Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4036
Stranica 1 od 1

Autoru:  Jaka Faca [ 31 Jul 2008 13:53 ]
Tema posta:  Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?Vakumski,sa lambda sondom ili sekvencijalni(koji je najskuplji i ubedjen sam da ce svi reci da je to najbolje resenje).Da li se moze izbeci pad performansi na benzinu?Cuo sam sa vise strana da se ugradnjom bilo kog sistema,osim sekvencijalnog,gubi na snazi injection motora,kako na gasu,tako i na benzinu. :(
Da li je to tacno i koliki gubitak snage je u pitanju? Na kraju,preporuka za neki profi servis za ugradnju TNG sistema ne bi bio na odmet.

Autoru:  bozza [ 31 Jul 2008 15:19 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

da se ne lazemo sekvencionalni je najbolja opcija,sve ostalo bi bila imitacija za tvoj auto

mozda je protiv pavila pa necu napisati ime foruma

prosetaj malo po netu postoji jedan proznat forum sa temom auto gasa.

tamo ces naci sve odgovore

Autoru:  frenki [ 31 Jul 2008 16:13 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Wizards of NOS :thumbup:

Autoru:  vlada13 [ 31 Jul 2008 16:31 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Drugar je ugrađivao plinu Tošinom Bunaru u nekom servisu, evo i dan danas se voza posle 2 godine bez problema

Autoru:  Jaka Faca [ 31 Jul 2008 18:11 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

frenki je napisao:
Wizards of NOS :thumbup:


Frenki, NO2 cu da ugradim kad budem hteo da tvom kadetu izadjem na crtu :D .

A taj servis u tosinom Bunaru,jesu li to neki :trtmilojka: servis ili zasluzhuju :respect .ne bih da mi explodira motor,a nije presao ni 106000km,greota Bozhija.

Autoru:  vlada13 [ 31 Jul 2008 18:52 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

On se i dan danas voza, kadet 1.6i, e sad imam mali problem, taj što sam pogubio imenik u tel pa kad ga budem video mogu da ga pitam za tel

Autoru:  shadow [ 31 Jul 2008 19:53 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

http://www.lovatogas.co.yu/
AC Rašić
Adresa:
Višnjička 126a
Beograd
Telefon: +381-(011)/278-3520

Likovi rade extra. Nisam cuo da je neko bio nezadovoljan njihovim radom. Dosta ljudi sam odveo kod njih, vrlo pozitivna iskustva.
Vlasnik servisa je inace autor pravilnika o sigurnosti auto-gasnih instalacija, kojeg se drze prilikom provere instalacije kad odes na atest. Nesto je skuplji od ostalih, ali vredi.

Ugradnjom sekvencijalnog neces dobiti pad performansi na benzinu, a na plinu ce biti minimalnih, tipa 2%. Ali sekvencijalni ce te kostati 660e

Venturi sistem ce te kostati oko 350e, imaces pad snage na benzinu (<10%), a na plinu ces imati oko 15% pad snage (u odnosu na benzin pre ugradnje)

U svakom slucaju, gde god da ti ugrade, ako ti instalacija prodje atest, nece nista eksplodirati.

Autoru:  Jaka Faca [ 31 Jul 2008 20:00 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Thanks Shadow.
Mislim da cu sekvencijalni presochiti.Nisam siguran da mozhe da se budzhi sekvencijalni na moj motor.Ako je gubitak na snazi relativno mali (do10%),ne bi ni Venturi sistem bio losh.U svakom sluchaju hvala na predlozima i kontkt adresi i telefonu servisa.

Autoru:  alexa05 [ 31 Jul 2008 23:14 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Sekvencijalni nije nikakav problem ubudziti u taj motor kao ni u koji drugi sa full indzeksn-om. Mada koliko ja znam venturi kod njega radi apsolutno zadovoljavajuce ako se naravno odradi kako treba i gde treba. Imas u mom potpisu preporuku a i shadow ti je dao link pa o svemu mozes detaljno da se raspitas. :respect Kod njih sam odradio plinski uredjaj pre nepune 4 godine i extra sam zadovoljan - tocis, vozis i bar jednom godisnje popijes sok, kaficu u pomenutom servisu popricas sa uvek raspolozenim Ivanom koji ti pregleda sistem, dosteluje ako treba i teras dalje. Pozdrav! :thumbup:

Autoru:  vlada13 [ 31 Jul 2008 23:25 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

shadow je napisao:
Venturi sistem ce te kostati oko 350e, imaces pad snage na benzinu (<10%), a na plinu ces imati oko 15% pad snage (u odnosu na benzin pre ugradnje)

Ček, znači kad se ugradi plin i kad prebacim na benzin on je tromiji nego pre? Jel to samo zbog težine uređaja ili nešto drugo?

Autoru:  shadow [ 01 Avg 2008 00:08 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Mixer, mesac, ili kako ga sve zovu, deo koji mesa plin i vazduh, radi po venturi principu, tj, pravi suzenje na usisu. Kao karburator. A kad pravis suzenje na usisu, ogranicavas dotok vazduha, a manje vazduha, jelte, manje snage. Kod automobila koji imaju karburator, nema pada snage, jer karburator radi po istom principu.

Tezina uredjaja ne igra bitnu ulogu, ja sam izmerio moju toro bocu(38L), cevi, ventile, isparivac, creva, mesac...sve ukupno 20kg. Tu naravno posle ulogu igra i kolicina plina u rezervoaru, ali obicno posle ugradnje se sve manje sipa benzin, pa dodje na jednako :)

Autoru:  Jaka Faca [ 01 Avg 2008 00:19 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

U prevodu,gubim na benzinu manje od 12ks,a na plinu oko 17-18? Mislim da to i nije previse s'obzirom na ukupnih 115,mada na ovako veliki auto,mozhda se i oseti vishe nego shto matematichki izgleda....
Nego,ima li neke razlike u mogucnosti budzhenja seqvent plina na monopoint i na multipoint injection motore.Moj je chini mi se monopoint,pa me zanima da li ima tu neke veze....

Autoru:  zux [ 01 Avg 2008 00:39 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

sekvent moze samo na multipoint, dok venturi (sa i bez lambda kontrole) moze i na monopoint i na multipoint
tvoj motor je naravno multipoint

Autoru:  Jaka Faca [ 01 Avg 2008 02:41 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Ja mislio da je mopoint,ne znam ni shta vozim :oops:

Autoru:  alexa05 [ 02 Avg 2008 01:28 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Kako bre ne znas, pa calibru C20NE sa monopoint ili ti singlepoint sistemom ubrizgavanja. :ludilo Ma samo se salim, pa cim ima za svaki cilindar posebno onda nema sanse da bude mono al' covek se uci dok je ziv. Ma i sta te briga sta je pod haubom dok ide ko zmaj! :wink:

Autoru:  Jaka Faca [ 02 Avg 2008 11:03 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Da ide,ide,nemogu da se pozhalim.Josh bi ishlo bolje sa LET-om,al' i ovako gura :D Ma zbunio sam se jer sam chuo da je monopoint,a seqvent ne mozh na mono,pa reko' da pitam,da budem 100% siguran.Sad vishe nema nedoumice, C2.0NE,MULTIPOINT VRH BRATE :hello1:

Autoru:  alexa05 [ 03 Avg 2008 02:08 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

c20ne = mrcina

Autoru:  Jaka Faca [ 03 Avg 2008 21:04 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Mrcina u smislu-ala shiba :?: :D
ili mrcina u smislu-vuche se k'o mrcina? :?: :(

Autoru:  vlada13 [ 04 Avg 2008 00:23 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Mrcina u smislu izdržljivosti i toga da ako ti zvekne zupčasti odeš do prvog kioska i kupiš drugi i voziš, dok mi sa ostalim motorima 1.4, 1.6, 2.0 16v,... moramo da pazimo u sitna crevca kad je promenjen zupčasti. Ja sam se 10x preznojao dok sam oterao auto da mi promene vodenu pumpu, reko ako zašteka zupčasti ode motor u smeće :banghead:

Autoru:  Jaka Faca [ 04 Avg 2008 02:53 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

A znachi,mrcina u smislu neunishtivosti,hm i to je neshto :D

Autoru:  alexa05 [ 07 Avg 2008 00:36 ]
Tema posta:  Re: Koji bi plinski uredjaj bio najbolji za 2.0i NE motor?

Pa malo li je!? :taz

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/