". Injection motori nemaju suzenje na usisu, za razliku od karburatora, koji funkcionisu tako sto suzavaju usis. Takodje injection je precizniji u doziranju goriva od karburatora pa samim tim ide bolje i manje trosi. Razlika izmedju "interference" i "non interference" motora je sto su "interference" motori malo manji i jeftiniji za proizvodnju, nema to veze sa snagom i potrosnjom. @calibrica uopste nije mnogo, to mu je fabricki deklarisana potrosnja. Calibra ti ima sekvencijalno ubrizgavanje goriva, a kadet ti je bio monopoint injection. A on ima KARBURATOR. Stalno mesate babe i zabe. |
Autoru: | vlada13 [ 10 Avg 2008 16:19 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
goksi82 je napisao: pa kompresija im je skoro ista ,obrtni moment takodje ali ako kazes da ide bolje ok. Znam, zato što sam isti taj motor vozio 50 000km i ovaj evo 200 000 maltane ![]() To ti je što ti je, taj auto sa tim ubrizgavanjem toliko troši. Znači ili plin ili ga prodaj pa kupi nekog kadeta koji ima direktno ubrizgavanje, treće ti je slaba vajda. |
Autoru: | Nesha [ 10 Avg 2008 20:18 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
Znam da je kadettinjo bio MONOPOINT, to nije problem, ali ne ide mi u glavu da 1.3 8v i 2.0 16v isto trose ![]() ![]() |
Autoru: | goksi82 [ 10 Avg 2008 20:20 ] |
Tema posta: | Re: kako regulisati potrosnju goriva |
ja mislim da je stvar u karbosima |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |