Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Dizne
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=4012
Stranica 1 od 1

Autoru:  shadow [ 24 Jul 2008 23:22 ]
Tema posta:  Dizne

Koja je oznaka dizni na C20LET a koja na C20XE?

Autoru:  frenki [ 24 Jul 2008 23:23 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Ne znam tacno brojeve ali od turba su sa 4 rupice

Autoru:  shadow [ 24 Jul 2008 23:29 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Ajd ako ti nije problem da procitas brojeve. A kakve su na XE?

Autoru:  frenki [ 24 Jul 2008 23:34 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Na XE valjda imaju dve . Sto te to zanima

Autoru:  shadow [ 25 Jul 2008 00:44 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Pa ako se secas one nase price, imam problem sa knock-om, pa dok cekam da ti izneses svoja razmisljanja na tu temu, ja sam krenuo da razmisljam o realizaciji Boost-ove ideje o pustanju vise goriva. E sad Boost mi preporucio 5. diznu i kontroler za to, a meni pade na pamet da ja lepo namontiram vece dizne, recimo od XE-a, al mi onda padose na pamet dizne od LET-a...pa reko kad krenem u "shoping" po otpadima da umem da ih prepoznam. XE dizne mozda i nadjem negde, al LET dizne ne znam gde da trazim...a voleo bih da ih nadjem, ustrebace kasnije, a ne bih da 2 puta kupujem dizne.

Autoru:  prolupator [ 25 Jul 2008 10:14 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Yesko ces ih i naci, a to znas i sam.
Lako ces nagurati gorivo, nije to toliki problem, ostaje pitanje vazduha i PREVELIKE kompresije, ma koliko goriva i vazduha imao u cilindru i taman bili u idealnom stehiometrijskom odnosu...

Autoru:  boolero [ 25 Jul 2008 11:24 ]
Tema posta:  Re: Dizne

prolupator je napisao:
Lako ces nagurati gorivo, nije to toliki problem, ostaje pitanje vazduha i PREVELIKE kompresije, ma koliko goriva i vazduha imao u cilindru i taman bili u idealnom stehiometrijskom odnosu...


Nece on i vishe vazduha, samo vishe goriva.

Autoru:  frenki [ 25 Jul 2008 13:53 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Koje ti dizne imas sada na autu. Razmisljao sam ja o tvom problemu ali brate ti skarabudzio sa svakog modela po nesto . Prvo treba da sredis motror da bude sve kako treba ne mogu ja preko foruma da ti resavam takav problem -hocu da ti pomognem ali ono sto si mi napisao uopste mi nije jasno . Ako mislis da ti fali guriva povecaj pritisak e sad ne znam koje dizne nisis nije ni dobro naliti ga gorivom

Autoru:  shadow [ 25 Jul 2008 14:32 ]
Tema posta:  Re: Dizne

@prolupator
How to Tune and Modify Engine Management Systems
By Jeff Hartman
strana 131, kaze da povecanje odnosa Vazduh/Gorivo za jedan (primera sa 9:1 na 10:1) dize oktansku vrednost koju motor zahteva za +2. Takodje kaze da bogatije smese usled efekta hladjenja prilikom isparavanja goriva sprecavaju samodetonacije.
To je upravo ono sto je meni Boost savetovao.

A na strani 132 kaze da smanjenje temperature usisanog vazduha za 10 stepeni, povecava trazenu oktansku vrednost za 0.5

@frenki
Imam dizne koje su bile na 1.8GSi, njihova oznaka je 0-280-150-205. Podatke o diznama imas ovde:
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
One su kao sto se vidi iz tabele, fabricki bile skoro na maksimumu koji mogu da isporuce. Ja sam preko protokomera "naredio" ECU da potera dizne na maksimum, i to je iz stanja kad nije mogao da uopste radi na benzin, popravilo stanje da mogu da ga vozim na benzin, uz detonacije kad naglije dam gas. Takodje nema sanse da upali na benzin kad je hladan. Kad je topao, hoce.
Da "sredis motror da bude sve kako treba" je vrlo diskutabilna recenica :) Trebalo bi da se vidimo i cujemo pa da pogledas uzivo. Idem da obidjem majstore za auspuh, ostavio sam im auto pre 2 sata, trebali su da me zovu za sat vremena, a evo vec 2 sata ne zovu...idem da vidim sta se desava :)

Autoru:  frenki [ 25 Jul 2008 16:20 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Vrlo rado bih pogledao to uzivo.

Autoru:  frenki [ 25 Jul 2008 16:24 ]
Tema posta:  Re: Dizne

shadow je napisao:
@prolupator
How to Tune and Modify Engine Management Systems
By Jeff Hartman
strana 131, kaze da povecanje odnosa Vazduh/Gorivo za jedan (primera sa 9:1 na 10:1) dize oktansku vrednost koju motor zahteva za +2. Takodje kaze da bogatije smese usled efekta hladjenja prilikom isparavanja goriva sprecavaju samodetonacije.
To je upravo ono sto je meni Boost savetovao.

A na strani 132 kaze da smanjenje temperature usisanog vazduha za 10 stepeni, povecava trazenu oktansku vrednost za 0.5
Na papiru je sve lako tako da se mani sta tu pise a sto se tice Boost-a vec sam ti rekao .

Autoru:  shadow [ 25 Jul 2008 16:31 ]
Tema posta:  Re: Dizne

ce se dogovorimo tokom sledece nedelje

Autoru:  bozza [ 26 Jul 2008 00:14 ]
Tema posta:  Re: Dizne

obrisan OFF

Autoru:  shadow [ 31 Jul 2008 13:12 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Nasao sam dizne 0-280-150-423, 4 rupice, isporucuju 196cc/min, za razliku od mojih koje mogu a isporuce 170cc/min. Kad bih znao kolko mogu dizne od C20LET

Autoru:  shadow [ 31 Jul 2008 13:24 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Nasao sam. C20LET koristi 0-280-150-420. 303cc/min...bog te mazo...

Autoru:  frenki [ 31 Jul 2008 13:29 ]
Tema posta:  Re: Dizne

I sta ces dobiti kad stavis dizne od c20let

Autoru:  zux [ 31 Jul 2008 14:18 ]
Tema posta:  Re: Dizne

trazi crvene bosch i plivaces u gorivu :P
a mozes i da prelistas malo ovo, mozda ti padne na pamet neko alternativno resenje
samo ne zaboravi da takve dizne zahtevaju veci pritisak goriva

Autoru:  shadow [ 31 Jul 2008 20:10 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Ja bogami plivam u gorivu momentalno...digoh juce pritisak goriva, i pukne crevo za povratak, i dok sam shvatio sta se desava...sad kad zamenim sva creva, i sredim jos par stvari koje su se desile, ponovo cu da probam sa dizanjem pritiska goriva. Danas sam iskljucio pumpu za benzin, i vozim na plin...

Autoru:  boolero [ 06 Avg 2008 16:10 ]
Tema posta:  Re: Dizne

Rasprava o dali su pare bachene ili ne prebachena u:
Opel kadett GSi by Shadow

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/