Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Astra G tesko pali https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=139&t=38602 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | nikola011 [ 02 Feb 2020 00:25 ] |
Tema posta: | Astra G tesko pali |
Pozdrav ljudi, evo istorije problema odmah: Crkla mi je pumpa goriva i cim sam je zamenio (majstor je zamenio samo ulozak i to pretpostavljam najjeftiniji moguci iako sam trazio nesto krsteno - 3800 din je bilo ako se dobro secam) i auto je palio 2 dana i to malo teze. Nakon dva dana auto pali samo kada je potpuno hladan (znaci samo prvo jutarnje paljenje) i posle dok ne odstoji jedno 7-8 sati posle gasenja, nema sanse da upali, vec vergla u nedogled (na plin je palio bez problema). Tada sam ustanovio da pumpa uopste ne dobija struju i ispao je da je problem u kompjuteru. Odneo sam kompjuter kod elektronicara i popravka je bila 60e s tim da je majsor rekao da je to standardan problem kod tih astri (Z16XEP). Sada, i nakon 20 dana, auto svaki put upali, ali se bas muci, a i mnogo sporije vergla i bas mu treba jedno 4-5-6 sekundi da bi upalio i tako svaki put bez obzira da li je hladan ili vruc. Na plin pali bukvalno na pola kljuca, a za nijansu duze od toga mu je trebalo da upali ne benzin pre crkavanja pumpe. Elektronicar mi je rekao "da je to to" kada smo ga palili posle te popravke kompjutera i ja sam to tako uzeo zdravo za gotovo i tek sad (posle 20 dana ![]() ![]() Takodje, posle tog verglanja od 4-5-6 sekundi, auto kao da na pola sekunde drzi obrtaje na 500-550 posle cega momentalno podigne na 1300 otrpilike i posle par sekundi (3-5s) polako vrati na 950-1000, dok je sa starom pumpom bilo momentalno paljenje na 900 (na ovim nizim temperaturama) i posle minut dva na leru bude ono standardno ~750 obrtaja. edit: imam i op-com, pa bi mi znacilo ako postoje neki parametri koji bi mi otkrili da li je problem u pumpi.. ziveli ![]() |
Autoru: | dragoljupche:) [ 08 Feb 2020 11:41 ] |
Tema posta: | Re: Astra G tesko pali |
ja sam imao takav slican slucaj,tesko je palio na benzin ,verglao je po nekoliko sekudno cak i do 10,dok na plin je palio na pola kljuca, motor je bio 1.8 (z18xe) posle 3 majstora i gomile dijagnostika,sam sam popravio auto,otvorio sam poklopac rezervoara gde stoji pumpa za benzin,sve to lepo izvadio i pregledao i puklo je bilo crevo koje ide od tog poklopca do pumpe,i gorivo umesto da ide u dizne ono se rasipa po rezervaru a samo jedan mali deo ode u motor. kod mene je na tom poklopcu se nalazio i regulator pristiska i na njemu dva creva,sve je to stajalo u rezervoariu,a poklopac je ispod zadnje klupe. |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |